NHL 13 (xbox360 & ps3)

  • 358 336
  • 1 349

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
En halua ottaa mitään menestyksestäsi pois, mutta ainakin omalla kohdallani vastustajat olivat aivan luvattoman heikkoja johonkin tasolle 50 saakka. En ollut kummoinen pelaaja silloin, jos olen vieläkään, mutta yli 40 matsia voitin ensmmäisestä viidestäkymmenestä. Kun se maaginen raja sitten tuli vastaan, niin alkoi tulemaan jo ihan tappioputkiakin.

Kiitos infosta. Ei oikein tajunnut miten tuo homma etenee. Jo tässä rupesin ihmettelemään, että en kai nyt voi näin "hyvä" olla tässä pelissä. Tosin olen alusta asti etsinyt aina 20 tasoa parempia vastustajia. Itse taidan olla nyt tasolla 36 ja pelattuja otteluita on 48 takana, joten kohta alkaa sitten tulemaan oikeita tekijöitä vastaan.
 

motamoro

Jäsen
Kiitos infosta. Ei oikein tajunnut miten tuo homma etenee. Jo tässä rupesin ihmettelemään, että en kai nyt voi näin "hyvä" olla tässä pelissä. Tosin olen alusta asti etsinyt aina 20 tasoa parempia vastustajia. Itse taidan olla nyt tasolla 36 ja pelattuja otteluita on 48 takana, joten kohta alkaa sitten tulemaan oikeita tekijöitä vastaan.

Kannattaa sieltä player hubista (en tiedä mikä on suomeksi) käydä katsomassa viimeisimmistä otteluista vastustajien tasot. Se "within 20 levels" tarkoittaa myös, että vastaan voi tulla 20 leveliä huonompikin vastustaja. Eli kohdallasi se tarkoittaa, että peli hakee 16-56 levelisiä vastustajia.

Edit.

Jatketaan nyt viestiä vielä sen verran, että vituttaa pelaajat, jotka jättävät ohjaimen ollessaan tappiolla ns. pöydälle. Tälläkin hetkellä viestiä kirjoittaessa nyt sitten odotellaan n. 10minuuttia kun keskiympyrässä kaikki seisoo paikoillaan, itsellänikin on ohjain pöydällä ollessani 3-0 johdossa. Hohhoijaa.
 
Viimeksi muokattu:

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuli tehtyä änärissä Suomelle maajoukkue pelkistä SM-liigapelaajista. Valinnat tehtiin pelaajien numeroarvojen perusteella. 3 maalivahtia, 8 puolustajaa, 5 sentteriä, 5 vasenta ja 5 oikeaa laituria. Mielenkiintoiset ketjut tuli:

Jarkko Ruutu - Ilari Filppula - Ville Peltonen
Janne Lahti - Mikael Granlund - Teemu Pulkkinen
Jani Rita - Riku Hahl - Joonas Donskoi
Sami Kapanen - Petteri Wirtanen - Kimmo Kuhta

Ossi Väänänen - Arto Laatikainen
Antti-Jussi Niemi - Markus Kankaanperä
Olli Malmivaara - Jyrki Välivaara

Vesa Toskala
Niko Hovinen

Varalla:
Juha-Pekka Haataja, OLH
Martti Järventie, P
Perttu Lindgren, KH
Janne Pesonen, VLH
Toni Söderholm, P
Petri Vehanen, MV

Seuraavaksi loin 16 joukkueen turnauksen, jossa oli sama lohkojako kuin tämän kevään kisoissa. Sloveniaa ei tosin jostain syystä löydy NHL 13:sta, joten tilalle Kazakstan. Tämän lisäksi otteluohjelmasta tuli erilainen kuin tämän kevään kisoissa. Suomi siis pelasi tuolla yllämainitulla kokoonpanolla ja muut maat oletuskokoonpanoilla. Suomen pelit menivät näin:
Venäjä - Suomi 2-4
Suomi - Itävalta 4-1
Ranska - Suomi 4-3 ja/rl
Suomi - Latvia 3-2 ja/rl
Saksa - Suomi 1-0
Suomi - USA 3-5
Slovakia - Suomi 2-1

En pelannut otteluita itse vaan simuloin ne. Eli komeasta Venäjä-voitosta huolimatta alkusarjaan jäisi pelit MM-kisojen ottelusysteemin mukaan :( Mutta NHL 13:n turnauksessa näköjään kaikki joukkueet pääsevät pudotuspeleihin. Siellä Tsekki tiputti Suomen ekalla kierroksella 4-2.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Edit.

Jatketaan nyt viestiä vielä sen verran, että vituttaa pelaajat, jotka jättävät ohjaimen ollessaan tappiolla ns. pöydälle. Tälläkin hetkellä viestiä kirjoittaessa nyt sitten odotellaan n. 10minuuttia kun keskiympyrässä kaikki seisoo paikoillaan, itsellänikin on ohjain pöydällä ollessani 3-0 johdossa. Hohhoijaa.

Mielestäni tossa voisi olla joku luovutusvaihtoehto, että häviöllä oleva voisi ehdottaa, että hän luovuttaa ja sitten voittaja voisi hyväksyä sen. Ilman, että kummankaan keskeytysprosentti siinä kohtaa vielä kärsisi. Toki julmimmat pelaajat haluavat nöyryyttää häviäjää entisestään, eivätkä anna luovuttaa, mutta itse olen välillä kaivannut jotain vaihtoehtoa, missä voisin myöntää olevani huonompi, ilman keskeytysprosentin huononemista. Esim. kun tulee kiire lähteä johonkin tai jotain, vaikkei olisi häviöllä niin sen "yhteisen lopetuksen" sijaan voisin hyvin antaa pisteet vastustajalle.

Ja joku AFK-kicker olisi samanlai hyvä, ärsyttävää jos toinen lähtee kesken pelin pois ja heittää ohjaimen nurkkaan. Jotenkin mä onnistun aina hommailemaan itselleni jäähyjä ja pelikatkoja, jotka sitten kestää vielä hiton pitkään kun toinen ei ole klikkailemassa niitä pois.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ostin HDMI-johdon. Koko peli muuttui. Yhtäkkiä syöttämisessä onkin järkeä, ja sain syöttöjä perille jopa hyökkäysalueella! Miksi ette kertoneet? :D

Neljän pelin tappioputki oli menossa. Nyt eka peli uudella johdolla ja 2-0 voitto! Eka nollapeli btw.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ostin HDMI-johdon. Koko peli muuttui. Yhtäkkiä syöttämisessä onkin järkeä, ja sain syöttöjä perille jopa hyökkäysalueella! Miksi ette kertoneet? :D

Neljän pelin tappioputki oli menossa. Nyt eka peli uudella johdolla ja 2-0 voitto! Eka nollapeli btw.

Etkai sie tosissais väitä että oot pelannu peliä SCART-johdolla!?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ostin HDMI-johdon. Koko peli muuttui. Yhtäkkiä syöttämisessä onkin järkeä, ja sain syöttöjä perille jopa hyökkäysalueella! Miksi ette kertoneet? :D

Neljän pelin tappioputki oli menossa. Nyt eka peli uudella johdolla ja 2-0 voitto! Eka nollapeli btw.

Naurattaa täälläkin...en halua edes tietää millainen aiempi pelikokemus on ollut...
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
en sentään scartilla. sillä missä onne kolme eriväristä päätä, en tiedä johdon nimeä xP oletin, että tolla toimis kun laitteen mukana tuli. Oon kato tyhmä nainen, antakaa anteeksi x)ongelma tosin on, että vaikka miten muutan tv:n ja pleikan asetuksia, ei tuo skaalaudu ihan oikein.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
en sentään scartilla. sillä missä onne kolme eriväristä päätä, en tiedä johdon nimeä xP oletin, että tolla toimis kun laitteen mukana tuli. Oon kato tyhmä nainen, antakaa anteeksi x)ongelma tosin on, että vaikka miten muutan tv:n ja pleikan asetuksia, ei tuo skaalaudu ihan oikein.

Sitten ilmeisesti ollut käytössä rca-piuha voin kertoa että pelikokemus on RCA-johdolla yhtä "hyvä" kuin Scartilla :D
Tuosta "skaalautumis-ongelmasta" voisit kertoa vähän enemmän, homma tuollaisenaan ei oikeen aukea putkiaivo-miehelle.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Sitten ilmeisesti ollut käytössä rca-piuha voin kertoa että pelikokemus on RCA-johdolla yhtä "hyvä" kuin Scartilla :D
Tuosta "skaalautumis-ongelmasta" voisit kertoa vähän enemmän, homma tuollaisenaan ei oikeen aukea putkiaivo-miehelle.

Siis kuva on venytetty. Kaikki pelaajat pitkiä ja laihoja. Enemmän haittaa tosin assassins creedissä. En tosiaan tajunnut miten paljon johto voi muuttaa peliä, vasta olen ton tvnkin hankkinut joka hdmitä tukee. I feel so fucking stupid, nyt ekan kerran ymmärrä jopa manuaalitähtätksen! Ehkä en olekaan paska, aloin jo tulla epätoivoseksi js meinasin jopa myydä koko pelin. Miksi tuo johto ei tule laitteen mukana, kun tuo toinen kerta on niin paska?
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis kuva on venytetty. Kaikki pelaajat pitkiä ja laihoja. Enemmän haittaa tosin assassins creedissä. En tosiaan tajunnut miten paljon johto voi muuttaa peliä, vasta olen ton tvnkin hankkinut joka hdmitä tukee. I feel so fucking stupid, nyt ekan kerran ymmärrä jopa manuaalitähtätksen! Ehkä en olekaan paska, aloin jo tulla epätoivoseksi js meinasin jopa myydä koko pelin. Miksi tuo johto ei tule laitteen mukana, kun tuo toinen kerta on niin paska?

Kuullostaa siltä että laajakuva-asetukset on persiillään, elikkä siun pitää kuva asetuksia höyläillä joko telkkarista tai pelistä. Yleensä pelin näyttö asetuksista löytyy sellainen säädin jossa "Widescreen" laitetaan joko "on" kohtaan tai "off" kohtaan. Jos sellaista ei löydy tai se ei vaikuta niin kokeile vaihtaa telkkarista kuvasuhdetta tai sieltä jos löytyy myös se laajakuva säätö niin sitä sitten.

Siun Pleikkari on ilmeisesti joku "karvalakki-malli" jossa mukana toimitetaan kaikki välttämätön, näihin ei ilmeisesti HDMI-johto kuulu, vaikka pelaamis nautinto lisää huomattavasti.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Pikkuhiljaa alkaa peli sujua, kun on muutamia pelejä pelannut oikeilla johdoilla sun muilla. Nyt tosin pari pelin tappioputki menossa. Tästä edellisestä tappiosta tuli mieleen kysyä tuosta jäähyjutusta. En ole seitsemään peliin saanut yhtään ylivoimaa, ja edellisessä pelissä pelasin 7 alivoimaa, yhdesti jopa 3-5 vasta koko 2 min. Mikä helvetti tässä on? Tietokone ottaa mun pelaajilla jäähyjä, mutta vastustajan jengi ei muka ollenkaan?

Mistä nuo jäähyt tulee? Iso osa mun omista hyökkäyksistä päättyy siihen että siellä kolme pelaajaa makoilee kun niiltä on vedetty jalat alta, mutta selostaja vaan hehkuttaa hienoja taklauksia...

Hyvä peli, mutta nyt esim. vituttaa kun olisin pari edellistäkin peliä voittanut ilman kummallisia jäähyjä...
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pikkuhiljaa alkaa peli sujua, kun on muutamia pelejä pelannut oikeilla johdoilla sun muilla. Nyt tosin pari pelin tappioputki menossa. Tästä edellisestä tappiosta tuli mieleen kysyä tuosta jäähyjutusta. En ole seitsemään peliin saanut yhtään ylivoimaa, ja edellisessä pelissä pelasin 7 alivoimaa, yhdesti jopa 3-5 vasta koko 2 min. Mikä helvetti tässä on? Tietokone ottaa mun pelaajilla jäähyjä, mutta vastustajan jengi ei muka ollenkaan?

Mistä nuo jäähyt tulee? Iso osa mun omista hyökkäyksistä päättyy siihen että siellä kolme pelaajaa makoilee kun niiltä on vedetty jalat alta, mutta selostaja vaan hehkuttaa hienoja taklauksia...

Hyvä peli, mutta nyt esim. vituttaa kun olisin pari edellistäkin peliä voittanut ilman kummallisia jäähyjä...
It's in the game EA. Suurin ongelma tässä versiossa onkin juuri tämänkaltaiset asiat. Jäähyissä ei ole mitään logiikkaa varsinkin jos konetta vastaan pelaa. Kone saa ajella selkään ja tehdä melkein mitä vaan ja itse saat joka hipaisusta jäähyn välillä. Randomilla arpoo jäähyt ja hanuristahan tämä on. Asetuksien muuttamisella ei paljon vaikutusta ole. Suurinpian parannusaiheita uuteen NHL14 peliin.
 

ditrim

Jäsen
Ei tätä peliä kuulu pelata konetta vastaan vaan netissä. Tosin rannarin upottaminen yläpömpeliin kannattaa harjoitella konetta vastaan, niin voi sitten tehdä maaleja nettipelissäkin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ei tätä peliä kuulu pelata konetta vastaan vaan netissä. Tosin rannarin upottaminen yläpömpeliin kannattaa harjoitella konetta vastaan, niin voi sitten tehdä maaleja nettipelissäkin.
Mä tuota GM modea pelailen lähinnä. Kiva kun saa koko kauden pelata :)
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Btw, kertokaa nyt joku mulle miten tässä pelissä tehdään maaleja? Monta tappiota tullu 0-1 kun en vaan saa sitä kiekkoa häkkiin - viimeksikin 30 laukausta mutta Lehtonen oli joku helvetin seinä, ei vaan mene. Osa laukauksista toki paskoilta paikoilta, kun usein "hyville paikoille" mennessä pelaajalta vedetään jalat alta aika äkkiä.

Olen muuten saanut 47 peliin 13 ylivoimaa... Alivoimaa 45kpl. Mitä helvettiä?
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Btw, kertokaa nyt joku mulle miten tässä pelissä tehdään maaleja? Monta tappiota tullu 0-1 kun en vaan saa sitä kiekkoa häkkiin - viimeksikin 30 laukausta mutta Lehtonen oli joku helvetin seinä, ei vaan mene. Osa laukauksista toki paskoilta paikoilta, kun usein "hyville paikoille" mennessä pelaajalta vedetään jalat alta aika äkkiä.

Jos et halua näitä "varmoja" maaleja, eli etukulma (kyllä, se menee edelleen "aina") niin normione-timerit harvemmin menee, mutta koitappa vaikka 3-4 syöttöä pistää ykkösellä omille, niin äkkiä on tyhjää maalia tarjolla eikä edes spiderman-save tule enää varman maalin eteen.

Itseni pelityyli on nykyisin lähinnä sitä, että haen vaan jotain erilaisia maaleja. Suoria laukauksia yllättävistä/vaikeista kulmista, pitkiä syöttöralleja, vaikeita dekejä läpiajoista (esim. forsberg menee 1/100 tietokoneelle) enkä aina vedä joka maalipaikasta, vaan haen hienompaa ja hienompaa. :D
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä en kyllä ymmärrä tätä maalinteosta valittamista. Itse en ole "pelaajaprofiililtani" mikään sniper, mutta kyllä niitä uppoaa ihan hyvin, viivasta, kun on maskia, one-timerilla, lämärillä/ranteella sektorista, längistä, jne. Läpiajossakin on monenlaisia variaatioita harhautuksissa. Tosin jos vastustaja puolustaa hyvin, niin paikoille ei pääse, mutta paikoista kyllä menee. Kannattaa harjoitella. Konetta vastaan en pelaa, kaikkia online-pelimuotoja kyllä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä en kyllä ymmärrä tätä maalinteosta valittamista. Itse en ole "pelaajaprofiililtani" mikään sniper, mutta kyllä niitä uppoaa ihan hyvin, viivasta, kun on maskia, one-timerilla, lämärillä/ranteella sektorista, längistä, jne. Läpiajossakin on monenlaisia variaatioita harhautuksissa. Tosin jos vastustaja puolustaa hyvin, niin paikoille ei pääse, mutta paikoista kyllä menee. Kannattaa harjoitella. Konetta vastaan en pelaa, kaikkia online-pelimuotoja kyllä.
Niin, siis tiedostan kyllä että varmaan ihan hyvä peli - en vaan millään tajua tätä. On niin erilainen kun nuo PS2 aikaset, joita olen ennen pelaillut. Nyt homma on niin hidasta ja monimutkaista ettei tahdo osata. Ennen meni vaikeimmalla tasolla helposti 10 maalia sisään ku teki onetimereita ja syötteli hyökkäysalueella - nyt se on helvetin paljon vaikeampaa. En vaan usko että on ihan tarkotus, että mun TMK on alle 2! Jotain mä en tässä nyt siis osaa ja halusin vähän vinkkejä.

Onhan tämä rasittavaa että nyt joutuu tosissaan pelaamaan että vois päässä Play Offeihin, kun vanhoissa tuli max se 2 tappiota/kausi ;)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Niin, siis tiedostan kyllä että varmaan ihan hyvä peli - en vaan millään tajua tätä. On niin erilainen kun nuo PS2 aikaset, joita olen ennen pelaillut. Nyt homma on niin hidasta ja monimutkaista ettei tahdo osata. Ennen meni vaikeimmalla tasolla helposti 10 maalia sisään ku teki onetimereita ja syötteli hyökkäysalueella - nyt se on helvetin paljon vaikeampaa. En vaan usko että on ihan tarkotus, että mun TMK on alle 2! Jotain mä en tässä nyt siis osaa ja halusin vähän vinkkejä.

Onhan tämä rasittavaa että nyt joutuu tosissaan pelaamaan että vois päässä Play Offeihin, kun vanhoissa tuli max se 2 tappiota/kausi ;)
Maalinteosta sen verran, että tosiaan olen itse melkoinen puukäsi, mutta maalintekoa kannattaa vaikka jossain practice-modessa treenata, vedellä esim 2-1 tai 2-0 onetimereita niin, että tähtäilee eri paikkoihin, katselee sitten niistä hidastuksia ja tsekkailee, että mistä ja miten meni sisään. Ja läpiajoja jne. jne. Kyllä sen oppii. :)
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Maalinteosta sen verran, että tosiaan olen itse melkoinen puukäsi, mutta maalintekoa kannattaa vaikka jossain practice-modessa treenata, vedellä esim 2-1 tai 2-0 onetimereita niin, että tähtäilee eri paikkoihin, katselee sitten niistä hidastuksia ja tsekkailee, että mistä ja miten meni sisään. Ja läpiajoja jne. jne. Kyllä sen oppii. :)
Tarttisin varmaan valmentajan tohon :D Just pelasin pari onlinepeliä (ekat onlinet) ja toisen jollain imeen keinolla voitin 1-0, vaikka kontrollit oli jostain syystä väärät (en esim. osannut tehdä normi syöttöä/vaihtaa pelaajaa). Ihan järkyttävää peliä siis.

No, toisessa pelissä sit otin kivasti 5-2 turpaan ja Crosby tais tehdä 4 maalia. Miks molemmat pelit oli noita pingviinejä vastaan muutenki?

EDIT: otti muuten huolella päähän hävitä 90% alotuksista, vaikka vastustaja selkeesi vaan näpytti jotaki nappia ku se äijä heilu 10s ennen kiekon tippumista. Ehkä seuraavaan peliin noista menis alottaja vaihtoon ja sit jos toisen kerran mokailee ni jäähylle vaan ;)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
No, toisessa pelissä sit otin kivasti 5-2 turpaan ja Crosby tais tehdä 4 maalia. Miks molemmat pelit oli noita pingviinejä vastaan muutenki?
Kun kaikki lätkästä mitään tajuamattomat janarit ottaa aina Penguinsin tai Washingtonin. Ja svedut Canucksin. Se on todella ärsytttävää, online-matsit on useimmiten juuri noita vastaan.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Kun kaikki lätkästä mitään tajuamattomat janarit ottaa aina Penguinsin tai Washingtonin. Ja svedut Canucksin. Se on todella ärsytttävää, online-matsit on useimmiten juuri noita vastaan.

Vaihtaisin Capsin tilalle San Josen. Ovechkinia vastaan joutuu pelaamaan melko harvoin. Kovemmalla levelillä kun pelaa niin vastus tulee olemqan Pens, SJ tai Van.

Edut.typo
 
Viimeksi muokattu:

motamoro

Jäsen
Vaihtaisin Capsin tilalle San Josen. Ovechkinia vastaan joutuu pelaamaan melko harvoin. Kovemmalla levelillä kun pelaa niin vastus tulee olemqan Was, SJ tai Van.

Tällä hetkellä tuolla 55-65 levelien tienoilla vastaan tulee Chicago, Pittsburgh, Washington, San Jose tai Detroit. Sitten on 15% mahdollisuus päästä pelaamaan jotain muuta vastaan.
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Nyt viimein on avauduttava:

On muuten äärimmäisen paskamaisia ne pokecheck -runkkarit, joita vähänväliä tulee vastaan. Ok, kiekon tökkiminen on yksi tapa estää hyökkäyksiä, itsekin käytän sitä jonkinverran. Mutta se ottaa aivan sairaasti aivoon kun jotkut hakkaavat koko aika R1:tä (boxilla mikälie) ja mikä pahinta .. Ovat vielä maagisen hyviä siinä. Ei mene syötöt millään pelaajan ohi/läpi. Ja näissä on tapana olla lisäksi joukkueena Pittsburgh, Legendat tai All-Star. Ja vielä se Skillstickin liioiteltu käyttö. On opeteltu vapaaluistelussa kaikki mahdolliset kikat ja niitä käytetään jatkuvalla tahdilla.

Huhhuh. Mutta ei kai siinä mitään. Kaikkea vastaan on osattava tai opittava puolustaan. Ja se tunne kun voitat, todella vaikean matsin päätteeksi tällaisen pokecheck-runkkarin. Ah ihanaa sitä vapauttunutta fiilistä. Pomppumaali ja järjetön kilpikonna maalin eteen.

Mut joo .. Kaikki on opittava päihittään. Itse kuitenkin arvostan niitä jotka pelaavat ns. realistisesti -- peliä kunnioittaen. Ei järjetöntä pokecheckaamista, kynäilyä, jatkuvia lonkkataklauksia.

Oma level on tällä hetkellä 37 ja se on nousussa. Pelaan pääosin Kingsillä tai Avalanchella. Toisinaan Chicago ja Canucks. Devilsillä en jostain syystä osaa yhtään pelata. Oli kyseessä 12 tai 13. Aina tappiota.

Ahh .. Tuntui hyvältä avautua. Nyt takas pelaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös