Jos joku löytänyt tai tehnyt hyvät, suhteellisen realistiset sliderit niin postailkaa tänne.
Sivulta 23 löytyy sliderit, mitkä itselleni säätelin. Tähän asti ovat ajaneet asiansa ilman suurempia päänsärkyjä.
Jos joku löytänyt tai tehnyt hyvät, suhteellisen realistiset sliderit niin postailkaa tänne.
Sivulta 23 löytyy sliderit, mitkä itselleni säätelin. Tähän asti ovat ajaneet asiansa ilman suurempia päänsärkyjä.
Osaatko sanoa toimiiko nämä sliderit muillakin vaikeustasoilla kuin superstarilla?
Te jotka pelaatte Be a GM modea normaalisti AI:ta vastaan, käytättekö default slidereita vai onko tullut itse tuunattua? Jos joku löytänyt tai tehnyt hyvät, suhteellisen realistiset sliderit niin postailkaa tänne.
Onko jossain sivustoa mistä pystyis kattoon siirrot kätevästi, kun siellä tulokkaat ei ole vielä oikeissa joukkueissa, eikä vissiin muitakaan siirtoja ole laitettu kuntoon?
Onko tähän versioon uudistettu aloituksia jotenkin? Häviän aloitukset nykyään ihan järjestäen. En tosin ole pelaillut edes NHL12:sta pitkiin aikoihin, joten voi olla, että olen vain ruosteessa. Ei kai tässä auta kuin treenailla, että pääsee sisään tuohon systeemiin.
Onko jossain sivustoa mistä pystyis kattoon siirrot kätevästi, kun siellä tulokkaat ei ole vielä oikeissa joukkueissa, eikä vissiin muitakaan siirtoja ole laitettu kuntoon?
Onko tähän versioon uudistettu aloituksia jotenkin? Häviän aloitukset nykyään ihan järjestäen. En tosin ole pelaillut edes NHL12:sta pitkiin aikoihin, joten voi olla, että olen vain ruosteessa. Ei kai tässä auta kuin treenailla, että pääsee sisään tuohon systeemiin.
Ilmeisesti tämä on PS3 version "ominaisuus"? Löytyykö samaa vikaa myös XBOX versiosta vai onko vika vain PS3:ssa (ja onko muilla PS3 omistajilla tätä vikaa)?
Ei kellään ois heittää tuota 48h koodia että pääsis huttia pelailee? aiempi liveaika pääs loppuun, uudenkin tilasin mutta joutuu odottaan toimitusta tiistaille..
Vetäkää se oikea tatti oikealle/vasemmalle kun tulee aloitus. Sen jälkeen kiskaiskaa tattia taaksepäin/haluttuun suuntaan. Eli pelkästään oikeaa tattia käyttäen pitäisi nuo aloitukset hoitua sangen helposti. Jostain syystä tuntuu voitot napsuvan kovemmalla prosentilla, jos aloituksen kaapii rystypuoleltaEnpä voita aloituksia itsekään. Ihan järkyttävää pelata, kun kaikki aloitukset häviää.
Enpä voita aloituksia itsekään. Ihan järkyttävää pelata, kun kaikki aloitukset häviää.