NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 375 435
  • 1 596
Suosikkijoukkue
Tappara
Pelailen Boston Bruinsilla tuota GM- pelimuotoa. Kysymys: Miten saan vaihtoneuvottelu, yms. vaihtomarkkinat jutuissa näkyvän Seguinin (on toki muitakin) siirrettyä pelaavaan kokoonpanoon?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Pelailen Boston Bruinsilla tuota GM- pelimuotoa. Kysymys: Miten saan vaihtoneuvottelu, yms. vaihtomarkkinat jutuissa näkyvän Seguinin (on toki muitakin) siirrettyä pelaavaan kokoonpanoon?

Seguin ilmeisesti oli farmijoukkueen puolella ennen kauden alkua jolloin kun kausi alkoi niin Seguin lähetettiin "pelaamaan" CHL:ää. Sieltä tietääkseni ei kavereita voi nostaa muuten kuin kauden vaihteessa.
 
Seguin ilmeisesti oli farmijoukkueen puolella ennen kauden alkua jolloin kun kausi alkoi niin Seguin lähetettiin "pelaamaan" CHL:ää. Sieltä tietääkseni ei kavereita voi nostaa muuten kuin kauden vaihteessa.

Näinhän se on. Minulla kävi joskus noin Sbisan ja Fowlerin kohdalla ja kyllä otti päähän aloittaa kokonaan kaikki alusta. Kannattaa tosiaan yrittää muistaa nostaa haluamansa pelaajat ylös sieltä AHL:stä ennen kauden alkua... :D

Niin ja Allstars-taso näyttäisi sopivan paremmin itselleni harjoituspelien perusteella. Pirun haastavaa se on tuollakin tasolla pelata, mutta paljon mielekkäämpää kuin Superstarsilla. Katsoo nyt koska jaksaa runkosarjaa aloittaa pelaamaan...
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Piru vie kun on legendakortti tiukassa EASHL puolella.. Montakos peliä tuo laskee siihen keskiarvoon? B Statseilla olen jurskuttanut vaikka kuinka pitkään.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piru vie kun on legendakortti tiukassa EASHL puolella.. Montakos peliä tuo laskee siihen keskiarvoon? B Statseilla olen jurskuttanut vaikka kuinka pitkään.

Eikös se kaikkien pelien yhteinen arvosana? Tuskin sitä mitenkään on rajattu, että kun 10 peliä pelaa A+-statseilla niin kaikki olisi A+. Itsellä meni noin 30 peliä, että sain sen legendakortin. Helpoin tapa itselle oli tehdä tyypistä iso ja vahva pakki, puolustaa varmasti ja napata pelissä 1 syöttöpiste tai jotain. Aika hyvin tuli joka pelistä A+. :)
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Eikös se kaikkien pelien yhteinen arvosana? Tuskin sitä mitenkään on rajattu, että kun 10 peliä pelaa A+-statseilla niin kaikki olisi A+.

Ei. Se on muistaakseni 15-20 pelin keskiarvot. Aika tuskan takana olis ollu tuoki kortti jos pitäis 150matsia vetää A- keskiarvolla, sen verran kuitenki tulee niitä yhteyden katkeamisia tai muista syistä lähdettyä kesken pelin pois.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Piru vie kun on legendakortti tiukassa EASHL puolella.. Montakos peliä tuo laskee siihen keskiarvoon? B Statseilla olen jurskuttanut vaikka kuinka pitkään.

Tee pelaajastasi tough guy ja anna palaa normaalia peruspeliä. Sillä se legenda irtoaa. Kokemusta on.
 
Semmosta ihmettelen kun katsoin jotain top 5 maaleja jossain easportsin sivuilla missä oli ykkösenä maali jossa pelaaja chippasi kiekon maalin yli maalivahdin kautta maaliin. Oliko tämä pelkkä vahinko vai onko tämä temppu iha oikeasti tehtävissä. Joku joka tietää tai tehnyt saman voisi informoida minua.

Tässä linkki kyseisiin videoon missä tämä kyseinen maali on numero ykkösenä:

NHL 11 Preview : Media, Video, Trailer, Screenshots : EA SPORTS
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Semmosta ihmettelen kun katsoin jotain top 5 maaleja jossain easportsin sivuilla missä oli ykkösenä maali jossa pelaaja chippasi kiekon maalin yli maalivahdin kautta maaliin. Oliko tämä pelkkä vahinko vai onko tämä temppu iha oikeasti tehtävissä. Joku joka tietää tai tehnyt saman voisi informoida minua.

On tehtävissä, mutta se vaatii taitoa ja tuuria onnistuakseen. Se tehdään ns. roikkukiekolla eli pleikkarin puolella R1 ja vasen tatti oikeassa kulmassa tähdättynä ja sitten oikeaa tattia ylöspäin. Eli heität roikkukiekon suoraan laitaa vasten ja onnistuessaan se kimpoaa maalivahdin selkään ja ehkä jopa maaliin. Ollos hyvä. :)
 
On tehtävissä, mutta se vaatii taitoa ja tuuria onnistuakseen. Se tehdään ns. roikkukiekolla eli pleikkarin puolella R1 ja vasen tatti oikeassa kulmassa tähdättynä ja sitten oikeaa tattia ylöspäin. Eli heität roikkukiekon suoraan laitaa vasten ja onnistuessaan se kimpoaa maalivahdin selkään ja ehkä jopa maaliin. Ollos hyvä. :)

Okei, juu kiitos tästä täytyypä kokeilla seuraavan kerran kun pelaan
 

Spezza#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ottawa Senators ja Arsenal.
Sliderit

Oisiko jollakin tiedossa hyviä slidereita konetta vastaan pelaamiseen? Oletus slidereilla koneesta ei ole vastusta ja netti on niin huono, ettei sillä paljon onlinea pelailla.

Elikkä löytyisikö semmoisia slidereita, että peleistä konetta vastaan tulisi tasaisempia ja siten mielenkiintoisempia?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
On tehtävissä, mutta se vaatii taitoa ja tuuria onnistuakseen. Se tehdään ns. roikkukiekolla eli pleikkarin puolella R1 ja vasen tatti oikeassa kulmassa tähdättynä ja sitten oikeaa tattia ylöspäin. Eli heität roikkukiekon suoraan laitaa vasten ja onnistuessaan se kimpoaa maalivahdin selkään ja ehkä jopa maaliin. Ollos hyvä. :)

Eipä toi ny mitään taitoa vaadi. RB pohjaan ja oikeaa tattia ylöspäin niin se on siinä. Tuurista sit kiinni et meneeks maaliin vai ei. Ihmettelen kyllä jos tollanen maali pääsee millekään listoille..
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oisiko jollakin tiedossa hyviä slidereita konetta vastaan pelaamiseen? Oletus slidereilla koneesta ei ole vastusta ja netti on niin huono, ettei sillä paljon onlinea pelailla.

Elikkä löytyisikö semmoisia slidereita, että peleistä konetta vastaan tulisi tasaisempia ja siten mielenkiintoisempia?

Itse ainakin yhdet sliderit jo luultavammin edellisellä sivulla mainitsin. Tosin riippuu aivan henkilöstä (pelityyli, kuinka hyvä on jne) että onko hyvät sliderit. Jos ei muuta auta niin itse vain kokeilemaan erilaisia, kunnes löytyy mieluisat. :)
 
Jos ei muuta auta niin itse vain kokeilemaan erilaisia, kunnes löytyy mieluisat. :)

En suosittele slidereiden testailua kenellekään. Siinä menee kärsivällisyys, järki ja terveys. Se homma ei todellakaan ole heikkohermoisille tarkoitettu, ihan vain varoituksen sanana tämän kerron. Kokemusta on kovasta päänsärystä, jonka peli voi pahimmillaan aiheuttaa.

Viikkoon en ole varmaan peliä pelannut, johtuen siitä että olen jälleen kerran samassa alkupisteessä eli kauden avauspelissä. Uudet sliderit on jälleen, mutta kuka hullu tuota jatkuvasti jaksaa tahkota. Varsinkin kun ei ole vielä varmuutta näiden uusien asetusten tasosta. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta...
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En suosittele slidereiden testailua kenellekään. Siinä menee kärsivällisyys, järki ja terveys. Se homma ei todellakaan ole heikkohermoisille tarkoitettu, ihan vain varoituksen sanana tämän kerron. Kokemusta on kovasta päänsärystä, jonka peli voi pahimmillaan aiheuttaa..

No sinun kohdalla kyllä näkyy, että vähemmästäkin menee hermot. Itsellä ainakin sliderien kokeilu meni ihan ok, koska kesken pelin niitä pystyy muokkailemaan, ja pääpiirteittäin tietää minkälaiset sliderit haluaa.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Pystyykö jostain säätää jotain tehä, että tietokoneen omat pakit osais vaihtaa paikkaa ja hakee sitä lämärin paikkaa ylivoimalla?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Pystyykö jostain säätää jotain tehä, että tietokoneen omat pakit osais vaihtaa paikkaa ja hakee sitä lämärin paikkaa ylivoimalla?

Tuskin tietokoneen pelaajat tietävät että kumpi pelaaja on raitti tai lefti kunhan pommittavat säälittäviä liruja, jotka jostain kumman syystä aina uppoavat.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Tarkoitin siis mun joukkueen pakkeja, kun mä olen hyökkääjänä siinä, pelaan siis be a gmänä, ja yritä siinä nyt jotain maalia vääntää kun pakit on paikoillaan.
 

Spezza#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ottawa Senators ja Arsenal.
Itse ainakin yhdet sliderit jo luultavammin edellisellä sivulla mainitsin. Tosin riippuu aivan henkilöstä (pelityyli, kuinka hyvä on jne) että onko hyvät sliderit. Jos ei muuta auta niin itse vain kokeilemaan erilaisia, kunnes löytyy mieluisat. :)

Kiitos, nuo onkin jäänyt huomaamatta, vaikka olenkin tätä ketjua lueskellut.

Kokeilin noita slidereita ja vaikutti ihan hyvälle. Täytyy kuitenkin hiukan muokata muutamia slidereita, että saa niistä mieleisensä.
 
Onko mielestänne Antti Miettisen lämäri viidellä arvolla tarkempi, kuin Teemu Selänteen vastaava? :D

Siinä yksi hyvä esimerkki, jonka takia taidan ottaa työkseni muuttaa noita pelaajien arvoja realistisempaan suuntaan, ennen kuin aloitan kautta pelaamaan. Harmittaa kun ei ole tullut aikaisemmin mieleen. Eipä enää tämän jälkeen esim. Boogaard heilu Rangersin ykkösketjussa pilaamassa ketjukavereiden peliä. Toinen esimerkki on että Edmonton aliarvioi liian pahasti nuoria tähtiään peluuttamalla ennemmin joitain neloskenttään kuuluvia jyriä kakkosketjussa. Laittaa sapettamaan tuollainen...
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Eipä toi ny mitään taitoa vaadi. RB pohjaan ja oikeaa tattia ylöspäin niin se on siinä. Tuurista sit kiinni et meneeks maaliin vai ei. Ihmettelen kyllä jos tollanen maali pääsee millekään listoille..
Kyllä mä sanon, että homma helpottuu huomattavasti kun sitä treenaa ja jättää tuon tuuriaspektin pois. Paikkoja ei yleensä kauheasti tule, mutta sieltä se pikkuhiljaa alkaa löytymän kohdilleen.

Yleensä tosta saa vastustajan aika hiileksi ja thegon kommentistakin päätellen sielläkin napsahtaisi jänne poikki tuollaisen maalin jälkeen. Valtaosa pelaajista tosiaan vetää pavut nokkaan tuon jälkeen ja tulee viestiä, että cheater jne.

Jotkut sentään myös arvostavat, kun ei pelatakaan pelkkää takatolpalle syöttöä tai sitten oteta San Jose, Washington tai Pittsburgh joka matsiin ja vedetä "superstaroilla" joka paikasta.
Itse nakkasin yhdessä matsissa tälläisen version tuosta: vittualalahreshinne | EA SPORTS ja linkin takaa siis video NHL11 pelin highlightseistä.

Jossain matsissa tasoitin 5-5 tilanteeksi tuollaisella veskan selän kautta menneellä maalilla ja vastustaja ei ottanut ollenkaan palkoja nenään, vaikka matsin hävisikin lopulta. Lähetti viestin ja odotin taas kauheata avautumista. Viesti olikin tälläinen: "Well played. Very action packed game. That was prob the coolest goal I`ve ever seen."

Välillä ihan kiva saada tuollaistakin palautetta siitä, että hakee vähän uudenlaisia kuvioita.
 

Torkkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsi
Osaisko joku auttaa, mistä johtuu että netissä pelatessa pelinopeus vaikuttaa tosi paljon nopeemmalta ku konetta vastaan pelatessa oletusasetuksin. Välillä peli ottaa oikein "spurtteja". Mitään tökkimistä ei sen sijaan missään vaiheessa ole. Voiko vika olla nettiyhteydessä, vai onko muillaikin tällaisia havaintoja?
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Onkos muilla ruvennut tapahtumaan vastaavaa enempi? Eli pelataan kolmannen erän loppua ja ottaessasi aikalisän ja kenties moken pois maalilta niin kone jumittaa. Tätä tapahtui ennen vanhaan "silloin tällöin", mutta nyt tuntuu tapahtuvan paljon useammin.
 
Jotkut sentään myös arvostavat, kun ei pelatakaan pelkkää takatolpalle syöttöä tai sitten oteta San Jose, Washington tai Pittsburgh joka matsiin ja vedetä "superstaroilla" joka paikasta.

Kun nyt kerran otit tämän puheeksi voin itse sanoa että on se kauheta pelata HUT:ia kun useimilla on ykköskentässä Kovalchukia, Hallia ja Seminia ja kaikilla total joku 97-99. Sitten pelissä kaveri ei kokeile mitään muuta kuin puskea laidasta Kovalchukilla läpi ja syöttää takatolpalle Hallille. Ja näitä yrityksiä on pelissä yhtä monta kun vetoja maalia kohti tämä imee nettipelistä viimeset kiinostuksen mehut ainakin minun mielestäni, tuskin olen ainoa.

Itse pyrin nettipeleissä tekemään hienoja syöttökuvioita ja laukomaan paljon. Teen tällä taktiikalla yleensä ne 2-4 maalia pelissä ja useimmiten kun pelaan hyviä joukkueita vastaan niin tulee turpaan ku on joku Ovechkin8fan4ever vastassa joka tekee sen 5 takatolppa maalia peleissä. Ei jumalauta sanon minä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös