NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 376 679
  • 1 596

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Vittu mikä peli, ei tätä ilmeisesti kannata pelata ainakaan tekoälyä vastaan. Downey loukkaantui (0 loukkaantumisasetuksella), peli päätti laittaa ketjut uusiks ja tiputtaa Raskin farmiin (JA VARATTIIN POIS) ja Roloson farmista.

Hyvä peli kun pelaa toista ihmistä vastaan. Muuten varmaan paskin.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Huh huh,melkosta. Jotenkin nyt saa Fernandon jutuista semmosen kuvan,et ehkä tää änäri ei o sun peli oikeen? Itse tykkään kyllä pelata,netissä,HUT:ia sekä BGM:ää. Ja ite oon ainakin huomannu et todellakin kannattaa kiinnittää huomiota siihen puolustamiseen,helpottaa todella paljon omaa peliä kun ei ryntäile sinne tänne.Myös tuo taktiikoiden vaihto auttaa,ei kannata hakata päätä seinään jos joku taktiikka ei toimi. Ja itse pelaan Be A Gm moodia supertähti asetuksilla ja suosikki asetussarjalla jossa olen ainoastaan syötön katkon itselle tehnyt helpommaksi sekä syötönnopeutta nostanut pykälän. Laukaukset peleissä n. 15-20 molemmilla.Taklaukset sekä aloitukset yleensä aika tasan myös. Peleissä tulee yhteensä n. 4-6 maalia. Ja tietysti pelit ovat mukavia pelata,häviöitä tulee heti jos yhtään herpaantuu ote.

Eihän tästä mtn. hyötyä tietysti ole mutta oli vaan pakottava tarve avautua.

Ja niin joo,aika outoa et loukkantuu pelaaja vaikka asetus nollassa,nuo vaihdot mitä siitä oli aiheutunut ovat oma moka koska apulaisvalmentajan tuki ilmeisesti täysillä?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Ja niin joo,aika outoa et loukkantuu pelaaja vaikka asetus nollassa,nuo vaihdot mitä siitä oli aiheutunut ovat oma moka koska apulaisvalmentajan tuki ilmeisesti täysillä?

No ei todellakaan ollut täysillä sillä niitä kokoonpanoja ehdin moneen kertaan muuttamaan, ja jos niitä muuttaa niin muuttuu "vähäiseksi" apuvalmentajan merkitys. Ärsyttää vaan kun tämä peli keksii aina keinot ärsyttää ainakin meikäläistä.

Ainoa mistä tässä pelissä voi nauttia on "Pelaa nyt" ja Online-pelit.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No ei todellakaan ollut täysillä sillä niitä kokoonpanoja ehdin moneen kertaan muuttamaan, ja jos niitä muuttaa niin muuttuu "vähäiseksi" apuvalmentajan merkitys.

Kuka idiootti sitä yleensä pitää "vähäisellä"? Itse olen oppinut jo pitkä aika sitten, että aina apuvalmentajan ketjumuutokset EI, koska juuri tuon tapaisia typeriä päätöksiä se kone aina tekee. Parempi itse päättää. :)
 

Eskelarit

Jäsen
Pitää nyt huudella tänne kun EA, vissiin kusi nyt sitten noi liigat vaihteeksi, perkele.

Elikkä oisiko jossain EASHL-joukkueessa tilaa ja pääsisi messiin, tyydyn mä tietenkin try-outtiinkin. Kova on vaan hinku päästä pelailemaan ja ei toi normi VS nappaa ja konetta vastaan on paska pelata.

Sen verran pitää kyllä paljastaa, etten ole koskaan yhdessäkään joukkuessa pelannut, mut kyllä mä tätä peliä osaan tahkota, Ultimatessa oltu koko listan 300 ja viikottaisellakin oltiin lähellä 70. sijaa.

Yhteydenotot vain tositarkoituksella YV:llä !

ps. kyllä mä voin mitä vaan paikkaa pelata kunhan en maaliin joudu ;)


edit. johan yhteydenottokin tuli, mutta väärältä konsolilta kun perkele älynnyt mainita et ps3 on pelialustanani.. :D
 
Viimeksi muokattu:

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Sama homma kuin edelliselläkin kirjoittajalla, eli halua olisi tryoutille johonkin EASHL-porukkaan. Pelialustana myös PS3.

Tarjolla olisi hyvällä jalalla liikkuva voimahyökkääjä (L), joka iskee maalinedustasta karat sisään. Otan vastuuta myös puolustuspäästä ja olen joskus pelannut pakkiakin.

Pelejä on kasassa noin 80, eli parikymmentä peliä vielä uuteen upgradeen. Taso taitaa olla jossain Bn hujakoilla. Pääsyy paskoihin statseihin on nuo random sparrauspelit, joita olen lähinnä pelaillut. Syksyllä oli yksi kaveriporukkajengi pystyssä, mutta se kaatui ajan/innostuksen puutteeseen..

Laittakaa yhteydenottoja tulemaan, jos johonkin porukkaan pääsis treenaamaanaan.

E: Peliajoista sen verran vielä, eli käyn normaali päivätöissä ma-pe 8-16 ja työreissuista yms harrastuksista riippuen käytettävissä arki-iltaisin sekä viikonloppuisin aika hyvin.
 
Viimeksi muokattu:

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Toimiikos uusimmat pelaajapäivitykset hyvin? Eli ei palkkabugeja, jne? Olisi kiinnostusta aloittaa uusi Franchise, Boston/Edmonton akselilla ja kunnon rookieilla jne.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toimiikos uusimmat pelaajapäivitykset hyvin? Eli ei palkkabugeja, jne? Olisi kiinnostusta aloittaa uusi Franchise, Boston/Edmonton akselilla ja kunnon rookieilla jne.

Mulla menossa Fantasy Draftilla Be a GM Buffalolla ja ainakin vielä hyvin toiminut. Eli vielä bugeihin ei ole tullut törmättyä, tosin vasta vajaa puolet ensimmäisestä kaudesta takana. Ainakin XP:t tulevat nyt ihan oikein, koska mm. Taylor Hall on jo nyt kehittynyt (kokonaisuus 79->80), samoin Jeff Skinner.

Tuo Fantasy Draft muuten on todella hauskaa. Itsekin sain koota juuri sellaisen joukkueen kun halusin, ja hyvin ollaan pärjäilty. Konfferenssissa sija 2, pistepörssissä Iginla sijalla 2 ja Hall sijalla 5. Tuukka Rask torjunut joukkueelle isoja voittoja, ja vanhat pakit Karlis Skrastins ja Ruslan Salei ovat +/-tilastossa liigan eliittiä. :)
 
Toimiikos uusimmat pelaajapäivitykset hyvin? Eli ei palkkabugeja, jne?

Milloin uusimmat pelaajapäivitykset ovat tulleet?

On tämä tosiaan joskus niin rasittava peli, että pieni tauko on taas paikallaan. Saadaan vähän vitutusta tiputettua alas. Eilisen jälkeen en ole jaksanut edes ajatella pelaavani seuraavia neljää vieraspeliä...

Nimimerkillä miksi häviän aina Ducksilla Edmontonille kotihallissa maalein 2-1 ja saan vain yhdeksän(!) laukausta maalia kohti? Siis hei haloo, yhdeksän(!). Vituttaa tuollainen!
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Milloin uusimmat pelaajapäivitykset ovat tulleet?

On tämä tosiaan joskus niin rasittava peli, että pieni tauko on taas paikallaan. Saadaan vähän vitutusta tiputettua alas. Eilisen jälkeen en ole jaksanut edes ajatella pelaavani seuraavia neljää vieraspeliä...

Nimimerkillä miksi häviän aina Ducksilla Edmontonille kotihallissa maalein 2-1 ja saan vain yhdeksän(!) laukausta maalia kohti? Siis hei haloo, yhdeksän(!). Vituttaa tuollainen!

Mikset tee elämästäsi helpompaa ja muuta asetuksia? Pari napsua pois vaikka konepelaajan kiihtyvyydestä auttaa jo kummasti.

Itse olen hullaantunut live-peliin tässä viime viikkoina. Oikeastaan ikinä ei ole tullut tuota modea pelailtua, vaan olen keskittynyt Franchise-kausiin kaikissa NHL-peleissä tähän asti. Mutta kun oli pelannut livessä sen kymmenkunta peliä ja koitti taas konetta vastaan pelata, niin vitutushan siinä nousi, koska huomasi miten paljon tylsempää se peli on.

Livessä pelatessa peliin tulee "oikean elämän" elementtejä eli hurjia tunnevaihteluita laidasta laitaan. Jos kone tekee voittomaalin muutama sekunti ennen loppua, niin ei sitä jaksa surkutella kovin kauaa. Sitä vain siirtyy seuraavaan peliin ja asia on unohdettu. Mutta jos häviää live-pelissä jollain viime hetken maalilla, niin vitutus on x100, koska tietää miten se mulkku siellä toisessa päässä nyt juhlii. Sama on toki toisinpäinkin eli omasta tiukasta voitosta tulee oikeasti hyvälle tuulelle. Yleensä lopetankin pelaamisen jonkun hienon voiton jälkeen, koska seuraava peli saattaa taas olla aivan erilainen. Tappioon ei pysty ikinä lopettamaan pelaamista, koska muuten suuhun jää huono maku loppupäivälle.

Onneksi tuota vitutuskäyrää on oppinut hallitsemaan, eikä tappiot enää kouraise niin syvältä, kuin alkuaikoina, kun livessä aloitin.

Eniten noissa livepeleissä vituttaa ne kaverit, jotka katsovat jokaisen maalinsa uusinnan loppuun asti. Tietyn kuvion toistajat (esim.one-timeria hakevat) eivät vituta, koska lähes aina se on omaa mokaa jos päästää vastustajan niihin paikkoihin. Ja toisaalta itsekin tulee one-timereitä käytettyä hyvin usein.

Eniten kehitettävää löytyy vielä puolustamisesta. Mailalla tökkimistä käytän lähes aina 1vs1 tilanteissa, mutta tuntuu ettei oma maila osu kiekkoon kovinkaa hyvällä prosentilla ja enemmän se mailalla heiluminen on jatkuvaa tökkimistä kuin hyvin hallittua mailan käyttöä.
 
Nyt minulle riitti! Be A GM on niin nähty kuin olla ja voi. Huijausmaaleja tietokoneelta kerta toisensa jälkeen. Hermo meni juuri äsken niin pahasti, että oli lopetettava peli kesken. Paskaa joka vuosi. Mitään muuta pelaamisen arvoista ei pelissä sitten olekaan. Kiitos EA, samaa paskaa vuodesta toiseen! Olette pilanneet elämäni.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt minulle riitti! Be A GM on niin nähty kuin olla ja voi. Huijausmaaleja tietokoneelta kerta toisensa jälkeen. Hermo meni juuri äsken niin pahasti, että oli lopetettava peli kesken. Paskaa joka vuosi. Mitään muuta pelaamisen arvoista ei pelissä sitten olekaan. Kiitos EA, samaa paskaa vuodesta toiseen! Olette pilanneet elämäni.

Muuta nyt oikeasti hyvä mies niitä asetuksia jos noin vituttaa. Itsellä ainakin käytössä All-Star-tason hyvät sliderit, joita olen vielä itse muokannut omaan mieleen paremmiksi. Pelit ovat tiukkoja pääosin, tosin joskus tulee itselle murskavoitto/murskatappio. Torjuntamäärät pyörivät tasaisissa peleissä 20-30 vedossa, tosin joskus on omalla ollut esimerkiksi vain 12 torjuntaa. Nämä tosin johtuu siitäkin, että pelaan 7minuutin erillä, kun sliderit joilla pelaan, ovat tarkoitettu 10 minuutin erillä pelattavaksi.

P.S. Ei sitä peliä tarvitse aina niin tosissaan ottaa, itse ainakin hauskanpidosta pelaan. Tappioita tulee välillä, so what.

Edit: Tässä vielä sliderit jota käytän (tosin itse tosiaan muokkaillut hiukan)
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos

Ai perhana miten pisti hymyilyttämään tämä teksti, kuin omasta päästä mutta ilmaistu sekä kirjoitettu paremmin! Tekoälystä kun ei vaan saa haastajaa ihmiselle. EA:tä pitäisi alkaa pommittaa että korjaa liigat! Ärsyttää kun ei ikinä ei näitä liigoja saa pelattua loppuun!
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Tuli tässä pelattua n 30 peliä onlinessa muita pelaajia vastaan. Noin 20 ihmistä joita vastaan pelasin, lähtivät kesken pelin pois koska johdin muutamalla maalilla. N 30 pelistä taisin yhden hävitä, senkin jatkoajan viimeisillä sekunneilla.

Vitutti yhdessä pelissä(Suomi-Ruotsi, jossa olin Suomi ja jonka voitin 13-3) vastustaja teki koko 3 erän pelkästään, että hankki itsellensä käytösrangaistuksia. Vitutti kun jatkuvasti peliä vihellettiin poikki.

Kaikkein parhainta on se, kun on voittanut matsin ja jonka jälkeen vastustaja kirjoittaa viestin vitutuksen alaisena, joko haukkumisviestin tjms.
 
P.S. Ei sitä peliä tarvitse aina niin tosissaan ottaa, itse ainakin hauskanpidosta pelaan. Tappioita tulee välillä, so what.

Edit: Tässä vielä sliderit jota käytän (tosin itse tosiaan muokkaillut hiukan)

Tuota noin, eihän minua ne itse tappiot vituta kovinkaan paljoa, vaan se tapa jolla niitä tappioputkia alkaa syntymään. Se syö miestä pahasti. Täysin ihmeellisiä imurointeja niinkin hyvältä maalivahdilta, kuin Jonas Hiller. Siinä alkaa miettimään, että kun tietokone on näköjään näin päättänyt, niin miksi pelata enää samoilla asetuksilla. Tappiot siis hyväksyn, koska haluankin pelata realistisesti ja siihen kuuluu tietenkin olennaisena osana ne tappiot. En minä todellakaan pelaisi kautta loppuun, jos tilanne sarjataulukossa alkaa näyttämään tosi epärealistiselta...

Kiitos slidereista, ihan tasokkailta vaikuttavat. Itsekin tosin hieman muokkaan noita, ennen kuin laitan testiin...
 

Eskelarit

Jäsen
Eikö perkele sparrimatsin statseja saa ittelleen jos vihut lähtee kaikki kesken matsin ?!?!

Jossei saa niin on se nyt jumalauta, sinne meni 5+1 ja +8..

Toivottavasti ne tulee vähän myöhässä vaan


edit. jos on lopuksi vaan yks vihu niin siitäkään ei vissiin saa statseja? On se nyt vittu kun kahesta matsista jäänyt yhteensä saamatta 7+2 ja +12
 
Viimeksi muokattu:

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Viittiskö joku valaista, että mitenkä tässä versiossa mahdollisimman helposti rakennetaan hyvä joukkue kun Be a GM pelimoodina. NHL10:ssä noissa tietokoneen treideissä sentäs oli jotain logiikkaa ja naurettavan hyvän porukan sai kasaan kun vaan keräsi vapaista agenteista hyviä prospecteja edullisesti ja treidasi kaikki yhdellä kerralla pois laadukkaisiin pelaajiin (toki noita vapaita agentteja oli turha enää sen jälkeen joukkueeseen mihinkään edulliseen hintaan houkutella) ja kunhan vaan pisti varausvuoroja palamaan niin kyllä sieltä miestä irtosi aina. NHL11 taas on tältä osin aivan omassa luokassaan, esimerkkinä nyt vaikkapa kun yritin NYR:ltä Frolovia hankkia, vaikka joukkue nyt ei erityisen kiinnostunut ole keskivaiheen pelaajista ja drafteista, niin kuka vitun vatipää ei oikeasti vaihtaisi Frolovia Rene Bourqueen ja kolmen seuraavan vuoden ykkösdraftiin, kun ottaa vielä huomioon että pelissä pelaajat ovat samalla tasolla, molemmat laitureita, about saman ikäisiä ja sama palkka? Syyksi työntää että keskivaiheen pelaajat ei kiinnosta, ei taida ilmaiset draftivuorotkaan sitten kiinnostaa...

Ja toki on ihan kiva kun ei niin helppoa ole tuo joukkueen rakentaminen kun NHL10:ssä, mutta kun intresseissä on lähinnä että pääsisi pelaamaan mieleisellä joukkueella noita pelejä hyvillä slidereilla, mutta onnistuuko se tässä pelissä ilman että etukäteen raiskaa nuo kokoonpanot sellaiseen kuntoon että kaikki treidit on jo valmiiksi tehty eikä tarvitse niitä ennen kauden alkua säätää. Meinaa kolme tuntia tässä nyt koitettu rakentaa kolmea hyökkäysketjua, jotka ei nekään vielä valmiita ole, ja samalla räjäytetty aika iso lovi pakistoon jota on näillänäkymin aika vaikea korjata kun nuo varausvuorot kiinnostavat muita joukkueita kun pala paskaa. Tuskin yhtä kautta pitempään pelaan kun aika ei tunnu oikein riittävän, eli draftit sikäli täysin merkityksettömiä minulle.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Myös liukas laituri etsisi pelipaikkaa. Tänään on tullut hakattua publaa ja useampi hattutemppu ja yksi kuuden maalin peli tuloksena. Arvostan joukkuepeliä ja rentoa tiimihenkeä.

Myös mallin "Karalahti" pakin pelaaminen onnistuu, jos joku etsii pakkia.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
paaljon tekstiä

Jos yhtään kiinnostaa, niin suosittelen kokeilemaan Fantasy Draftia. Ensimmäisillä 5-6:lla kierroksella kärkipelaajat, sen jälkeen prospecteja (esimerkiksi itsellä oli vielä 8.kierroksella Fowler, Hall ja Seguin varaamatta). Niitä poimit ja jos ei junnut kiinnosta, niin niitä pystyy kyllä helposti vaihtamaan, koska pelaajilla on niin uskomattoman hyvät vaihtoarvot. Esimerksiksi Fowler+AHL-pelaajalla saa periaatteessa melkein kaikki pelaajat lukuunottamatta Ovechkinia ja Crosbya. Itse esimerkiksi sain Doughtyn, joka kumminkin muutamaa astetta parempi kun Fowler.

Ainiin ja myös suhteet muihin joukkueisiin tuntuvat vaikuttavan joskus aika paljon pelaajavaihtoja tehdessä.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Ainiin ja myös suhteet muihin joukkueisiin tuntuvat vaikuttavan joskus aika paljon pelaajavaihtoja tehdessä.

Tähän aiheeseen liittyen saako noita suhteita paremmaksi muutoin kuin pelaajakauppoja hieromalla? Oilersilla aloitin jälleenrakentamisprojektin ja kaksi kautta takana. Omat sliderit käytössä ja tuloksena oli ensimmäiseltä kaudelta sijoitus 26, ja toisella kaudella olin 19. Haastetta tarjoaa, siitä ei pääse mihinkään.
 

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Tähän aiheeseen liittyen saako noita suhteita paremmaksi muutoin kuin pelaajakauppoja hieromalla?
Nimenomaan hieromalla saa suhteet nopeasti parhaaksi mahdolliseksi.
Etsit sopivan vaihdon, joka jää toteutumatta syystä tai toisesta, muttei loukkaakaan vastustajaa. Siitä sitten lisäämällä ja vaihtamalla varauksia vuoden 2011 1. kierroksesta eteenpäin saa minkä tahansa joukkueen kanssa suhteet loistaviksi.

Siihen onko tässä "huijauksessa" sitten mitään mieltä pidemmän päälle, en ota kantaa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Ollaan nyt pari päivää väännetty kaverin kanssa HUTia ja todella mukavaksi näpräilymuodoksi todettu. Pari tyhmää kysymystä ehti kuitenkin jo herätä.

Saako pelaajia kokoelmasta siirrettyä jollain konstilla takaisin kokoonpanoon? Noilla alennusmyyntijumbopakoilla kortteja kertyy sellainen kasa, että kaikki coolit kortit ei mitenkään mahdu kerralla pakkaan, joten myyntiinhän ne on laitettava pilkkahinnalla, koska kuka niistä mitään siellä kokoelmassakaan kostuu.

Ja toinen. Miten ihmeessä porukka saa pelaajia 99 tehoisiksi? Tartteeko siihen vaan ison kasan niitä +3 kaikkiin-kortteja, vai voiko niitä lisätä pelaajalle uran myöhemmässä vaiheessa? Meillä ainakin tulee lupaavillakin pelaajilla aika nopeasti raja vastaan. Kyllä se pelaaminen on kivaa niillä ~85 tehoisillakin miehillä, mutta vähän siinä tuntee antavansa tasoitusta esim. nettivastustajille.

Peli ja pleikkari on kaverilla ja kaveri ties missä, joten en voi näitä tässä itse näprätessä mistään tarkistaa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saako pelaajia kokoelmasta siirrettyä jollain konstilla takaisin kokoonpanoon?

Ja toinen. Miten ihmeessä porukka saa pelaajia 99 tehoisiksi?


Pelaajat saa 99-overall kun ostaa niitä +2 ALL ja muita kaikkiin osa-aluisiin vaikuttavia (ainkin +5 ALL-kortti on?). Ja niitä pelaajia saa kyllä siirrettyä kokoelmasta takaisin kokoonpanoon, sieltä ketjujen vaihdosta jonkun pelaajan kohdalla painat X ja "Swap to collection" tai jotain tuohon suuntaan (en ole pelannut HUTia 2kk joten hiukan joutuu ulkomuistista miettimään vaan).

Joku viisaampi voi selittää tarkemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös