Milloin uusimmat pelaajapäivitykset ovat tulleet?
On tämä tosiaan joskus niin rasittava peli, että pieni tauko on taas paikallaan. Saadaan vähän vitutusta tiputettua alas. Eilisen jälkeen en ole jaksanut edes ajatella pelaavani seuraavia neljää vieraspeliä...
Nimimerkillä miksi häviän aina Ducksilla Edmontonille kotihallissa maalein 2-1 ja saan vain yhdeksän(!) laukausta maalia kohti? Siis hei haloo, yhdeksän(!). Vituttaa tuollainen!
Mikset tee elämästäsi helpompaa ja muuta asetuksia? Pari napsua pois vaikka konepelaajan kiihtyvyydestä auttaa jo kummasti.
Itse olen hullaantunut live-peliin tässä viime viikkoina. Oikeastaan ikinä ei ole tullut tuota modea pelailtua, vaan olen keskittynyt Franchise-kausiin kaikissa NHL-peleissä tähän asti. Mutta kun oli pelannut livessä sen kymmenkunta peliä ja koitti taas konetta vastaan pelata, niin vitutushan siinä nousi, koska huomasi miten paljon tylsempää se peli on.
Livessä pelatessa peliin tulee "oikean elämän" elementtejä eli hurjia tunnevaihteluita laidasta laitaan. Jos kone tekee voittomaalin muutama sekunti ennen loppua, niin ei sitä jaksa surkutella kovin kauaa. Sitä vain siirtyy seuraavaan peliin ja asia on unohdettu. Mutta jos häviää live-pelissä jollain viime hetken maalilla, niin vitutus on x100, koska tietää miten se mulkku siellä toisessa päässä nyt juhlii. Sama on toki toisinpäinkin eli omasta tiukasta voitosta tulee oikeasti hyvälle tuulelle. Yleensä lopetankin pelaamisen jonkun hienon voiton jälkeen, koska seuraava peli saattaa taas olla aivan erilainen. Tappioon ei pysty ikinä lopettamaan pelaamista, koska muuten suuhun jää huono maku loppupäivälle.
Onneksi tuota vitutuskäyrää on oppinut hallitsemaan, eikä tappiot enää kouraise niin syvältä, kuin alkuaikoina, kun livessä aloitin.
Eniten noissa livepeleissä vituttaa ne kaverit, jotka katsovat jokaisen maalinsa uusinnan loppuun asti. Tietyn kuvion toistajat (esim.one-timeria hakevat) eivät vituta, koska lähes aina se on omaa mokaa jos päästää vastustajan niihin paikkoihin. Ja toisaalta itsekin tulee one-timereitä käytettyä hyvin usein.
Eniten kehitettävää löytyy vielä puolustamisesta. Mailalla tökkimistä käytän lähes aina 1vs1 tilanteissa, mutta tuntuu ettei oma maila osu kiekkoon kovinkaa hyvällä prosentilla ja enemmän se mailalla heiluminen on jatkuvaa tökkimistä kuin hyvin hallittua mailan käyttöä.