Mynsterin Makarov
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Pelailen Boston Bruinsilla tuota GM- pelimuotoa. Kysymys: Miten saan vaihtoneuvottelu, yms. vaihtomarkkinat jutuissa näkyvän Seguinin (on toki muitakin) siirrettyä pelaavaan kokoonpanoon?
Pelailen Boston Bruinsilla tuota GM- pelimuotoa. Kysymys: Miten saan vaihtoneuvottelu, yms. vaihtomarkkinat jutuissa näkyvän Seguinin (on toki muitakin) siirrettyä pelaavaan kokoonpanoon?
Seguin ilmeisesti oli farmijoukkueen puolella ennen kauden alkua jolloin kun kausi alkoi niin Seguin lähetettiin "pelaamaan" CHL:ää. Sieltä tietääkseni ei kavereita voi nostaa muuten kuin kauden vaihteessa.
Piru vie kun on legendakortti tiukassa EASHL puolella.. Montakos peliä tuo laskee siihen keskiarvoon? B Statseilla olen jurskuttanut vaikka kuinka pitkään.
Eikös se kaikkien pelien yhteinen arvosana? Tuskin sitä mitenkään on rajattu, että kun 10 peliä pelaa A+-statseilla niin kaikki olisi A+.
Piru vie kun on legendakortti tiukassa EASHL puolella.. Montakos peliä tuo laskee siihen keskiarvoon? B Statseilla olen jurskuttanut vaikka kuinka pitkään.
Semmosta ihmettelen kun katsoin jotain top 5 maaleja jossain easportsin sivuilla missä oli ykkösenä maali jossa pelaaja chippasi kiekon maalin yli maalivahdin kautta maaliin. Oliko tämä pelkkä vahinko vai onko tämä temppu iha oikeasti tehtävissä. Joku joka tietää tai tehnyt saman voisi informoida minua.
On tehtävissä, mutta se vaatii taitoa ja tuuria onnistuakseen. Se tehdään ns. roikkukiekolla eli pleikkarin puolella R1 ja vasen tatti oikeassa kulmassa tähdättynä ja sitten oikeaa tattia ylöspäin. Eli heität roikkukiekon suoraan laitaa vasten ja onnistuessaan se kimpoaa maalivahdin selkään ja ehkä jopa maaliin. Ollos hyvä. :)
On tehtävissä, mutta se vaatii taitoa ja tuuria onnistuakseen. Se tehdään ns. roikkukiekolla eli pleikkarin puolella R1 ja vasen tatti oikeassa kulmassa tähdättynä ja sitten oikeaa tattia ylöspäin. Eli heität roikkukiekon suoraan laitaa vasten ja onnistuessaan se kimpoaa maalivahdin selkään ja ehkä jopa maaliin. Ollos hyvä. :)
Oisiko jollakin tiedossa hyviä slidereita konetta vastaan pelaamiseen? Oletus slidereilla koneesta ei ole vastusta ja netti on niin huono, ettei sillä paljon onlinea pelailla.
Elikkä löytyisikö semmoisia slidereita, että peleistä konetta vastaan tulisi tasaisempia ja siten mielenkiintoisempia?
Jos ei muuta auta niin itse vain kokeilemaan erilaisia, kunnes löytyy mieluisat. :)
En suosittele slidereiden testailua kenellekään. Siinä menee kärsivällisyys, järki ja terveys. Se homma ei todellakaan ole heikkohermoisille tarkoitettu, ihan vain varoituksen sanana tämän kerron. Kokemusta on kovasta päänsärystä, jonka peli voi pahimmillaan aiheuttaa..
Pystyykö jostain säätää jotain tehä, että tietokoneen omat pakit osais vaihtaa paikkaa ja hakee sitä lämärin paikkaa ylivoimalla?
Itse ainakin yhdet sliderit jo luultavammin edellisellä sivulla mainitsin. Tosin riippuu aivan henkilöstä (pelityyli, kuinka hyvä on jne) että onko hyvät sliderit. Jos ei muuta auta niin itse vain kokeilemaan erilaisia, kunnes löytyy mieluisat. :)
Kyllä mä sanon, että homma helpottuu huomattavasti kun sitä treenaa ja jättää tuon tuuriaspektin pois. Paikkoja ei yleensä kauheasti tule, mutta sieltä se pikkuhiljaa alkaa löytymän kohdilleen.Eipä toi ny mitään taitoa vaadi. RB pohjaan ja oikeaa tattia ylöspäin niin se on siinä. Tuurista sit kiinni et meneeks maaliin vai ei. Ihmettelen kyllä jos tollanen maali pääsee millekään listoille..
Onkos muilla ruvennut tapahtumaan vastaavaa enempi? Eli pelataan kolmannen erän loppua ja ottaessasi aikalisän ja kenties moken pois maalilta niin kone jumittaa. Tätä tapahtui ennen vanhaan "silloin tällöin", mutta nyt tuntuu tapahtuvan paljon useammin.
Jotkut sentään myös arvostavat, kun ei pelatakaan pelkkää takatolpalle syöttöä tai sitten oteta San Jose, Washington tai Pittsburgh joka matsiin ja vedetä "superstaroilla" joka paikasta.