Jomppa_Koo
Jäsen
Saadaankohan uusin ja viimeinen rosteripäivitys ilmoille jo tänään tiistaina vai meneekö peräti loppuviikkoon? Saisi sitten vielä kerran yrittää tuota Be A GM:ää, että joko pelit lähtee luistamaan toivomallani tavalla...
Saadaankohan uusin ja viimeinen rosteripäivitys ilmoille jo tänään tiistaina vai meneekö peräti loppuviikkoon? Saisi sitten vielä kerran yrittää tuota Be A GM:ää, että joko pelit lähtee luistamaan toivomallani tavalla...
Kun eikös jo jonkunlainen päivitys tullut tässä vähän aiemminkin, niin nyt ei tarvitse kuin siirtää nämä muutamien viime päivien pelaajakaupat.
Pitäisiköhän alkaa hommiin, vai odottaisiko päivitystä...
Koska uudet kokoonpanot?
Ehkä kymmenen peliä olen pelaillut eilen ja tänään, joista voittanut yli puolet. Ihan hyvä voittoprosentti.
On pikkasen ärsyttävää kun pakki päästyään jäähyltä jää kentälle ikiajoiksi hyökkäämään. Sitten siinä väsyy tietenkin koko pakisto ja hyökkäykset kusevat siihen väsyneeseen pakkiin. Katkoja on niin tylsä ottaa tuollaisten takia. Ilmeisesti kuitenkin pakki osaa mennä jäähyn jälkeen vaihtoon jos kiekko heitetään ränniin. On tämä yhtä tekoälyn juhlaa!
Perhana, online-pelissä valehtelematta kaksi kolmesta ottaa Canucksin joukkueekseen, vai onko minulla vain näin paska tuuri? En edes näe mitään kovin glamouria seurassa, vaikka vissiin johtavatkin sarjaa. Ne loput sitten ottavat yleensä Capitalsin tai Red Wingsin. Ei sillä, kivahan se on pelata megastaroilla. Itse pelaan yleensä akselilla carolina/phoenix/atlanta/new jersey, ja suurin osa peleistä päättyy voittoon.
Onko omaa harhakuvaa, vai onko Edmontonilla todella fyysisesti heiveröinen jengi? Yhden pelin pelasin livessä, ja joka ikinen vastaanottamani taklaus oli joku megapommi jossa kaikki levisi. Varsinkin hall/eberle/omark/pääjärvi aivan kusessa taklauksia vastaan. Vähän paha rakentaa hyökkäystä, kun ei kukaan kestä edes hipaisua.
Toi treidaus on varmaan paras osa "dynastya" Saa yrittää treidata vaikka viittä ykköskierron varausta johonkin Filppulaan ja eikä kelpaa.
Joo. Koitin huvikseni Tlusty + 1st 2011/12/13 <-> Andy Sutton ja eipä toki kelvannut. :D
Olen varmaankin tampio, mutta pitäisikö noiden kokoonpanopäivitysten tulla automaattisesti, kun pelin käynnistää?