Daywalker-75
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, JäKi
Pelaatko peliä uusimmalla asetussarjalla, oliko se nyt 2.02?
Kait se on aina viimeisin? Hitostako minä sen tiedän. Mistä sen näkee?
Pelaatko peliä uusimmalla asetussarjalla, oliko se nyt 2.02?
Kait se on aina viimeisin? Hitostako minä sen tiedän. Mistä sen näkee?
Mistä perkeleestä saa pois automaattisen tallennuksen?
Mielestäni sitä ei saa mitenkään pois tässä versiossa. Olen tätä samaa asiaa ihmetellyt pitkään ja tullut siihen lopputulokseen, että automaattista tallennusta ei saa pois päältä. Harmi sinänsä.
Onkohan missään vapaana paikkaa EASHL joukkueessa pakille? X360 on alusta.
En ole todellakaan hyvä, mutta lähinnä hauskanpidon merkeissä toivoisin, ei mitään tosissaan vääntämistä. Otteluita on vissiin 21 ja tehoja niissä pakin tontilta 3+8. +/- on jtn -5. Netin kanssa välillä suuriakin ongelmia, välillä toimii kuitenkin hyvin.
Hyökkinäkin voin pelata.
Kaikkein eniten vituttaa Be a GM-moodin vasurilla huitastu toteutus. On se kumma kun yli viisi vuotta sitten amatööripohjalta tehty manageripeli pieksee tämän kaupallisen paskaläjän sata-nolla. Kummallinen bisnes on tämä pelibisnes.
Kyllä mä sanon, että homma helpottuu huomattavasti kun sitä treenaa ja jättää tuon tuuriaspektin pois. Paikkoja ei yleensä kauheasti tule, mutta sieltä se pikkuhiljaa alkaa löytymän kohdilleen.
Yleensä tosta saa vastustajan aika hiileksi ja thegon kommentistakin päätellen sielläkin napsahtaisi jänne poikki tuollaisen maalin jälkeen. Valtaosa pelaajista tosiaan vetää pavut nokkaan tuon jälkeen ja tulee viestiä, että cheater jne.
Jotkut sentään myös arvostavat, kun ei pelatakaan pelkkää takatolpalle syöttöä tai sitten oteta San Jose, Washington tai Pittsburgh joka matsiin ja vedetä "superstaroilla" joka paikasta.
Itse nakkasin yhdessä matsissa tälläisen version tuosta: vittualalahreshinne | EA SPORTS ja linkin takaa siis video NHL11 pelin highlightseistä.
Jossain matsissa tasoitin 5-5 tilanteeksi tuollaisella veskan selän kautta menneellä maalilla ja vastustaja ei ottanut ollenkaan palkoja nenään, vaikka matsin hävisikin lopulta. Lähetti viestin ja odotin taas kauheata avautumista. Viesti olikin tälläinen: "Well played. Very action packed game. That was prob the coolest goal I`ve ever seen."
Välillä ihan kiva saada tuollaistakin palautetta siitä, että hakee vähän uudenlaisia kuvioita.
Menee samaan kategoriaan näiden volleykiekkojen kanssa, jota jengi haki edellisissä änäreissä aivan helvetin paljon. Eli kiekon kanssa kulmaan ja sieltä "keskitys" maalin eteen ja pesarilla ineen. Ei siis vetonapilla keskitetty, vaan..hmm, no en nyt muista miten kyseinen keskitys tehtiin ja ehkä ihan hyvä niin.
Tää on päässy ihan kokonaan unohtumaan, oli kyllä huikea maali. Se tehtiin siis RB-lämärillä (Slapp Pass). Olikohan tuo 08:ssa (ja osittain 09:ssä vielä) et aina kun pisti viivasta rb-lämärin niin joku äijä ohjas sen maaliin? No olipahan ihmisillä vaihtoehtoja sille takatolpalle ja peli kait sen kautta mielenkiintoisempaa..
Täytyypä tuota pomppumaalia koettaa itsekin huvikseen, ei sillä että yhtään arvostaisin tuommoista pelleilyä vaan mieluummin peliä joka näyttää edes jotenkuten jääkiekolta. Ainakin nämä menee omalle dissauslistalle:
-jatkuvat säbäranteet yläpesään
-jatkuvat ontimerit takakulmalle (ei tosin toimi enää niin hyvin)
-jatkuvat rebound maalien hakemiset (esim. näpyveto patjoihin hyökkäyssiniseltä -> täydellinen rebound ja kiekko tyhjiin)
-omaan pätyyn luistelu / ajanpeluu
-jatkuva pyöriminen keskialueella / hyökkäyssinisen alla niin kauan että löytyy vapaa väylä hyökkäysalueelle (AI juoksee kiekon perässä miten sattuu, itse mahdotonta vaihtaa pelaajia tarpeeksi tehokkaasti että saa viivan tukittua)
Ääh ei nyt muista enempää...täydentäkää jos mieli tekee. Myös esim. läpiajoissa alkaa monet harhautukset olla niin nähtyjä että... Mutta sellaista se on jos/kun pääasiana on kuitenkin voittaa peli eli pistää kiekkoa kovalla prosentilla sisään. :)
Tohon ekaan olen eri mieltä. Mun mielestä molemmat löytyvä pelistä, joskin vaatii reenia aika paljon ja ennakointia kun tilanne iskee päälle.- Syötteleminen : Laadukas lättynappi loistaa vieläkin poissaolollaan jostain käsittämättömästä syystä. Kovia syöttöjä ei saa haltuun, mikä on joissain tilanteissa erittäin epärealistista. Lisäksi ns. "klip-klap" syöttelyä ei saa aikaiseksi juuri millään, enkä nyt tarkoita 09 syöttöralleja vaan vaikka ihan perus syöttöjä edestakaisin. Tämän lisäksi syöttöjen lataaminen vie liikaa aikaa. Kovempi syöttö tulisi saada tehtyä myös nopeasti, toki tarkkuus tulisi myös kärsiä (pl. pelaajat, joilla on passing-skilliä enemmän).
...
Siinä nyt alkuun jotain pointteja, saa lisäillä omia näkemyksiä.
Tohon ekaan olen eri mieltä. Mun mielestä molemmat löytyvä pelistä, joskin vaatii reenia aika paljon ja ennakointia kun tilanne iskee päälle.
Muutama lisäpointti tuohon ahdistuslistaan:
- kaverit joiden puolustustaktiikka on antaa ai:n hoidella hommat ja itse himmailla hyökkääjän kanssa alas
- ne ketkä itse hoitaa pakittelun ja 99% kerroista päättyy makuulleen maalin eteen omasta tahdostaan
- suolestajat: eli kun kuljettaa leftin äijällä kiekkoa, niin nämä sankarit tulevat takaoikealta ja nostavat mailaa siitä äijän läpi näppärästi ja yleensä jaksavat suorittaa tuon uroteon moneen kertaan peräkkäin.
Nyt uutta kautta aloittelemaan ja innolla!
Odota mieluummin trade deadlinen sulkeutumista ja aloita uusilla rostereilla. Ihan mukavasti noita on jo nyt päivitetty. Huomisen jälkeen voisi aloitella. Mielekkäät asetukset ja oikeat rosterit, niin se on siinä..! Helpommin sanottu kuin tehty noiden asetusten kanssa, koska olen jo niin monta kertaa kyllästynyt touhuun ja jättänyt leikin kesken. Toivottavasti saan vielä kerran homman toimimaan niin että en kyllästy ja muutenkin hermot pitämään paremmin! Se ei ole helppoa, mutta yritetään vielä kerran...
Kauden lopussa joukkueeni näytti tältä.
Ovie-Oma äijä (overall 73!)-Heatley
Green-Hjalmarsson
Bergenheim-Granlund-T.Ruutu
Vatanen-Lepistö
M.Lehtonen-Kontiola-J.Jokinen
Juu, elikkäs todella sekava rosteri!
Kyllä, todella sekava. Ihmettelen miten tuollaisella kokoonpanolla jaksaa pelata... :) Itse saan parhaan pelifiiliksen silloin kun mennään oikeilla kokoonpanoilla.
LEVEL: SUPERSTAR
Rules
Period Length: 11 Minutes
Penalties: Max
Post Whistle Rules : Relaxed
Penalty Time Scaling: 3
Fighting: 1
Shot Aim: Manual
General
Turner Set Version: Latest
CPU Aid: Normal
Broken Stick Frequency: 3