NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 376 626
  • 1 596

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Onkohan missään vapaana paikkaa EASHL joukkueessa pakille? X360 on alusta.

En ole todellakaan hyvä, mutta lähinnä hauskanpidon merkeissä toivoisin, ei mitään tosissaan vääntämistä. Otteluita on vissiin 21 ja tehoja niissä pakin tontilta 3+8. +/- on jtn -5. Netin kanssa välillä suuriakin ongelmia, välillä toimii kuitenkin hyvin.

Hyökkinäkin voin pelata.
 
Viimeksi muokattu:

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Onkohan missään vapaana paikkaa EASHL joukkueessa pakille? X360 on alusta.

En ole todellakaan hyvä, mutta lähinnä hauskanpidon merkeissä toivoisin, ei mitään tosissaan vääntämistä. Otteluita on vissiin 21 ja tehoja niissä pakin tontilta 3+8. +/- on jtn -5. Netin kanssa välillä suuriakin ongelmia, välillä toimii kuitenkin hyvin.

Hyökkinäkin voin pelata.

Kysele tuolta jatkoajan omasta 65min seurasta. Itse en ole seuran jäsen, joten ei ole hajuakaan seuran aktiivisuudesta tai siitä, ottavatko he uusia pelaajia.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Olen löytänyt suurinpiirtein fiksuntuntuiset asetukset omille kyvyille ja pelitavalle, mutta pari ihmeellistä asiaa edelleen kalvaa. Be a GM:sta siis kyse.

1) Tekoälyn yv/jatkoaikamaalit. Eli ylivoimalla sekä jatkoajalla tekoälyn laukomista kiekoista 4/5 menee maaliin. Paikasta kun paikasta, eli ei tarvitse olla sektorissa tai muussa maalipaikassa. Tekee alivoiman pelaamisesta mahdotonta, kun joka veto uppoaa eikä kaikkia ehdi millään peittämään. Sama jatkoajalla, kymmenestä pelaamastani jatkoajasta olen hävinnyt yhdeksän ja näistä kuudessa vastustelija on tehnyt maalin ensimmäisellä kahdella laukauksella. Tähän ei taida olla mitään lääkettä, vaan kyse on enemmänkin ominaisuudesta? Tai sitten en vaan osaa.

2) Suoraan syötöstä laukoessa jannut lämäävät varsin usein kiekon vastakkaiseen suuntaan katsomoon. Siis jopa ihan helposta asennosta ja hiljaisella syötöllä. Aluksi tuo nauratti mutta nyt lähinnä vituttaa. Onhan se koomista kun paikallaan seisova Crosby tällää tyhjästä maalista kiekon selkänsä taakse katsomoon. Taito sinänsä. Tämäkin lienee joku hieno ominaisuus, kun binäärit napsuu kohdilleen ja korjausta ei ole olemassa? Tai sitten en vaan osaa.

Helvetisti kyllä vaatii aikaa ja hermoja veivata noita slidereita ja testailla muutama peli kerrallaan, koska yhdessä pelissähän nyt voi tapahtua mitä vaan. Iso pettymyshän tää peli on ollut, mutta eipä sitä nyt sitten parempaakaan ole olemassa.

Kaikkein eniten vituttaa Be a GM-moodin vasurilla huitastu toteutus. On se kumma kun yli viisi vuotta sitten amatööripohjalta tehty manageripeli pieksee tämän kaupallisen paskaläjän sata-nolla. Kummallinen bisnes on tämä pelibisnes.
 
Suosikkijoukkue
Bruins
Kaikkein eniten vituttaa Be a GM-moodin vasurilla huitastu toteutus. On se kumma kun yli viisi vuotta sitten amatööripohjalta tehty manageripeli pieksee tämän kaupallisen paskaläjän sata-nolla. Kummallinen bisnes on tämä pelibisnes.

Tähän täysin sama. Ja koska itselleni juuri tuo Be a GM on se kiinnostavin pelimoodi, niin aika vähälle on viime aikoina pelaaminen jäänyt. Täytyy kyllä miettiä tarkasti seuraavan pelin ostamista, kun ei tämä -11 ainakaan parantunut siitä-10:stä.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Be A GM:ssa vituttaa myos se, etta pisteporssi on aivan vitusta.

Olen pelannut nyt 42 ottelua Rangersilla ja Gaborik johtaa tietenkin pisteporssia 58 pisteella. 2. on OLLI JOKINEN 52 pisteella ja sijalla 3 Dustin Penner 50 pisteella. Ja sitten muihin pelaajiin: Henrik Sedin 40 ottelua, 5+12, Daniel Sedin 40 ott., 9+15.

Crosby ja Ovechkin ovat nipin napin piste per peli vauhdissa ja Henrik Zetterbergilla oli eilen katsoessani 41 ottelun jalkeen 11 pistetta.
 

Schadowan

Jäsen
Kyllä mä sanon, että homma helpottuu huomattavasti kun sitä treenaa ja jättää tuon tuuriaspektin pois. Paikkoja ei yleensä kauheasti tule, mutta sieltä se pikkuhiljaa alkaa löytymän kohdilleen.

Yleensä tosta saa vastustajan aika hiileksi ja thegon kommentistakin päätellen sielläkin napsahtaisi jänne poikki tuollaisen maalin jälkeen. Valtaosa pelaajista tosiaan vetää pavut nokkaan tuon jälkeen ja tulee viestiä, että cheater jne.

Jotkut sentään myös arvostavat, kun ei pelatakaan pelkkää takatolpalle syöttöä tai sitten oteta San Jose, Washington tai Pittsburgh joka matsiin ja vedetä "superstaroilla" joka paikasta.
Itse nakkasin yhdessä matsissa tälläisen version tuosta: vittualalahreshinne | EA SPORTS ja linkin takaa siis video NHL11 pelin highlightseistä.

Jossain matsissa tasoitin 5-5 tilanteeksi tuollaisella veskan selän kautta menneellä maalilla ja vastustaja ei ottanut ollenkaan palkoja nenään, vaikka matsin hävisikin lopulta. Lähetti viestin ja odotin taas kauheata avautumista. Viesti olikin tälläinen: "Well played. Very action packed game. That was prob the coolest goal I`ve ever seen."

Välillä ihan kiva saada tuollaistakin palautetta siitä, että hakee vähän uudenlaisia kuvioita.

Siis ollaanko tässä nyt tosissaan? Näinkö sitä jääkiekkoa siis pelataan, että laitetaan maalin takaa roikkukiekko kimmottamalla se laidasta maalin eteen ja siitä joku laittaa sen pesarilla ineen tai sitten se kimpoaa näiden onnettomien/tekoälyttömien veskareiden selästä sisään? Heh.

Mä kyllä arvostan pelaajia, jotka hakevat muuta kuin takatolppaa+kiertorannareita ja pelaavat ihan oikean näköistä lätkää, mutta tuo esimerkkisi täytyy olla yksi typerimmistä asioista, mitä olen tämän pelin parissa nähnyt. Ja vielä, että tuollaista haetaan tietoisesti, voi elämän kevät.. Menee samaan kategoriaan näiden volleykiekkojen kanssa, jota jengi haki edellisissä änäreissä aivan helvetin paljon. Eli kiekon kanssa kulmaan ja sieltä "keskitys" maalin eteen ja pesarilla ineen. Ei siis vetonapilla keskitetty, vaan..hmm, no en nyt muista miten kyseinen keskitys tehtiin ja ehkä ihan hyvä niin.

Kaikkea sitä näkee.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Menee samaan kategoriaan näiden volleykiekkojen kanssa, jota jengi haki edellisissä änäreissä aivan helvetin paljon. Eli kiekon kanssa kulmaan ja sieltä "keskitys" maalin eteen ja pesarilla ineen. Ei siis vetonapilla keskitetty, vaan..hmm, no en nyt muista miten kyseinen keskitys tehtiin ja ehkä ihan hyvä niin.

Tää on päässy ihan kokonaan unohtumaan, oli kyllä huikea maali. Se tehtiin siis RB-lämärillä (Slapp Pass). Olikohan tuo 08:ssa (ja osittain 09:ssä vielä) et aina kun pisti viivasta rb-lämärin niin joku äijä ohjas sen maaliin? No olipahan ihmisillä vaihtoehtoja sille takatolpalle ja peli kait sen kautta mielenkiintoisempaa..
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tää on päässy ihan kokonaan unohtumaan, oli kyllä huikea maali. Se tehtiin siis RB-lämärillä (Slapp Pass). Olikohan tuo 08:ssa (ja osittain 09:ssä vielä) et aina kun pisti viivasta rb-lämärin niin joku äijä ohjas sen maaliin? No olipahan ihmisillä vaihtoehtoja sille takatolpalle ja peli kait sen kautta mielenkiintoisempaa..

Jotain tommosta. Samahan se oli 08:ssa (muistaakseni) luistella päätyä kohti ja päätyviivan tienoilla vetää slap-pass maalin eteen...

Nyt kun on pelannut NHL 10 ja 11, on tuo 08 muuten aivan huikeaa viihdettä vaikka pikkupäissään kaverin kanssa... Kaikki rystyltäkin lähtevät vedot on samaa luokkaa kuin Charan lämärit uusimmassa versiossa. :D Silloin tuo oli hyvä peli, mutta nyt ihan järkyttävää, naurattavaa kakkaa.

Täytyypä tuota pomppumaalia koettaa itsekin huvikseen, ei sillä että yhtään arvostaisin tuommoista pelleilyä vaan mieluummin peliä joka näyttää edes jotenkuten jääkiekolta. Ainakin nämä menee omalle dissauslistalle:

-jatkuvat säbäranteet yläpesään
-jatkuvat ontimerit takakulmalle (ei tosin toimi enää niin hyvin)
-jatkuvat rebound maalien hakemiset (esim. näpyveto patjoihin hyökkäyssiniseltä -> täydellinen rebound ja kiekko tyhjiin)
-omaan pätyyn luistelu / ajanpeluu
-jatkuva pyöriminen keskialueella / hyökkäyssinisen alla niin kauan että löytyy vapaa väylä hyökkäysalueelle (AI juoksee kiekon perässä miten sattuu, itse mahdotonta vaihtaa pelaajia tarpeeksi tehokkaasti että saa viivan tukittua)

Ääh ei nyt muista enempää...täydentäkää jos mieli tekee. Myös esim. läpiajoissa alkaa monet harhautukset olla niin nähtyjä että... Mutta sellaista se on jos/kun pääasiana on kuitenkin voittaa peli eli pistää kiekkoa kovalla prosentilla sisään. :)
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse pelaan tällä hetkellä Canucksilla Be a GM ja varsin kohtuullisesti on kausi lähtenyt käyntiin; 9 ensimmäistä peliä on päättynyt voittoihin.
Mua ei ärsytä niinkään nuo koneen tekemät siniviivaranteet yläpesään, koska helppoja maaleja tulee itsellekkin joskus. Enemmän ärsyttää ''tuomarilinja'', joka alkaa olemaan jo aika lähellä SM-liigan vastaavaa. Varsinkin aivan käsittämättömiä ''laitataklauksia'' ja ''kyynärpäätaklauksia'' tulee joka pelissä itselle siinä samalla kun kone vetelee armotta selkään ilman pelkoa rangaistuksesta. Toisaalta myös mun taklaukset tulee joskus selkään, mutta ei niistäkään aina rangaistusta tule. Olisi mukava jos se linja pysyisi samana, mutta varmaan liikaa pyydetty konsolipeliltä!
 

Schadowan

Jäsen
Täytyypä tuota pomppumaalia koettaa itsekin huvikseen, ei sillä että yhtään arvostaisin tuommoista pelleilyä vaan mieluummin peliä joka näyttää edes jotenkuten jääkiekolta. Ainakin nämä menee omalle dissauslistalle:

-jatkuvat säbäranteet yläpesään
-jatkuvat ontimerit takakulmalle (ei tosin toimi enää niin hyvin)
-jatkuvat rebound maalien hakemiset (esim. näpyveto patjoihin hyökkäyssiniseltä -> täydellinen rebound ja kiekko tyhjiin)
-omaan pätyyn luistelu / ajanpeluu
-jatkuva pyöriminen keskialueella / hyökkäyssinisen alla niin kauan että löytyy vapaa väylä hyökkäysalueelle (AI juoksee kiekon perässä miten sattuu, itse mahdotonta vaihtaa pelaajia tarpeeksi tehokkaasti että saa viivan tukittua)

Ääh ei nyt muista enempää...täydentäkää jos mieli tekee. Myös esim. läpiajoissa alkaa monet harhautukset olla niin nähtyjä että... Mutta sellaista se on jos/kun pääasiana on kuitenkin voittaa peli eli pistää kiekkoa kovalla prosentilla sisään. :)

Faktahan on se, että aina näitä pelejä voi pelata epärealistisella tavalla, listaamasi asiat ovat itselläkin mustalla listalla. Se tuskin tulee muuttumaan koskaan. NHL11 VOI kuitenkin parhaimmissa tapauksissa näyttää jopa realistiselta, jos vaan pelaajat antavat siihen mahdollisuuden. Suurimmat kehityksen kohteet (itse siis pelissä, kaikki oheishömpät ovat sitten erikseen) ovat mielestäni:

- Luistelumoottori: on vieläkin tasoa NHL08, jota monet pelaajat hyväksikäyttävät. Kääntyminen/jaruttaminen on aivan liian helppoa, eikä siihen auta tämä EA:n naurettava "pelaaja kaatuu, jos heittää rundia liian kauan"-animaatio. Tämän lisäksi kaikkien pelaajien luistelu näyttää samalta, eikä nopeuserojakaan ole painotettu tarpeeksi mielestäni. Viimeisimpänä toivoisin, että olisi mahdollista luistella+kynätä samaan aikaan. Nythän kun aloitat veivaamisen niin pelaaja vain liukuu eteenpäin, ei kovinkaan realistista. Jääkiekossa kuitenkin jalkojen liikkumisella on aika suuri vaikutus kynän onnistumisen suhteen.

- Syötteleminen : Laadukas lättynappi loistaa vieläkin poissaolollaan jostain käsittämättömästä syystä. Kovia syöttöjä ei saa haltuun, mikä on joissain tilanteissa erittäin epärealistista. Lisäksi ns. "klip-klap" syöttelyä ei saa aikaiseksi juuri millään, enkä nyt tarkoita 09 syöttöralleja vaan vaikka ihan perus syöttöjä edestakaisin. Tämän lisäksi syöttöjen lataaminen vie liikaa aikaa. Kovempi syöttö tulisi saada tehtyä myös nopeasti, toki tarkkuus tulisi myös kärsiä (pl. pelaajat, joilla on passing-skilliä enemmän).

- Laukaukset: Default-asetuksilla (ts. verkkopelissä) laukaukset ovat vieläkin liian heppoisia kovuudeltaan. Varsinkin rannelaukauksien tulisi olla paljon kovempia, sekä tarkempia. Ja siis nyt puhutaan lätkäranteista (ns. näpäytykset/svenssonit jne) eikä säbäranteista. Lämärit ovat ihan ok tasolla, tosin niissäkin saisi olla enemmän ruutia.

- Veskarit: Liikaa heittäytymisiä, liian helposti kynättävissä, välillä ovat aivan väärin sijoittautuneita (EA:n keino poistaa bugimaaleja vissiin tämä..veskarit jättävät kulman tahalleen auki)... Siltkin suorat vedot ilman maskia eivät aiheuta veskareille juurikaan ongelmia (mikäli et aktivoi veskaria parilla veivillä ennen vetoa). Laitan tämän osittain vajavaisen kiekon fysiikan piikkiin, eli kiekko ei kimpoile oikein esim rintapanssariin osuneesta vedosta, tai kilpitorjunnasta. Patjoihin osuessa kimpoaminen on taas (varsinkin löysissä vedeoissa) liiankin voimakasta. Todellisuudessa veskareille ei ole helppoja vetoja olemassakaan (varsinkaan pienessä kaukalossa), vaan jokainen veto voi mennä maaliin. Löysäkin veto pienestä kulmasta saattaa olla tehokas, mikäli se yllättää maalivahdin. NHL11:ssa periaatteessa tietää, mistä paikoista on mahdollista tehdä maali ja mistä ei (pl. momentum-tilanteet, jolloin maaleja tulee liukuhihnalta)

- Pelaajien fysiikka: Pelaajien fysiikkamoottori on parempi 11:ssa kuin 10:ssa, mutta silti on paljon vielä tekemistä. Taklauksien voimakkuus on naurettavissa mittakaavoissa, tämän lisäksi törmäykset+taistelutilanteet+väännöt ovat vielä aika lapsen kengissä (voisivat ottaa FIFA:sta mallia). BoardPlay-animaatio/fysiikkamoottori pitäisi uudistaa kokonaan, se on vieläkin liian helposti hyväksikäytettävissä.

Siinä nyt alkuun jotain pointteja, saa lisäillä omia näkemyksiä.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
- Syötteleminen : Laadukas lättynappi loistaa vieläkin poissaolollaan jostain käsittämättömästä syystä. Kovia syöttöjä ei saa haltuun, mikä on joissain tilanteissa erittäin epärealistista. Lisäksi ns. "klip-klap" syöttelyä ei saa aikaiseksi juuri millään, enkä nyt tarkoita 09 syöttöralleja vaan vaikka ihan perus syöttöjä edestakaisin. Tämän lisäksi syöttöjen lataaminen vie liikaa aikaa. Kovempi syöttö tulisi saada tehtyä myös nopeasti, toki tarkkuus tulisi myös kärsiä (pl. pelaajat, joilla on passing-skilliä enemmän).
...
Siinä nyt alkuun jotain pointteja, saa lisäillä omia näkemyksiä.
Tohon ekaan olen eri mieltä. Mun mielestä molemmat löytyvä pelistä, joskin vaatii reenia aika paljon ja ennakointia kun tilanne iskee päälle.

Muutama lisäpointti tuohon ahdistuslistaan:
- kaverit joiden puolustustaktiikka on antaa ai:n hoidella hommat ja itse himmailla hyökkääjän kanssa alas

- ne ketkä itse hoitaa pakittelun ja 99% kerroista päättyy makuulleen maalin eteen omasta tahdostaan

- suolestajat: eli kun kuljettaa leftin äijällä kiekkoa, niin nämä sankarit tulevat takaoikealta ja nostavat mailaa siitä äijän läpi näppärästi ja yleensä jaksavat suorittaa tuon uroteon moneen kertaan peräkkäin.
 

Schadowan

Jäsen
Tohon ekaan olen eri mieltä. Mun mielestä molemmat löytyvä pelistä, joskin vaatii reenia aika paljon ja ennakointia kun tilanne iskee päälle.

Muutama lisäpointti tuohon ahdistuslistaan:
- kaverit joiden puolustustaktiikka on antaa ai:n hoidella hommat ja itse himmailla hyökkääjän kanssa alas

- ne ketkä itse hoitaa pakittelun ja 99% kerroista päättyy makuulleen maalin eteen omasta tahdostaan

- suolestajat: eli kun kuljettaa leftin äijällä kiekkoa, niin nämä sankarit tulevat takaoikealta ja nostavat mailaa siitä äijän läpi näppärästi ja yleensä jaksavat suorittaa tuon uroteon moneen kertaan peräkkäin.

Toki lättynappi löytyy ja sitä tuleekin käytettyä ahkerasti, mutta missään nimessä tehokas se ei ole. Syötöt ovat liian hitaita, lähtevät liian hitaasti. Tässä pitäisi olla selkeä ero huonon ja hyvän syöttäjän välillä. Joku Forsberg pystyi laittamaan millintarkkoja syöttöjä mistä asennosta tahansa ja vaikka kuinka pienessä tilassa.

Yhden kosketuksen-syöttely vaatii ennakointia, ja jossain kohdin sillä saa jopa tilanteita aikaan, mutta pelaajat ovat lähes poikkeuksetta liian kädettömiä kuvioihin, johon vaikka b-c junnut pystyvät. Jokin siinä kusee, luultavasti juuri se, ettei kiekko lähde tarpeeksi nopeasti tai tarkasti lavasta liikkeelle. Tässäkin pitäisi olla selkeä ero vaikka Getzlafin ja Parrosin välillä.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Legenda ettis edelleen seuraa, kun ei oikein löydy sopivaa, vaikka olen kokeillut useampaa tässä lähiaikoina.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Täällä amatöörikortilla mennään ja piste/peli -tahdilla kymmenisen peliä pelattuna pääasiassa sentterinä. Jos joku joukkue kaipaa lisäpelaajia niin täällä olisi yksi halukas tulemaan.

e. normipelejä alla useita satoja.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Huikee runkosarja sai päätöksen be a gm moodissa.

Jäin pisteen päähä pleijareista. 6 ottelun voittoputki lopussa ei riittänyt. Ovechkin repäs maalipörssin voiton 56 maalilla ja tokaksi tullut hengitti niskaan 52 maalilla.

Uskomantoa mättöä melkein joka peli. Tiukkoja parin maalin sisällä olevia pelejä, välillä tuli turpaan huolellakin ja kauden ainoa helppo peli oli 7-2 voitto.

Nyt uutta kautta aloittelemaan ja innolla!
 
Nyt uutta kautta aloittelemaan ja innolla!

Odota mieluummin trade deadlinen sulkeutumista ja aloita uusilla rostereilla. Ihan mukavasti noita on jo nyt päivitetty. Huomisen jälkeen voisi aloitella. Mielekkäät asetukset ja oikeat rosterit, niin se on siinä..! Helpommin sanottu kuin tehty noiden asetusten kanssa, koska olen jo niin monta kertaa kyllästynyt touhuun ja jättänyt leikin kesken. Toivottavasti saan vielä kerran homman toimimaan niin että en kyllästy ja muutenkin hermot pitämään paremmin! Se ei ole helppoa, mutta yritetään vielä kerran...
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Odota mieluummin trade deadlinen sulkeutumista ja aloita uusilla rostereilla. Ihan mukavasti noita on jo nyt päivitetty. Huomisen jälkeen voisi aloitella. Mielekkäät asetukset ja oikeat rosterit, niin se on siinä..! Helpommin sanottu kuin tehty noiden asetusten kanssa, koska olen jo niin monta kertaa kyllästynyt touhuun ja jättänyt leikin kesken. Toivottavasti saan vielä kerran homman toimimaan niin että en kyllästy ja muutenkin hermot pitämään paremmin! Se ei ole helppoa, mutta yritetään vielä kerran...

Mulla on aika hujanhajan muutenkin rosterit kauden jälkeen kun on tulltu tehtyä aikalailla siirtoja niin ei silleen väliä..

Kauden lopussa joukkueeni näytti tältä.

Ovie-Oma äijä (overall 73!)-Heatley
Green-Hjalmarsson

Bergenheim-Granlund-T.Ruutu
Vatanen-Lepistö

M.Lehtonen-Kontiola-J.Jokinen

Juu, elikkäs todella sekava rosteri!

Alkuun tuli pelattua hyvinkin pitkälle normi joukkueella mutta sitten kyllästytti! Oli pakko vähän sekoittaa pakkaa.
 
Kauden lopussa joukkueeni näytti tältä.

Ovie-Oma äijä (overall 73!)-Heatley
Green-Hjalmarsson

Bergenheim-Granlund-T.Ruutu
Vatanen-Lepistö

M.Lehtonen-Kontiola-J.Jokinen

Juu, elikkäs todella sekava rosteri!

Kyllä, todella sekava. Ihmettelen miten tuollaisella kokoonpanolla jaksaa pelata... :) Itse saan parhaan pelifiiliksen silloin kun mennään oikeilla kokoonpanoilla.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kyllä, todella sekava. Ihmettelen miten tuollaisella kokoonpanolla jaksaa pelata... :) Itse saan parhaan pelifiiliksen silloin kun mennään oikeilla kokoonpanoilla.

Tuossa myös ehkä yksi syistä miksi pelit ovat aika haastavia, ykkösketju on kova laitojen puolesta mutta esim yhtään hyvää sentteriä ei ole jolla pystyisi dominoimaan, ykkösellä teen 80 prossaa pisteistä ja sitten kun se ei toimi niin selkään tulee.

Toki kun alkukaudesta oli tasaisemmat kentät niin kyllä silloinkin samaa touhua oli, en sitten tiedä. Mulkkailen vain aika paljon taktiikoita ja tuntuu vielä siltä että omat pelaajat ajellaan kokoajan pystyyn kun vähänkin saa kiekkoa haltuun. Todella vaikea edetä.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Sliderit ja musiikki:

Laitetaanpa nyt tämänki vuoden ketjuun nämä samat linkit, mitkä olen aikaisempien vuosienkin ketjuihin laittanut. Aika varmasti kyllä joku jo laittanut nämä, mutta ei löytynyt haulla, eikä jaksanut kaikkea 54:ää sivua lukea läpi.

Moni valittelee, että Be a GM-mode on tylsä, kun pitää konetta vastaan tahkota. Voi olla, mutta oikeat sliderit ja lähes autenttinen musiikki tekevät pelille ihmeitä, ainakin minun kohdalla tekivät.

Itse pelaan alla olevilla slidereilla, suht realistiset tilastot joukkueilla ja pelaajilla, sekä välillä joutuu pelaamaan ihan tosissaan. Me likes.

LEVEL: SUPERSTAR

Rules

Period Length: 11 Minutes
Penalties: Max
Post Whistle Rules : Relaxed
Penalty Time Scaling: 3
Fighting: 1
Shot Aim: Manual

General

Turner Set Version: Latest
CPU Aid: Normal
Broken Stick Frequency: 3
Game Speed: 2
Attribute Effects: 5
Fatigue Effect: 5/5
Fatigue Recovery: 4/4
Injury Occurrence: 4/4
Puck Control: 1/0
Player Acceleration: 0/0

AI

AI Learning: Max
CPU Difficulty Adjustment: 0
CPU Strategy Adjustment: Max
Human Strategy Adjustment: 0
CPU Face Off Difficulty: 4
Fight Difficulty: 5
CPU penalties: 6
CPU Team Mate Penalties: 5

Passing

Pass Assist: 4
Manual Passing: OFF
Pass Speed: 2
Saucer Pass Speed: Max
Pass Accuracy: 4/0
Pass Reception Ease: 0/0
Pass Interceptions: 0/0

Shooting

Shot Accuracy: 3/0
Shot Power: 3/3
Slap Shot Accuracy: 3/0
Slap Shot Power: 5/4
One-Timer Accuracy: 3/0

Checking

Hitting Assistance: 0
Aggression: 6/6
Hitting Power: 2/1
Stick Lift Effectiveness: 1/0
Poke Effectiveness: 2/2

Goalies

Goalie Passing: 4
Goalie Cover Puck Frequency: 4
Goalie Screen Effect: 6/6
Goalie Reaction Speed: 6/1

Linkki Operation Sports foorumin Sliders-osioon

Linkki Operation Sports foorumin Sounds-osion NHL 11 HMP-musiikkipakettiin

Yllä olevan linkin NHL 11 HMP musiikkipaketti on paras paketti mikä on tullut vastaan, suosittelen. Jos ei edellämainituilla keinolla saa vieläkään pelistä mitään irti, niin älä sitten pelaa ollenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös