Bills have agreed to terms with guard Derrick Dockery on seven-year deal worth $49 million with $18.5 million guaranteed.
Tää kyllä vähän särähti silmään jos niin voi sanoa. Kyllähän nyt kaiken järjen mukaan Maroney on se ykkösjätkä ensi kaudella. Faulk on hyvä third down back kun on niin hyvä heittopelissä, mutta kaiketi Maroney hoitaa juoksuhommat. Ehkä kolmannen kaverin Pats voisi hankkia vapailta tai sitten draftista, mutta kyllä mun mieltä Maroney on ihan hyvä ykkösback. Ensimmäinen kausi meni Dillonin kanssa totuttautuessa liigaan, mutta kyllä ensi kaudella voi jo huoletta antaa hänen kantaa päävastuu. Mun mielestä Maroney on ihan samaa tasoa kuin Addai tai Jones-Drewkin.Lapster kirjoitti:Ja odotettu uutinen oli että Patriots vapautti RB Corey Dillonin sopimuksestaan. Tällä hetkellä Patseilla on vai yks kriteerit täyttävä RB, Kevin Faulk. Eikä Faulk mikään ykköspyssy Patsien tasoiselle tiimille voi olla. Toki Laurence Maroney voi ensi kaudella nousta toiseksi.
Jos tarkoitat ´Steelersin linjalla´ sitä ettei riehuta markkinnoilla suuna päänä niin mun mielestä tämä on pelkästään hyvä juttu. Ei näistä vapaista kavereista kuin ihan muutama (Thomas) ole isojen taalojen arvoinen. Monella jengillä on niin tajuttomasti rahaa, että voivat kylvää sitä ei niin hyville pelaajillekin. Tänä vuonna hinta-laatusuhde kusee kyllä ja pahasti.Troy kirjoitti:49ers on sekaisin. Clementsille tuollainen soppari. No mikäs siinä. Ja Lewisin ottivat myös puolustukseen. Steelers jatkaa näköjään samalla vanhalla linjalla edelleen mikä on noilla markkinahinnoilla ihan fiksua.
Jep, Clements sanoi haluavansa olla liigan parhaiten palkattu CB ja nyt hän sai haluamansa. Hän on pelannut sen verran pienen markkina-alueen joukkueessa, että on mulle vähän tuntemattomampi kaveri, mutta on vetänyt kuitenkin liigassa jo kuusi vuotta hyvillä tehoilla joten on varmasti hyvä pelaaja. Mutta onko hän Champ Bailey, hell no.Satanen kirjoitti:Myös 49ersille voi vähän nauraa. Champ Baileyn rahat toki hyvälle CB:lle. Onneks Skins ei lähtenyt tähänkään hölmöilyyn mukaan.
Skinsien targetit tässä vaiheessa ovat LB London Fletcher ja CB Fred Smoot. Molempien sopimuksia voi pitää lähes varmoina. Fletcher on takuuvarma taklauskone, mutta miehen ikä vähän epäilyttää(32v). Toivottavasti hän ei saa ainakaan kauhean suurta sopimusta.
Fawkes kirjoitti:Skineillä kun on tapana tehdä hyviä FA-hankintoja pienellä rahalla, vai miltä kuulosta viime kauden ihmekolmikko: Archuleta, Lloyd, Randle El. Not too good.
.
Fawkes kirjoitti:Tää kyllä vähän särähti silmään jos niin voi sanoa. Kyllähän nyt kaiken järjen mukaan Maroney on se ykkösjätkä ensi kaudella. Faulk on hyvä third down back kun on niin hyvä heittopelissä, mutta kaiketi Maroney hoitaa juoksuhommat. Ehkä kolmannen kaverin Pats voisi hankkia vapailta tai sitten draftista, mutta kyllä mun mieltä Maroney on ihan hyvä ykkösback. Ensimmäinen kausi meni Dillonin kanssa totuttautuessa liigaan, mutta kyllä ensi kaudella voi jo huoletta antaa hänen kantaa päävastuu. Mun mielestä Maroney on ihan samaa tasoa kuin Addai tai Jones-Drewkin.
Jep, itse kyllä uskon että Maroney pystyy hoitamaan ykkösbackin tehtävät ensi kaudella. Ei hän vielä mikään Tomlinson/Johnson/Jackson-tyylinen monsteri ole, mutta mun mielestä samaa tasoa muiden nuorten keskushyökkääjien kanssa. Toki eroja kavereiden välillä on eikä kahta samanlaista pelaajaa ole, mutta noin yleisellä tasolla aika samanlaisia kavereita on monta. Jos ajattelee niin ehkä joku 1100-1200 jaardia ja joku ~10 TD:tä on aika perussetti hyvän joukkueen ykkös-RB:ltä, niin mun mielestä Maroney pystyy noihin tilastoihin pääsemään melko helposti. Viime kauden perusteella ei vielä tosiaan hirveesti pysty sanomaan kun ei kuitenkaan kantanut palloa kuin 12,5 kertaa/peli, mutta kyllähän Maroneystä näkee jo ulospäin, että aika kova kaveri on kyseessä. Itse veikkaisin hänelle juuri tuollaista 1000+ jaardin ja 8-12 TD:n kautta. New England kuitenkin luottaa aika paljon Bradyyn joten mitään ihmekautta en häneltä odota, mutta tuollaista perushyvää kautta kuitenkin.Lapster kirjoitti:Kuten varmaan huomasit niin kirjoitin Faulkin olevan kriteerit täyttävä eikä nimenomaan mikään ykköspyssy. Ja samassa yhteydessä toivon Maroneyn ottavan askeleen eteenpäin ottavan paikan RB:nä. Huomaan että tuo "toiseksi" sana antaa ymmärtää että Maroney olisi kakkonen.
Patriots on ilmeisesti päässyt sopimukseen Adalius Thomaksen kanssa. Thomas on yksi free agencyn top-nimiä. Huhutaan että palkka olisi n.10 miljoonaa kaudesta. Ainoa mahdollinen este on lääkärintarkastus.
QB Jeff Garcia näyttäisi olevan Tampan miehiä ensi kaudella.
[Viilaus]Welker tulee Delfiineistä[/Viilaus]Lapster kirjoitti:WR Wes Welker, Redksins -> Patriots
Nyt alkaa nimimiehet olla vähissä markkinoilla. Muutamaa vielä kuitenkin odotellaan.
Fawkes kirjoitti:PS2. Samaa ei voida sanoa Steelerseistä. Hiljaista on kelta-valko-mustassa leirissä. Itselläni on mielessä lähinnä kaksi nimeä jotka ottaisin mielelläni joukkueeseen. Joko TJ Duckett Skineistä tai Ernest Wilford Jagseista. Duckett on UFA ja Wilford RFA. Duckett ei ole mikään ihmemies RB:ksi, mutta ehkä hän pystyisi murjomaan sen yhden tarvittavan jaardin 3-1 tilanteissa. Davenportista ei siihen ole. Wilford taas on 6-4 pitkä ja juuri tällainen kaveri Steeleiltä puuttuu. Kaikki nykyiset WR:t ovat melkoisia kääpiöitä. Wilford on myös kasannut 500+ jaardia kahtena viime kautena ja muutenkin on osoittanut olevansa aika hyvä WR. Jos Jags ei matchaisi, täytyisi Steelersin antaa heille 4.kierroksen varausvuoro, mikä on aika pieni hinta Wilfordin tasoisesta pelaajasta. Steelersin varausvuoroilla ei nimittäin löydy draftista Wilfordin tasoista ja yhtä valmista WR:ää. Mitään huhuja näistä kummastakaan herrasta ei ole kyllä liikkunut joten tuskin toteutuvat. Wilfordin kuitenkin näkisin erittäin mielelläni Pittsburghissa, Duckett olisi myös hyvä kokeilu.
Duckett toimisi hyvin puhtaana short yardage-kaverina. Mutta onko hän sitten liian kallis tuollaiseen rooliin? En tiedä yhtään mikä hänen markkina-arvonsa mahtaisi olla. Olisihan se varmaan halvempaa hankkia tämän roolin pelaaja draftin kautta, mutta löytyykö sieltä sellaista on sitten eri asia. Useimmat RB:t ovat ykkösbackin tyylisiä pelaajia ja siihen rooliin Steelerseillä on jo Parker. Ei siellä hirveästi isoja kaappeja ole. Suurin osa on näitä aropupuja jollainen ykkösbackin pitääkin olla. Davenport on ihan ok ja Haynesin Colbert kai haluaisi re-signata jossain vaiheessa joten ei se RB mikään pakkohankinta ole. Jostain syystä mulla on kuitenkin sellainen käsitys, että juuri tuo "voimajuokseminen" oli Steelersin heikkous viime kaudella, joten ilman vahvistuksia ei siihen parannusta ole tulossa. Tosiasiassa kuitenkin Steelers on varmaan aika lähellä palkkakattoa joten en oikein usko, että sekä WR:ää että RB:tä pystyttäisiin hankkimaan. Varsinkin jos vielä sitä Banta-Cainia Patseista havittelevat niin ei vaan rahat riitä. Se on sitten vähän pakko osua ne varaukset kohdalleen. Edelleen jaksan itkeä Porterin perään. Olisivat vaikka sitten tehneet sille uuden diilin joka olisi ollut vahvasti takapainoinen. Jos kerran tilaa oli saatava niin itse olisin ulostanut Kirschken (2.1 milj.), Gardockin (1.3 milj.) ja Wilsonin (2.4 milj.). Porter olisi vienyt katosta 6.6 milj. joten noilla kolmella leikkuulla ja Porterin uudella sopimuksella oltaisiin päästy samaan tulokseen. No ei auta itkeä. Eihän Porter varmaan pelaajana ole niin korvaamaton, mutta ei mun mielestä näitä kaikkia liidereitä kannattaisi kerralla ulos heittää. Bettis, Cowher, Porter... Menneessä ei voi elää ja muutoksia on pakko tehdä ja hyvä niin. Cowheria ei ole ikävä, Tomlin vaikuttaa terävältä kaverilta. Jotenkin vaan tuntuu, että aika kovia muutoksia tehdään nopealla aikavälillä.Troy kirjoitti:Duckettista olen aina pitänyt pelaajana, mutta välttämättä Steelers ei häntä tarvitse. Parker on myös ensi kaudella selkeä ykkösbackki ja dumptruck säestää riittävän hyvin. Ottakoot draftista esim. Tony Huntin ahdistelemaan Davenportia ja menemään ohi niin homma on bueno.
Jos backia pitäisi hommailla niin yksi joka mielestäni pelasi viime kauden loppupuolella aika positiivisesti oli Houstonin Ron Dayne. Vanha Heissman-trophyn voittaja on vaellellut vuosia varjojen mailla, mutta mielestäni teki hyvää jälkeä viime kaudella. Saattaisi olla halpakin.
Mutta kuten sanottu niin en näe tuota backia minään pakkohankintana. Jos esim. Duckett tai Dayne tulee niin ok, mutta hyvä näinkin.
Fawkes kirjoitti:Edelleen jaksan itkeä Porterin perään. Olisivat vaikka sitten tehneet sille uuden diilin joka olisi ollut vahvasti takapainoinen. Jos kerran tilaa oli saatava niin itse olisin ulostanut Kirschken (2.1 milj.), Gardockin (1.3 milj.) ja Wilsonin (2.4 milj.). Porter olisi vienyt katosta 6.6 milj. joten noilla kolmella leikkuulla ja Porterin uudella sopimuksella oltaisiin päästy samaan tulokseen. No ei auta itkeä. Eihän Porter varmaan pelaajana ole niin korvaamaton, mutta ei mun mielestä näitä kaikkia liidereitä kannattaisi kerralla ulos heittää. Bettis, Cowher, Porter... Menneessä ei voi elää ja muutoksia on pakko tehdä ja hyvä niin. Cowheria ei ole ikävä, Tomlin vaikuttaa terävältä kaverilta. Jotenkin vaan tuntuu, että aika kovia muutoksia tehdään nopealla aikavälillä.
Chicagon herroilla on varmaankin käynyt jonkinlainen aivosulku, ei tuossa treidissä ole nimittäin yhtään mitään järkeä. Kovasti he näköjään Jonesista eroon halusivat kun käytännössä ilmaiseksi miehen pois antoivat. Jets varmaan lähes läpällä ehdotti tuollaista diiliä ja Angelo meni halpaan. En sitten tiedä oliko Jonesilla joku pykälä sopimuksessa, että treidi kannatti tehdä taloudellisessa mielessä mahd.nopeasti tai jotain, muuten en oikein ymmärrä mistä oli kyse.Cube kirjoitti:EDIT: Näköjään olinkin ymmärtänyt väärin tuon TJones-kaupan. Tuolla hinnalla (kakkosvarausten vaihtaminen päittäin) kyseessä oli ryöstö.
Ainakaan tällä hetkellä Ravensissa ei ole Rosenhausin pelaajia. Muistaakseni ei ole aikaisemminkaan ollut, ainakaan kovemman luokan pelaajista. Asioimiset Rosenhausin kanssa saattavat siis rajoittua TO-saagaan... Eli välit ovat varmasti mitä lämpimimmät :)steepler kirjoitti:Huh huh, McGahee olisi kyllä kovan luokan kaappaus. Pidemmän sopimuksen sorvaaminen voi ollakin sitten jo kovempi homma, onkohan Ozziella paljon kokemusta Rosenhausin kanssa aikaisemmin. En nyt muista edustaako Rosenhaus noita Ravensin Miamin pelaajia, Lewisia ei ainakaan taida, Reedistä en mene ihan takuuseen. McGheen mahdollisesta kusipäisyydestä en olisi kyllä huolissani, The U:n kaverit pistävät kyllä kaverin ruotuun tarvittaessa ja hyökkäyksenkin puolelta johtajia löytyy erinlailla kuin mitä noissa Billsin joukkueissa.
Cube kirjoitti:Anderson, Smith ja joku tulokas ei ole varteenotettavan Super Bowl -ehdokkaan RB-osasto.
Fawkes kirjoitti:Chicagon herroilla on varmaankin käynyt jonkinlainen aivosulku, ei tuossa treidissä ole nimittäin yhtään mitään järkeä. Kovasti he näköjään Jonesista eroon halusivat kun käytännössä ilmaiseksi miehen pois antoivat. Jets varmaan lähes läpällä ehdotti tuollaista diiliä ja Angelo meni halpaan. En sitten tiedä oliko Jonesilla joku pykälä sopimuksessa, että treidi kannatti tehdä taloudellisessa mielessä mahd.nopeasti tai jotain, muuten en oikein ymmärrä mistä oli kyse.