Troy kirjoitti:
Itse sain Timmonsista käsityksen, että hän ei todellakaan ole mikään räiskyvä pelaaja vaan kaveri joka hoitaa hommansa ja sillä siisti. Mikään trash talker hän nyt ei ainakaan ole. En ole onnistunut törmäämään mihinkään asennejuttuihin.
Woodleysta on suunniteltu ihan kokopäiväistä OLB:tä eli ei häntä mielestäni voida oikein DL:n vahvuuteen laskea.
En usko, että olisi ollut vapaana, koska Podlesh meni tosiaan jo kierroksen alussa ja nuo kaksi olivat käytännössä draftin ainoat pätevät puntterit. Mielestäni ei kannattanut ainakaan sitä riskiä ottaa. Ja toisaalta siinä meni 6. kierroksen varaus eli ei mikään paha hinta ollut.
Bakeria veikkailtiin jossain vaiheessa jopa ykköspäivän pickiksi, joten hän tulee olemaan varmasti hyvä lisä hyökkäykseen. Vapaana olisi ollut myös DeShawn Wynn, jota Steelers ei jostain syystä valinnut. Saattoi olla kiinni miehen asenteesta mikä ei kai ole kovin hyvä.
Jep, hyvä että Troy tartuit näihin niin saadaan vähän keskustelua aikaiseksi. Eli ensin Timmonsista niin voi olla, että olen saanut ihan väärän kuvan, mutta tarkoitin tuolla räiskyvällä myös vähän hänen pelityyliään, eli eikös hän kuitenkin ole tuollainen aika nopea ja kova taklaaja? Tai no periaatteessa sellainenhan LB:n pitääkin olla, mutta käsittääkseni hän pelaa paljon vaistoilla ja pelaa energisesti, niin sen takia kuvailin häntä räiskyvästi. Hänen persoonastaan en sitten tiedä onko räiskyvä vai rauhallinen. Ja tuosta asennejutusta ei mullakaan mitään luotettavaa tietoa ole. Olisikohan että jostain pre-draft artikkelista vaan luin jostain, että joku joukkue ei ollut tyytyväinen hänen asenteehensa tai jotain vastaava. Eli ei kovin luotettavalla pohjalla ole tämä spekulaatio.
Joo voi olla että Woodleytä aiotaan peluuttaa puhtaasti pelkkänä OLB:ina, mutta kyllä hän mun mielestä silti tuo tuohon puolustuslinjaankin syvyyttä, sillä hän voi hätätapauksessa pelata siinäkin. Ja jos esim. tarvitsee puolustuksessa muuttaa ryhmityksiä scrimmagessa, niin Woodleyn monipuolisuus tuo tähänkin variaatioita.
Sepulvedasta en osaa sanoa olisiko ollut vapaana sillä McBean-pickillä vai ei, sehän oli 20 vuoroa sitä alkupään vuoroa alempana. Ei mitään hajua mitkä joukkueet olisivat punterin itselleen halunneet joten en lähde sillä spekuloimaan. Hyvä että ottivat sillä ekalla vuorolla.
Baker oli mulle ihan tuntematon kaveri joten en edes lähtenyt hänestä muuta kuin tuosta koosta kommentoimaan. Onhan hän ainakin suht kovassa koulussa ollut joten voi olla kovakin kaveri.
Cube kirjoitti:
Hyvänä? Kyllä. A+++ arvoisena temppuna? Mielestäni missään nimessä ei. Tässä kaikesssa on jätetty myös se huomioimatta, että Quinn tippui draft-päivänä noin paljon. Kyllä siihenkin joku syy saattaa olla olemassa, miksei muualle kelvannut.
Muistetaan myös se, että Savage oli Ravensin organisaatiossa ehkä suurin tekijä Bollerin draftaamisessa ja kaveri piti aikanaan myös Chris Redmania Baltimoren tulevaisuuden pelinrakentajana. Hieno ja osaava mies kyllä muuten, mutta pelinrakentajien draftaamisessa Philin cv ei ole mikään kaikkein paras :)
Muutenkin tämä pelinrakentajien varaamista ehkä vähän liikaa korostava ideologia saattaa olla osittain syynä siihen, että niin moni korkealla varattu QB on flopannut viime vuosina.
Niin no, mulle se nyt on ihan sama puhutaanko hyvästä vai A+++:sta, mutta eihän sitä nyt voi kieltää etteikö ole aika hyvä saavutus jos joukkue saa varattua kaksi noinkin korkealla rankattua kaveria. Toki tässä vaiheessa ei voida sanoa tuleeko Quinnista tähti vai floppi, mutta samahan se tilanne on muidenkin kohdalla. Tuskinpa nuo "asiantuntijatkaan" yrittävät ennakoida, että miltä kenenkin ura 10 vuoden päästä näyttää, vaan puhutaan vaan miltä tilanne nyt näyttää. Ei Quinnissa mun mielestä ole mitään sellaista, minkä takia näyttäisi todennäköisemmältä että hän floppaa kuin että hän onnistuisi.
Toki pelinrakentajien varaaminen on aina vähän riskimpää kuin esim. linjamiesten, sillä vaatimukset QB:n suhteen ovat aina niin korkeat, että epäonnistuminen ei varmasti jää keneltäkään huomaamatta. Itse en odota, että Quinnista mitään supertähteä á la Manning tai Brady tulee, mutta kyllä hänellä ihan hyvät saumat on pärjätä NFL:ssä. Kun itse arvioin, että miten joukkueet onnistuivat draftissa, niin edes yritä lähteä ennustamaan tulevia tapahtumia vaan arvioin ihan puhtaasti siltä pohjalta, että miltä pelaajat tällä hetkellä vaikuttavat.
Ja mitä tuohon Quinnin tippumiseen draftissa tulee niin kyllähän siihen vaikutti myös aika vahvasti joukkueiden tarpeet. Oakland, Detroit, Cleveland, Minnesota, Miami sekä ehkä Buffalo ja Jacksonville olivat sellaisia jotka olisivat QB:n voineet ottaa. Muilla oli jo enemmän tai vähemmän hyvä QB, joten heillä ei ollut mitään syytä ottaa Quinnia tai ketään muutakaan QB:ta.