Kumpaa suosittelisitte, Viaplay TV+Leffa vai tätä Netflixia? Kummassa laajempi tarjonta?
Jos seuraat NHL:ää ja uskot sen alkavan pian, ensimmäinen, jos taas pelkästään katsot elokuvia ja sarjoja - jälkimmäinen. Rehellinen mielipiteeni.
Kumpaa suosittelisitte, Viaplay TV+Leffa vai tätä Netflixia? Kummassa laajempi tarjonta?
Pääsee vasta töiden jälkeen tutkimaan tarkemmin tätä. Jos katson PS3:lla elokuvia onko mahdoton hyötyä tästä tarjonnan laajenemisesta? Onko lisätarjonta suomiteksteillä varustettua?
Tuossapa nuo pari pikkuvikaa tulikin, mitä tuohon lisäosaan liittyy. Eli joutuu taas läppäriä telkkuun liittämään, kun pelikonsolin kautta ei saa koko tarjontaa käyttöön. Ja toisekseen pitää selvitä enkkuteksteillä, mikä ei suuri ongelma mulle onneksi ole.
Pääsee vasta töiden jälkeen tutkimaan tarkemmin tätä. Jos katson PS3:lla elokuvia onko mahdoton hyötyä tästä tarjonnan laajenemisesta? Onko lisätarjonta suomiteksteillä varustettua?
Onkohan tuota Netflixin tarjontaa kuinka laajalti tarkoitus tuoda Suomeen kotimaisilla teksteillä? Onko kellään tietoa? Oishan se niin upeaa katsella esim. Resistorin mainitsema Rescue Me alusta loppuun.
Onkos muilla sama ongelma tuossa unblokatussa Netflixissä? Eli leffoja/sarjoja kyllä löytyy, mutta kuvanlaatu ei päätä huimaa. Ja tuota laatua ei pysty mistään muuttamaan paremmaksi. En tosin kokeillut kuin paria leffaa, eli ehkäpä ne olivat vain heikkolaatuisia.
Tein saman huomion, eli melko jäätävää pikselimössöä tuli tölläiltyä. Olen nyt katsellut Dexteriä tuolta ja koko sarja poistui kun tein tuon lisäosan asennuksen. En tiedä sitten, kävikö näin muiden ohjelmien kohdalla, mutta poistin tuon lisäosan käytöstä toistaiseksi.
Nyt netflix ei toimi lisäosan kanssa ollenkaan mutta kun otin sen pois käytöstä niin taas pelittää.
Onko jollain ollut samaa ongelmaa kun mulla? Lupasivat Spotify-asiakkaana mulle tammikuuhun asti ilmaista katseluaikaa n. 3 viikkoa sitten. Vieläkään ei ole tietoihini päivittynyt kuitenkaan. Kuukauden koejakso päättyy sunnuntaina ja olisi kiva tietää, että päivittyykö se ennen sitä, ettei mene sitä 8 euroa sitten.
Koitin asiakaspalveluun soittaa, mutta numero ei kuulema ole käytössä. Way to go.
Enpä olisi huolissani. Minullakin näyttää että 18.11. olisi 7,99€ menossa, mutta lähettivät kyllä silloin rekisteröityessäni ja helppi-chätissä keskusteltuani sähköpostin
Onko joku jaksanut vertailla, että löytyykö pleikkarilta kaikki se sama tarjonta mikä PC:ltä löytyy? Itse mielelläni käytän pleikkarin kautta, joten jää vähän hampaankoloon jos sinne ei kaikkea samaa settiä ole laitettu. Miten usein noita ohjelmistoja päivitellään ihan ilman lisäosia? Kieli pitkällä odotellaan lisää dokkareita..
. Jotain kummallisuuksia siellä kyllä on. Annoin aikani kuluksi tähtiä parillekolmelle sadalle leffalle ja muistan kiven kovaan että The winter´s bone leffa tuli moneen otteeseen tyrkylle arvosteltavaksi ja muistin että sitä on kehuttu ja katsoin IMDB:stä tiedot siitä ja ajattelin samana iltana katsoa sen (Pe ilta). Yllätys olikin sitten iso kun en millään haulla löytänyt sitä enää, en näyttelijöiden, en ohjaajan enkä leffan nimellä. Kadonnut tyystin.
Kovasti on nyt tätä Netflixiä mainostettu ja kait sitä pitäisi testata. Vähän epäilen että tämä maaginen 8€/kk maksu tulee vähintään tuplaantumaan kun saavat käyttäjämäärän kasvamaan.
Törmäsin samaan ilmiöön kun arvosteltavien joukossa vilahti joku Stargate-sarjoista, mutta kun myöhemmin yritin sitä etsiä, niin eipä löytynyt mistään. Olisiko niin, että arvosteltavien joukossa vilahtelee myöhemmin valikoimaan tulevaa sisältöä.
Itse palveluhan on loistava ja helposti kahdeksan euron arvoinen kuussa. Harvoin minkään vanhemmankaan TV-sarjan tuotantokautta saa kahdeksalla eurolla ja tuolla riittää esim. noissa vanhemmissa sarjoissa kyllä katsottavaa pitkäksi aikaa.
Minäkin annoin joskus selaillessani tähtiä ja silloin annoin Californication-sarjallekin. Katsottavissa tuo sarja ei ole, mutta sarjojen kohdalla näyttää tiettyjä ehdotuksia, koska olen tykännyt Californicationista. Luulisi, että on tulossa tai jotain koska näkyy tykätyissä.