Netflix Suomi

  • 1 093 866
  • 3 646

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo oli hyvä tietää. Nyt ei tarvitse muistaa peruuttaa ilmaista kokeiluaikaa kun sen voi tehdä jo nyt. Jännä vaan nyt nähdä, että tuleeko tililleni se heidän lupaama ilmainen kokeiluaika sinne tammikuun puoleen väliin saakka. Toistaiseksi siellä lukee edelleen, että sopimus päättyy 17.11.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Itellä tosiaan toimi ihan näppärästi, kun suoraan ilmoitti ilmaisjakson olevan 9.1 asti voimassa. Tein tuon peruutuksen ja sain seuraavan ilmoituksen

"Suoratoistosopimuksesi peruutetaan

Suoratoistosopimuksesi peruutetaan nykyisen laskutusjakson lopussa 9.1.2013. Katso rauhassa elokuvia ja TV-sarjoja siihen asti. Saat peruutuksesta sähköpostivahvistuksen."

Tosi näppärää oli koko rekkaaminen sekä suoratoiston peruutus. Lisäksi tuossa jäi vaihtoehdoksi palauttaa suoratoistosopimus voimaan eli sekin on helppo niin halutessaan tehdä.

EDIT: kiitokset Jeffreylle.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tuo oli hyvä tietää. Nyt ei tarvitse muistaa peruuttaa ilmaista kokeiluaikaa kun sen voi tehdä jo nyt. Jännä vaan nyt nähdä, että tuleeko tililleni se heidän lupaama ilmainen kokeiluaika sinne tammikuun puoleen väliin saakka. Toistaiseksi siellä lukee edelleen, että sopimus päättyy 17.11.

Just chattailin itelle 3kk kestävän koejakson, 27.1 asti. Sieltä sanottiin että vanha aika, eli kuukauden koeaika, näkyy niin kauan että niiden systeemit päivittyy.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän tämä tarina pääty, ennen kuin se edes kunnolla ehti alkaa. Ei ollut kannattava sijoitus laajentua Skandinaviaan, kun omatkaan markkinat eivät tuottaneet kaivattua tulosta: Netflix syöksyy – Suomi käy kalliiksi - Taloussanomat. Onko tämä palvelu käytössä edes vuoden loppuun?
Taas huomaa kuinka tärkeää olisi opettaa ihmisille medialukutaitoa tänä internetin klikkausmetsästysten aikakautena. Ihan alkuun voisi lukea edes koko jutun eikä pelkkää otsikkoa.
 

Veijari

Jäsen
Parin illan ilmaisselailun perusteella koko systeemi on täysin turha josta en tuossa muodossa tule maksamaan senttiäkään. Leffojen ja sarjojen tarjonta on todella suppean surkea.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parin illan ilmaisselailun perusteella koko systeemi on täysin turha josta en tuossa muodossa tule maksamaan senttiäkään. Leffojen ja sarjojen tarjonta on todella suppean surkea.

Jännä miten mielipiteitä voi olla erilaisia, minusta ainakin sarjoja on jo nyt riittävästi (Silta, Spartacus, Boss).. Ja lisää lienee luvassa.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Jännä miten mielipiteitä voi olla erilaisia, minusta ainakin sarjoja on jo nyt riittävästi (Silta, Spartacus, Boss).. Ja lisää lienee luvassa.

Jep sama myös minusta ja myös leffoja on nyt hetkeksi aikaa tarjolla. Osa ihmisistä on varmasti katsonut leffoja 10 kertaa enemmän kuin minä, mutta itselleni Netflixillä on vielä paljon annettavaa!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jännä miten mielipiteitä voi olla erilaisia, minusta ainakin sarjoja on jo nyt riittävästi (Silta, Spartacus, Boss).. Ja lisää lienee luvassa.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jep sama myös minusta ja myös leffoja on nyt hetkeksi aikaa tarjolla. Osa ihmisistä on varmasti katsonut leffoja 10 kertaa enemmän kuin minä, mutta itselleni Netflixillä on vielä paljon annettavaa!

No joo. Onhan tuo totta, että jos on tottunut lataamaan laittomasti kaikki sarjat/leffat jne., voi tarjonta olla suppea. Tämä siis näihin valituksiin valikoimista.

Itse ainakin tyytyväinen valikoimaan ja toimivuus on myös hyvällä tasolla. Juuri parin tunnin junamatkan katselin padilla muutamia sarjoja. Toimii ja tulee varmasti jatkettua tilausta.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuli katsottua jokin kauhuelokuva viikonloppuna ja varmaankin n. 100 elokuvaa tuli kyseisestä genrestä selattua ja elokuvalistaus jatkui vain. Täytyy kotona tarkistaa tarkka määrä. Jos sama määrä elokuvia löytyy muista genreistä on elokuvia tällöin ainakin 1000 kappaletta. Kuinka monelta samanlainen valikoima kotoa löytyy jos 1000 elokuvan katalogi on suppea? Ainoa mistä miinus, niin uusiempien sarjojen uusimmat kaudet puuttuvat, mutta tulen itse muutenkin näissä myöhässä kun en amerikan serkuilta mitään lataile.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Omassa tapauksessa kulutus on kohdistunut vanhempiin sarjoihin. Aloitin Buffyt alusta ja sen jälkeen sitten jotain muuta.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Okei, kalliita uutuuselokuvia puuttuu, mutta minua ei haittaa. Jos haluan jonkun uutuusleffan nähdä, tapahtuu se elokuvissa tai sitten kotiteatterissa BluRaylta. Mielestäni Netflixin valikoima on kuitenkin melko kattava ja kun koitin etsiä 70/80-lukujen klassikoita, joita haluan nähdä uudelleen mutta en halua ostaa, oli niitä saakelin paljon siellä. Minua siis valikoima tyydyttää.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Itsellä on tällaisista palveluista kokemusta vain viaplayn osalta ja siihen verrattuna voi sanoa tarjonnan olevan erittäin laaja. Toisaalta ei sitä viaplaytä tullut kyllä elokuvien tai sarjojen takia hankittua... Saas nähdä, millanen se HBO:n viritys tulee olemaan.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten minusta alkaa tuntumaan siltä, etten saakaan sitä +3kk päälle sen yhden kuukauden? Kun ei ole vieläkään päivittynyt tietoihin ja menin jo sulkemaan tilauksen. Omissa tiedoissa lukee edelleen 17.11 loppumisajaksi.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Miten minusta alkaa tuntumaan siltä, etten saakaan sitä +3kk päälle sen yhden kuukauden? Kun ei ole vieläkään päivittynyt tietoihin ja menin jo sulkemaan tilauksen. Omissa tiedoissa lukee edelleen 17.11 loppumisajaksi.
Sama mulla, tosin en vielä ole sulkenut tiliäni. Mites muilla joilla on Spotifyn 3kk voimassa, mikä näkyy ilmaisaikana?
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Sama mulla, tosin en vielä ole sulkenut tiliäni. Mites muilla joilla on Spotifyn 3kk voimassa, mikä näkyy ilmaisaikana?

8.1.2013. Itsellä tuo oli ilmainen 78 päivän kokeilujakso, mikä ei nyt kolmea kuukautta ole. Top Gearia on ainakin tullut katseltua urakalla.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten minusta alkaa tuntumaan siltä, etten saakaan sitä +3kk päälle sen yhden kuukauden? Kun ei ole vieläkään päivittynyt tietoihin ja menin jo sulkemaan tilauksen. Omissa tiedoissa lukee edelleen 17.11 loppumisajaksi.

Itse avasin tuon tilin ensin normaalisti kuukauden ilmaisjaksolla. Myöhemmin menin support chattiin ja sanoin, että mulla on kyllä spotify ja meni vahingossa ohi spotify tarjous. Heppu sanoi, että tarjous ei enää ole voimassa, mutta pistän sulle 3kk lisää ilmaista jaksoa. Tästä tuli mailiin vahvistus.

Tiedot eivät kuitenkaan muuttuneet ja kysyin toisena päivänä tuosta, että mikä meni väärin kun tiedot eivät ole päivittyneet, niin kaveri sanoin "no problem", tiedot päivittyvät kerran kuussa ja minulla on kyllä 3kk lisätty tiliin.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedot eivät kuitenkaan muuttuneet ja kysyin toisena päivänä tuosta, että mikä meni väärin kun tiedot eivät ole päivittyneet, niin kaveri sanoin "no problem", tiedot päivittyvät kerran kuussa ja minulla on kyllä 3kk lisätty tiliin.

Boldaus oma.

Asia siis lienee mullakin kunnossa, odotellaan vaan kun päivityspäivä koittaa.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Tuli katsottua jokin kauhuelokuva viikonloppuna ja varmaankin n. 100 elokuvaa tuli kyseisestä genrestä selattua ja elokuvalistaus jatkui vain. Täytyy kotona tarkistaa tarkka määrä. Jos sama määrä elokuvia löytyy muista genreistä on elokuvia tällöin ainakin 1000 kappaletta. Kuinka monelta samanlainen valikoima kotoa löytyy jos 1000 elokuvan katalogi on suppea? Ainoa mistä miinus, niin uusiempien sarjojen uusimmat kaudet puuttuvat, mutta tulen itse muutenkin näissä myöhässä kun en amerikan serkuilta mitään lataile.

PS3 versiossa näyttäisi olevan 75 leffa/genre ja jotkin leffat ovat useassa genressä joten aika suppealta vaikuttaa. Tuleekohan tähän muutos?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
PS3 versiossa näyttäisi olevan 75 leffa/genre ja jotkin leffat ovat useassa genressä joten aika suppealta vaikuttaa. Tuleekohan tähän muutos?

WTF? Viimeviikolla laskin muistaakseni komediaosastosta yli 300 leffaa, tietokoneella. Ainoastaan suomi-osastossa oli selvästi vähemmän, parikymmentä tms.
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
PS3 versiossa näyttäisi olevan 75 leffa/genre ja jotkin leffat ovat useassa genressä joten aika suppealta vaikuttaa. Tuleekohan tähän muutos?

Nyt vedän hatusta, mutta oletko katsonut vain päävalikon leffoja? Mielestäni valikoista löytyy laajempi versio, jossa on kaikki leffat. Etusivulla on suosituimmat/suositellut leffat tms.
En pääse nyt omasta pleikasta tarkistamaan, mutta näin muistelisin.
 

Sic

Jäsen
Itse avasin tuon tilin ensin normaalisti kuukauden ilmaisjaksolla. Myöhemmin menin support chattiin ja sanoin, että mulla on kyllä spotify ja meni vahingossa ohi spotify tarjous. Heppu sanoi, että tarjous ei enää ole voimassa, mutta pistän sulle 3kk lisää ilmaista jaksoa. Tästä tuli mailiin vahvistus.

Tiedot eivät kuitenkaan muuttuneet ja kysyin toisena päivänä tuosta, että mikä meni väärin kun tiedot eivät ole päivittyneet, niin kaveri sanoin "no problem", tiedot päivittyvät kerran kuussa ja minulla on kyllä 3kk lisätty tiliin.

Minulle viestitti support chatin janari että 3kk tarjous oli voimassa 16.10-23.10 eli missasin sen. Yhdellä kuukaudella mennään siis täällä.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
PS3 versiossa näyttäisi olevan 75 leffa/genre ja jotkin leffat ovat useassa genressä joten aika suppealta vaikuttaa. Tuleekohan tähän muutos?
PS3:n Netflix-softassa oleva ongelma. Vittumainen sellainen. Lupailevat kehitystä ja parannusta, mutta aikataulusta ei taida olla tietoa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulle viestitti support chatin janari että 3kk tarjous oli voimassa 16.10-23.10 eli missasin sen. Yhdellä kuukaudella mennään siis täällä.

Itse olin luonut tilini tuon tarjouksen voimassa ollessa ja vain vahingossa missannut ton tarjouksen, niin lisäsivät sen siksi.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
PS3:n Netflix-softassa oleva ongelma. Vittumainen sellainen. Lupailevat kehitystä ja parannusta, mutta aikataulusta ei taida olla tietoa.

Katsotaan sitten tietokoneelta jos joku tietty leffa ei löydy ps3 valikosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös