Brent Sapergia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Netflix - Katso TV-sarjoja netissä, katso elokuvia netissä
Ei tuolla missään kysellä mitään spotifysta
Ei tuolla missään kysellä mitään spotifysta
Tuosta Spotify-linkistä saa muuten sen 3kk ilmaiseksi oli tunnareita tai ei. Tällä hetkellä ilmaista katseluaikaa 6.1.2013 asti enkä ole ikinä spotify-palvelua käyttänyt.
Ärsyttää Microsoftin veto tähän kohtaan: Netflixiä ei voi käyttää xboxilla, jos et omista Gold-jäsenyyttä. Eli maksat ensin maksullisen palvelun että voit käyttää toista maksullista palvelua.
Mulle oli ainakin selvä, kun boksin ostin, että verkossa ei pysty tekemään juurikaan mitään ilman tuota Gold-jäsenyyttä. Eli ei pitäisi kenellekkään boksin omistajalle tulla yllätyksenä. Toki tuossa ei paljon järkeä ole, että maksaa siitä ensin, että voi käyttää toista maksullista palvelua..
.
Minä sain ainakin. Netflixin chatin kautta kysyt tuosta spotifytarjouksesta. Ne kysyvät sinulta, oletko spotify-käyttäjä. Vastaat kyllä ja saat sen tarjouksen. Eivät siis kysy mitään spotifytietoja.
Tämä totta. Mullakin oli menossa kuukauden ilmaisjakso, mutta chatissa kysyin että vieläkö heillä on Spotify-tarjous päällä. Olihan se ja nyt ilmainen jakso aina tammikuulle asti. Minulla siis on ilmainen Spotify, mutta mitäs sen on väliä sillä tosiaan eivät kysy Spotify-nimimerkkiä tms.
Painakaa sielä ylhäältä oikealta "ohje" ja sitten "chat-tuki".
Minulle ensin höpisi jotain, että ensin se kuukauden jakso alta pois ja sitten kait (?) aktivoituisi se uusi tarjous, mutta chatin lopussa totesi, että on pitkälle tammikuuhun ilmainen. Tosin ei ainakaan vielä ole tullut tililleni mainintaa siitä, että sinne asti olisi.
Itsekin äsken chatissä sain vahvistuksen että kolme ilmaista kuukautta on aktivoitu, mutta ei vielä näy missään mainintaa asiasta. Minulle tosin ilmoitteli että loppuvuosi on ilmainen, mutta kyllähän tuo oli nyt hyödynnettävä kun hyvä palvelu ilmaiseksi oli tarjolla!
Itsekin äsken chatissä sain vahvistuksen että kolme ilmaista kuukautta on aktivoitu, mutta ei vielä näy missään mainintaa asiasta.
Toimiiko toi Apple TV:ssä?
Niin, kait se tässä jossain vaiheessa tulee sinne omille sivuillekin vahvistus siitä 3kk setistä. Pakkohan se on tälläinen tarjous käyttää hyväksi, mutta tässä voi käydä niinkuin he (Netflix) ajavat takaakin, eli jää ns. koukkuun ja sitten onkin pakko ottaa se maksullisena kun sen aika koittaa. Tosin 7,99€/kk ei kuulosta pahalta.
Täytyy muuten tänään testata PS3:lla myös tätä palvelua.
Toimii! Ja hyvin toimiikin. Kyllä on systeemit, ei voi muuta sanoa.
Edit. Jostain syystä pätkäsee kuvan ja tulee "ladataan" teksti ja palkki ruutuun kesken ohjelman. Sitten taas vähän ajan päästä jatkuu. Eli ei nyt niin hyvin toimikaan.
Paska yhteys. Mulla ei ole kertaakaan käynyt tuota, yhteys WLANin kautta 24/2 megaiseen laajakaistaan. Ja kuvan taso asetettu parhaaksi mahdolliseksi.
Rekkasin itteni tuonne palveluun suoraan tuosta spotify linkistä ja samantien näen omalla tilillä olevan 78 päivän ilmaisjakso. Kysymys kuuluukin voinko peruuttaa tuon suoraveloituksen nyt jo ja silti hyödyntää tuon 78 päivän ilmaisjakson?