Netflix Suomi

  • 1 094 012
  • 3 646

pyyksteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Jokerit
Tuosta Spotify-linkistä saa muuten sen 3kk ilmaiseksi oli tunnareita tai ei. Tällä hetkellä ilmaista katseluaikaa 6.1.2013 asti enkä ole ikinä spotify-palvelua käyttänyt.

Juuri luin Netflixiltä että huomiseen klo 12 asti aikaa lunastaa tuo 3kk ja jos tarjonta vielä laajenee niin tästä voisi hyvinkin sen 7,99€/kk maksaa. Kuvanlaatukin on ollut parempaa kuin odotin, vaihtelee toki riippuen mitä katsoo.

Ärsyttää Microsoftin veto tähän kohtaan: Netflixiä ei voi käyttää xboxilla, jos et omista Gold-jäsenyyttä. Eli maksat ensin maksullisen palvelun että voit käyttää toista maksullista palvelua.
 

StopTheRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ärsyttää Microsoftin veto tähän kohtaan: Netflixiä ei voi käyttää xboxilla, jos et omista Gold-jäsenyyttä. Eli maksat ensin maksullisen palvelun että voit käyttää toista maksullista palvelua.

Mulle oli ainakin selvä, kun boksin ostin, että verkossa ei pysty tekemään juurikaan mitään ilman tuota Gold-jäsenyyttä. Eli ei pitäisi kenellekkään boksin omistajalle tulla yllätyksenä. Toki tuossa ei paljon järkeä ole, että maksaa siitä ensin, että voi käyttää toista maksullista palvelua..

Tarjontaan olen ollut tyytyväinen, katselussa nyt How i met your mother ja Sons of anarchy. Breaking badia on myös suositeltu täytyy sekin katsastaa jahka saa nämä pois alta, ei viitti liikaa ahnehtia kerralla.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulle oli ainakin selvä, kun boksin ostin, että verkossa ei pysty tekemään juurikaan mitään ilman tuota Gold-jäsenyyttä. Eli ei pitäisi kenellekkään boksin omistajalle tulla yllätyksenä. Toki tuossa ei paljon järkeä ole, että maksaa siitä ensin, että voi käyttää toista maksullista palvelua..
.

Aika perseestä. Kyllä ps3:lla hyvin pelittää.
 

Jne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal FC, Florida Panthers
Minä sain ainakin. Netflixin chatin kautta kysyt tuosta spotifytarjouksesta. Ne kysyvät sinulta, oletko spotify-käyttäjä. Vastaat kyllä ja saat sen tarjouksen. Eivät siis kysy mitään spotifytietoja.

Tämä totta. Mullakin oli menossa kuukauden ilmaisjakso, mutta chatissa kysyin että vieläkö heillä on Spotify-tarjous päällä. Olihan se ja nyt ilmainen jakso aina tammikuulle asti. Minulla siis on ilmainen Spotify, mutta mitäs sen on väliä sillä tosiaan eivät kysy Spotify-nimimerkkiä tms.
Painakaa sielä ylhäältä oikealta "ohje" ja sitten "chat-tuki".
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä totta. Mullakin oli menossa kuukauden ilmaisjakso, mutta chatissa kysyin että vieläkö heillä on Spotify-tarjous päällä. Olihan se ja nyt ilmainen jakso aina tammikuulle asti. Minulla siis on ilmainen Spotify, mutta mitäs sen on väliä sillä tosiaan eivät kysy Spotify-nimimerkkiä tms.
Painakaa sielä ylhäältä oikealta "ohje" ja sitten "chat-tuki".

Minulle ensin höpisi jotain, että ensin se kuukauden jakso alta pois ja sitten kait (?) aktivoituisi se uusi tarjous, mutta chatin lopussa totesi, että on pitkälle tammikuuhun ilmainen. Tosin ei ainakaan vielä ole tullut tililleni mainintaa siitä, että sinne asti olisi.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Minulle ensin höpisi jotain, että ensin se kuukauden jakso alta pois ja sitten kait (?) aktivoituisi se uusi tarjous, mutta chatin lopussa totesi, että on pitkälle tammikuuhun ilmainen. Tosin ei ainakaan vielä ole tullut tililleni mainintaa siitä, että sinne asti olisi.

Itsekin äsken chatissä sain vahvistuksen että kolme ilmaista kuukautta on aktivoitu, mutta ei vielä näy missään mainintaa asiasta. Minulle tosin ilmoitteli että loppuvuosi on ilmainen, mutta kyllähän tuo oli nyt hyödynnettävä kun hyvä palvelu ilmaiseksi oli tarjolla!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsekin äsken chatissä sain vahvistuksen että kolme ilmaista kuukautta on aktivoitu, mutta ei vielä näy missään mainintaa asiasta. Minulle tosin ilmoitteli että loppuvuosi on ilmainen, mutta kyllähän tuo oli nyt hyödynnettävä kun hyvä palvelu ilmaiseksi oli tarjolla!

Niin, kait se tässä jossain vaiheessa tulee sinne omille sivuillekin vahvistus siitä 3kk setistä. Pakkohan se on tälläinen tarjous käyttää hyväksi, mutta tässä voi käydä niinkuin he (Netflix) ajavat takaakin, eli jää ns. koukkuun ja sitten onkin pakko ottaa se maksullisena kun sen aika koittaa. Tosin 7,99€/kk ei kuulosta pahalta.
 

Jne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal FC, Florida Panthers
Itsekin äsken chatissä sain vahvistuksen että kolme ilmaista kuukautta on aktivoitu, mutta ei vielä näy missään mainintaa asiasta.

Mulle chatissa kerrottiin ettei kannata hämmentyä vaikka lukeekin, että loppuu marraskuussa ilmainen, saattaa mennä jonkin aikaa ennen kuin päivittyy.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy muuten tänään testata PS3:lla myös tätä palvelua. Eilen huomasin, että oli ilmestynyt sinne TV-osioon vai mikä se nyt oli, mutta kuitenkin. Jos muistaisi niin testaan!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin, kait se tässä jossain vaiheessa tulee sinne omille sivuillekin vahvistus siitä 3kk setistä. Pakkohan se on tälläinen tarjous käyttää hyväksi, mutta tässä voi käydä niinkuin he (Netflix) ajavat takaakin, eli jää ns. koukkuun ja sitten onkin pakko ottaa se maksullisena kun sen aika koittaa. Tosin 7,99€/kk ei kuulosta pahalta.

Jonkunmoinen määrä unohtaa myös peruuttaa tilauksen. Summa kuin ei mikään valtava ole, niin useimmat eivät edes huomaa sen lähtemistä. Osa niistä ketkä muistavat miettivät sen olevan toisaalta ihan sama, vaikka en paljoa käytäkään.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy muuten tänään testata PS3:lla myös tätä palvelua.

Toimii! Ja hyvin toimiikin. Kyllä on systeemit, ei voi muuta sanoa.

Edit. Jostain syystä pätkäsee kuvan ja tulee "ladataan" teksti ja palkki ruutuun kesken ohjelman. Sitten taas vähän ajan päästä jatkuu. Eli ei nyt niin hyvin toimikaan.
 
Viimeksi muokattu:

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Xboxilla testattu, hyvin toimii. Toivottavasti tuo tarjonta laajenee niin voisi huoletta jatkaa testijakson perään tilausta. Spartacuksen kakkoskausi lähti katseluun :)

Tuosta Xboxin goldista sen verran, että kyllähän ilmainen olisi tietty parempi vaihtoehto (PS3), mutta esim. huuto.netistä irtoaa reiluun 40 euroon 12+2kk liveaikaa, joten aika mitättömistä summista on kyse, jos vähänkin enemmän tulee netissä pelailtua.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Toimii! Ja hyvin toimiikin. Kyllä on systeemit, ei voi muuta sanoa.

Edit. Jostain syystä pätkäsee kuvan ja tulee "ladataan" teksti ja palkki ruutuun kesken ohjelman. Sitten taas vähän ajan päästä jatkuu. Eli ei nyt niin hyvin toimikaan.

Paska yhteys. Mulla ei ole kertaakaan käynyt tuota, yhteys WLANin kautta 24/2 megaiseen laajakaistaan. Ja kuvan taso asetettu parhaaksi mahdolliseksi.

Alan hetki hetkeltä tykätä tästä enemmän, ei kyllä ole mitään tarvetta torrenteille enää, siis mun tapauksessa kun aika vähän tulee katsottua telkkaria ja leffoja. Breaking Bad kestää vielä "hetken" ja sitten Mad Men seuraavana odottamassa vuoroaan. Välit täyttää Doctor Who ja vaikkapa How I Met Your Mother. Ja Kill List tuli uusina leffoihin, suosittelen.
 

Jeffrey

Jäsen
Meinasi mennä jo maku koko hommasta! Laitoin tuolla Chatissa jotta voisiko sitä spotify tarjousta vielä. Noh ei kuullemma voinut vaan oli mennyt umpeen ilmeisesti Suomen aikaa keskiyöllä. Kovasti jaksoi asiakaspalvelija hehkuttaa, että silti saan kuukauden katsella tätä upeaa palvelua ilmaiseksi. Vähän vittuillen sille sanoin, että kolme olisi kuullunut.

Noh, sattui olemaan tuo täälläkin ollut linkki vielä auki. Ilmeisesti olivat vain sulkeneet linkin, mutta itsellä se oli vielä auki niin tein koulun sähköpostille uuden tilin. Nyt sitten on sinne 9.1 asti katseluoikeus voimassa.

Kuinka pienestä se voikaan olla ihmis vitutus kiinni.

Edit: nyt sitten kysymys kuuluu, että miten saan tilini pois tosta mun telkkarin sovelluksesta? Luulisi, että poistuu itsestään kun tuo ilmainen jakso loppuu koska laskutuksen jo peruin. Sitten vaan toisella käyttäjälläni sisään?
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Otin palvelun käyttöön viikonloppuna ja täytyy kyllä sanoa, että olen tyytyväinen. Ohjelmia katsottu sekä padilla, tietokoneella ja pleikkarilla ja kaikki toimii. Hakuvalikko välillä vähän hidas, mutta erittäin toimiva ja sitä on kiva selailla.

Kuvanlaatu on minulle makuun erittäin hyvä = hyvä sen pitää olla, mutta en ole mikään hifistelijä.

Etenkin pleikan-sovelluksesta tykkään, koska kuvanlaatu on hyvä ja ohjelma on helppokäyttöinen kun ei tarvitse enää säätää watch series tyyppisten säätöjen kanssa.

Maksu on mitätön 7,99 kk eli ei mitään. Jos vuokraat 2 - 4 leffaa kuukaudessa, niin maksaa itsensä takaisin hyvin nopeasti.

I like.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paska yhteys. Mulla ei ole kertaakaan käynyt tuota, yhteys WLANin kautta 24/2 megaiseen laajakaistaan. Ja kuvan taso asetettu parhaaksi mahdolliseksi.

Ei voi olla paska yhteys ellei sitten äsken ollut joku katkos yhteydessä. Täällä päässä rullaa 100/5M yhteys, joten ei pitäisi siitä olla kiinni. Kuvanlaatu säädetty parhaaksi mahdolliseksi.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hyvin toimii. Ei todellakaan valittamista kunhan sisältöä vain myöhemmin tulee lisää. Nykyiselläänkin tosin löytyy itselleni paljon katseltavaa kun kaikkia elokuvia tai sarjoja ei ole tullut katsottua.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Testattu parilla eri alustalla eli läppärillä (Win7) ja PS3. Huomioita, läppärillä ei saa kuin 720 resoluutioista kuvaa, PS3 antaa ulos 1080 resoluutiolla, joten läppärin jätin suosista väliin kokeilun jälkeen. Myös äänet ovat PS3 kautta 5.1 monikanava ja tietokoneen kautta vain stereo.
Netin nopeus on 8m ja kuvanlaaduksi valitsin parhaan, ei nyi ei pätki ja kuva on hyvän laatuista kuten myös ääni kotiteatterin kautta.
Netflix on agressiivinen toimija ja hankkii lisää materiaalia tälläkin hetkellä joten odotukset ovat aika korkealla tulevan sisällön suhteen. Toisaalta, vanhempia leffoja ja sarjoja joita haluaisi katsoa löytyy haulla nytkin vaikka kuinka paljon. Lähinnä sellaisia joista ei ole tiennyt tai joita ei ole viitsinyt vuokrata, tai haluaa nähdä uudelleen.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tulipahan itsekin otettua tuo ilmainen loppuvuosi. Suurin osa tarjolla olevista kiinnostavista sarjoista tuntuu löytyvän itseltä jo DVD:llä tai on vähintäänkin muuten katsottu mutta kyllähän tuolla jotain katsottavaa löytyy, elokuva puoleen en ole tarkemmin vielä edes tutustunut. Ehdoton plussa sille että toimii mainiosti myös Nintendo Wiillä. En vielä osaa sanoa viitsisikö tästä maksaa mutta onneksi tässä aikaa harkita ja testata.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Olen kokeillut läppärillä, pöytäkoneella, iPhone4:lla ja XBoxilla. Wii on vielä testaamatta. Kaikki testatut ovat toimineet hyvin, suosikki on XBox.

Itse palvelu on hyvä, leffapuolella toki kaipaisin enempi uudempia leffoja, mutta kokonaisuutena on hyvä. Erikoisplussaa siitä että XBoxin ikärajoitukset toimivat myös automaattisesti Netflixissä, joten lasten voi antaa valita katsottavansa kohtuu omaehtoisesti, ja samalla tietää että himasta pois olleessaan ei tartte pelätä että muksut kattoo kauhuissaan jotain scifi-kauhua.

Veikkaan että jään tilaajaksi.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Rekkasin itteni tuonne palveluun suoraan tuosta spotify linkistä ja samantien näen omalla tilillä olevan 78 päivän ilmaisjakso. Kysymys kuuluukin voinko peruuttaa tuon suoraveloituksen nyt jo ja silti hyödyntää tuon 78 päivän ilmaisjakson?
 

Jeffrey

Jäsen
Rekkasin itteni tuonne palveluun suoraan tuosta spotify linkistä ja samantien näen omalla tilillä olevan 78 päivän ilmaisjakso. Kysymys kuuluukin voinko peruuttaa tuon suoraveloituksen nyt jo ja silti hyödyntää tuon 78 päivän ilmaisjakson?

Voit. Itse tosiaan tein kaksi käyttäjää koska ensimmäiselle en saanut tuota spotifyä. Lopetin sitten toisen käyttäjäni, mutta se kuitenkin pysyy aktiivisena laskutuskauden loppuun eli tuon lyhyemmän ilmaisajan. Käyttäjä poistuu vissiin lopullisesti vuoden päästä heidän listoiltaan, mikäli et uudestaan ala tilaamaan.

Linkki vielä aiheeseen: Peruuta Netflix-tili | Tuki
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös