Netflix Suomi

  • 1 091 548
  • 3 646

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ainakaan pikaisella selauksella en huomannut, että joku olisi aiemmin linkannut tätä, jonne päivitetään Suomen Netflixiin tehdyt lisäykset.

Tänään on tullut paljon uutta, ja ainakin draamaelokuvien ystäville hienoja leffoja. The Station Agent, The Squid and the Whale, Perhonen lasikuvussa, Half Nelson jne. jne. Dokkaripuolelta tuo Murderball kiinnostaa kovasti.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainakaan pikaisella selauksella en huomannut, että joku olisi aiemmin linkannut tätä, jonne päivitetään Suomen Netflixiin tehdyt lisäykset.

Tänään on tullut paljon uutta, ja ainakin draamaelokuvien ystäville hienoja leffoja. The Station Agent, The Squid and the Whale, Perhonen lasikuvussa, Half Nelson jne. jne. Dokkaripuolelta tuo Murderball kiinnostaa kovasti.

Hienoa että tuommoinenkin sivu on olemassa. Toivottavasti myös jossain ilmoitetaan jos jonkun tuotantokauden uudempia jaksoja on saatavilla ettei ne katoa sinne bittiavaruuteen ettei kukaan tiedä niiden tulleen.
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Ainakaan pikaisella selauksella en huomannut, että joku olisi aiemmin linkannut tätä, jonne päivitetään Suomen Netflixiin tehdyt lisäykset.

Tänään on tullut paljon uutta, ja ainakin draamaelokuvien ystäville hienoja leffoja. The Station Agent, The Squid and the Whale, Perhonen lasikuvussa, Half Nelson jne. jne. Dokkaripuolelta tuo Murderball kiinnostaa kovasti.

Hyvä, että tälläinen löyty. Tämä pitäisi olla sisään rakennettu palvelussa, mutta ehkä se on tulossa...

Mut siis Waking the dead tuli kolmella kaudella netflixiin, huippusarja

Peep show on toinen pirun hyvä, joten en olisi löytänyt ilman Netflixiä.

Iloisesti maksan 8 euroa kk.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvä, että tälläinen löyty. Tämä pitäisi olla sisään rakennettu palvelussa, mutta ehkä se on tulossa...

Mut siis Waking the dead tuli kolmella kaudella netflixiin, huippusarja

Peep show on toinen pirun hyvä, joten en olisi löytänyt ilman Netflixiä.

Iloisesti maksan 8 euroa kk.

Tällähetkellä kyllä iloisesti tuon 8 euroa kk kyllä maksaa, mutta sitten kun on katsottu kaikki vanhat sarjat joita meinannut katsoa niin toivottavasti uudempaakin materiaalia tulisi kovemmalla tahdilla. Esimerkiksi juuri nimikaima The Walking deadista on tullut vain yksi tuotantokausi näkyviin vaikka jo Suomenkin TV:stä on jo kolmoskausi alkamassa.

Vanhojen sarjojen ja elokuvien ystäville palvelu on tähän asti ollut loistava, mutta varsinkin monen sarjan kohdalla voisi sisältöä tulla edes hitaan Suomen TV:n tahtia. Silloin palvelussa voisi maksaa myös vaikka enemmän. Toisaalta ymmärtäähän tuon jos hinta on 8 euroa ettei kaikkea voi saada, mutta eiköhän kilpailukin kovenne muidenkin palvelujen kohdalla joten saapa nähdä mihin päin tuo menee. Viasat ja muut palvelut varmaan yrittää juurikin tuossa parantaa että huippusarjoja yritettäisiin nopeasti saada amerikan tahtiin ulos jotta palvelua vastaan voisi taistella.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eipä taida päivittyä tuo ilmaiskausi sinne tammikuulle kun edelleen lukee, että huomenna päättyy. En jaksa kysellä heidän suunnaltaa, että missä mennään. Siitähän tuon näkee, näkyykö sunnuntaina vielä ilmaiseksi. Jos ei näy, niin sitten ei näy. Vähälle jäänyt muutenkin palvelun käyttö...
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Aivan loistava palvelu. Hintakin ihan mitätön. Saman rahan edestä menee varmaan ruokaa roskiin joka viikko. Tai jättää ostamatta pari keimoa.
Stand up -puolella paljon katsomatonta shittiä. Ja lisäksi paljon dokumenttejä ja discovery-matskua, jota ei ikinä tulisi ostettu mutta nyt pääsee katsomaan kun haluaa.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ja lisäksi paljon dokumenttejä ja discovery-matskua, jota ei ikinä tulisi ostettu mutta nyt pääsee katsomaan kun haluaa.

Tuo Blue Planet dokkari merielämästä on kyllä tällaiselle kala, ja etenkin hai friikille uskomatonta nannaa. Tuskin jatkan ilmaisen kuukauden jälkeen, mutta olisi jo nyt hintansa väärti, vaikka unohtaisin peruakin. Vain tuota olen siis katsonut neljän jakson verran.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Eipä taida päivittyä tuo ilmaiskausi sinne tammikuulle kun edelleen lukee, että huomenna päättyy. En jaksa kysellä heidän suunnaltaa, että missä mennään. Siitähän tuon näkee, näkyykö sunnuntaina vielä ilmaiseksi. Jos ei näy, niin sitten ei näy. Vähälle jäänyt muutenkin palvelun käyttö...

Itsekin tätä ihmettelin, mutta nyt tajusin homman jujun. Minullakin näkyi, että "nykyinen tilauskausi" tms. päättyy 17.11. mutta kun menin katsomaan laskutushistoriaa, siellä luki seuraavan laskutuksen kohdalla "18.11. 7,99€ 100% Off".

Eli tuo näyttää tilauksen olevan voimassa vain kuukauden kerrallaan, mutta ne seuraavatkin kuukaudet saa sitten 100% alennuksella.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsekin tätä ihmettelin, mutta nyt tajusin homman jujun. Minullakin näkyi, että "nykyinen tilauskausi" tms. päättyy 17.11. mutta kun menin katsomaan laskutushistoriaa, siellä luki seuraavan laskutuksen kohdalla "18.11. 7,99€ 100% Off".

Eli tuo näyttää tilauksen olevan voimassa vain kuukauden kerrallaan, mutta ne seuraavatkin kuukaudet saa sitten 100% alennuksella.

No niin tässä nyt taisi käydä, että Netflix ei enää näy mulla ilmaiseksi. Siellä nyt lukee, että "lisää suoratoistosopimus" ja en edes uskalla klikata tuota. Etusivukin on nyt silleen, että ei näe mitään mitä palvelu sisältää. Paska homma!
 

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Itsekin tätä ihmettelin, mutta nyt tajusin homman jujun. Minullakin näkyi, että "nykyinen tilauskausi" tms. päättyy 17.11. mutta kun menin katsomaan laskutushistoriaa, siellä luki seuraavan laskutuksen kohdalla "18.11. 7,99€ 100% Off".

Eli tuo näyttää tilauksen olevan voimassa vain kuukauden kerrallaan, mutta ne seuraavatkin kuukaudet saa sitten 100% alennuksella.

Mulla lukee kyllä ihan seuraavasti:

Käytät tällä hetkellä ilmaista 78 päivän kokeilujaksoa.
Nykyinen jakso päättyy 3.1.2013.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No niin tässä nyt taisi käydä, että Netflix ei enää näy mulla ilmaiseksi. Siellä nyt lukee, että "lisää suoratoistosopimus" ja en edes uskalla klikata tuota. Etusivukin on nyt silleen, että ei näe mitään mitä palvelu sisältää. Paska homma!

En tiedä ymmärränkö nyt pointtiasi, mutta voiko 8 euroa/kk olla ratkaisevasti liian kallis? Paska homma mikäli näin on. 2 vuokraelokuvaa Filmtownista ja karkkipussi taitaa olla jo saman verran.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mulla lukee kyllä ihan seuraavasti:

Käytät tällä hetkellä ilmaista 78 päivän kokeilujaksoa.
Nykyinen jakso päättyy 3.1.2013.

Sama täällä. Ja meikäläiselle ainakin 8€ on liian kallis kun en ole tuolta vielä mitään katsonut kuukauden aikana kun ilmaisjakso on ollut päällä. :)

Täytyisi saada kone helpommin töllöön kiinni tai jokin Netflix appsi. Ei jaksa räpeltää iltaisin läppärin HDMI kaapelin kanssa ja sitten vielä läppärin näytönohjain on mitä on. Kovalevytallennin muutenkin pullollaan kaikkea mahdollista. Voitaisiinko palata takaisin 80-luvulle. Pari kolme kanavaa + VHS, oli vain helppoja valintoja, oi niitä aikoja.


_
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sama täällä. Ja meikäläiselle ainakin 8€ on liian kallis kun en ole tuolta vielä mitään katsonut kuukauden aikana kun ilmaisjakso on ollut päällä. :)

No sitten silläkään ei kaiketi näissä tapauksissa ole mitään merkitystä kuinka pitkä tuo ilmaisjakso on.

Tämä on kai jonkinlaista "kaikki otetaan mitä ilmaiseksi saa" - ajattelua, vaikka sillä ilmaisella asialla ei sitten mitään tehtäisikään. Erikoista.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Breaking Badia tullut täältä viime aikoina tiirailtua. Hyvä sarja oikeastaan kaikille, jotka eivät ole vielä tutustuneet. Netflixistä löytyy 4 kautta. Itsellä toinen menossa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
No sitten silläkään ei kaiketi näissä tapauksissa ole mitään merkitystä kuinka pitkä tuo ilmaisjakso on.

Tämä on kai jonkinlaista "kaikki otetaan mitä ilmaiseksi saa" - ajattelua, vaikka sillä ilmaisella asialla ei sitten mitään tehtäisikään. Erikoista.

Ei ole ehtinyt, prkl. Mutta jos asiaa tarkastelee siltä kannalta etten maksaisi euroakaan tälläisestä palvelusta niin kaiketi silloin 3kk ilmaisjakelulla on suurempi todennäköisyys siihen että jossain vaiheessa tutustun palveluun edes leffan tai kahden verran ja saatan todeta että "hei, täähän toimii". Sitähän se Netflix haluaa.

_
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ole ehtinyt, prkl. Mutta jos asiaa tarkastelee siltä kannalta etten maksaisi euroakaan tälläisestä palvelusta niin kaiketi silloin 3kk ilmaisjakelulla on suurempi todennäköisyys siihen että jossain vaiheessa tutustun palveluun edes leffan tai kahden verran ja saatan todeta että "hei, täähän toimii".

Ei tämä asia minulle kuulu ja ihan sama mitä ihmiset touhuaa, mutta aika saatanan kiireinen täytyy olla mikäli tarvitsee enemmän kuin kuukauden 1-2 leffan katsomiseen tai moisen palvelun tason toteamiseen.

Itse olen katsellut Breaking Badia ja nyt on kolmoskausi menossa. Olen ollut toistaiseksi äärettömän tyytyväinen palveluun ja maksan tästä 8 euroa/kk riemusta kiljuen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tykkään kovasti.

Olen ehdottomasti valmis maksamaan 8€ kuussa tästä palvelusta ilmaisjakson jälkeen. Aluksi katselin koneesta HDMI-piuhan kautta siirrettynä telkkariin näitä, mutta päivitin sitten DVD-soittimeni BR-soittimeen mistä Netflix löytyy ja kyllähän katselunautinto parani huomattavasti.

Eivät muuten myymälöissä kauhean hyvin tiedä mitkä laitteet tukevat Netflixiä. Minulle myivät Gigantissa ensi laitteen mistä ei päivityksenkän jälkeen palvelua löytynyt. Otin itse selvää Netflixin sivujen kautta laitteista joista Netflix löytyy. Menin tämän tiedon kanssa vaihtamaan konetta myymälään ja kyllähän sieltä sitten kunnon laite lopuksi löytyi.
Eihän tuolla ihan uusimpia sarjoja ja elokuvia ole, mutta katsomattomia vielä ihan tolkuttomasti ja miksei niitä jo aiemmin nähtyjäkin tulisi katsottua uudestaan. Ja kyllähän tuonne jatkuvasti lisääkin tulee. Nyt uusintakatselussa Samcro.

Torrent-sukupolvelle ei tietenkään tämä palvelu riitä, onhan se selvä.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Eihän tuolla ihan uusimpia sarjoja ja elokuvia ole, mutta katsomattomia vielä ihan tolkuttomasti ja miksei niitä jo aiemmin nähtyjäkin tulisi katsottua uudestaan. Ja kyllähän tuonne jatkuvasti lisääkin tulee. Nyt uusintakatselussa Samcro.

Torrent-sukupolvelle ei tietenkään tämä palvelu riitä, onhan se selvä.

Itsekin olen tykästynyt tähän palveluun. Saisihan tuo valikoima olla isompikin, mutta toisaalta nykyiselläänkin olen löytänyt tuolta monta sellaista sarjaa mihin muuten tuskin olisin törmännyt, harmi vain että sarjojen kohdalla noiden tuotantokausien vähyys rupeaa harmittamaan siinä vaiheessa kun tarjonta loppuu netflixissä, eikä tuota sarjaa näytetä suomessa. Siinä vaiheessa kiusaus latailla torrentteja nousee suureksi.

Ainakin seuraavat sarjat olen löytänyt netflixin kautta joita voin suositella:

Archer: Agenttikomediapiirrossarja, jossa seurataan ISIS-vakoilujärjestön sekopäistä menoa. Viinaa, seksiä ja väkivaltaa ja vähän kaikkea muutakin.

Chuck: Toinen agenttikomedia, jossa seurataan Chuck Bartowski-nimisen nörtin ja tämän lähipiirin ja Chuckin suojaksi lähetettyjen agenttien toilailuja sen jälkeen kun Chuck saa vahingossa päähänsä USA:n tiedustelupalvelujen keskustietokoneen tiedot.

White Collar (suom. nimi Kovat kaulassa): Kertoo entisestä huijarista ja talousrikollisesta, joka rupeaa auttamaan FBI:n talousrikosyksikköä ottamaan kiinni toisia talousrikollisia. Ainakin omasta mielestäni muistuttaa hyvin paljon Mentalistia, jos siitä sattuu pitämään.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Ei tämä asia minulle kuulu ja ihan sama mitä ihmiset touhuaa, mutta aika saatanan kiireinen täytyy olla mikäli tarvitsee enemmän kuin kuukauden 1-2 leffan katsomiseen tai moisen palvelun tason toteamiseen.
Ei kuulu mullekaan, mutta ihmiset käyttävät vapaa-aikaansa eri asioihin. Mulla on pari kaveria, jotka ovat niin perkeleen kiireisiä etteivät ehdi ikinä tehdä mitään muiden kavereiden kanssa, mutta ehtivät silti katsoa yhden leffan illassa. Itse puuhastelen mieluummin muutakin kuin istun iltaisin sohvalla.

Netflixiä on tullut käytettyä parina iltana ja pari jaksoa olen katsonut Modern Familya. Hyvin on palvelu toiminut Xboxin kautta ja vaikka kuukaudessa tulisi jatkossakin vain pari katselukertaa, niin eipä tuo kahdeksan euroa kuussa tunnu juuri missään. Tulen siis varmaan jatkamaan palvelun tilaamista ilmaisjakson jälkeenkin.
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Täytyypä todeta, että en olisi tätä lähtenyt kokeilemaan jos monitorista pitäisi seurata. Onneksi palvelu on myös PS3:lle ja talon isoin töllö on tietysti siinä kiinni. Netflix on muuten siinä mielessä todella fiksusti toteutettu, että kysyy katsotun jakson jälkeen, haluaako jatkaa katsomista, eikä rullaile siinä tuntitolkulla itsekseen. Nimimerkillä: nukahdan enemmän kuin kerran viikossa TV:n ääreen, kun en malta lopettaa jonkin hyvän sarjan katsomista.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tänään lähtee hankintalistalle Apple TV, josta pääsee myös suoraan Netflixin suoratoistovalikkoon. Itse jaksoin tilaustani ilmaisjakson jälkeen ja tulen varmasti jatkossakin, jos valikoima päivittyy riittävän tasaisesti. Walking Deadia tuli katottua myös eka kausi, mutta todella paljon ihmetyttää, miksei tuota ole jo ainakin kolmea kautta tuolla? Suomessahan taitaa mennä jo neljäs kausi?
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Tänään lähtee hankintalistalle Apple TV, josta pääsee myös suoraan Netflixin suoratoistovalikkoon. Itse jaksoin tilaustani ilmaisjakson jälkeen ja tulen varmasti jatkossakin, jos valikoima päivittyy riittävän tasaisesti. Walking Deadia tuli katottua myös eka kausi, mutta todella paljon ihmetyttää, miksei tuota ole jo ainakin kolmea kautta tuolla? Suomessahan taitaa mennä jo neljäs kausi?

Rahasyistähän noiden sarjojen uusimpien tuotantokausien puuttuminen pitkälti johtuu. Olettaisin, että tuotantoyhtiöille on tuottoisampaa saada ensin rahat dvd-kausiboksien myynnistä ja sitten kun suurin osa potentiaalisista ostajista on ne ostanut niin myydään tällaiseen palveluun kausia niin saadaan uusia potentiaalisia boksien ostajia.

Toisaalta netflix ei tällä suoratoistopalvelulla tee kovinkaan suurta tulosta (tekeekö jopa tappiota), joten ei varmasti ole edes halua ostaa sarjojen uusia kausia ennen kuin hinta on pudonnut tarpeeksi alhaiselle tasolle.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Walking Deadia tuli katottua myös eka kausi, mutta todella paljon ihmetyttää, miksei tuota ole jo ainakin kolmea kautta tuolla? Suomessahan taitaa mennä jo neljäs kausi?

Kolmonen vasta menoillaan ja Suomeen jaksot tulevat viikon jenkkien tahtia jäljessä. Veikkaisin, että Fox-kanavalla on tässä sormensa pelissä, kun sarja on varmasti yksi parhaista heidän ohjelmistossaan nyt ja kanava koittaa hakea itselleen sijaa Suomen kanavakartalta. Heillä on varmaan jonkin sortin yksinoikeus näihin uusimpiin jaksoihin.

EDIT: Suositellaan nyt vielä kaikille Party Down nimistä sarjaa. Ihan hauskaa viihdettä tuo oli, mutta valitettavasti sarjalla on mittaa vain 20 jaksoa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä ymmärränkö nyt pointtiasi, mutta voiko 8 euroa/kk olla ratkaisevasti liian kallis? Paska homma mikäli näin on. 2 vuokraelokuvaa Filmtownista ja karkkipussi taitaa olla jo saman verran.

Pointti oli se, että luvattiin 1+3kk ilmaiseksi ja näin ei sitten käynyt. Ja totuuden nimissä sanottava, että tuon ilmaisen kuukauden aikana tuli palvelua käytettyy todella vähän. Niin vähän, että 8e siitä mitä katoin olisi ollut yläkanttiin.
 
Pointti oli se, että luvattiin 1+3kk ilmaiseksi ja näin ei sitten käynyt. Ja totuuden nimissä sanottava, että tuon ilmaisen kuukauden aikana tuli palvelua käytettyy todella vähän. Niin vähän, että 8e siitä mitä katoin olisi ollut yläkanttiin.

Katkasitko tilauksen ennen tota uutta "laskutuspäivää"? Jos teit, niin luultavasti siitä johtuu, ettei näy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös