Mistä olette saaneet Soneralle parempia tarjouksia kuin nuo netissä ilmoitetut?
Muakin kiinnostaisi tietää keitä ne "muut" selostajat ovat?
Kuitenkin kaikki matsit näytetään, joten selostajia tarvitaan vähintään seitsemän. Vai eikö niitä muita selostajia ole vielä rekrytoitu? Kummallista jos näin on.
Nämä kaikki tyypitkö olisi pitänyt roudata esittelytilaisuuteen?
Itse olen pitänyt tuosta tilanteiden kertomisesta reaaliajassa. Eipä ole koskaan tullut edes mieleen, että joku katsoisi matseja noin.
E: Toisaalta puhelimessa aikaisempina kausina ollut usein reaaliaikainen tulosseuranta päällä, joten noilla blingeillä en käytännössä ole tehnyt mitään. Eli haluan kyllä reaaliaikaisen tulosseurannan, mutta se ei ole välttämätön lähetyksissä.
...Kyllä tämä paketti vakuutti heti kättelyssä laajuudeltaan ja laadultaan paljon enemmän, kuin Urhon yksipuolinen setti...
Toivotaan, ettei Nelonen harrasta Urho TV:n itsepintaisesti koko oikeushistoriansa harjoittamaa samanaikaisten otteluiden tilanteiden kertomista reaaliajassa (ns."blingit"), joka tehokkaasti pilasi mahdollisuuden katsoa boksilta oman joukkueen pelin jälkeen toisen jos kolmannenkin samanaikaisesti pelatun ottelun.
Nyt mä en ymmärrä!! Laajuudeltaan ja laadultaan?? Urhon yksipuolinen?? Mulla on menny jotain ohi... Voisitko perustella tuota laatua ja laajuutta, kiitos! Kaikki narrimatsit viimeiset 3?-kautta UrhoTotalilta tyytyväisenä seuranneena 10 €/kk halvempaan hintaan..?!?
Edit: Just hokasin, että itse asiassa hinta UrhoTotal vs Nelonen ProExtra on TV-tilauksena 20 €/kk kalliimpi nelosella => 240 €/vuosi! Revi siitä!!!
Tuo on kaksipiippuinen juttu ja ymmärrän molempien vaihtoehtojen kannattajia. Sen verran täytyy kuitenkin todeta, että ei tuo mikään Urhon synti pelkästään ole ollut. Samalla tavalla Nelonen toimii tai toimi ainakin aiemmin lähetyksissään ja myöskin Urhoa ennen oikeudet omistanut Canal+. Itse asiassa en edes muista aikaa, jolloin noita blingejä ei olisi ollut. Siis toki ilman niitäkin on eletty, mutta siitä on jo vuosikaudet. Kyllä minulle silti passaa sekin, että erien aikana ei muiden otteluiden tilanteita näytetä, mutta erätauolla kerrotaan varoitusten kera. Ruotsissa on ainakin ollut konsepti, jossa yhdellä kanavalla on seurattu lähetyksessä yhtä aikaa kaikkia matseja. Siis niin, että seurataan toki yhtä matsia kerrallaan, mutta hypitään paikkakuntien välillä sitä mukaan kuin siellä tapahtuu.
Laajuudesta en niin tiedä, mutta laadussa ero tullee olemaan valovuoden mittainen Nelosen hyväksi. Itsekin pidin Urho Totalista, koska se oli halpa ja toimi itselläni aina moitteetta. Mutta olihan se Urhon kuvanlaatu ihan käsittämätöntä kuraa näin HD-aikana.
Blingit oli mun mielestä hyvä juttu. Jos oma peli oli jo ratkennut ja peli lyötiin vikalla minuutilla tasoihin jossain muualla, herkästi tuli napsuteltua sitä matsia siinä ohessa. Eikös tuo ole käytössä futiksessakin?
No mulla on Sonerankaapeli himassa täysillä kaapeli-TV soppareilla ja ykskään HD-kanava ei pelitä?? Ei sillä, että niitä kaipaisin, mulla kuvan taso on ihan ok 46 tuumaiseen. Sylettää vaan tuo 20€/kk vitun Petteri "inhokki" Ahomaasta! Pelle koko jätkä!
Urho takas..!
Ahomaa taas tuli täysin puskista - hänen suhteestaan ja taustastaan urheilun ja lätkän suhteen ei ole mitään hajua.
...Itse olen hemmetin tyytyväinen että tulee tarjolle hyvä laatuisia nettstreamejä josta voin katsoa oman joukkueeni kaikki matsit sopuhintaan. 240€ / 60 peliä = 4€ / peli, ihme nillitystä ku muka on niin kallista...
Mä en ole vitun streameistä sanonut sanaakaan, kun ei kiinnosta. TV palvelu, joka on samantasoinen, maksaa MINULLE nyt 240€/kausi enemmän!!! Mikä vittu siinä on niin vaikeaa käsittää?!?
Jos siitä ei saa "vitun nillittää", niin mistä?
MINULLE taas maksaa maksaa 40€ enemmän mutta näen paremmalla laadulla ja ilman jatkuvia streamin pätkimisiä kaikki SM-liigan runkosarjan ottelut + pleijaripelit. Minusta on täysin sopuhinta ja Soneran etuoikeutetut asiakkaat voivat vetää jotain päähänsä ja olla inisemättä...
No mulla on Sonerankaapeli himassa täysillä kaapeli-TV soppareilla ja ykskään HD-kanava ei pelitä??
Kivat sulle! Turha kuitenkaan tulla aukomaan päätään jos joku avautuu siitä, että joutuukin nyt maksamaan kaudesta 240€ enemmän! Ja vedä kuule ihan itte... jos osaat!
Kivat sulle! Turha kuitenkaan tulla aukomaan päätään jos joku avautuu siitä, että joutuukin nyt maksamaan kaudesta 240€ enemmän! Ja vedä kuule ihan itte... jos osaat!