Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 266 538
  • 6 673

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Kivat sulle! Turha kuitenkaan tulla aukomaan päätään jos joku avautuu siitä, että joutuukin nyt maksamaan kaudesta 240€ enemmän! Ja vedä kuule ihan itte... jos osaat!

No onneks sun ei tartte tätä tilata, jos ei kelpaa.
Ja muutenkin joudut vain kauden tästä kärsimään.

Toisaalta ei ne siellä idässä varmaan sen halvempia ole.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
MINULLE taas maksaa maksaa 40€ enemmän mutta näen paremmalla laadulla ja ilman jatkuvia streamin pätkimisiä kaikki SM-liigan runkosarjan ottelut + pleijaripelit.

Taitaa kyllä olla aika ennenaikaista julistaa paremmasta laadusta ja pätkimättömyydestä kun yhtään lähetystä ei ole vielä tullut tuutista ulos. Hinta on kyllämun mielestä ihan kohtuullinen. Varsinkin kun ottaa huomioon mitä Nelonen on oikeuksista maksanut ja mitä tuotanto kustantaa. Jos pelkät oikeudet on luokkaa 15 miljoonaa ja siihen tuotanto päälle.... Jos asiakas maksaa 240 euroa vuodessa, niin 100000 asiakasta tuo kassavirtaa 24 000 000, mikä arvonlisäveron jälkeen kattaa tuon oikeuksien osuuden, vielä pitää maksaa tuotanto joka on miljoonissa sekin. Kallista lystiä on jääkiekon välittäminen kansalle.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Kaapelikortilla? Mulle se myyjä yritti tuputtaa tota pakettia Sonera Viihteeseen, joka meillä jo on, koska "sit näkyy myös noi hoodeet". Mutta koska halusin kaapelikortin, jouduin luopumaan esim. Nelonen Pron HD-kanavista.

Älä kysy. Kaapelikortti on Viasatkulta-paketilla (täyteen hintaan ts. kallein mahdollinen) plus aiemmin Urho-Total ja nyt Nelonen ProExtra. Tällä hetkellä myös C-More (jotain) ja yksikään HD-kanava ei pelitä? Ei sillä, että kaipaisin, edelleenkään...
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
...Anteeksi jos en löydä ymmärrystä teille Sonera-asiakkaille jotka ovat saaneet ennen järkyttävään alehintaan SM-liigan runkosarjan.

-Tinke

VÄÄNNÄNKÖ RAUTALANKAA... Minä valitan siitä, että nyt nelosen aikaan joudun maksamaan 240€/KK enemmän kuin Urho-Totalin aikaan. Olisiko sinusta mukavaa maksaa 240 €/kausi enemmän samasta paskasta?? Ihan sama olenko ollut etuoikeutettu vaiko en, itse en niin koe koska olen kokoajan vitun Soneralle rahaa syytänyt!

Samaan aikaan sylettää Nelosen perversio haalia eri urheilusarjoja oman varjon alle. Toki nyt helpottaa kun tuo helevetin paljon kalliimpi paketti kuitenkin näyttää kaikki pelit kierrokselta! Minun "etuoikeutun" Soneran asiakkaan piti kuitenkin hankkia aikoinaan Urho Totalin rinnalle Viasat Kulta Soneralta, jotta näkisin SM-Liigan finaalit ja Pesiksen (25 €/kk). Tänä vuonnahan Nelonen on hienosti televisioinut pesistä komen ottelun verran runkosarjan osalta!!!! Vittu kolme matsia!!! Mitä ne tekee televisiontioikeuksilla jos ei ne mulkut käytä niitä??? Vittuilee maksaville asiakkaille???

Siksi minä valitan ja vitun nillitän! Anteeksi jos se loukkaa sinua.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
...Toisaalta ei ne siellä idässä varmaan sen halvempia ole.

Ja tarviiko teidän heikomman stadilaisjengin kannattajien joka vitun ketjussa tulla kuittailemaan tästä? Vituttaa ihan tarpeeksi muutenkin ja olisi mukava keskustella ihan otsikon mukaisesta asiasta, näin viimeistä kautta...
 

George Parros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks 06-07
VÄÄNNÄNKÖ RAUTALANKAA... Minä valitan siitä, että nyt nelosen aikaan joudun maksamaan 240€/KK enemmän kuin Urho-Totalin aikaan. Olisiko sinusta mukavaa maksaa 240 €/kausi enemmän samasta paskasta?? Ihan sama olenko ollut etuoikeutettu vaiko en, itse en niin koe koska olen kokoajan vitun Soneralle rahaa syytänyt!

Samaan aikaan sylettää Nelosen perversio haalia eri urheilusarjoja oman varjon alle. Toki nyt helpottaa kun tuo helevetin paljon kalliimpi paketti kuitenkin näyttää kaikki pelit kierrokselta! Minun "etuoikeutun" Soneran asiakkaan piti kuitenkin hankkia aikoinaan Urho Totalin rinnalle Viasat Kulta Soneralta, jotta näkisin SM-Liigan finaalit ja Pesiksen (25 €/kk). Tänä vuonnahan Nelonen on hienosti televisioinut pesistä komen ottelun verran runkosarjan osalta!!!! Vittu kolme matsia!!! Mitä ne tekee televisiontioikeuksilla jos ei ne mulkut käytä niitä??? Vittuilee maksaville asiakkaille???

Siksi minä valitan ja vitun nillitän! Anteeksi jos se loukkaa sinua.

Stereotypiat Jokerifaneista vahvistuvat tässä lainauksessa.
Ei muuta.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Stereotypiat Jokerifaneista vahvistuvat tässä lainauksessa.
Ei muuta.

Vähän liian helppoa! Tarkenna, jos pystyt...

Edit: Ok. Ei tarvii! Mulla on kuitenkin varaa siihen, sinulla ei...
 
Viimeksi muokattu:

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sama täällä. Mielestäni on vähän outoa, että koko paketti julkaistaan näyttävästi, mutta kuitenkin pakettiin kuuluu kolme selostajaa. Kuitenkin kaikki matsit näytetään, joten selostajia tarvitaan vähintään seitsemän. Vai eikö niitä muita selostajia ole vielä rekrytoitu? Kummallista jos näin on.

Olisi ollut jopa Neloselta aika noloa marssittaa Pepe Jürgens tuonne lavalle.

Hauska nähdä millaisia nuo muiden otteluiden studiot ovat. Joka matsistahan todella on ns. pieni studio kasassa.

Oliko Iiro Harjula muuten siirtynyt jo jonnekin uudelle kanavalle? Olisi ollut ihan ok tuonnekin.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...
Oliko Iiro Harjula muuten siirtynyt jo jonnekin uudelle kanavalle? Olisi ollut ihan ok tuonnekin.

Harjula voi hyvinkin olla Nelosen tiimissä mukana esim. jäätason haastattelijana/reportterina tms.. roolissa, jossa hän oli myös aikanaan URHOlla. Käsittääkseni nyt esiteltiin vain studioisännät, selostajat ja vakioasiantuntijat/-kommentaattorit.

Harjulan lisäksi pappa-Koivun, Klingan ja ehkä myös Häppölän olisin halunnut siirtyvän URHOn tiimistä Neloselle.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kivat sulle! Turha kuitenkaan tulla aukomaan päätään jos joku avautuu siitä, että joutuukin nyt maksamaan kaudesta 240€ enemmän! Ja vedä kuule ihan itte... jos osaat!

Nyt sentään jokaisella on mahdollisuus samaan palveluun, toisin kuin viime kaudella. 240€ on tietysti rahaa, mutta kirjoituksistasi päätellen olet tänäänkin syytänyt sitä huomattavasti turhempaan kuin urheilun katsomiseen. Ainakin toivon näin, muuten tämä on jo huolestuttavaa. Kaikkea ei tietysti voi saada ilmaiseksi, mutta väittäisin että ainakin jokaisella työssä käyvällä on mahdollisuus satsata tuo raha niin ettei se ole ruokarahoista pois. Jos taas työ ei nappaa, tulee jättää se leipäkin väliin.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Mistä olette saaneet Soneralle parempia tarjouksia kuin nuo netissä ilmoitetut? Kiinnostaisi lähinnä tuo mtv3 sport ja nelonen extra. Porukka on täällä mainostanut ilmaisia kuukausia, mutta netissä ei tällaista tarjousta ole.

Onhan näissä ainakin ilmaisia kuukausia: http://www.sonera.fi/tv+ja+viihde/tv+palvelut/kanavapaketit/nelonen+paketti
Ja ehdoissa taisi lukea, että mm. tuohon Nelonen Paketti+Extroihin on tarjous voimassa 4.9. asti. MTV3 Sportista en tiedä saako siihen ilmaiskuukausia.

Pitää vielä miettiä kääntyykö Ruudun vai tuon kaapelitarjouksen suuntaan. Hintaero tosiaan 60€ Ruudun hyväksi ja myös joustavuus olisi iso plussa kun ei reissussakaan tarvitsisi huolehtia mistään. Kotioloissa olen kuitenkin käyttänyt nyt vain kännykän nettipakettia, joka tuntuu riittävän kaikkeen muuhun hyvin, mutta suoraan hd-streamiin tuskin. Taidan arvostaa mielenrauhan niin korkealle, että tulee otettua tuo kaapeli. Kiinteä netti toisi liikaa lisähintaa kuten joku taisi täällä jo aiemmin miettiä.

Kausi kestää maksimissaan 12.9.-26.4. eli 7,5kk:lle jaettuna Soneran todellinen hinta on tuolla em. Nelonen Paketti + Extroilla 10kk x 30€ / 7,5kk = 40€/kk, sikäli kun muu sisältö ei kiinnosta. Alkaahan tuo jo melko suolaista olla, mutta kun pelejä tulee katsottua paljon niin kipukynnys ei vielä ylittyne. Täytyy kuitenkin odotella.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Yritin tossa kaivaa ruutu.fi -palvelusta jotain tietoa laitteisto ym. vaatimuksista. Menestys oli heikkoa. Eniten kiinnostaa juuri mahdollisuus katsoa pelejä 3G-yhteydellä. Toinen mikä kiinnostaa on Android-tuki. Olisi kiva jos vois katella pelejä muuallakin kuin kotona.

Tiedotustilaisuudessa taisivat kertoa, että Android-puoli on vielä vaiheessa. Löytynee IS:n sivuilta koko shöy.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
tavalla Nelonen toimii tai toimi ainakin aiemmin lähetyksissään ja myöskin Urhoa ennen oikeudet omistanut Canal+. Itse asiassa en edes muista aikaa, jolloin noita blingejä ei olisi ollut.


Ihan eri asia tuo reaaliaikainen seuranta jos muita otteluita ei millään rinnakkaiskanavalla näytetä, kuten Canal +:n tapauksessa oli, saati sitten HN-aikaan. Canal+ ei sellaisten otteluiden tilanteita ole "blingannut", jotka ovat lähettäneet jälkilähetyksenä myöhemmin ja tilanne vertautuu ennemminkin siihen, koska nykyään boksilla on niin helppo tallentaa samanaikaisia otteluita.

Minusta kyseessä ei myöskään ole kaksipiippuinen juttu, sillä muiden otteluiden tilanteita kaipaavat saavat ne todella vaivattomasti näkyvilleen itselleen lähes mistä tahansa lähteestä (teksti-tv, tietokone, puhelin). Sen sijaan mikäli "blingit" ovat käytössä, niin et käytännössä pysty pitämään muiden otteluiden tuloksia salassa.


Mutta tosiaan, ainakin YLEllä voi tekstitykset vaihtaa kaukosäätimestä näkyville tai näkymättömiin, eli teknologia on olemassa. Miksei sitten "blingejä" yhtälailla?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ihan eri asia tuo reaaliaikainen seuranta jos muita otteluita ei millään rinnakkaiskanavalla näytetä.

Rinnakkaiskanavat eivät näy kaikilla, joten, miksi blingit pitäisi poistaa? Minua nuo eivät haittaa ja onhan se nyt vedonlyönninkin kannalta mukavampaa, kun tiedät, mitä muualla tapahtuu (ei tarvitse harrastaa kanavasurffausta).
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ymmärtää toki joidenkin närkästyksen siitä että joutuu maksamaan jatkossa enemmän kuin Urpon aikaan, esimerkiksi viime kaudellahan tuo Urpon kausikortti oli jo melkein luokkaa naurettavan halpa. Ottamatta kantaa lähetyksen laatuun, toimivuuteen ym (niistä kun ei voi vielä varmaksi tietää), niin onhan tämä helvetin iso askel eteenpäin nimenomaan siinäkin mielessä että nyt kaikki (SM-)Liigan pelit on saatavilla muillekin operaattoireille kuin Soneralle.

Kyllähän tuo on pakko tilata, täytyy nyt sitten katsella tilaako tuon Ruutu.fi kautta vai kaapelikortille. Elisalta saan 1kk 0e, Soneralta 2kk 0e. Eli olkaa edelleen onnellisia te jotka Soneran verkossa majailette. ;) Elisan tarjous oli tämän tiedon mukaan voimassa elokuun loppuun asti tällä erää.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Rinnakkaiskanavat eivät näy kaikilla, joten, miksi blingit pitäisi poistaa? Minua nuo eivät haittaa ja onhan se nyt vedonlyönninkin kannalta mukavampaa, kun tiedät, mitä muualla tapahtuu (ei tarvitse harrastaa kanavasurffausta).

Eli koska kaikilla eivät muut kanavat näy tai kaikkia ei kiinnosta muiden kuin oman joukkueen pelien näkeminen niin siksi on ok kertoa muiden otteluiden tilanteet? Ehkä päälähetyksessä näin, mutta Urholla ainakin blingit olivat käytössä myös rinnakkaiskanavilla.

Vedonlyönnin kannalta olisi varmaan kiinnostavaa saada "blingeillä" myös samanaikaisten Mestis-pelien, jalkapallopelien ja koripallopelien sen hetkiset tilanteet, mutta onneksi nekin voi tarkistaa parilla näpäytyksellä tekstitv:stä tai puhelimesta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Blingeistä samaa mieltä kuin Axbor. Mun mielestä on vain hyvä asia, että samaan aikaan menossa olevien pelien tuloksia päivittyy siihen ruudulle. Toiset pystyvät tallentamaan jonkun matsin ja sitten kovalevyltä peliä katsellen jännittämään tulosta, itse en kuulu heihin. Mutta ymmärrän vitutuksen kyllä.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Lueskelin ketjua siinä toivossa että saisin vastauksen kysymykseeni mutta enemmän vaikutti että jengi ruikuttaa ja kiukkuaa. Uskoisin että täältä vois kuitenkin saada vastauksen, eli antenni talouteen jos haluaa formulat, sm-liigan ja änärin niin minkälaisen paketin/ paketit täytyy ottaa ja miten paljon pelejä niistä tulee. Antennipaketeissa ei varmaankaan pysty valitsemaan vaan oman jengin pelejä. Ja vielä jos hinnan sais niin iso kiitos
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Kyllähän näin Soneran asiakkaana täytyy miettiä, ottaako sellaista pakettia tulevalle kaudelle, että näkee kaikki oman jenginsä matsit. Kaksi edellistä sesonkia näin on ollut ja hinta on ollut naurettavan halpa verrttuna nyt vaadituun. Itseäni Urholla kypri vain Ilveksen otteluita silloin tällöin selostanut Jukka Loukio, joka oli sysipaska, varsinainen tunnelman tappaja. Eli kaikki muu muutos on henkilökohtaisesti ihan se ja sama.

Tuolla nelosen paketilla, millä näkee neljä (?) peliä viikossa ei allekirjoittanut tee mitään. Ilveksen pelien lisäksi, kun jaksaa väijyä aniharvoja muita liigamatseja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös