Mitäs mä nyt teen, kun käyn katsomassa kaikki kotipelit paikan päältä, mut haluisin katsoa usein myös vieraspelejä? No menen baariin katsomaan ne, koska ei pelkkien vieraspelien takia tuota viitsi maksaa.
Eikös se silti kannata tuo nettipalvelu ottaa jos meinaa edes kaksi matsia kuukaudessa katsoa sieltä, tapauksessasi noita vierasmatseja? Itse tuli katseltua viime kaudella Urholta sarjakortilla sekä yksittäisiä matseja kaverin kanssa, ja tuolla nykyisellä (19,95) kuukausihinnalla ei kyllä tainnut saada edes kahta runkosarjamatsia yksittäin? Omasta mielestäni tuo on kyllä melkoisen halpa setti tuo Ruudun tarjoama.
Mä katson kaikki Tapparan kotimatsit paikan päällä, mutta silti maksan mielihyvin pyydetyn hinnan Ruudun nettipalvelusta. Sieltä näkee paitsi kaikki Tapparan vierasmatsit, voi myös katsoa hallilla näkemästään matsista kotona uudestaan mielenkiintoiset pätkät tai vaikka koko ottelun ja sama koskee kaikkia muitakin otteluja.
Urholta vieraspelit sai halvimmalla maksamalla 199 euroa yhden joukkueen kaikista (runkosarja)matseista, toiseksi halvimmalla ostamalla kolme 10 ottelun sarjakorttia à 70 €, yht. 210 €.
Tietty Ruudun pakettihinnasta voi ryhtyä jakamaan 12:ta kuukautta 7 kuukaudella ja kaikkien otteluiden lukumäärää oman suosikkijoukkueen vierasmatsien lukumäärällä ja päätyä imaginääriseen hintaan, jota ei oikeasti ole olemassa ja kiukustua sitten, kun yksittäisiä matseja ei saa tähän hintaan. 240 eurolla oman joukkueen vierasmatseille tulee hintaa 8 €/kpl ja bonuksena saa kaikki muut matsit – ja NBA:n, MotoGP:n, Eurooppaliigan ja Superpesiksen, jos niille jotain arvoa laskee.
Nettipalvelu tuo ainakin meikäläiselle huomattavasti lisäarvoa verrattuna kaapelin kautta tilaamiseen, koska matsit voi ilman omatoimista tallentelua katsoa koska vain ja missä vain siinä missä kaapelikortti on hirtetty olohuoneen tv:hen. Kun nettipalvelun hinta on kaapelivaihtoehtoa alhaisempi ja kaikilla laskutavoilla halpa tai kohtuullinen (8 € yhdestä teknisesti kunnolla toteutetusta matsista on kohtuullinen), enpä keksi mitään marmattamista tällä kertaa.