Laulaa hyvin, mutta noi lyriikat on vähän Lauri Tähkä -osastoa. Valitettavasti toimisivatkin paremmin Tähkällä.
Tytön laulutekniikka oli sellainen, etten saanut täysin sanoista selvää, mutta ihan kiinnostavilta ne minusta vaikuttivat. Ehkä enemmän niissä oli Pohjannaula-henkisyyttä, mikä näkyi tuossa Saaran itsensäkin sanomassa Kalevala-henkisyys-kommentissakin.
Tyttöhän on nuori, ja aika harva on vielä parikymppisenä mestarisanoittaja. Enkä tiedä, onko tytöllä edes hirveästi ollut aikaa panostaa tähän taiteenlajiin, kun itse laulamista, soittamista ja säveltämistä on varmasti opiskeltu hirveällä syötöllä. Ja ne tytöllä olivat hallussa erittäin loistavasti. Todellinen lahjakkuus.
Huvittaa lukea täällä kommentteja kissan vinkumisesta. Kommentoijat osoittavat vaan sen, etteivät ymmärrä mitään musiikista ja lahjakkuudesta. En minäkään Saaran musiikkia ostaisi levyllä, eikä se ihan täysin minun makuhermojani kutkuta, mutta lahjakkuudesta ei pitäisi olla epäselvyyksiä.
edit: Sen verran voisin lisätä, että tällä kertaa Saaran äänessä oli paikoin kyllä havaittavissa jonkinlaista ikävää kiristystä. Liekö jännittämistä tai jotain pientä flunssaa. Aiemmista esiintymisistä on kuitenkin näkynyt loistava lahjakkuus, ja sen perusteella olen siis tehnyt nuo ylläolevat johtopäätökseni.