Nelonen esittää: Talent. Mikä on sinun kykysi tai erityistaitosi?

  • 51 910
  • 238

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kopioitu Nelosen nettisivuilta: http://www.nelonen.fi/talent

Nelonen tuo syksyllä ruutuun Idolsin isän, legendaarisen Simon Cowellin uusimman tv-hittiformaatin Talent -ohjelman (America´s Got Talent). Talent on iso viihdeohjelma, jossa etsitään vuoden 2007 parasta ja lahjakkainta kykyä - ja laji on vapaa! Eri maissa huippusuosituiksi nousseissa Talent -ohjelmissa on nähty muun muassa stand-up - komiikkaa, taikureita, tanssia ja akrobatiaa – eli mitä tahansa mikä viihdyttää, ihastuttaa, kiinnostaa ja hurmaa yleisönsä. Talent -kisassa ei ole ikärajaa ja osallistujia voi esityksessä olla yksi tai useampia.

Tässä ketjussa voitaisiin puida millaisia esityksiä haluaisitte ohjelmassa nähtävän? Sekä tietysti ohjelman alettua paneutua nähtyihin suorituksiin.

Olisi myös erittäin toivottavaa jos kertoisitte omista, tai ystävienne erikoisista kyvyistä. Talenttiinhan voi myös "ilmiantaa" ystävänsä.
Tässä ketjussa voi myös sitten kertoa vähän niistä erikoisemmistakin kyvyistä, jotka ei välttämättä ainutlaatuisuudesta huolimatta prime time aikaan sopisi!
Joo joo.. Minun puolestani voitte kertoa myös niistä k-18 taidoista.

Olisi todella hienoa, jos pystyisin putsaamaan ketjunavaajana pöydän omalla erikoistaidollani, mutta en usko että suun äänekkäällä napsautuksella tai oudosti aukeavilla varpailla on hurjasti viihdearvoa.

Amerikan vastaavasta versiosta ovat jääneet erityisesti mieleen notkea ja uskomattoman kuuma jousiampujapirkko, upeasti laulava pikkutyttö ja David Hasselhoffin ilmeet.

Ei muuta kuin taitoja kehiin!
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti Suomesta löytyisi edes yksi kunnon petomaani ohjelmaan mukaan.
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Erityistaito tai ei: pystyn menemään kananlihalle silloin kun huvittaa.
Ts. saan karvani pystyyn halutessani.

Virallinen termi taitaa olla piloerektio.

Opettelin joskus kun opettaja väitti että ei ole tahdonalaisen hermoston toimintaa.

Oli kuitenkin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tuskin tällä mihinkään ohjelmaan pääsisi, mutta osaan haukotella oikeita haukotuksia niin halutessani.

Olen pidättänyt hengitystä yli kolme minuuttia.
 

tutzba

Jäsen
Erityistaito tai ei: pystyn menemään kananlihalle silloin kun huvittaa.
Ts. saan karvani pystyyn halutessani.

Virallinen termi taitaa olla piloerektio.

Kappas vaan, löytyi kohtalotoveri. Muita erityistaitoja minulla ei sitten olekaan. Aivan normaali ihminen, tietääkseni, olen.
 

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Saan ainakin osittain oikean olkapään sijoiltaan niin, ettei siitä koidu minkäänlaista kipua ja saan sen myös yhtä helposti takaisin. Kuuluu sellainen kunnon lonksautus. En ole ainakaan vielä keksinyt miten voisin käyttää kykyäni hyödyksi. Eipä tosin ole haittojakaan ollut.
 
Saan ainakin osittain oikean olkapään sijoiltaan niin, ettei siitä koidu minkäänlaista kipua ja saan sen myös yhtä helposti takaisin. Kuuluu sellainen kunnon lonksautus. En ole ainakaan vielä keksinyt miten voisin käyttää kykyäni hyödyksi. Eipä tosin ole haittojakaan ollut.
Oletko ikinä saanut tilaisuutta yrittää päästä pakkopaidasta pois? Tosin kyseinen temppu taitaa olla jo melkoinen klisee ainakin elokuvateollisuudessa.
 

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Oletko ikinä saanut tilaisuutta yrittää päästä pakkopaidasta pois? Tosin kyseinen temppu taitaa olla jo melkoinen klisee ainakin elokuvateollisuudessa.
Eipä ole koskaan tullut kokeiltua mutta en usko, että se onnistuisi koska tuollaisissa tempuissa kuitenkin käsittääkseni tarvitsee jonkin verran akrobaattista taipumiskykyä. Meikäläinen kun ei taivu mihinkään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Itse olen ollut veden alla 2:57 ja rapiat.

edit. ilman apuvälineitä

Aijai kun on ollut kolmen minuutin haamuraja lähellä!

Oma tekniikkani yli kolmen minuutin hengenpidätykseen oli melkein pyörtymiseen johtanut hyperventilaatio ennen suoritusta.

Kilpailtiin kaverin kanssa tässä jalohkossa lajissa kun oltiin teini-iässä.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Aijai kun on ollut kolmen minuutin haamuraja lähellä!

Oma tekniikkani yli kolmen minuutin hengenpidätykseen oli melkein pyörtymiseen johtanut hyperventilaatio ennen suoritusta.

Kilpailtiin kaverin kanssa tässä jalohkossa lajissa kun oltiin teini-iässä.

Itse olen aloittanut kilpaurani paljon vanhempana. Pyydän muuten huomioimaan, että veden alla olo on huomattavasti haastavampaa kuin perus hengittämättä oleminen, eikä siinä pysty huijaamaan. Suurempia komplikaatioita ei tuosta suorituksesta tullut, ja uskonkin että kolmen minuutin raja olisi tuossa ennätysvedenallaolossa pystytty ylittämään vain pienellä luonteen karaisulla.

Ulkoradoillahan tuo vedenallaolo on homojen hommaa.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Itse olen aloittanut kilpaurani paljon vanhempana. Pyydän muuten huomioimaan, että veden alla olo on huomattavasti haastavampaa kuin perus hengittämättä oleminen, eikä siinä pysty huijaamaan. Suurempia komplikaatioita ei tuosta suorituksesta tullut, ja uskonkin että kolmen minuutin raja olisi tuossa ennätysvedenallaolossa pystytty ylittämään vain pienellä luonteen karaisulla.

Nuorena kisattiin veden alla olemisessa aikasta paljonkin. Oma enätys jäi lukemaan 2min 37 sek - veikkaan että nykyään ei pääsisi edes lähelle.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Suomessahan tämmöinen oli ainakin joskus muistaakseni 70-luvun loppupuolella.
Suurin osa lauloi.Osa matki Johannes Virolaista.Eräs osasi matkia lintujen ääniä.
Ja itse ketjun aiheeseen: Olen huono pidättämään hengitystä.Veden alla on tietysti pakko.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis tämähän on sama juttu kuin Ennätystehdas? Näemmekö Talentissakin Ollin juomassa kokista 45 sekunttiin?
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Siis tämähän on sama juttu kuin Ennätystehdas? Näemmekö Talentissakin Ollin juomassa kokista 45 sekunttiin?

Toivon mukaan Hokkasten sukukehitys jatkuu ja näemme tässä ohjelmassa lisää Hokkasia. Seuraavaksi Olli juomaan kuusi lasillista vettä. Voi toki olla liian hapokasta, riippuu toki siitä, onko vesi seissyt pöydällä viisi tuntia ja ollut äidin suppilossa lillumassa. Tässä Ollin uusi mahdollisuus tehdä jotain suurta!

Ja minulla ei käsittääkseni ole erityistaitoja. Tuskinpa kovin kummoinen ohjelma tämäkään on.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsehän en pystyisi tuolla juuri mitään esittämään. No jos väkisin, niin olen kyllä keskivertoa hauskempi kaveri juotuani 15 tuoppia. Voisikohan sinne viedä jonkun ryhmän joka joisi ensin oluet ja sitten arvioitaisiin kuka on hauskin ja ehkäpä joku olisi erikoishauska.

Mieluiten näkisin jonkun esittävän tuolla krokettimailoilla samankaltaista kikkailua kun nämä svedut vetävät salibandymailoilla siinä väsyneessä videossa. Rohkenen veikata, että todellinen krokettivirtuoosi saisi palstatilaa iltapäivälehdissä ja kutsuja julkkiskinkereihin.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Toivon mukaan Hokkasten sukukehitys jatkuu ja näemme tässä ohjelmassa lisää Hokkasia. Seuraavaksi Olli juomaan kuusi lasillista vettä. Voi toki olla liian hapokasta, riippuu toki siitä, onko vesi seissyt pöydällä viisi tuntia ja ollut äidin suppilossa lillumassa. Tässä Ollin uusi mahdollisuus tehdä jotain suurta!
Hokkasen Samihan tuonne kuuluisi myös laulutaitojensa puolesta. On tosin jo julkkis, ainakin mikäli uskotte Seiskaa... ja miksette uskoisi.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Minä olen käänteinen kuningas Midas. Osaan tarvittaessa muuttaa paskaksi kaiken mihin kosken, mukaan lukien omat ihmissuhteet.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan

Rocco

Jäsen
Minä olen käänteinen kuningas Midas. Osaan tarvittaessa muuttaa paskaksi kaiken mihin kosken, mukaan lukien omat ihmissuhteet.
Älä jatkossa sitten tule mun luo kylään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös