Niin, USA:n tämänvuotisen kisanhan voitti vatsastapuhuja/imitaattori/koomikko.
http://www.youtube.com/watch?v=hnVDHzUAj30
Vähän OT, mutta pisti vaan ihmettelemään että mitä David Hasselhoff tekee ohjelmassa jonka nimessä on sana "Talent"? Esimerkki toisesta ääripäästä?
1timer kirjoitti:David Hasselhoff talentti-show:n tuomaristossa!!!!!!!!!
Eissattana!! Kas kun ei kivi uimakisoissa!!!
Tuotoksista sitten voikin olla montaa mieltä, laulu etenkin on mielestäni kaameaa.
Minne jätettiin huimat amis-stuntit, jotka pääsivät jopa Iltalehteen reippaasti ennen ohjelman esityksiä TV:ssä?
Esitys oli kieltämättä hyvä. Varsinkin yrittäjien yleiseen tasoon peilaten.Olipahan taas täyttä huumoria koko ohjelma, kunnes tämä teinityttö tuli lavalle ja vetaisi flyygelilä jonkun oman sävellyksensä. Ihmeitä saa tapahtua jos tuossa ei ole tämän surkuhupaisan kisan huikean hyvä voittaja.
Harvoin meikäläiselläkään kylmät väreet menee selkäpiissä siksi että joku laulaa niin kauniisti. We want more!!!
Ei taso kyllä päätä huimaa, mutta pitää muistaa se, että Suomessa ei vastaavalla formaatilla ole näin laajaa ohjelmaa ollut. Onhan noita hörhöilijöitä ollut tietenkin jo Hullu Suomesta asti ja aikaisemminkin, mutta tämä on uutta. Meinaan siis sitä, että jos toinen tuotantokausi joskus tulee, niin taso todennäköisesti on parempi. Nyt ei ehkä kaikki ole vielä uskaltautunut lavalle. Näyttäisi vielä siltä, että ohjelmassa on enemmän niitä, jotka eivät ole kaikkea antanut omalle ohjelmanumerolleen. On vain huvin vuoksi lähdetty tekemään "ollihokkaset".Aika sivusta olen tätä seurannut, mutta melkoisia "talentteja" tosiaan kuuluu esiintyjiin. Parhaillaan menossa olevassa ohjelmassa joku emmalotta saa kehuja tuottamatta tuskin yhtäkään puhdasta sointua. Kertoo ohjelman tasosta?
Olisiko iällä mitään merkitystä siihen, kuinka kritiikki annetaan? Olen kyllä samaa mieltä tasosta, mutta mielestäni tuomarit toimivat hyvin, kun kannustavat ja kehuvat junnuja, kun kaikille on selvää, ettei noilla esityksillä päästä jatkoon.Aika sivusta olen tätä seurannut, mutta melkoisia "talentteja" tosiaan kuuluu esiintyjiin. Parhaillaan menossa olevassa ohjelmassa joku emmalotta saa kehuja tuottamatta tuskin yhtäkään puhdasta sointua. Kertoo ohjelman tasosta?
Ei tuolla tainnut kyllä eilen olla yhtään sellaista esitystä, joiden katsomisesta voisi maksaa. Se tanssituomari kiteytti ihan hyvin sen sirkusporukan esityksen: jos te esiintyisitte meidän pihalla niin voisin tulla katsomaan.Jatkoon siis kumipoika ja yleisön äänillä joku hörhö joka tanssii koiran kanssa. Voisi sanoa, että ihan kiva, mutta kuka ostaisi lipun kummankaan näytökseen?
Erämaan kettu kirjoitti:Onhan noissa "talenteissa" melkoinen ero kun verrataan vaikka siihen brittikisan voittajaan, joka esiintyi ohjelman alussa. Kyllä tuosta kuuli, että kyseessä on oikeasti lahjakas kaveri, vaikka en missään nimessä kyseisen taiteenlajin asiantuntija olekaan.
Viimeisenä esiintynyt taikuri siskonsa kanssa veti kuitenkin siten, että isompana esirtyksenä ja nimeä kerättyään voisi olla jopa sellainen joka pystyisi myymään lippuja.
Joo aika amatöörimäisiä virheitä tehtiin tuossa tempussa. Taikuri ei IKINÄ saa katsoa sinne minne katsoja ei näe, eli tässä tapauksessa lakanan alle. Tämän tekivät molemmat, tyttö ja poika, sillä hetkellä kun vaihtoa tehtiin. Se on lopulta aika pienistä ruumiinkielen tempuista kiinni, milloin temppu näyttää uskottavalta ja milloin ei.Temppu oli aika laimea, jo katsoessa tuli mieleen miten itse sen tekisin.
Mielestäni lauleskelijat voisi jättää suosiolla tämän kisan ulkopuolelle, menisivät vaikka idoliin
Itse pidin siitä laatikkoon katoavasta tytöstä, onneksi ei mennyt lopullisesti hukkaan, nätti likka. Sitä temppua en tosin aivan ymmärtänyt, kertokaa siis kuinka se tehdään?