Ajattelin tulla vähän leikkimään tänne isojen poikien hiekkalaatikolle, kun en parempaakaan tekemistä keksinyt. Henkilökohtaisesti, kun olen lukenut eri uutisia Ukrainan ja Gazan tilanteista, niin olen enemmän sillä kannalla ettei Natoon liittyminen ole hyvä vaihtoehto. Sanotaanko, niin etten ole kallellaan yhtään Venäjään päin eikä mulla ole mitään sympatioita, mutta USA:n menoa, kun tässä olen seurannut, niin olen tullut siihen johtopäätökseen, että heidän johdolla Natossa Suomi joutuisi melkoiseen kuseen.
Nytkin jo meidän "itsenäinen" media toistaa tuota länsimedian propagandaa aika häikäilemättömästi ja esimerkiksi todella kiinstanalaisia asioita ilmoitetaan faktoina. Natoon liittymisen jälkeen meidän pitäisi pitää näiden liittolaisten tiedustelutietoja totena ja toimia niiden mukaan, samalla, kun itärajalle pistettäisiin ohjuskilpi pystyyn. Harmittomasta takapajulasta tulisikin äkkiä Kremlin silmätikku ja rajalle ajettaisiin ihan vaan kettuillakseen kaikki liikenevä kalusto.
Natoon liittymisen jälkeen rakennettaisiin aika nopeasti rautatie suomen halki jäämerelle asti ja sitten meillä olisikin jo jotain mitä Venäläiset haluaisivat toki siitä syystä Suomi houkutteleva valtio on myös USA:lle pitkän rajansa lisäksi. Suomesta tulisi jenkkien etuvartio jäämeren öljyrallissa Eurooppaan ja näin oltaisiinkin jo aika keskeisessä asemassa jos konflikti syttyisi.
Maalitauluksi maailmanpoliisikansanmurhaajien johdolla - Ei kiitos.