Täällä oli tullut liuta, osin kovin kiukkuisiakin, vastauksia kysymyksineen mielipiteeseeni. Kenen sana sitten on sitä ns. jumalansanaa, johon tulee uskoa, kuka sen tietää? Tällä palstalla on oikeistolaisia pilvin pimein, joten ei mua kauheasti yllätä vastausten samankaltaisuus.
Se huvittaa, että jotkut mainitsemani asiat, kuten Kekkonen, ovat homehtuneita, vanhoja, eikä voimassa enää koskaan, sitten kuitenkin vedotaan toiseen maailmansotaan ja historiaan yleensäkin=)Aikamoinen dilemma.
Olen vasuri ja kehtaan sen sanoa, sydän on aina vasemmalla, teki tämä hulluPutin mitä teki. Vasemmistolaisuus ei ole sama asia kuin NL.Oikeistolaisuus sen sijaan on pitkälti sama kuin U.S.A. Jännä juttu.
Täällä siis, näin yhteenvetona, ihmiset riemuiten menevät ammuttaviksi, kunhan vain liitytään NATOon. Täällä riemuiten maksetaan nöyrän suomalaisen mentaliteetilla sentilleen NATOn vaatimat jäsenmaksut, kunhan vain NATOon päästään. Luin jostain joskus, että NATOon liittyminen kunnolla on niin kallista, ettei niitä jäsenmaksuja kykene maksamaan kuin pari valtiota. Sinne vaan velkaa kasvattava oikeistoSuomi, hyvin menee!! Molokin kita nielaisee koko pikkuSuomen, mutta ylläripylläri, se nielijä ei olekaan idästä vaan ihan jostain muualta. Mutta sehän on selvää, että leivällä ja sirkushuveilla monet nielee koukun ja kohonkin.
Heh..hyvä vitsi tuli kääpiöltä, kun totesi jotenkin, että Haglundin puhe oli hieno ja Arhiksen puhe oli se ja sama=) Siinä se vakaumus tuli oikein nokkoskukintana esille. Tietyllä tavalla tynnyrissä kasvaneita ja tappikin kiinni, kun aletaan jo noin karsimaan hyvä puhe pois vain siksi, että se on vasurin suusta.Tottahan se oli. Kyllä mä voin huoleti kehua oikeistopuhujaa, jos sille on tilausta.
Aika yksin edustan toisenlaisia ajatuksia, muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta, mutta koittakaa kestää, teitä muitahan on enemmistö ja teidän mukaan hommat täällä kuitenkin soljuvat:)
Vladille erityiskiitos siitä, että otti esille Putinin imagon. Ihan kuin omasta päästäni. Olen miettinyt ihan samaa, että mitä vaihtoehtoja venäläisillä oikein sitten on Putinin jälkeen. Tuossa näkee median vaarallinen vaikutus ja se koskee niin itää kuin länttäkin.