Kuokkalan Kone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Suomen maajoukkueet
No voi helvettiläinen, tikkari vietiin suusta.
Saatiin olla hetken maailmanmestareita.
Ei kai liity tähän. Mokke tuli alueelta ulos rikkomaan vastustajaa ja sai jäähyn kys kontaktista.IIHF Sääntökirjan sääntö 95 kohta iv.
Onko naisten lätkässä eri säännöt? Nyt sanottiin jo että jos maalivahti tulee alueeltaan pois niin hän on samalla tasolla kuin muut pelaajat. Siis mitävittua? Jos on eri säännöt niin sitten pahoittelut. En yleensä seuraa naisten lätkää.
Tältä se oikeasti vaikutti. Liekkö hylätyn maalin jälkeen ajatukset niin sekaisin ettei enää tiennyt mitä lajia pelasi.Tapanin ringettetausta näkyi vikassa rankkarissa. Unohti kai että jäällä oli kiekko eikä rinkula :D
Niin siis ilmeisesti sen veskarin saa vaikka ajaa, jos menee esim rännikiekkoa pysäyttämään? Nythän kukaan ei edes työntänyt suomalaista veskaa päin, vaan hän itse ajoi yli.
Ei merkitystä. Tuomarin mukaan maalivahti rikkoi, ts oli se yliajaja.Niin siis ilmeisesti sen veskarin saa vaikka ajaa, jos menee esim rännikiekkoa pysäyttämään? Nythän kukaan ei edes työntänyt suomalaista veskaa päin, vaan hän itse ajoi yli.
Ei ollut millään hallussaOliko tuo maalivahti ehtinyt peittämään kiekon kun suomen pelaaja otti häneen kontaktin?
Miten tää Sirkkiä-Jarva pystyy vieläkin oleen toimittajana ja vieläpä Ylellä? Monta vuotta joutunut Tampereella kuunnella ja lukea kyseisen henkilön juttuja.
Jos se olisi tulkittu noin. Niin miten jenkkien veskarille sai jäähyn kampituksesta? Jos maali hylättiin häirinnän takia niin jäähyn olisi pitänyt tulla Suomelle eikä jenkkien veskarille kampituksesta. Ja jos sille annettiin tuosta jäähy niin tuomarin mielestä kontakti oli maalivahdin aiheuttama eli ei maalivahdin häirintä.Niin siis ilmeisesti sen veskarin saa ajaa, jos menee esim rännikiekkoa pysäyttämään. Nythän kukaan ei edes työntänyt suomalaista veskaa päin, vaan hän itse ajoi yli.
Ei ole tältä osin eri säännöt, mutta kyllähän se karkeasti sanottuna noin menee. Toki käytännössä tähän löytyy tarkentavia sääntöjä useita. Totuus on kuitenkin, että tässä kohtaa hylkäämiselle ei ollut perusteita, jos sääntöjen mukaan mennään.Onko naisten lätkässä eri säännöt? Nyt sanottiin jo että jos maalivahti tulee alueeltaan pois niin hän on samalla tasolla kuin muut pelaajat. Siis mitävittua? Jos on eri säännöt niin sitten pahoittelut. En yleensä seuraa naisten lätkää.
Ei siinä Suomelle tuomittu rangaistusta eikä Hiirikoski estänyt. Maalivahti oli alueensa ulkopuolella ja itse asiassa taisi kaataa Hiirikosken. Mistä USA sai rangaistuksen on täysi mysteeri ja se annettiin vihellyksen ja tehdyn maalin jälkeen. Siirretyn rangaistuksen aikana tehty maali hyväksyttiin ensin. Jos edes oli siirrettyä rangaistusta. Se taidettiin keksiä jälkeenpäin.IIHF Sääntökirjan sääntö 95 kohta iv.