Eli tuo hylätty maali meni sillain, et maalivahti häiritsee Suomen pelaajaa, josta se saa jäähyn, mutta maali hylätään koska se maalivahdin rikkoma suomalainen häiritsi maalivahfin torjuntatyöskentelyä? Loogista, eikö... Miten tuohon tulokseen voidaan edes päätyä? Luulisi, että yhdestä kontaktista voidaan tuomita rike vain yhteen suuntaan.
Maalivahti sai jäähyn siitä. Rikkoi siis itse Hiirikoskea.Siinä oli "kontakti" Jenkkien maalivahtiin ? Maalivahti oli ihan samalla tavalla "ulkona" alueelta kuin oli Larmikin. Sillä erolla, että Larmi kyllä ehti torjunta-asentoon mutta "imaisi" itse kiekon maaliin...
Siinä oli "kontakti" Jenkkien maalivahtiin ? Maalivahti oli ihan samalla tavalla "ulkona" alueelta kuin oli Larmikin. Sillä erolla, että Larmi kyllä ehti torjunta-asentoon mutta "imaisi" itse kiekon maaliin...
Videotuomarin mielestä maalivahti ei rikkonut, joten tuomarit olivat tässä toisiaan vastaan. Tosi hienosti meni.Maalivahti sai jäähyn siitä. Rikkoi siis itse Hiirikoskea.
Videotuomarin mukaan Suomen pelaaja rikkoi maalivahtia. Päätuomarin mielestä Usan maalivahti rikkoi suomalaista ja päätuomari piti päätöksensä antaen jäähyn.
Aivan oikea ratkaisu.PROTESTI!!
Videotuomarin mielestä maalivahti ei rikkonut, joten tuomarit olivat tässä toisiaan vastaan. Tosi hienosti meni.
Tätä minäkään en ymmärrä.Miksi tuomari menis sitten tarkistamaan, jos näki jenkkimaalivahdin rikkeen. Ei kai vain USA haastanut, vaikka oli käyttänyt jo aikalisänsä.
Mutta jos maalivahti haki itse kontaktin niin se ei ole estäminen.Videotuomarin mukaan Suomen pelaaja rikkoi maalivahtia. Päätuomarin mielestä Usan maalivahti rikkoi suomalaista ja päätuomari piti päätöksensä antaen jäähyn.
Eli tuo hylätty maali meni sillain, et maalivahti häiritsee Suomen pelaajaa, josta se saa jäähyn, mutta maali hylätään koska se maalivahdin rikkoma suomalainen häiritsi maalivahfin torjuntatyöskentelyä? Loogista, eikö... Miten tuohon tulokseen voidaan edes päätyä? Luulisi, että yhdestä kontaktista voidaan tuomita rike vain yhteen suuntaan.
Tuosta Tapanin rankkarista voisi tehdä postimerkin.
Maalia varmaankin yritti? On tuolla tyylillä AHL:ssä onnistuttu ja NHL:ssäkin yritetty.Tuo Tapanin yritys oli kyllä all-time läppä. Mitä se luuli saavuttavansa tuolla?
Noloa.
Miettikää kun Tapanin rankkari olisikin mennyt maaliin? "Huhhuh mikä itseluottamus!" "Ei paljoo päätä huimaa!" "Mikä maali tohon paikkaan!"
Noloa olisi vain se, että hyväksytään oikeusmurha mukisematta. Suomen tekemisessä ei ole mitään noloa.