nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Über-MILF-Kukkohovia ja sitten sakkolihaa, jossa on sinetit päällä. Kelpaa.
En tietenkään halua kuvitella mitään "täti opettaa tytölle kuinka tehdään" -kohtausta. Varsinkaan sellaista, missä olisin itse opetuvälineenä.Über-MILF-Kukkohovia ja sitten sakkolihaa, jossa on sinetit päällä. Kelpaa.
Sillä on tissit, mitkä osottaa oikealle ja vasemmalle. Vaihtokaupat leffassa näkee. Hyvä muutenkin, kannattaa katsoa.Kirjoitan palstalle, kuuntelen Ralliradion erikoislähetystä ja samalla katselen Kala nimeltä Wanda-leffaa eli setä kai multitaskailee.
Viimeistä teen, koska Jamie Lee Curtis niin upea ilmestys. Tällä iällä jalat menevät alta muista syisyä mutta Jamie on aina ollut minusta Kuuma kissa.
Kyllä saa! Pidän taviksista. En tiedä millainen häntäheikki itse olet, mutta tehdään kompromissi ja kysytään @banaaninviljelijä :n mielipidettä, tuolta hämeen ja lakeuksien alfaorilta! Bansku, mitä mieltä Kertusta?Saako Kerttu Kotakorpi oikeasti sinulta jalat alta? Jos saa, hienoa, jokaisella on oma makunsa. Itse näen "Kerttuja" joka päivä kun kuljen kaupungilla, "Kertun" unohtaa heti hänet nähtyään.
Käväisin juuri vilkaisemassa Kertun kuvat ja sanon, että Banskun vuoteessa on Kertulle varattu paikka. Onko numeroa antaa?Kyllä saa! Pidän taviksista. En tiedä millainen häntäheikki itse olet, mutta tehdään kompromissi ja kysytään @banaaninviljelijä :n mielipidettä, tuolta hämeen ja lakeuksien alfaorilta! Bansku, mitä mieltä Kertusta?
Missä puskassa sä oot asunut viimeset noin puoli vuotta kun jaksat kaikkien näiden katrikulmuneiden ja anniinavaltosten jälkeenkin vielä yllättyä siitä että tällaiset ihan tavalliset Kertut on monen mielestä kauniita.Saako Kerttu Kotakorpi oikeasti sinulta jalat alta? Jos saa, hienoa, jokaisella on oma makunsa. Itse näen "Kerttuja" joka päivä kun kuljen kaupungilla, "Kertun" unohtaa heti hänet nähtyään.
Seitsenottelija Georgia Ellenwood.
Käväisin juuri vilkaisemassa Kertun kuvat ja sanon, että Banskun vuoteessa on Kertulle varattu paikka. Onko numeroa antaa?
Kysäisin ja sanoi, että jonoon vain.
Toveri Banskun tuntien ollaan jo kihloja sovittamassa!
Eiks tää ollu enemmän abianoksen juttuja?Toveri Banskun tuntien ollaan jo kihloja sovittamassa!
Joko Anne Kukkohovi kuuluu GILF kategoriaan? Tämä mamma on kyllä potentiaalinen ehdokas joka kisan voittoon.Pikaisen googlen kuvahaun perusteella ainakin parempi kuin yksikään tämän vuoden finalisteista. Mutta olenkin Setämies enkä ole ihan perillä nuorempien naismausta. Siksi järjestänkin mielummin kesäpuumakisaa ainakin toistaiseksi. Jossain vaiheessa pitänee sekin siirtää nuoremmille ja tehdä uusi kesä GILF kisa.
Kukaan ei estä sinua järjestämästä kesäpuumakisaa. En tule kuitenkaan sinne kertomaan omaa naismakuani.Pikaisen googlen kuvahaun perusteella ainakin parempi kuin yksikään tämän vuoden finalisteista. Mutta olenkin Setämies enkä ole ihan perillä nuorempien naismausta. Siksi järjestänkin mielummin kesäpuumakisaa ainakin toistaiseksi. Jossain vaiheessa pitänee sekin siirtää nuoremmille ja tehdä uusi kesä GILF kisa.
Eikös tuo ole jo parikin kesää järjestetty?Kukaan ei estä sinua järjestämästä kesäpuumakisaa. En tule kuitenkaan sinne kertomaan omaa naismakuani.
Joko Anne Kukkohovi kuuluu GILF kategoriaan? Tämä mamma on kyllä potentiaalinen ehdokas joka kisan voittoon.
Kuka on tämän pyllyttimen omistaja? Oissssssaaaatana. Voisin tarjota tuolle takarakkautta vaikka längissä roikkuisi hänellä 25 senttiä kenttätykin pätkää.Yksinkertaista, mutta niin kutkuttavaa. Seuraajat tietää.
Sanat joita ei kannata omalle isoäidilleen kailottaa.Juu, Grandmother I'd Like to Fuck.
Kuka on tämän pyllyttimen omistaja? Oissssssaaaatana. Voisin tarjota tuolle takarakkautta vaikka längissä roikkuisi hänellä 25 senttiä kenttätykin pätkää.