Mainos

Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

• 3 409 088
  • 5 482

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja taas mennään.. Onhan toi Ellipsi Elli ihan vitun seksikäs... Ellei sitten tule Courtney Love -fibat. Siihen loppuu sexikkyys...

Elli on Courtney Loven ja Michael Monroen sekoitus.

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Criminal Mindsin Jennifer Jareau, eli Andrea ”A. J.” Cooke. Ihana aikuinen nainen.

Olin juuri tulossa postaamaan tätä. Täydellistä vaimomatskua. Ei mikään persekuvia someen postaileva kikattaja.

Onhan tuolle mahlaa vuodatettu nuorempana, mutta ei nyt vaimomatskua sentään tosielämässä. Tai itselleni ainakin mormonismi on vähän isomman puoleinen turn-off ja enemmän "jalat alle" tavaraa.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Mädchen Amick. Oli erittäin kaunis nuorena ja on sitä yhä. On tosiaan kuin hyvä viini: paranee vanhetessaan.

Niin jos joku ei tiedä, niin tunnetuin rooli taitaapi olla Twin Peaksissa.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Farmia katsellessa olen huomannut, että Alina Voronkova on tämän ketjun kamaa. Erittäin kivalta näyttää.

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Ja taas mennään.. Onhan toi Ellipsi Elli ihan vitun seksikäs... Ellei sitten tule Courtney Love -fibat. Siihen loppuu sexikkyys...

Kai mulle tulee sit se Courtney-fiilis, kun Elli ei väräytä tämän setämiehen viisaria.

Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Onhan tuolle mahlaa vuodatettu nuorempana, mutta ei nyt vaimomatskua sentään tosielämässä. Tai itselleni ainakin mormonismi on vähän isomman puoleinen turn-off ja enemmän "jalat alle" tavaraa.
Heitit tukevan kapulan rattaisiin. Pisteet tipahtivat huomattavasti.

Tuo olisi oikeassa elamassa paha jos vastaava lyyli osuisi kohdalle. Jalat maassa-vaikuttavan oloinen kaunotar joka heittaisi toisilla treffeilla kasuaalisti olevansa mormoni. Vaikka vituttaisi niin jalat tulisi tosiaan nopeasti alle. Too much is too much

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Scarlett Johansson on edelleen minun unelmani. En viitsi edes linkata tähän mitään, kun tulee kuitenkin legioona ihmisiä kertomaan kuinka joku Ylen uutisten lukija on kauniimpi.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä vihaan huomiohuoria ja tyrkkyjä, mutta kuka muka ei haluis kiskasta ton Tinzen päntsyt nilkkoihin, taivuttaa tytyä kumaraan, levittää persposkia leväälleen, painaa päänsä kohti mustaa aukkoa ja panna että PTRUUUUUUUUU!!!".

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach

Itse voisin kääntyä vaikka muslimiksi, jos siitä hyvästä pääsisi AJ:tä jyystämään.

No juu, en sen tarkemmin ole kyseisen naisen henkilökohtaiseen elämään tutustunut. Tein tuon vaimomatskupäätelmän pelkästään ulkonäön perusteella tulleen vaikutelman mukaan.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Rita Behm, niin ulkonäöllisesti kuin artistisessakin mielessä. Ja selvitinpä muuten vielä eilen senkin että se on Lahest kotosin...

Iso kiitos ja kunnioitus siitä että Hei Rakas on Spotifyssa noussut kuuraketin lailla allekrijoittaneen kuukauden top 5:een kuunnelluimmissa biiseissä kuuluu @HogiBoi lle joka nosti naisen nimen esiin Salainen suosikki -ketjussa. Mä kun en radiota kuuntele enkä UMK:takaan seuraa niin kuulin hänestä viime viikolla sinun kauttasi ensimmäistä kertaa! Ihan snadi celebrity crush kehittynyt, ehkäpä.

Viimeksi muokattu:

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tullut korona-aikoina katseltua kaikennäköisiä lapsuusajan suosikkeja ja tänään vuorossa oli pitkästä, pitkästä aika Indiana Jones ja Tuomion Temppeli. Ja täytyy kyllä sanoa, että noihin aikoihin tuleva mrs. Spielberg eli Kate Capshaw oli kyllä hunajainen ilmestys. Aikanaan tuota tuli kuolattua vielä Ridley Scottin Mustassa Sateessakin. Kurvikkaat naiset osuu muhun.

Kate Capshaw

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Claudia Cardinale. Maailmankaikkeuden kaunein nainen kaikkina aikoina.

On se. Huuliharppukostajaa kun katselee, ei ajoittain pysty hengittämään. Oli se niin komea emäntä silloin. Mutta noin omalla kohdalla pistää kyllä Monica Bellucci ainakin hyvän haasteen Cardinalelle.

Italialaisille emännille syötetään hyvät puurot.
Monica Bellucci

(1)
  • Tykkää
Reactions: Jupe

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Laitetaan kohteliaisuudesta tänne linkki uusiin misseihin, onko mun silmissä vikaa vai miksi tuntuu että vuosi vuodelta näissä taso on umpisurkea, kultaako aika muistot ennen oli missitkin paljon laadukkaampaa matskua. Tuntuu että lähi Alepan kassalta löytyy potentiaalisempaa missiä kun tuosta kymmeniköstä.

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Cara Delevingnella on asenne, josta meikä tykkää. Sopivan röyhkeä ja anteeksipyytämätön mallimaailmassa. Ei nyt saa jalkoja alta vaikka onkin kaunis, mutta arvostan anarkista asennetta ja siksi tänne.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Laitetaan kohteliaisuudesta tänne linkki uusiin misseihin, onko mun silmissä vikaa vai miksi tuntuu että vuosi vuodelta näissä taso on umpisurkea, kultaako aika muistot ennen oli missitkin paljon laadukkaampaa matskua. Tuntuu että lähi Alepan kassalta löytyy potentiaalisempaa missiä kun tuosta kymmeniköstä.
Musta tuntuu että tosta missikisojen tasosta on jo puhuttu pieni ikuisuus, joten ei tää taso voi olla enään mikää yllätys. Mutta selkeesti mä käyn väärässä lähi Alepassa kun kertakaan ei ole ketään missikisaehdokasta ollu palvelemassa.

Mutta noista tän vuoden finaalisteista oma top 3 oli:

1. Elina Kuznetsova (2.)
2. Annika Piitulainen (7.)
3. Viivi Altonen (5.)

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Cara Delevingnella on asenne, josta meikä tykkää. Sopivan röyhkeä ja anteeksipyytämätön mallimaailmassa. Ei nyt saa jalkoja alta vaikka onkin kaunis, mutta arvostan anarkista asennetta ja siksi tänne.
Carassa häiritsee kulmakarvat vähäsen. Ovat meinaan todella paksut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy