Fullhazard
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Luulin hetken aikaa, että puhut siitä maastohiihtäjästä, mutta puhutkin varmaan potkunyrkkeilijästä.Valentina Shevtshenko. Tai miten se sukunimi nyt suomeksi translitteroidaan.
Luulin hetken aikaa, että puhut siitä maastohiihtäjästä, mutta puhutkin varmaan potkunyrkkeilijästä.Valentina Shevtshenko. Tai miten se sukunimi nyt suomeksi translitteroidaan.
Juuri hänestä...Luulin hetken aikaa, että puhut siitä maastohiihtäjästä, mutta puhutkin varmaan potkunyrkkeilijästä.
Ja taas mennään.. Onhan toi Ellipsi Elli ihan vitun seksikäs... Ellei sitten tule Courtney Love -fibat. Siihen loppuu sexikkyys...
Criminal Mindsin Jennifer Jareau, eli Andrea ”A. J.” Cooke. Ihana aikuinen nainen.
Olin juuri tulossa postaamaan tätä. Täydellistä vaimomatskua. Ei mikään persekuvia someen postaileva kikattaja.
Aika poikamainen, mutta ei homoerotiikassa kai mitään pahaa ole?Juuri hänestä...
Tämä on hyvä vertaus. Vähän samalla tavalla kuin Arttu Wiskari on Samuli Edelmannin ja Jope Ruonansuun sekoitus.Elli on Courtney Loven ja Michael Monroen sekoitus.
Ja taas mennään.. Onhan toi Ellipsi Elli ihan vitun seksikäs... Ellei sitten tule Courtney Love -fibat. Siihen loppuu sexikkyys...
Heitit tukevan kapulan rattaisiin. Pisteet tipahtivat huomattavasti.Onhan tuolle mahlaa vuodatettu nuorempana, mutta ei nyt vaimomatskua sentään tosielämässä. Tai itselleni ainakin mormonismi on vähän isomman puoleinen turn-off ja enemmän "jalat alle" tavaraa.
Pia Pasanen on kyllä ihan edustavan näköinen nainen.Scarlett Johansson on edelleen minun unelmani. En viitsi edes linkata tähän mitään, kun tulee kuitenkin legioona ihmisiä kertomaan kuinka joku Ylen uutisten lukija on kauniimpi.
Mä vihaan huomiohuoria ja tyrkkyjä, mutta kuka muka ei haluis kiskasta ton Tinzen päntsyt nilkkoihin, taivuttaa tytyä kumaraan, levittää persposkia leväälleen, painaa päänsä kohti mustaa aukkoa ja panna että PTRUUUUUUUUU!!!".
Mä mietin että kuka vitun Tinze ja googletin tylsyyksissäni ja... noh.
Onhan tuolle mahlaa vuodatettu nuorempana, mutta ei nyt vaimomatskua sentään tosielämässä. Tai itselleni ainakin mormonismi on vähän isomman puoleinen turn-off ja enemmän "jalat alle" tavaraa.
Olemme vaimon kanssa tehneet listan viidestä henkilöstä, joiden kanssa saa tehdä mitä vaan. Pia on mun listan ykkönen. Shakira selvä kakkonen, mutta muista sijoista on kilpailua.Pia Pasanen on kyllä ihan edustavan näköinen nainen.
Claudia Cardinale. Maailmankaikkeuden kaunein nainen kaikkina aikoina.
Musta tuntuu että tosta missikisojen tasosta on jo puhuttu pieni ikuisuus, joten ei tää taso voi olla enään mikää yllätys. Mutta selkeesti mä käyn väärässä lähi Alepassa kun kertakaan ei ole ketään missikisaehdokasta ollu palvelemassa.Laitetaan kohteliaisuudesta tänne linkki uusiin misseihin, onko mun silmissä vikaa vai miksi tuntuu että vuosi vuodelta näissä taso on umpisurkea, kultaako aika muistot ennen oli missitkin paljon laadukkaampaa matskua. Tuntuu että lähi Alepan kassalta löytyy potentiaalisempaa missiä kun tuosta kymmeniköstä.
Carassa häiritsee kulmakarvat vähäsen. Ovat meinaan todella paksut.Cara Delevingnella on asenne, josta meikä tykkää. Sopivan röyhkeä ja anteeksipyytämätön mallimaailmassa. Ei nyt saa jalkoja alta vaikka onkin kaunis, mutta arvostan anarkista asennetta ja siksi tänne.