Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 357 328
  • 5 432
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä vihaan huomiohuoria ja tyrkkyjä, mutta kuka muka ei haluis kiskasta ton Tinzen päntsyt nilkkoihin, taivuttaa tytyä kumaraan, levittää persposkia leväälleen, painaa päänsä kohti mustaa aukkoa ja panna että PTRUUUUUUUUU!!!".
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Onhan tuolle mahlaa vuodatettu nuorempana, mutta ei nyt vaimomatskua sentään tosielämässä. Tai itselleni ainakin mormonismi on vähän isomman puoleinen turn-off ja enemmän "jalat alle" tavaraa.

Itse voisin kääntyä vaikka muslimiksi, jos siitä hyvästä pääsisi AJ:tä jyystämään.

No juu, en sen tarkemmin ole kyseisen naisen henkilökohtaiseen elämään tutustunut. Tein tuon vaimomatskupäätelmän pelkästään ulkonäön perusteella tulleen vaikutelman mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Rita Behm, niin ulkonäöllisesti kuin artistisessakin mielessä. Ja selvitinpä muuten vielä eilen senkin että se on Lahest kotosin...

Iso kiitos ja kunnioitus siitä että Hei Rakas on Spotifyssa noussut kuuraketin lailla allekrijoittaneen kuukauden top 5:een kuunnelluimmissa biiseissä kuuluu @HogiBoi lle joka nosti naisen nimen esiin Salainen suosikki -ketjussa. Mä kun en radiota kuuntele enkä UMK:takaan seuraa niin kuulin hänestä viime viikolla sinun kauttasi ensimmäistä kertaa! Ihan snadi celebrity crush kehittynyt, ehkäpä.


 
Viimeksi muokattu:

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tullut korona-aikoina katseltua kaikennäköisiä lapsuusajan suosikkeja ja tänään vuorossa oli pitkästä, pitkästä aika Indiana Jones ja Tuomion Temppeli. Ja täytyy kyllä sanoa, että noihin aikoihin tuleva mrs. Spielberg eli Kate Capshaw oli kyllä hunajainen ilmestys. Aikanaan tuota tuli kuolattua vielä Ridley Scottin Mustassa Sateessakin. Kurvikkaat naiset osuu muhun.

Kate Capshaw
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Claudia Cardinale. Maailmankaikkeuden kaunein nainen kaikkina aikoina.

On se. Huuliharppukostajaa kun katselee, ei ajoittain pysty hengittämään. Oli se niin komea emäntä silloin. Mutta noin omalla kohdalla pistää kyllä Monica Bellucci ainakin hyvän haasteen Cardinalelle.

Italialaisille emännille syötetään hyvät puurot.
Monica Bellucci
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jupe

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Laitetaan kohteliaisuudesta tänne linkki uusiin misseihin, onko mun silmissä vikaa vai miksi tuntuu että vuosi vuodelta näissä taso on umpisurkea, kultaako aika muistot ennen oli missitkin paljon laadukkaampaa matskua. Tuntuu että lähi Alepan kassalta löytyy potentiaalisempaa missiä kun tuosta kymmeniköstä.

 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Cara Delevingnella on asenne, josta meikä tykkää. Sopivan röyhkeä ja anteeksipyytämätön mallimaailmassa. Ei nyt saa jalkoja alta vaikka onkin kaunis, mutta arvostan anarkista asennetta ja siksi tänne.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Laitetaan kohteliaisuudesta tänne linkki uusiin misseihin, onko mun silmissä vikaa vai miksi tuntuu että vuosi vuodelta näissä taso on umpisurkea, kultaako aika muistot ennen oli missitkin paljon laadukkaampaa matskua. Tuntuu että lähi Alepan kassalta löytyy potentiaalisempaa missiä kun tuosta kymmeniköstä.
Musta tuntuu että tosta missikisojen tasosta on jo puhuttu pieni ikuisuus, joten ei tää taso voi olla enään mikää yllätys. Mutta selkeesti mä käyn väärässä lähi Alepassa kun kertakaan ei ole ketään missikisaehdokasta ollu palvelemassa.

Mutta noista tän vuoden finaalisteista oma top 3 oli:

1. Elina Kuznetsova (2.)
2. Annika Piitulainen (7.)
3. Viivi Altonen (5.)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Cara Delevingnella on asenne, josta meikä tykkää. Sopivan röyhkeä ja anteeksipyytämätön mallimaailmassa. Ei nyt saa jalkoja alta vaikka onkin kaunis, mutta arvostan anarkista asennetta ja siksi tänne.
Carassa häiritsee kulmakarvat vähäsen. Ovat meinaan todella paksut.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mun on pakko kaikkien Setämiesten pualesta sanoo notta Laura Ruohola.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Carassa häiritsee kulmakarvat vähäsen. Ovat meinaan todella paksut.
Siis aika tavalliset omasta mielestäni ja tykkään luonnollisista. Ite vihaan niitä viivoja, jotka kulkevat silmien yllä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Musta tuntuu että tosta missikisojen tasosta on jo puhuttu pieni ikuisuus, joten ei tää taso voi olla enään mikää yllätys. Mutta selkeesti mä käyn väärässä lähi Alepassa kun kertakaan ei ole ketään missikisaehdokasta ollu palvelemassa.

Mutta noista tän vuoden finaalisteista oma top 3 oli:

1. Elina Kuznetsova (2.)
2. Annika Piitulainen (7.)
3. Viivi Altonen (5.)
Meillä on aika lailla samat suosikit. Elina on omakin ykkönen, tosin itse pidin eniten Lauran (8.) silmistä, joten rankkasin hänet kakkoseksi Elinan ja Annikan väliin.
 

Buster

Jäsen
Haley Lu Richardson - Potentiaalia ja taitoa olisi tulevaksi naiselokuvatähdeksi, jos vain löytäisi rooleja. Tajuttoman ihana jenkkimäinen naapurintyttö -look ja karisma, sekä hauska persoona huokuu valkokankaalta.

Kate Mara - Kotonaan niin jossain Etelä-Euroopan muotiviikoilla, kuin varmastikin myös paikallisessa baarissa. Haastattelu Craig Fergusonin kanssa on hämmentävä ja ilahduttava. Olen vuosia katsonut jokaisen elokuvan häneltä ja myös Fantastic Four reboot olisi ollut pelastettavissa suuremmalla ruutuajalla (henkilökohtainen mielipide).

Anna Kendrick - Ensimmäistä kertaa kun näin Up In The Airissä, olen ollut heikkona aurinkoiseen persoonaan ja hymyyn. Tarpeen tullen myös ilmeisesti sopivan pomottava ja määrätietoinen, joten ei kai sitä enempää voisi toivoa.

Keira Knightley - Paras osa Pirates of the Caribbean -sarjaa. Uskomatonta, miten haastatteluiden perusteella on jalat maassa, nauraa itselleen ja omaa erittäin hassun/nörttimäisen hymyn/naurun, mikä on aivan ehana. Saattaa pitää vielä siviilissä silmälasejakin kaiken lisäksi. Apuuva.
 
Viimeksi muokattu:

444

Jäsen
Haley Lu Richardson - Potentiaalia ja taitoa olisi tulevaksi naiselokuvatähdeksi, jos vain löytäisi rooleja. Tajuttoman ihana jenkkimäinen naapurintyttö -look ja karisma, sekä hauska persoona huokuu valkokankaalta.

Kate Mara - Kotonaan niin jossain Etelä-Euroopan muotiviikoilla, kuin varmastikin myös paikallisessa baarissa. Haastattelu Craig Fergusonin kanssa on hämmentävä ja ilahduttava. Olen vuosia katsonut jokaisen elokuvan häneltä ja myös Fantastic Four reboot olisi ollut pelastettavissa suuremmalla ruutuajalla (henkilökohtainen mielipide).

Anna Kendrick - Ensimmäistä kertaa kun näin Up In The Airissä, olen ollut heikkona aurinkoiseen persoonaan ja hymyyn. Tarpeen tullen myös ilmeisesti sopivan pomottava ja määrätietoinen, joten ei kai sitä enempää voisi toivoa.

Keira Knightley - Paras osa Pirates of the Caribbean -sarjaa. Uskomatonta, miten haastatteluiden perusteella on jalat maassa, nauraa itselleen ja omaa erittäin hassun/nörttimäisen hymyn/naurun, mikä on aivan ehana. Saattaa pitää vielä siviilissä silmälasejakin kaiken lisäksi. Apuuva.
Nyt julistetaan väkevästi! Ensimmäisestä en muista kuulleeni, mutta loput ovat kaikki omia suosikkejani.
Kate Marasta on pakko sanoa, että harva pärjäsi Fergusonin prässissä tuolla tavoin repeilemättä ja menemättä liian hämilleen. Sanavalmius on ihailtava piirre naisissa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Fleurie eli oikealta nimeltään Lauren Strahm. Pyhä jysäys, muuta en oikein keksi sanoa.

 

Liitteet

  • jalat lähti alta tosiaa.jpg
    jalat lähti alta tosiaa.jpg
    82,9 KB · kertaa luettu: 973
  • kädetki lähti yltä hups.jpg
    kädetki lähti yltä hups.jpg
    50,4 KB · kertaa luettu: 1 195
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Fleurie eli oikealta nimeltään Lauren Strahm. Pyhä jysäys, muuta en oikein keksi sanoa.

Katoin ylemmästä kuvasta että vittu Joey Ramone.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tää ei varmaankaan saa juuri tykkäyksiä täällä, mutta kun rouva tossa katteli Pirunpeltoa, niin pakko mainita Karoliina Blackburn. Jotenkin vaan ihan hiton sexy. Ja harrastaa vieäläpä thainyrkkeilyä. Aiiii prrrrkele. Tosin mun hörhömoonitaso on taas sitä luakkaa tällä hetkellä että voisin haluta vietellä varmaan ruosteisen fillarinkin.
 
K

Kiekkokatsoja

Tää ei varmaankaan saa juuri tykkäyksiä täällä, mutta kun rouva tossa katteli Pirunpeltoa, niin pakko mainita Karoliina Blackburn. Jotenkin vaan ihan hiton sexy. Ja harrastaa vieäläpä thainyrkkeilyä. Aiiii prrrrkele. Tosin mun hörhömoonitaso on taas sitä luakkaa tällä hetkellä että voisin haluta vietellä varmaan ruosteisen fillarinkin.
No en uskalla sua veliseni ottaa tänne kylään. Mulla on naapurissa parikin mummoa, ja haluan että kohtuu naapurisuhteet säilyy.
Tai ehkä ne tarviskii kunnon "työmiestä", en tiedä sitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös