Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 358 200
  • 5 433

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Löytyhän siältä ainakin yks joka ymmärtää vähän asiooren päälle. Ootko @Brett keuhko- vai konttimiehiä?
Sekä että. Riippuu päivästä. Kunhan on nais sukupuolesta kyse. Lolan tapauksessa kelpaa molemmat osastot. Kävin tuossa noin viikko sitten Instagramissa kattelemassa Lolan kuvia ja on kyllä upea muhku nykyään. Kun olisi vielä takaapäinkin kunnon kuvia näiltä muhkuajoilta. Siinä mielessä kontti kiehtoo Lolan tapauksessa juuri nyt enemmän, kun sitä hän ei ole kunnolla esitellyt. :)
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis onko edes olemassa Lola Odusogan takapuolesta otettuja kuvia? Lienevät yhtä harvinaisia kuin esim. Janina Frostellin tai Tanja Vienosen takapuolesta otetut kuvat.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kerttu Kotakorpi. Joku runkkari voisi sanoa, että synnyttäjän lanteet.

Faneille tiedoksi, löytyy nykyään Instagramista.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ollaan Jari-Matin kanssa sitä mieltä, että Siepin kanssa voisi yhden erikoiskokeen käydä ajamassa.



Eikä kartanlukijaa oteta matkaan.

Sieppihän kuuluu niihin, huhujen mukaan, jotka on antaneet Roope Salmiselle ilmaiseksi tai vapaaehtoisesti. Siinä mielessä harvinainen tapaus.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sieppihän kuuluu niihin, huhujen mukaan, jotka on antaneet Roope Salmiselle ilmaiseksi tai vapaaehtoisesti. Siinä mielessä harvinainen tapaus.
En tiedä miksi, mutta minulla on Sara Siepistä erittäin vahva tunne, että hän haisee pierulta. Varsinkin em. kuvien mukaisesti koko aamun lakanoihin piereskeltyään. Kaunis nainen tokikinkinkin ja sin jos sin.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Jodie Comer Killing eve sarjasta

Jysähti.
 

Liitteet

  • jodie-comer-variety-emmy-cover-story-2-16x9.jpg
    jodie-comer-variety-emmy-cover-story-2-16x9.jpg
    205,8 KB · kertaa luettu: 813

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Nyt kun Wonder Woman leffa on tulossa niin Gal Gadotin kuvia alkaa taas näkyä. Taistelee omissa papereissa Gemma Artertonin kanssa maailman kauneimman naisen tittelistä. Gemma on kyllä selkeesti parempi näyttelijä. Tunnustetaan samalla että sarjiksia tuli luettua muksuna aika paljonkin niin kyllä Wonder Woman oli hahmona myös yksi suosikeista. Joten Gadot Wonder Woman asussa on kyllä ilo silmälle.


 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitää kantaa korsi kekoon. Slovakialainen entinen pyöräilijä Lucia Javorcekova on.., no on. Ehkä vähän isot välitykset omaan makuun, mutta mutta, nätti.

Kas, sillä on instagram-tilikin. Kukapa olisi arvannut?

 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Televiissiossa pyärii joku mainos jostain tulevista elokuvista. Yhessä Anu Sinisalo sanoo jollekkin onnekkaalle lälläripellelle että "mä en halua että sä tuet mua, mä haluan että sä panet mua!" Ai vittu, ollappa se äijä. Aii prrrrrkele, mä luulen että Anun kans sais hyvät rallit aikaseks.

Anu Sinisalo. Maturejen eliittiä. Anu Sinisalo. Mä kyllä panisin sua jos et niin tukee taritte.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Piti googlettaa. En tiedä oletteko huomanneet, mutta on aika perkeleen isot tissit.
Olen huomannut. Kävin heti googlettamassa kyseisen naikkosen, kun tämä vaikeasti kirjoitettava nimimerkki sen tänne tietouteeni jakoi. Olen ollut fani siitä hetkestä lähtien.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Televiissiossa pyärii joku mainos jostain tulevista elokuvista. Yhessä Anu Sinisalo sanoo jollekkin onnekkaalle lälläripellelle että "mä en halua että sä tuet mua, mä haluan että sä panet mua!" Ai vittu, ollappa se äijä. Aii prrrrrkele, mä luulen että Anun kans sais hyvät rallit aikaseks.

Anu Sinisalo. Maturejen eliittiä. Anu Sinisalo. Mä kyllä panisin sua jos et niin tukee taritte.
Mites Matleena Kuusniemi uppoaa? Onhan levottomista jo se yli 20 vuotta aikaa, mutta iski kyllä 18 vuotiaaseen se Matleenan esiintyminen.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Luulisi että ketjussa jo mainittu tämä maailman kaunein ja seksikkäin nainen. En ymmärrä miten kukaan voi olla noin täydellinen. Tulee kokovartalo seisokki aina kun katselee. Tuosta linkistä infoa. Löytyy toki Instasta yms.ihan Googlettamalla.

 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Suvi Puukangas.

Nainen, joka tietää jotain jääkiekosta. Tänään punaiset housut, jotka korostavat mukavasti takamusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös