Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Löytyhän siältä ainakin yks joka ymmärtää vähän asiooren päälle. Ootko @Brett keuhko- vai konttimiehiä?Lola Odusoga nyt kun hän on vähän muhkuuntunu.
Löytyhän siältä ainakin yks joka ymmärtää vähän asiooren päälle. Ootko @Brett keuhko- vai konttimiehiä?Lola Odusoga nyt kun hän on vähän muhkuuntunu.
Sekä että. Riippuu päivästä. Kunhan on nais sukupuolesta kyse. Lolan tapauksessa kelpaa molemmat osastot. Kävin tuossa noin viikko sitten Instagramissa kattelemassa Lolan kuvia ja on kyllä upea muhku nykyään. Kun olisi vielä takaapäinkin kunnon kuvia näiltä muhkuajoilta. Siinä mielessä kontti kiehtoo Lolan tapauksessa juuri nyt enemmän, kun sitä hän ei ole kunnolla esitellyt. :)Löytyhän siältä ainakin yks joka ymmärtää vähän asiooren päälle. Ootko @Brett keuhko- vai konttimiehiä?
Ollaan Jari-Matin kanssa sitä mieltä, että Siepin kanssa voisi yhden erikoiskokeen käydä ajamassa.
Noh jos joku kokee sitä tarvitsevansa, niin antaa mennä vaan. Ja ihan sopivasti sitä näytti olevan, sopusuhtainen omaan silmään.Tisseihin on tainnut ottaa täytteitä.
Ollaan Jari-Matin kanssa sitä mieltä, että Siepin kanssa voisi yhden erikoiskokeen käydä ajamassa.
En tiedä miksi, mutta minulla on Sara Siepistä erittäin vahva tunne, että hän haisee pierulta. Varsinkin em. kuvien mukaisesti koko aamun lakanoihin piereskeltyään. Kaunis nainen tokikinkinkin ja sin jos sin.Sieppihän kuuluu niihin, huhujen mukaan, jotka on antaneet Roope Salmiselle ilmaiseksi tai vapaaehtoisesti. Siinä mielessä harvinainen tapaus.
Kyllä. Etenkin tietyissä kohtauksissa, joissa Villanelle luo SEN katseen ja/tai hymyn. "Tule ja tapa mutkin. Tule. Minä tulen. Uuh!"Jodie Comer Killing eve sarjasta
Jysähti.
Pitää kantaa korsi kekoon. Slovakialainen entinen pyöräilijä Lucia Javorcekova on.., no on. Ehkä vähän isot välitykset omaan makuun, mutta mutta, nätti.
Kas, sillä on instagram-tilikin. Kukapa olisi arvannut?
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Pitää kantaa korsi kekoon. Slovakialainen entinen pyöräilijä Lucia Javorcekova on.., no on. Ehkä vähän isot välitykset omaan makuun, mutta mutta, nätti.
Olen huomannut. Kävin heti googlettamassa kyseisen naikkosen, kun tämä vaikeasti kirjoitettava nimimerkki sen tänne tietouteeni jakoi. Olen ollut fani siitä hetkestä lähtien.Piti googlettaa. En tiedä oletteko huomanneet, mutta on aika perkeleen isot tissit.
Mites Matleena Kuusniemi uppoaa? Onhan levottomista jo se yli 20 vuotta aikaa, mutta iski kyllä 18 vuotiaaseen se Matleenan esiintyminen.Televiissiossa pyärii joku mainos jostain tulevista elokuvista. Yhessä Anu Sinisalo sanoo jollekkin onnekkaalle lälläripellelle että "mä en halua että sä tuet mua, mä haluan että sä panet mua!" Ai vittu, ollappa se äijä. Aii prrrrrkele, mä luulen että Anun kans sais hyvät rallit aikaseks.
Anu Sinisalo. Maturejen eliittiä. Anu Sinisalo. Mä kyllä panisin sua jos et niin tukee taritte.
Aikas helvetin hyvin. Haluisin myös upottaa pätkän itseäni Matleenaan.Mites Matleena Kuusniemi uppoaa?