Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 357 753
  • 5 433

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Pikaisen googlen kuvahaun perusteella ainakin parempi kuin yksikään tämän vuoden finalisteista. Mutta olenkin Setämies enkä ole ihan perillä nuorempien naismausta. Siksi järjestänkin mielummin kesäpuumakisaa ainakin toistaiseksi. Jossain vaiheessa pitänee sekin siirtää nuoremmille ja tehdä uusi kesä GILF kisa.
Joko Anne Kukkohovi kuuluu GILF kategoriaan? Tämä mamma on kyllä potentiaalinen ehdokas joka kisan voittoon.
 
Pikaisen googlen kuvahaun perusteella ainakin parempi kuin yksikään tämän vuoden finalisteista. Mutta olenkin Setämies enkä ole ihan perillä nuorempien naismausta. Siksi järjestänkin mielummin kesäpuumakisaa ainakin toistaiseksi. Jossain vaiheessa pitänee sekin siirtää nuoremmille ja tehdä uusi kesä GILF kisa.
Kukaan ei estä sinua järjestämästä kesäpuumakisaa. En tule kuitenkaan sinne kertomaan omaa naismakuani.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Kukaan ei estä sinua järjestämästä kesäpuumakisaa. En tule kuitenkaan sinne kertomaan omaa naismakuani.
Eikös tuo ole jo parikin kesää järjestetty?

Ehkä uutena asiana voidaan ottaa talvipuumakisa eli Virpi Sarasvuo os. Kuitunen voittajaksi.
 

redpecka

Jäsen
Minä osallistun myös kaikkiin tavallisiin skaboihin. Tai en siis itse, mutta mä.. eiku siis tarkoitan. Säästä puhuvat kypsät naiset ovat seksikkäitä kun niillä on opiskelupohjaa; niillä ei ole instagram-persvakohistoriaa ja ne ei luuhaa enää baareissa kyttäämässä meikäläisiä. Mutta nämäkin joskus eroavat siinä 40-50 -vuotiaina, muttei ne välttämättä jaksa baariin lähtee metsästää mitään. Vai jaksatteko? Oottakaa ku mä hommaan älypuhelimen, hoidan kupan pois, pääsen vankilasta... Meillä tulee hyvät treffit.
 

redpecka

Jäsen
Juu, Grandmother I'd Like to Fuck.
Ok. Mulla tuli tossa froidilainen kun sekotin gimpin (eräs piirrustusohjelma netissä tai Pulp Fictionin laatikossa asuva gimppipimppi) mutta joo tuota kysyin, milf - gilf.

Se on jännää kun itse vanhenee niin sitä näkee nelikymppiset tosi freeseinä ja pikkusiideripilluina. Ei ne siltä näyttänyt kun itse oli 18.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaikka maturemmat tammat meikärunkkaria kiehtovatkin, niin harvassa ovat 65v leidit joiden kanssa voisin puskasukellusta harjoittaa. Johanna Raunio on tämmönen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yksinkertaista, mutta niin kutkuttavaa. Seuraajat tietää.
Kuka on tämän pyllyttimen omistaja? Oissssssaaaatana. Voisin tarjota tuolle takarakkautta vaikka längissä roikkuisi hänellä 25 senttiä kenttätykin pätkää.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuka on tämän pyllyttimen omistaja? Oissssssaaaatana. Voisin tarjota tuolle takarakkautta vaikka längissä roikkuisi hänellä 25 senttiä kenttätykin pätkää.


 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllä nyt osui aisteille semmoinen kombo, että polvet veltostui ja pari senttiä ylempänä kävi ihan päin vastoin. Ei auta kuitenkaan kuin katsella ja pärjäillä omillaan.

Lotta-Maria Harahunt
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Vaikka olen aiemmin vannoutunut brunemieheksi, olen huomannut viime aikoina viehättyneeni yhä useammin blondeista ja tullut nyt siihen tulokseen, että ihan sama joku hiusväri, kaunis on aina kaunis.

Niin on myös tämä noin seitsemisen viikkoa itseäni vanhempi artistileidi Delaney Jane, jonka bongasin itseasiassa alunperin I Prevailin biisiltä Every Time You Leave. Mutta sanoittaa ja tekee hän hyvää musaa itsekin.

 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Sandra Lee aka Paisetohtori on aika hyvin säilynyt noin 50-vuotiaaksi naiseksi.

Sandra Lee
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös