Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 360 492
  • 5 434
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No en uskalla sua veliseni ottaa tänne kylään. Mulla on naapurissa parikin mummoa, ja haluan että kohtuu naapurisuhteet säilyy.
Tai ehkä ne tarviskii kunnon "työmiestä", en tiedä sitä.
Vot vot wooot? Eihän Karo oo ees viittäkymppiä viälä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Über-MILF-Kukkohovia ja sitten sakkolihaa, jossa on sinetit päällä. Kelpaa.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yksinkertaista, mutta niin kutkuttavaa. Seuraajat tietää.
 

Liitteet

  • E5B3A83F-B106-4476-A4DA-FD4AD112840D.jpeg
    E5B3A83F-B106-4476-A4DA-FD4AD112840D.jpeg
    390,4 KB · kertaa luettu: 1 243

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kirjoitan palstalle, kuuntelen Ralliradion erikoislähetystä ja samalla katselen Kala nimeltä Wanda-leffaa eli setä kai multitaskailee.
Viimeistä teen, koska Jamie Lee Curtis niin upea ilmestys. Tällä iällä jalat menevät alta muista syisyä mutta Jamie on aina ollut minusta Kuuma kissa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kirjoitan palstalle, kuuntelen Ralliradion erikoislähetystä ja samalla katselen Kala nimeltä Wanda-leffaa eli setä kai multitaskailee.
Viimeistä teen, koska Jamie Lee Curtis niin upea ilmestys. Tällä iällä jalat menevät alta muista syisyä mutta Jamie on aina ollut minusta Kuuma kissa.
Sillä on tissit, mitkä osottaa oikealle ja vasemmalle. Vaihtokaupat leffassa näkee. Hyvä muutenkin, kannattaa katsoa.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Täällä jo mainittu Kerttu Kotakorpi, hieno nainen vahvalla äänellä. Ei mikään ärsyttävä ylitreenattu, tavallinen suomalainen nainen ja upea sellainen. Pitää kellohameista, näinhän sen maailman tulisi maata.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Saako Kerttu Kotakorpi oikeasti sinulta jalat alta? Jos saa, hienoa, jokaisella on oma makunsa. Itse näen "Kerttuja" joka päivä kun kuljen kaupungilla, "Kertun" unohtaa heti hänet nähtyään.
 
Viimeksi muokattu:

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Saako Kerttu Kotakorpi oikeasti sinulta jalat alta? Jos saa, hienoa, jokaisella on oma makunsa. Itse näen "Kerttuja" joka päivä kun kuljen kaupungilla, "Kertun" unohtaa heti hänet nähtyään.
Kyllä saa! Pidän taviksista. En tiedä millainen häntäheikki itse olet, mutta tehdään kompromissi ja kysytään @banaaninviljelijä :n mielipidettä, tuolta hämeen ja lakeuksien alfaorilta! Bansku, mitä mieltä Kertusta?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllä saa! Pidän taviksista. En tiedä millainen häntäheikki itse olet, mutta tehdään kompromissi ja kysytään @banaaninviljelijä :n mielipidettä, tuolta hämeen ja lakeuksien alfaorilta! Bansku, mitä mieltä Kertusta?
Käväisin juuri vilkaisemassa Kertun kuvat ja sanon, että Banskun vuoteessa on Kertulle varattu paikka. Onko numeroa antaa?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Saako Kerttu Kotakorpi oikeasti sinulta jalat alta? Jos saa, hienoa, jokaisella on oma makunsa. Itse näen "Kerttuja" joka päivä kun kuljen kaupungilla, "Kertun" unohtaa heti hänet nähtyään.
Missä puskassa sä oot asunut viimeset noin puoli vuotta kun jaksat kaikkien näiden katrikulmuneiden ja anniinavaltosten jälkeenkin vielä yllättyä siitä että tällaiset ihan tavalliset Kertut on monen mielestä kauniita.

Oletko muuten mahtanut kuulla sanonnan "kauneus on katsojan silmissä"? Toi on ihan kätevä pitää mielessä kun astelee tähänkin ketjuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös