Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 368 990
  • 5 434

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
...Linkki vie siis Eva Longorian "rohkeisiin" otoksiin meksikolaislehdelle. Rohkea tarkoittaa tässä tapauksessa alusvaateotoksia.

Enpäs ollut ennen kiinnittänytkään yhdennäköisyyteen huomiota, mutta mun missus on 10 vuotta nuorempi painos tuosta Eva Longoriasta, hiukan paremmalla peballa. En valita!

Ted Raikkaalle voi vain todeta (Leena Pöystistä...), että meillä ei ainakaan naismaku kohtaa edes alusta vähää, jos toi Leenukka edustaa sulle kuuminta hottentottia naiskauneuden saralla? Ei kyllä pää kääntyisi milliäkään, tahi katse viipyisi nanosekuntiakaan, jos vastaan kävelisi!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ted Raikkaalle voi vain todeta (Leena Pöystistä...), että meillä ei ainakaan naismaku kohtaa edes alusta vähää, jos toi Leenukka edustaa sulle kuuminta hottentottia naiskauneuden saralla? Ei kyllä pää kääntyisi milliäkään, tahi katse viipyisi nanosekuntiakaan, jos vastaan kävelisi!
Ei se mitään kuuminta hottia edusta, mutta on sellainen naapurintyttö, joka edustaa ns. vaimomateriaalia. Superkauniit tipuset on sitten asia erikseen. Minulla vaan ns. naapurintyttöys vetää jalkoja usein alta, koska sellaisiin naisiin nyt on edes jotain saumojakin tällä habituksella jos näin reaalimaailmasta puhutaan...

Omasta mielestäni taas Eva Longoria ei edusta yhtään tämän ketjun materiaalia. Täysin tavanomainen tyrkky, muovisen ja pakotetun kauneusihanteen tuotos. Ei mitään persoonaa ja seksikkyyttä paitsi juuri ehkä aivopestyille - sori vaan. Onnea toki jos oma neitokaisesi näyttää tuolta ja olet siitä liekeissä. Itse huolisin "leenapöystin" ihan minä tahansa päivänä ennemmin.

Makuasioita tosiaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä olen aina pitänyt enemmän tuosta c-puolesta.
Sama juttu, koska edelleen tällä olemuksella ja statuksella tuon osaston naaraat on ainoat joita realistisesti ottaen voi kuvitella saavansa vierelleen. Kenties sitten olen tosikko näissä asioissa, mutta julkkistasollakin miellyttävimmät on usein tota osastoa tai sitten muuten jotenkin persoonalliset tapaukset jotka eivät edusta välttämättä erityisen valtavirtaa.

Todella monen läähätyksen kohteet tässäkin ketjussa menee minulta ihan ohi, kun näen vaan muovisen perusbeiben.

***

Asiasta ketjun todelliseen sisältöön. Doctor Whota tiiviisti tänä vuonna seuranneena tämä neitokainen kyllä säväytti heti ensiesiintymisellään ja ihastus ja jalkojen huojunta sen kuin jatkui vaan: Karen Gillan

Ted Raikas on hyvin hyvin lääpällään. Vielä kun tv-sarjakin on loisto.
 

Wolves

Jäsen
Karen Gillan

Kummallinen asia, miten skottilaisen tunnistaa heti ulkonäöstä. Vaikka kuvista näkyisi vain naama. Oikealla jäljillä olet Ted, mietinpähän vain mikä ihme noissa skotlantilaisissa pimuissa meikäläisenkin saa sanomaan Vau!
 

Teloch

Jäsen
Herrojen hehkuttama Gillan oli juuri taannoin vieraana myös Craig Fergusonin Late Late Show'ssa. Olisiko tuo nyt kolmas kerta ollut kokonaisuudessaan. Skotin haastattelema skotti toimii aina, eikä kyllä minuakaan haittaa että Gillan sattuu olemaan se haastattelun toinen osapuoli.
 

scholl

Jäsen
Tarkoittaako Ted, että vaimon pitää olla ruma vai mikä ajatus tässä on taustalla? Eikös vaimokuvioissa se persoonallisuus ole olennaista. Ei se voi olla mikään negatiivinen juttu, jos joku on hyvännäköinen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ehkä se on se kelttiveri sekoittuneena skandinaaviseen? Kiistämättä kun Edinburghissa kävin tuossa viime vuonna, niin siellä näki vetäviä mimmejä paljon. Enemmän kuin vaikkapa Lontoossa.
 

benzin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Arsenal, Oranje
Asiasta ketjun todelliseen sisältöön. Doctor Whota tiiviisti tänä vuonna seuranneena tämä neitokainen kyllä säväytti heti ensiesiintymisellään ja ihastus ja jalkojen huojunta sen kuin jatkui vaan: Karen Gillan

Ted Raikas on hyvin hyvin lääpällään. Vielä kun tv-sarjakin on loisto.

Hitto vie! Mies joka pitää Doctor Who'sta, punapäistä, pillukarvoista ja Tolkienin tuotannosta... Onko tässä uusi paras kaverini? Täysin ketjun aiheeseen liittymättömänä, oletko tutustunut alkuperäiseen (1963-1989) Doctor Who'hun, mielestäni paras tv-sarja ikinä.

Ja sitten ketjun aiheeseen, kun ensimmäisen kerran näin kuvan Heather Carolinista, meinasi lähteä taju! Kuvat tästä naisesta ovat pääsääntöisesti sen verran alastomia, ettei tällä foorumilla viitsi linkata, mutta googlen kuvahaulla safe search pois päältä näkee kyllä kaiken, ja kyllä, kyseessä on AITO punapää.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Se rajataan siten, että on ei-kauniita, sitten on neutraaleja eli normaaleja, joiden kuosi riippuu paljon tilanteesta vrt. aamuherätys - juhlat, ja sitten on näitä g-kategorian muovibeibejä. Niin, ja sitten tietysti alaston scholl peilin edessä puhisemassa.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Se rajataan siten, että on ei-kauniita, sitten on neutraaleja eli normaaleja, joiden kuosi riippuu paljon tilanteesta vrt. aamuherätys - juhlat, ja sitten on näitä g-kategorian muovibeibejä. Niin, ja sitten tietysti alaston scholl peilin edessä puhisemassa.

Yksittäisen viestin lukeminen

Tuossa olisi Ioota Rhoolta oikein hyvä tiivistys.

Toiset naiset ovat vain pirun kauniita ja kantavat itsensä hienosti. Joku Satu Silvo tai nuori Claudia Cardinale vaikka esimerkit.

Toisien kauneus ei perustu jumalaiseen ulkomuotoon, vaan niihin ilmeisiin, eleisiin, pieneen flirttiin jne. Ja tämä menee myös usein tämän "naapurintyttömäisyyden" kanssa käsi kädessä.

Muovi sen sijaan on muovia. Joku silikoneilla, botoxilla, kumihuulilla ja yms. sellaisella varustettu rasvaimetty ja photoshopilla koristeltu eukko on minullekin kaikista lähinnä jotain animaatiohahmoa. Ei oikeaa naista.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Mä en kyllä mitään naapurintyttöjä halua. Varsinkin jos se merkkaa jotain H&M-meininkiä tai hirveän ankeita värisävyjä. Paras on sellainen nainen, joka osaa pukeutua laidasta laitaan. Juhliin juhlapukeutuminen ja arjessa sellainen sporttinen, laadukas, hyvännäköinen olemus. En halua mitään ankeata tai vaatimatonta, enkä sitä, että näyttää ihan retaleelta tai että näyttää aina koko ajan huoralta. Aika hyvin sen näkee vaatteiden väreistä ja merkeistä jo millainen tyyppi on kyseessä. Hankenilla on yllättävän asiallisia verrattuna noin kansakuntaan keskimäärin. Joskus kun olen siellä käynyt niin olen asian havainnut.

En muuten puhise peilin edessä, koska olen niin hyvässä kunnossa, etten hengästy kovinkaan helposti. Annan muuten hyvän vinkin ja se on se, että peilin edessä kannattaa seistä nimenomaan ilman vaatteita, koska ne vaatteet kusettavat. Millä hitolla arvioit vartaloasi, jos päälläsi on vaatteita. Ihan perusasioita. Toki voihan sitä hyvin pukeutuakin, mutta mistä näkee esim. onko kessiä, jos on paita päällä.
 

scholl

Jäsen
no nyt huhhuh.
Jäi eilen keitotuksen takia auto keskustaan, kun tuli vedetty Hard Rock Caféssa 3x Kronenbourg 0,5l, Navy Jerry'sissä vielä 2x Dixie ja 1x Estrella Galicia. Sitten vedin vielä himassa yhden Desperadosin. Ei tullut syötyä oikein mitään, joten sellainen pieni darran poikainen noinkin pienestä määrästä. Anyway, eilen siis demarilla himaan ja tänään sama juttu toiseen suuntaan, kun auto tosiaan jäi mestoille. Mutta tämä ei ollut se pointti, vaan kun tulin tuossa tunti sitten tien ylitse suojatietä tai olin vasta menossa ylitse, koska punainen valo paloi vielä niin vastaan tuli sellainen nainen, joka veti jalat alta tai siis suu loksahti auki. En muista koska olisin nähnyt yhtä asiallisennäköisen naisen. Hänkin katsoi minua yhtä hämmästyneenä, en tiedä miksi. Ehkä näytin niin urpolta siinä tilanteessa tai sitten oli joku muu syy. Ei oikein kyllä aivot toimineet kaikilla sylintereillä, kun oli sen verran hydessä vähästä unesta ja muutamasta kaljasta johtuen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Naismaustaan en niin tarkemmin tiedä, mutta näemmä ainakin olutmaku herr schollilla on melkoisen kehno ja sanoisin jopa junttimainen.
 
no nyt huhhuh --- Hänkin katsoi minua yhtä hämmästyneenä, en tiedä miksi. Ehkä näytin niin urpolta siinä tilanteessa tai sitten oli joku muu syy. Ei oikein kyllä aivot toimineet kaikilla sylintereillä, kun oli sen verran hydessä vähästä unesta ja muutamasta kaljasta johtuen.
Ehkä hän vain hämmästyi kun vastaan kävelleen feissarin tyrkyttämä lomake ei ollutkaan ihan tavanomainen haluatkoliittyämaailmanparantajiin-esite.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Naismaustaan en niin tarkemmin tiedä, mutta näemmä ainakin olutmaku herr schollilla on melkoisen kehno ja sanoisin jopa junttimainen.
Olutmakuhan on ihan hetkestä kiinni. Ihan hyviä vaihtoehtoja tuossa oli kevyen makuisista lagereista. Miehen musiikkimaku minua enemmän huolestuttaa. Mitä tuohon oletettuun naikkoseen tulee, niin kyllähän se vain jäi tuijottamaan schollin alastonta vartaloa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös