ja ketjuni senkuin porskuttaa iso purje pystyssä! Hyvä että tuli uskottua jatkoajan käyttäjien pervouteen!
En edes muista aikaa ennen tätä ketjua.
ja ketjuni senkuin porskuttaa iso purje pystyssä! Hyvä että tuli uskottua jatkoajan käyttäjien pervouteen!
Kun ei jaksa myllätä ketjua, niin en tiedä onko mimmi jo mainittu, mutta Medeian Laura Dziadulewicz on kyllä nainen mun makuuni.
Laura Dziadulewicz
Ja ei Medeian rymistelyssä muutenkaan vikaa ole.
Kutosen Star Trek The Next Generationia katsoessani olen pannut merkille että Marina "Deanna Troi" Sirtis oli aikoinaan ihastuttava nainen.
Lucy Liu nyt ykkösenä mutta omat puolensa on myös Lisa Nicole Carsonilla ja Portia de Rossilla.
Carson kolahti silloin ysärin lopulla ja kolahtaisi vieläkin, jos olisi kondiksessa (henkisesti). Voisi jopa sanoa, että hivenen flirttaileva rooli tässä sarjassa...
totta. Se oli siinä sarjassa sellainen, että olisi voinut raiskata jonkun miehistä.
Öh.. Tuo.. Juu. Niin siis tässä pari kuvaa ilta-sanomien sivuilla: Helena Ahti-Hallbergin rohkea kaula-aukko säväytti | Tanssi | Iltalehti.fi
Olihan tuo aikanaan juu. Antelias kaula-aukko tarvitaan jotta peitetään miten vtn turha ja rasittava hahmo oli kyseessä, lähes Wesley-tasoa..
Ketjun aiheeseen sopien haluan osoittaa tyytymättömyyteni Anna Abreun tuleviin häihin. Morsiamessa ei ole vikaa, vaan puolisossa. Sen nimittäin olisi pitänyt olla minä, joka hänet vihille vie.
Maria Lund. On se ihana. Tv kakkoselle, Tartu mikkiin menossa.
Ja Marian miesmakukin osuu useaimpaan jatkoaikalaiseen. Väsyneen ja ryypänneen näköinen mies.