Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 358 504
  • 5 433
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mielipiteissäni on usein suuriakin eroja vihreiden Sofia Virran kanssa, mutta sitä ei käy kieltäminen, että hän on yksi viehättävimmistä kansanedustajista ja ylipäänsä poliitikoista tällä hetkellä. Luonnehtisin häntä neljällä kirjaimella: milf.
Eikös 33v ole vielä vähän liian nuori milffiksi :D
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Mielipiteissäni on usein suuriakin eroja vihreiden Sofia Virran kanssa, mutta sitä ei käy kieltäminen, että hän on yksi viehättävimmistä kansanedustajista ja ylipäänsä poliitikoista tällä hetkellä. Luonnehtisin häntä neljällä kirjaimella: milf.
On ihan viehkeän näköinen nainen, ja katsoin, että ikää on 33 vuotta. Järkytyin kuitenkin syvästi MILF-luonnehdinnasta, sillä tuohan on meikäläistäkin useamman vuoden nuorempi, ja itse olen luonnehtinut ikäisiänikin naisia vielä neitokaisiksi, enkä miksikään mammoiksi..
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
On ihan viehkeän näköinen nainen, ja katsoin, että ikää on 33 vuotta. Järkytyin kuitenkin syvästi MILF-luonnehdinnasta, sillä tuohan on meikäläistäkin useamman vuoden nuorempi, ja itse olen luonnehtinut ikäisiänikin naisia vielä neitokaisiksi, enkä miksikään mammoiksi..

Ei kai se milfiys ikää katso. Mature on sitten tarkemmin iän määrittelemä termi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mielipiteissäni on usein suuriakin eroja vihreiden Sofia Virran kanssa, mutta sitä ei käy kieltäminen, että hän on yksi viehättävimmistä kansanedustajista ja ylipäänsä poliitikoista tällä hetkellä. Luonnehtisin häntä neljällä kirjaimella: milf.
Mulla tulee aina mieleen Maustetytöt hänestä. Duon kauan kadoksissa ollut yksi sisarus?

Juu tiedän, että maustetyttöjä on enemmän jo itsessään.

---

Onko Virta poikinut?
 

johnnywee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Viime vuosina Mira Luoti on kyllä noussut ihan terävimpään kärkeen. On yhdistelmä rauhallisuutta ja pursuavaa energiaa. Jotenkin sopivalla tavalla itsevarma ja kypsä.

Lisäksi kontrasti siihen, että PMMP:n kulta-aikoina hän jäi ainakin omissa papereissani valovuoden Vesalaa jälkeen. Nyt ei kahta sanaa kumminpäin homma menisi.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Tässä ampumahiihtoa seuratessa tuli mieleen että Dorothea Wierer on kyllä julmattoman kaunis. Terävä leukaperä, kissamaiset silmät. Tuo hymy saa jalat alta ja kasvot kaikin puolin jäätävän kauniit. Joku voisi sanoa että liian lyhyt? Itse tykkään tästä taskuraketista. On muuten timmissä kunnossa ja ikää kuitenkin se 33 "jo".

Hieno, upea, menestyksekäs ura myös.

 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli tuossa katsottua Barbie, että saa edes joinain kuukausina katetta HBO Maxin muutaman vuoden takaiselle "kun sai niin halvalla"-tilaukselle. Oikeastaan aikamoinen chick flick, mutta oli kuitenkin yllättävänkin hyvä. Niin mutta että: Margot Robbie.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kai tässä ketjussa on mainittava Carrie Fisher. Olihan Princess Leia niitä ensimmäisi naisia joista haaveili. Oli kauneimillaan Imperiumin vastaiskussa, mutta kyllä se Jedin paluussa se orjapuku aika oli parhautta. Ja nyt oman mielenkiinon seuravaan Tähtien sota IV:n katsomiseen tuo se että tietää että Carrie Fisherillä ei ollu rintsikoita kaavun alla kun George Lucasin mukaan avaruudessa ei voi käyttää alusvaateita.

Carrie Fisher tuli mieleen kun youtube rupesi jostain syystä tarjoamaan hänen haastattelujaan. Siellä oli joukossa haastattelu klippejä 80 luvun alusta, ja niissä tuli hyvin esille Fisherin huumorintaju ja jalat alta vievä uskomattoman kaunis hymy. Samalla tuli katsottua muutama myöhempi haastattelu jossa nyt puhuttiin Fisherin ongelmista ja vaikeuksista.

Mutta laitetaan tällä postauksella lämpimiä ajatuksia prinsessa Leialle sinne, kaukana kaukana olevalle galaksille tai pilven hattaralle.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Carrie Fisher tuli mieleen kun youtube rupesi jostain syystä tarjoamaan hänen haastattelujaan. Siellä oli joukossa haastattelu klippejä 80 luvun alusta, ja niissä tuli hyvin esille Fisherin huumorintaju ja jalat alta vievä uskomattoman kaunis hymy. Samalla tuli katsottua muutama myöhempi haastattelu jossa nyt puhuttiin Fisherin ongelmista ja vaikeuksista.

Carrien hymy ja tummat silmät seuraavat minua hautaan saakka. Oma isompi suosikki asuista kuitenkin ANH lopputassun valkoinen puku, siinä olen ehkä vähemmistössä.

Se on muuten sellainen juttu että ihan sama millaiset muodot tai kasvot löytyvät, ettei hymy niitä kaunistaisi. Pätee tietty miehiinkin. Evoluution peruja.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Missikuvissa näytti aika tavalliselta, mutta uuteen Sortter-mainokseen on Miss Suomi 2021Essi Unkuri tällätty aika vetävän näköiseksi.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Milla Madetoja vuodesta toiseen. Tuorein esimerkki eilisillalta, kun hän juonsi iltauutiset. Mikä nainen! Eilen myös avautui (ainakin minulle), että hän on syntynyt vuonna 1982.
Mä kyllä luulin 40+ ja monta vuotta.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Norjan viisuedustaja Alessandra. Huhhuh mikä nainen. Silkkaa seksiä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös