Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 358 306
  • 5 433

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
U23 yleisurheilukisoissa juuri äsken korkeushypyn EM-kultaa voittanut kyproslainen Elena Kulichenko on aika nätti
...
Ei metrin kepilläkään...
Btw - heti hänet nähdessäni, tiesin, mistä neito on lähtöisin, mutta ei siinä sinänsä mitään, ei vain iske minun makuuni.

Kisoissa näkyi kyllä toinen toistaan kauniinpia neitosia ja esim. naispuolisten heittäjien ruumiinrakenne ja kasvonpiirteet ovat muuttuneet aika tavalla sitten Tamara Pressin ajoista ja ovat ilo vanhan silmälle.
Jotenkin... tunnustan... olen ehkä kuitenkin hieman kateellinen Arttu Mattilalle... näin hypoteettisesti vain...
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ei metrin kepilläkään...
Btw - heti hänet nähdessäni, tiesin, mistä neito on lähtöisin, mutta ei siinä sinänsä mitään, ei vain iske minun makuuni.
Joo, ei kolahtanut minullekaan tuo venä…kyproslainen. Ihan sattumalta ajauduin eilen istumaan naisten pituuspaikan tuntumaan (tähän sattumaan ei muuten pari kaveriani uskonut, mutta näin se meni) ja kyllähän nuo länsinaapurin eloveena-tytöt Tilde Johansson ja Maja Åskag kolahtivat paljon enemmän kuin korkeushypyn voittaja. En nyt absoluuttisesta kauneudesta osaa sanoa, mutta varsinkin Åskag on kyllä todella karismaattinen urheilija, mikä välittyi kaikessa tekemisessä ja esim. kommunikoinnissa kilpakumppaneiden ja yleisön kanssa. Ja hyppäsikin upeasti. Ja ne reidet on kyllä valtavan vahvat. Karisman puolesta se Suomen Katriina Wright on siinä vähän samanlainen tapaus.

Ja olihan tuossa pituudessa muitakin mielenkiintoisia nimiä ketjun teeman mukaisesti, esim. molemmat espanjalaiset ja se Saksan mitalisijojen ulkopuolelle jäänyt hyppääjätär. Oli hyvin valittu paikka minulta. Näki siitä seiväshypynkin kentän toisella puolella oikein hienosti.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tämä kuka ois Zodiac-leffassa antanut pildeä tuolle neitsytpojalle.
Ciara Moriarty.
 

Liitteet

  • images.jpg
    images.jpg
    6,9 KB · kertaa luettu: 306

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tämä kuka ois Zodiac-leffassa antanut pildeä tuolle neitsytpojalle.
Ciara Moriarty.
Toivottavasti ei ole mitään sukua Sherlock Holmesin professori James Moriartylle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pari kertaa televisiota aamulla katsellessa on siellä ollut sellainen tyttö kuin Theodora Helimäki. Jumalauta olen rakastunut. Niin kauan kuin minulla on naama, on Teddyllä paikka johon istua. Saa tulla kommentoimaan ihan koska vaan.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pari kertaa televisiota aamulla katsellessa on siellä ollut sellainen tyttö kuin Theodora Helimäki. Jumalauta olen rakastunut. Niin kauan kuin minulla on naama, on Teddyllä paikka johon istua. Saa tulla kommentoimaan ihan koska vaan.
Ihan nätti nainen joo, mutta noi naamalävistykset ovat täydellinen turn off naisella kuin naisella.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitän kauniista kuvistanne. Niistä vain puuttui se maailman kaunein nainen:

Melissa Leong

On tullut tutuksi Australian MasterChef-tuomarittarena ja... älä kuolaa näppäimistölle, se voi vahingoittua.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kauniita naisia on paljon mutta Anne Hathaway vie meikältä joka kerta jalat alta. Kauneus.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aino. Upea luonnonlapsi. I-ha-nat Pisamat täydentävät makunautinnon. Huoh!
Linkki vie YouTubeen.

Neitosen nimeä en saanut kuukkelin avulla kaivettua, joten jos joku osaisi vinkata. :)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Spesialisti telkkarista eli vastaus 90-luvun Sharon Stone.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tässä ketjussa on vasta kertaalleen mainittu Lana Del Rey, joka kertoo ikävää kieltään siitä, että Jatkoajassa ei ymmärretä alkuunkaan naiskauneutta ja fuckabiliteettia:





Jos et tästä mieti tuhmia, olet jotain aivan muuta kuin heteromies. Eikä se ole paha asia, ihan vapautuneesti sieltä kaapista ulos vaan, ei se ole laitonta eikä sairasta, se on normaalia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös