Olen hetero jos se kiinnostaa ja ei heppi edes värähtänyt!!Jos et tästä mieti tuhmia, olet jotain aivan muuta kuin heteromies. Eikä se ole paha asia, ihan vapautuneesti sieltä kaapista ulos vaan, ei se ole laitonta eikä sairasta, se on normaalia.
Olen hetero jos se kiinnostaa ja ei heppi edes värähtänyt!!Jos et tästä mieti tuhmia, olet jotain aivan muuta kuin heteromies. Eikä se ole paha asia, ihan vapautuneesti sieltä kaapista ulos vaan, ei se ole laitonta eikä sairasta, se on normaalia.
Jaa'a. Kun tavattiin ja pitkään sen jälkeen liikkui vain mustissa pitkine mustine hiuksineen. Kuten itsekin. Täällä oon tainnut jossain yhteydessä kirjoittaa, että 30 vuotiaaksi asti miul oli pitkä mustaksi värjätty tukka, ja naamassa useampi lävistys.. Sitten lopetin värjäyksen ja hiuksetkin olleet hieman lyhyemmät. Lävistyksetkin olen ottanut yhtä vaille kaikki pois. Tuota sie et toki ole koskaan nähnyt, kun ei olla oltu niin intiimissä tilanteessa. Tukka nykyään harmaa toki, mutta, kun päältä avaan nutturan, niin ei ihan lyhyt kuitenkaan.Jätkä tykkää hevimuijista. Hyväksyykö Rouva Krepo tämän?
Tasku-Venus. Kyllä kelpaisi minulle.
Ja nyt @Krepo on tyylikäs hopeakettu! Hieno tarina.Jaa'a. Kun tavattiin ja pitkään sen jälkeen liikkui vain mustissa pitkine mustine hiuksineen. Kuten itsekin. Täällä oon tainnut jossain yhteydessä kirjoittaa, että 30 vuotiaaksi asti miul oli pitkä mustaksi värjätty tukka, ja naamassa useampi lävistys.. Sitten lopetin värjäyksen ja hiuksetkin olleet hieman lyhyemmät. Lävistyksetkin olen ottanut yhtä vaille kaikki pois. Tuota sie et toki ole koskaan nähnyt, kun ei olla oltu niin intiimissä tilanteessa. Tukka nykyään harmaa toki, mutta, kun päältä avaan nutturan, niin ei ihan lyhyt kuitenkaan.
Tätä lukiessani tulen siihen tulokseen, että tukan värjäys laihduttaa. Tukkaa vielä värjätessäni olin mitoissa 184cm ja 80 kiloa, nyt 15 kiloa läskimpi.Jaa'a. Kun tavattiin ja pitkään sen jälkeen liikkui vain mustissa pitkine mustine hiuksineen. Kuten itsekin. Täällä oon tainnut jossain yhteydessä kirjoittaa, että 30 vuotiaaksi asti miul oli pitkä mustaksi värjätty tukka, ja naamassa useampi lävistys.. Sitten lopetin värjäyksen ja hiuksetkin olleet hieman lyhyemmät. Lävistyksetkin olen ottanut yhtä vaille kaikki pois. Tuota sie et toki ole koskaan nähnyt, kun ei olla oltu niin intiimissä tilanteessa. Tukka nykyään harmaa toki, mutta, kun päältä avaan nutturan, niin ei ihan lyhyt kuitenkaan.
Vaikka ollaan usein nähtykin, uskallan väittää, ettet ole koskaan nähnyt miuta hiukset auki. Äärimmäisen harvoin niitä pidän niin.
Hopeaketun charmin näkee silti.Vaikka ollaan usein nähtykin, uskallan väittää, ettet ole koskaan nähnyt miuta hiukset auki. Äärimmäisen harvoin niitä pidän niin.
Tottakai. Kaikkihan se näkee miut tavatessaan. Ymmärrettävistä syistä. Valitettavasti tämä ketju ei silti tainnut olla: Krepo saa jalkasi alta, jotenHopeaketun charmin näkee silti.
Menet kuitenkin kurkkimaan avaimenreiästä.Hankkikaa oma huone!!
Mind your own reikä!!Menet kuitenkin kurkkimaan avaimenreiästä.
Glory?Mind your own reikä!!
En tiennytkään expertiivistäsi reikien asiantuntijana!!!Mind your own reikä!!
Karikon lenkki way over 10 kertaa, lenkkeilyssä mukana Ihanat Riikka ja Tuulikki samasta luokasta eli naisia (silloin tyttöjä), Karikon lenkki tekee reiän urheilupuistoon, että sitä expertiiviä löytyy way over enemmin kuin sinulla!!En tiennytkään expertiivistäsi reikien asiantuntijana!!!
Opettelet vaan pelaamaan jalkapalloa paremmin kuin nykyinen miehensä. Ei ole homma eikä mikään.Jos joku mimmi pitäs pokaa niin se on Alisha Lehmann
Yritän heti kun näen sen lähikuppilassani.Jos joku mimmi pitäs pokaa niin se on Alisha Lehmann
Mä tiedän, ja tiedän myös mitä tarkoittaa kun naiselta kysytään, että "oletko laulanut mikkiin?"Ei saa jaloja alta, mutta en tykkää tukallisista naisista kun kerran tukista juttua.
Jonnet ei tiedä mitä "tukka" merkitsee!!