Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 358 499
  • 5 433

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jos et tästä mieti tuhmia, olet jotain aivan muuta kuin heteromies. Eikä se ole paha asia, ihan vapautuneesti sieltä kaapista ulos vaan, ei se ole laitonta eikä sairasta, se on normaalia.
Olen hetero jos se kiinnostaa ja ei heppi edes värähtänyt!!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Jätkä tykkää hevimuijista. Hyväksyykö Rouva Krepo tämän?
Jaa'a. Kun tavattiin ja pitkään sen jälkeen liikkui vain mustissa pitkine mustine hiuksineen. Kuten itsekin. Täällä oon tainnut jossain yhteydessä kirjoittaa, että 30 vuotiaaksi asti miul oli pitkä mustaksi värjätty tukka, ja naamassa useampi lävistys.. Sitten lopetin värjäyksen ja hiuksetkin olleet hieman lyhyemmät. Lävistyksetkin olen ottanut yhtä vaille kaikki pois. Tuota sie et toki ole koskaan nähnyt, kun ei olla oltu niin intiimissä tilanteessa. Tukka nykyään harmaa toki, mutta, kun päältä avaan nutturan, niin ei ihan lyhyt kuitenkaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jaa'a. Kun tavattiin ja pitkään sen jälkeen liikkui vain mustissa pitkine mustine hiuksineen. Kuten itsekin. Täällä oon tainnut jossain yhteydessä kirjoittaa, että 30 vuotiaaksi asti miul oli pitkä mustaksi värjätty tukka, ja naamassa useampi lävistys.. Sitten lopetin värjäyksen ja hiuksetkin olleet hieman lyhyemmät. Lävistyksetkin olen ottanut yhtä vaille kaikki pois. Tuota sie et toki ole koskaan nähnyt, kun ei olla oltu niin intiimissä tilanteessa. Tukka nykyään harmaa toki, mutta, kun päältä avaan nutturan, niin ei ihan lyhyt kuitenkaan.
Ja nyt @Krepo on tyylikäs hopeakettu! Hieno tarina.

Rouva Kreposta en uskalla samaa tarinaa toivoa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF

Jaa'a. Kun tavattiin ja pitkään sen jälkeen liikkui vain mustissa pitkine mustine hiuksineen. Kuten itsekin. Täällä oon tainnut jossain yhteydessä kirjoittaa, että 30 vuotiaaksi asti miul oli pitkä mustaksi värjätty tukka, ja naamassa useampi lävistys.. Sitten lopetin värjäyksen ja hiuksetkin olleet hieman lyhyemmät. Lävistyksetkin olen ottanut yhtä vaille kaikki pois. Tuota sie et toki ole koskaan nähnyt, kun ei olla oltu niin intiimissä tilanteessa. Tukka nykyään harmaa toki, mutta, kun päältä avaan nutturan, niin ei ihan lyhyt kuitenkaan.
Tätä lukiessani tulen siihen tulokseen, että tukan värjäys laihduttaa. Tukkaa vielä värjätessäni olin mitoissa 184cm ja 80 kiloa, nyt 15 kiloa läskimpi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vaikka ollaan usein nähtykin, uskallan väittää, ettet ole koskaan nähnyt miuta hiukset auki. Äärimmäisen harvoin niitä pidän niin.
Hopeaketun charmin näkee silti.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
En tiennytkään expertiivistäsi reikien asiantuntijana!!!
Karikon lenkki way over 10 kertaa, lenkkeilyssä mukana Ihanat Riikka ja Tuulikki samasta luokasta eli naisia (silloin tyttöjä), Karikon lenkki tekee reiän urheilupuistoon, että sitä expertiiviä löytyy way over enemmin kuin sinulla!!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jos joku mimmi pitäs pokaa niin se on Alisha Lehmann
Opettelet vaan pelaamaan jalkapalloa paremmin kuin nykyinen miehensä. Ei ole homma eikä mikään.

Edit. Ovatkin eronneet Luizin kanssa joten ei tarvitse edes futaamaan opetella.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ei saa jaloja alta, mutta en tykkää tukallisista naisista kun kerran tukista juttua.
Jonnet ei tiedä mitä "tukka" merkitsee!!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
The Rock tulee telkkarista. Vanessa Marcil.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mielipiteissäni on usein suuriakin eroja vihreiden Sofia Virran kanssa, mutta sitä ei käy kieltäminen, että hän on yksi viehättävimmistä kansanedustajista ja ylipäänsä poliitikoista tällä hetkellä. Luonnehtisin häntä neljällä kirjaimella: milf.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös