Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 358 306
  • 5 433

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kaikenlaisia giffejä sitä löytyykin naisista. Eikä tuossa edes ole mitään erityisen pervoa. Mutta joo Sydney Sweeneyn kuumuus avautui kun näki tuon giffin.
Sydneystä löytyy ihan mielenkiintoista kuvamateriaalia roppakaupalla. Tai näin kuulin isoilta pojilta.

Pakko jatkaa ketjua Rita Behmillä. Klassinen kaunotar ja aidosti oma itsensä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mutta joo Sydney Sweeneyn kuumuus avautui kun näki tuon giffin.

Eihän siinä edes jäätelö sula kuumuuden voimasta!

Sydneystä löytyy ihan mielenkiintoista kuvamateriaalia roppakaupalla. Tai näin kuulin isoilta pojilta.

Euphoria-sarjaa voi katsoa ihan luvan kanssa muutkin kuin isot pojat. Sarjan katsomiseen on lisäksi muitakin hyviä syitä kuin Sydneyn sweeneyt.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Edustavia naispoliitikkoja on maailma täynnä, mutta kyllä Jessica Berlinissä on jotain poikkeuksellisen vetoavaa. Alkoi suorastaan sukat suhista jaloissa, kun pari päivää sitten hän tuli mieleen.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна





Maailman kaunein nainen. Naomie Harris.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK



Olin Naomie Harrisin fani jo yli 10 vuotta sitten myöhäisteininä ja fani olen edelleen. Vaikka vuosia on Naomiellekin tullut mittariin, voi hänen sanoa vain kaunistuneen.

Ainakin 15 vuoden ajan on tullut häntä fanitettua ja kaikki se alkoi elokuvasta 28 päivää myöhemmin. Myöhemmin noita Naomien roolisuorituksia on tullut nähtyä huomattavasti enemmän ja onhan hän sekä näyttävä, karismaattinen että ennen kaikkea osaava näyttelijänä. Lisäksi hänen puheäänessään on sillainen miellyttävä vivahde, jonka ansiosta häntä on myös mukavaa kuunnella.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ainakin 15 vuoden ajan on tullut häntä fanitettua ja kaikki se alkoi elokuvasta 28 päivää myöhemmin. Myöhemmin noita Naomien roolisuorituksia on tullut nähtyä huomattavasti enemmän ja onhan hän sekä näyttävä, karismaattinen että ennen kaikkea osaava näyttelijänä. Lisäksi hänen puheäänessään on sillainen miellyttävä vivahde, jonka ansiosta häntä on myös mukavaa kuunnella.
Jep. Kyseisestä leffasta alkoi myös allekirjoittaneen kohdalla, vaikken näin muuten pahemmin zombileffoista olekaan kiinnostunut. Samaa mieltä muutenkin. Mitä tulee verbaaliseen ulosantiin, esim. äänikirjoja voisi hän myös alkaa tekemään tai podcastia.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos jatketaan näyttelijälinjalla, niin "Kauniista ja rohkeistakin" (Paris Buckinham) tunnettu jenkkinäyttelijätär Diamond White on yksi naisista, joka saa enemmän tai vähemmän jalat alta.

 
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eilen Joensuun Carelia-salissa nousin spontaanisti antamaan seisoma-aplodit Diandran ja Joensuun kaupunginorkesterin upealle versiolle Abban The Winner Takes It All -biisistä. Koska paikkani oli heti toisessa rivissä, Diandra huomasi minut, suoraan suuntaani kädellään osoittaen iski minulle silmää ja leväytti hurmaavimman hymyn, jonka olen aikoihin nähnyt.

Sulin.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Eilen Joensuun Carelia-salissa nousin spontaanisti antamaan seisoma-aplodit Diandran ja Joensuun kaupunginorkesterin upealle versiolle Abban The Winner Takes It All -biisistä. Koska paikkani oli heti toisessa rivissä, Diandra huomasi minut, suoraan suuntaani kädellään osoittaen iski minulle silmää ja leväytti hurmaavimman hymyn, jonka olen aikoihin nähnyt.

Sulin.
... sitten heräsin
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Jäin katsomaan televisiosta Godzilla vs Kong ja muistin juuri, että Rebecca Hall on aivan pirun viehättävä nainen.
Nyt tämä kaunotar nuorempana elokuvassa The Town. Kaunis on tässäkin, mutta onhan hän vain parantunut vanhetessaan. Tai ehkä se kertoo vain omasta vanhenemisesta kun naiset ovat nykyään viehkeimmillään yli nelikymppisinä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lucy Lawless. Upea edelleen!
 

Liitteet

  • FB_IMG_1712412054018.jpg
    FB_IMG_1712412054018.jpg
    123,4 KB · kertaa luettu: 251

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nykyään hän on huomattavasti kuumempi kuin hän oli kertaakaan Xenan aikoihin. Ehkä se on juuri se aikuisen naisen charmi, joka iskee minuun tai sitten olen vaan viisastunut.
Selkeä vampyyri. Ei ole vanhentunut juuri lainkaan.

Muita vastaavia ovat Sandra Bullock, Jennifer Lopez...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös