Aikoinaan portsarin hommia tehdessäni, jouduin käyttämään fyysistä voimaa silloin tällöin myös naisiin. Itse asiassa kertaalleen löinkin, kun joku kävi joukkotappelua rauhoittaessani takaapäin päälle, enkä siinä kerinnyt sukupuolta kyselemään. Tosin kyseinen nainen oli mittaiseni (182cm) ja varmaan 80kg painava.
En todellakaan ole ylpeä näistä tapauksista, kuten en niistäkään kerroista kun miehen kanssa joutui painimaan, mutta ne olivat osa työtä silloin ja pelokkaana 20-vuotiaana voiman käyttö tuntui ovihommissa helpommalta kuin puhuminen. En hyväksy missään tapauksessa väkivaltaa parisuhteessa, mutta muuten näen asian mission16w:n jälkimmäisen viestin tavoin.
Mitä naisen logiikkaan tulee, tässä muutama käytännön esimerkki.
- Ex-tyttöystävä velkaantui aikoinaan minulle n.5000 mk:n edestä. Kun noin puolen vuoden jälkeen rohkenin asiasta huomauttaa sain vastaani ryöpyn siitä kuinka ajattelen vain rahaa, punnitsen ihmissuhteet rahassa jne.
- Olin menossa kylään vaaleatukkaisen naisen luo. Tyttö sanoi puhelimessa katuosoitteen, kertoi talon värin ja millaisia autoja pihaan on pysäköity. Noin puolen tunnin etsimisen jälkeen selvisi, että kaikki muu talon numeroa myöten täsmäsi, mutta hän oli antanut viereisen kadun nimen, kun ei oikeaa muistanut.
Loppukaneettina kerrottakoon parisuhteen lyhyt määritelmä miehen näkökulmasta:
"Koskaan et tiedä mistä kysymys, mutta voit olla aina varma, että se on sinun syysi.":)
-Buddy