Naisen logiikkaa, tositapauksia elävästä elämästä

  • 144 000
  • 462

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti mission16W

Mielestäni "naista ei saa lyödä"-periaate päättyy siihen hetkeen kun nainen sen selvästi itse ansaitsee.

- Naista ei lyödä, ei missään tilanteessa. Ei nyt, ei silloin kun se nalkuttaa, haukkuu tai raapii, ei koskaan.

Nainen on 99 kertaa sadasta fyysisesti sen verran heikompi että naisen saa kontrolliin ilman lyömistäkin.
Ja silloin sadannellakin kerralla kestetään se isku kuin mies.

Siinä saa ainakin täälläpäin mies hyvin äkkiä useasti turpiinsa jos on mennyt naistaan lyömään.

Siinä olen Tony Halmeen kanssa samoilla linjoilla että naisenlyöjät tulisi viedä saunan taa...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jep

Edellisten kirjoittajien kanssa samaa mieltä. Naista ei saa lyödä ei niin missään tapauksessa. Miten joku edes viitsi alentua sellaiseen?? Vaikka olisi kuinka nalkuttava akka, niin asiat voidaan ainakin yrittää puhua läpi, ei nyrkin kanssa. Periaatteessa sekin kertoo siitä jos lyö naista, että ei paljoa välitä naisesta. Mitä nyt joskus sanoo lempeästi, mutta seuraavana päivänä onkin jo nyrkit pystyssä. Ihme touhua! Itse en ikinä pystyisi kuvittelevani käyttämään fyysistä väkivaltaa naiseen. Henkisen väkivallan käyttökin on pahasta, mutta mieluummin sitä kuin fyysistä. Nainen on siinä mielessä ainakin minulle sen verran pyhä asia, että kunnioitan naisen koskemattomuutta siinä mielessä.

Mission16W:n kommentti oli kyllä todella naurettava!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Toisaalta olen siinä mielessä mission16w:n kanssa samaa mieltä, että toisten naisten on vaikka sakinhivutuksella pistettävä ääliöt kuriin. Niinhän miehetkin tuntuvat tekevän.

Ja jos oma muija käyttäytyy typerästi niin on paljon tylympää ja tehokkaampaa sanoa goodbye kuin lyödä...

EDIT: Menee muuten hiukan topicin vierestä ...
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Jep

Viestin lähetti Arnold
Mission16W:n kommentti oli kyllä todella naurettava!

Itse en ole koskaan naista lyönyt, enkä aio lyödäkään. Muutaman kerran olen joutunut tilanteeseen, jossa känninen eukko on käynyt kimppuun, mutta niissä olen yksinkertaisesti sitonut eukon kädet ja pitänyt hänet aloillaan kunnes joku virallinen taho ehtii korjaamaan eukon talteen.

En tiedä myöskään, miksi käytin nalkutusesimerkkiä, koska en itsekään hyväksy sitä lyömisen perusteeksi. Olen siitä teidän kanssanne 100% samaa mieltä, että siviiliolosuhteissa naisen lyöminen ei ole koskaan hyväksyttävää. Jos keskustelemalla ei päästä toivottuun lopputulokseen, aina voi kävellä pois tai jättää eukon.

Parempi esimerkki olisi ehkä, että joissain ääritilanteissa naistakin voi olla pakko vahingoittaa, niin pahalta kuin se tuntuukin. Nykyään esimerkiksi naiset pääsevät armeijaan, useammassakin maassa. Mitäs jos tulee sota? Olisitko valmis ampumaan naisen? Entäs lähitaistelu? Olisitko valmis puukottamaan naista selvitäksesi? Pahoja kysymyksiä, jotka voivat jonain päivänä olla totta sotapojillemme. Entä jos joku nainen yrittää ryöstää sinut? Löytyyhän noita tyttöjen jengejäkin? Jos joku huumehörhö käy päälle puukon kanssa, olisitko valmis lyömään häntä? Minä olisin, sukupuolesta riippumatta. Siinä vaiheessa kun henkeni on uhattuna, en viitsi enää ajatella kasvatuksen kultaisia sääntöjä. Tämä oli pointtini.
 
Viimeksi muokattu:

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Jokunen vuosi sitten katseltiin kaverilla televisiosta yleisurheilun EM kisoja, joissa sitten joku teki maailmanennatyksen, en muista kuka.
No, kaverin tyttoystava siina sitten tuumaili, etta miten ihmeessa se voi tehda maailmanennatyksen, kun eikos nama ole vaan euroopan mestaruus kisat..

Ei oikeen noi umlautit futaa, mutta eikohan se tasta...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minä käsitin tuosta mission16w:n ensimmäisestä viestistä, että hän ei tarkoittanut parisuhteessa tapahtuvaa väkivaltaa, tai tavallisien osa-aika nalkuttajien aiheuttamia aggressioita. Naisen, lapsen ja vanhuksen lyöminen tavallisen riidan päätteeksi on raukkamaista ja tuomittavaa.

Mutta.

Olen m16w:n kanssa samaa mieltä tuosta hengenvaara tilanteesta. En ehkä ensimmäisenä löisi naista, vaikka hän minua uhkailisikin, vaan pyrkisin johonkin herrasmiesmäiseen ratkaisuun. Mutta jos asia sillä selviä tai varsinkin, jos olisin puolustamassa vaikkapa tyttöystävääni, en epäröisi lyödä. Toki lyönnin voiman ja kohteen voi vielä siinäki tilanteessa valita. Tai no tuota, harvoin niin kookasta naista tulee vastaan, että tilanteesta ei meikäläisen koolla ja voimilla selviäisi ilman lyöntiä, mutta sikäli mikäli ja lässyn lässyn lää.... toisaalta...
Toivottavasti ei tule sellaista tilannetta, että joutuisin pohdiskelemaan eri lyöntivaihtoehtoja

Taidanpa lähteä kämpille, moikka.
 
Aikoinaan portsarin hommia tehdessäni, jouduin käyttämään fyysistä voimaa silloin tällöin myös naisiin. Itse asiassa kertaalleen löinkin, kun joku kävi joukkotappelua rauhoittaessani takaapäin päälle, enkä siinä kerinnyt sukupuolta kyselemään. Tosin kyseinen nainen oli mittaiseni (182cm) ja varmaan 80kg painava.

En todellakaan ole ylpeä näistä tapauksista, kuten en niistäkään kerroista kun miehen kanssa joutui painimaan, mutta ne olivat osa työtä silloin ja pelokkaana 20-vuotiaana voiman käyttö tuntui ovihommissa helpommalta kuin puhuminen. En hyväksy missään tapauksessa väkivaltaa parisuhteessa, mutta muuten näen asian mission16w:n jälkimmäisen viestin tavoin.

Mitä naisen logiikkaan tulee, tässä muutama käytännön esimerkki.

- Ex-tyttöystävä velkaantui aikoinaan minulle n.5000 mk:n edestä. Kun noin puolen vuoden jälkeen rohkenin asiasta huomauttaa sain vastaani ryöpyn siitä kuinka ajattelen vain rahaa, punnitsen ihmissuhteet rahassa jne.

- Olin menossa kylään vaaleatukkaisen naisen luo. Tyttö sanoi puhelimessa katuosoitteen, kertoi talon värin ja millaisia autoja pihaan on pysäköity. Noin puolen tunnin etsimisen jälkeen selvisi, että kaikki muu talon numeroa myöten täsmäsi, mutta hän oli antanut viereisen kadun nimen, kun ei oikeaa muistanut.

Loppukaneettina kerrottakoon parisuhteen lyhyt määritelmä miehen näkökulmasta:
"Koskaan et tiedä mistä kysymys, mutta voit olla aina varma, että se on sinun syysi.":)

-Buddy
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nostanpa tämän ketjun ylös...

Tänään baarissa tapahtui aika erikoinen, tai sanotaanko ilmeisen normaali tapaus.

Siinä muutaman kaljan jälkeen olimme heittämässä kuviota lattialla. No siinä sitten ihan mukavan näköinen blondi tuli heittämään juttua. No vähän aikaa siinä tanssittiin, kunnes tämä naikkonen sanoi: "Mennäänkö pöytään juttelemaan?"

No itse tietenkin myönnyin tähän ja menimme pöytään. No tämä naisihminen siinä sitten kysäisi, kun pääsimme pöytään, että "Mitä sulla oli oikein asiaa?".

No ei siinä mitään. Meikäläinen vähän aikaa katsoi monttu auki. No ei siinä sitten syntynyt mitään pidempää, joten tämä nainen häippäsi aika pikaisesti pois ja meikäläinenkin siirtyi takaisin baaritiskille. Jälkeenpäin kun katselin, niin eukko tuntui tyrkyttävän itseään jokaiselle vastaantulijalle. Siinä vaiheessa tekikin jo mieli kysyä häneltä, että onko tuo numero 5 hänen selässään pelipaidan numero vai hänen hintansa...

Viimeisin havainto oli, kun poistuin baarista, että kyseinen reggae-pampula oli joraamassa kaverini kanssa. No sitä saa, mitä tilaa.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Sistis...

...oikeesti. Kuinka sä olet raportoimassa baari-iltaa klo 02.50. jatkoajassa? Missä sun miehinen ylpeytes on...?!?

Toiseksi uskon promilleilla olevan vaikutusta, mutta harkitse jatkossa vähän tuota "no"-sanan käyttöä. Mun äikänmaikka olis hirttänyt sut palleista tautofonian takia.

yllä oleva kieli poskessa

Vakavasti, kuten se jonkun sign: Woman is a mystery
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
[tsättiviesti]Joo... en tiedä mikä oli syy. Joskus vaan käy näin, että häipyy baarista jo kahden aikaan, kun väsyttää ja laskuhumala alkaa iskemään ja rahat alkavat loppua ja viimeisellä bussillä pääsee, ettei tarvitse kävellä kymmentä kilometriä tai sitten seisoskella tuntia taksijonossa tai sitten odotella 1½ tuntia aamun ensimmäistä bussia.... (pitkä lause, elä kerro äikänmaikalle).

Sitten sitä vielä saa hyvän idean käydä katsomassa, onko saanut sähköpostia ja samalla eksyy Jatkoaikaan...

Kun vielä nämä promillet lasketaan mukaan, niin sitä helposti tekeekin tällaista, että kirjoittaa omasta mielestään niin erikoisen tarinan tänne koko Suomen nähtäväksi. No näin kävi, mutta mitäs sitten. Naiset ovat erikoisia ja miehinen ylpeys oli eilen jossain parin promillen takana.

Tämä on sitä tositapauksia miehen logiikasta elävässä elämässä.

Eipä silti - ihan hauska ilta oli eilen ja krapulakaan ei ole mikään kamala.[/tsättiviesti]
 

Luiro

Jäsen
Eräs kaverini sai puhelun eräältä naispuoleiselta henkilöltä koskien kaverini alkoholinkäyttöä:

"Sä vaan juot, sä juot, sä juot ja... sitten sä lopetat."

Jos tuossa on joku logiikka, niin se on varmasti sitten naisen logiikkaa.
 

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Mies lähdössä sotaan(lentäjä).

Äiti tokaisee: Lennä sitten hiljaa ja matalalla.
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun sain mopon niin äiti päätti sit testiä sitä liikkeelle lähtö meni ihan hyvin mutta sitten kuuluu huuto"mistä napista tää kääntyy" ei kai se ny v#"*u mistää napista käänny olis tehny mieli vähä ärähtää
 

ace

Jäsen
Lisää naisen logiikkaa...

Hyvä ystäväni opetti aikoinaan tyttöystäväänsä ajamaan autolla. Siihen asti meni hyvin kunnes piti peruuttaa. Tyttö yritti survoa pakkia päälle painamatta kytkintä, johon kaverini tietysti ärähti että kytkintä pitää painaa kun vaihtaa. Tähän tyttö tokas: "Eihän pakki oo mikään vaihde kun sillä ei ajeta eteenpäin, joten ei silloin tarvitse kytkintä painaa kun pakille vaihtaa."

Sama naisihminen on myös väittänyt ihan tosissaan että nelivetoinen auto kulkee puolet kovempaa kuin kaksivetoinen, koska siinä vetää puolet enemmän pyöriä kuin kaksivetoisessa.
 

Rocco

Jäsen
Tulipa mieleen

Tässä eräänä kauniina iltapäivänä työpaikalla tein töitä eli kirjoittelin erääseen jenkkichattiin jossa jutustelin Amerikkalaisten naisten kanssa. Entuudestaan tuttuja ja mukavia naisia. Sitten nämä naiset alkoivat keskustella, ihme kyllä, kaupoista. Ne sitten kertoilivat toisilleen että "osin Targetista sellaisen ja sellaisen tavaran." Sitten ne kysyivät että ostanko minä sellaisia tavaroita Target-myymälästä. Sanoin että Suomessa ei ole Target-ketjua. Sitten ne kysyi "onko 7-11? Tai K-Mart? Tai WalMart?" Sanoin että ei ole yhtäkään noista Suomessa. Sitten äly hoi välähti. Naikkonen kysyi että "mistä sitten ostat kaikki tavarat?" :D

Teki mieli vastata jotakin mutta olin vain hiljaa ja en osannut edes nauraa, sen verran sain halosta päähäni.

EDIT: En sitten tiedä onko tämä naisen logiikkaa vai Amerikkalaista yksinkertaisuutta.

Lisäys: Tuli mieleen juttu lentokentällä. Nainen oli lentämässä lentokoneella Lontoosta takaisin USA:n. Kun nainen sai liput ja aikataulut hän ihmetteli myyjälle että "Kuinka voin olla perillä 20 minuutissa kun lento kestää 9 tuntia?" Koneen lähtöaika oli 14:00 Lontoosta ja saapumisaika 14:20 San Fransiscossa. Myyjä selitti että se johtuu aikavyöhykeistä. Nainen ei millään tajunnut kunnes myyjä sanoi että kone lentää todella nopeasti. Sitten nainen oli tyytyväinen ja lähti tiskiltä. Meinasin revetä muutaman kerran oikein kunnolla...
 
Viimeksi muokattu:

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Mitenkään naisia solvaamatta...

Faija kertoi tuossa vähän aikaa sitten tällaista: Eli porukat oli katselemassa Kärppien matsia Oulussa, kun tuomari teki ilmeisesti virheen. Mutsi sitten kuunteli yleisön elämöintiä vähän aikaa, jonka jälkeen ihmetteli: "mitä ihmeen Tuijaa ne tuolla huutaa?".
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No joo....Eräs tuntemani nainen meni käymään jouluostoksilla kesken duunipäivänsä. Kyseinen nainen odotti tärkeää työpuhelua, odotti koko aamupäivän, mutta halusi sitten käydä tekemässä muutamat pikaostokset, kun soittoa ei kuulunut. Ostoksille lähtiessään hän jätti kännykkänsä miespuoliselle työkaverilleen ja sanoi: "Olen poissa vain tunnin verran ja odotan tosi tärkeää puhelua NN:ltä. Voisitko vahtia kännykkää sillä aikaa, kun olen poissa, jos soitto sattuu tulemaan ja sano, että olen takaisin klo 13 maissa"
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
En sitten tiedä

Ei taida tämä mennä logiikan piikkiin mutta kumminkin naisiin sentään suuntautuu, tai siis heidän käyttäytymiseensä.
Olemme sählyjengiläisteni kanssa iltatuopilla, kun yhden meistä tyttöystävä (minua 3vuottavanhemman) väläyttää, Jurassic Park keskustelun seurauksena; 'Eikö ne dinosaurukset olekkaan satu olentoja'.. kyllä oli vaikea katsoa enää sinä iltana ko. tyttöä kohti, putoamatta pyödälle nauramaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eräs entinen koulutoverini, erittäin mukava naikkonen noin muuten, yritti lukiossa aikanaan psykologian tunnilla etsiä psykan kirjan sisällysluettelosta jotain '-ismiä'. En muista tarkkaan, mistä ismistä oli kyse, mutta sanotaan nyt vaikka kommunismi.

Maikka pyysi tätä tytsyä siis etsimään kirjasta johonkin henkilöön, joka oli kommunisti, liittyvää matskua. Avainsana oli tämä kommunisti, jota piti etsiä sisällysluettelosta. Tyttö etsi ja etsi, mutta totesi lopulta, että ei löytyny mitään kommunistista, sen sijaan kommunismista kyllä.
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän kertoi autokoulun opettajani: Hänen kaverilleen oli tämän vaimo soittanut tien päältä ja kertonut että öljynpaineen merkkivalo palaa. Kaveri oli tietysti neuvonut vaimoa lisäämään öljyä moottoriin. Jonkin ajan kuluttua vaimo oli soittanut uudestaan että nyt ei auto lähde käymään. Kaveri oli vähän ihmetellyt mistä voisi johtua ja soitti sitten autokoulun maikalleni että tämä lähtisi mukaan kun autoista kerran jotain tietää. No äijät saapui paikalle ja ihmettelemään kun ei käynnisty. Sitten kysyivät naiselta että mitä sinä sitten oikein teit?? Nainen oli käynyt hakemassa takakontista tyhjän 5 litran öljypönkän ja näyttänyt että tää oli täynnä tuol takakontis ja tän mä sinne tyhjensin...
 

Kiekkojuristi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
naislogiikkaa ja autoilua

Vaimon sukulaistyttönen oli tuossa muutama vuosi sitten saanut ajokortin ja ajeltuaan illalla kavereiden luona oli sitten tullut sellaiseen tilanteeseen, että auto oli tankattava.

Ei siinä mitään, evästys oli tehty minun taholtani ja firman bensakortin tunnuskin tiedossa. Kaikki siis ok?!

Ei muuta kuin hurautus Munkkiniemen Teboilille ja pieni kauhistelu, että kun menoveden hinta on kyllä aika korkealla, vaikka ei sitä itse maksaisikaan.

Mikäpä tietysti yksinkertaisempaa kuin tankata halvalla dieseliä...

Jossakin vaiheessa alkoi tyttöä epäilyttämään, koska "miksi kaikki ihmiset eivät käyttäisi vain dieseliä kun se on paljon halvempaa!"

Päätti sitten onneksi soittaa ja kysyä neuvoa, jolloin suurempaa vahinkoa ei tullut kuin tankin tyhjennys. Jos olisi ehtinyt käynnistää, olisi työllä ollut hintaa.

Kuten varmaan uskotte, on tyttö saanut kuunnella kuittia.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Naisen lyömisestä

Noo, kerronpa teille tositapauksen. Syntyipä kerran tappelu, jossa olin osallisena. Meitä ole kaksi, ja toisella puolella oli noin kymmenen miestä sekä yksi nainen. Tappelu lähti liikkeelle siitä, että tämä ennestään tuntematon nainen aivan käsittämättömästä syystä päätti ohimennessään lyödä kaveriani päähän. Suun soitoksihan se meni, ja eipä siinä montaa sanaa keritty vaihtamaan, kun kymmenen miestä ja yksi nainen oli kimpussa. Kaverini kaatui maahan, ja tämä kyseinen naikkonen potkaisi kaveriani naamaan noin 2-3 kertaa. Itse en pystynyt tilanteeseen puuttumaan, kun oli hommaa ihan tarpeeksi oman naaman suojelemisessa. Onneksi tilanteesta selvittiin pääosin pintanaarmuilla, mutta tuon naamaanpotkimisepisodin jälkeen olisin muuten lyönyt, jos olisin pystynyt. Rajansa kaikella.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Naisenlogiikka

Nyt kiikun kaakun oleva suhteeni long term tyttöystävääni on antanu mitä loistavampia esimerkkejä naisenlogiikasta.

1. Saunaosastolla oli iso merkki "ei tupakointia" hän meni ja poltti ystäviensä kanssa saunassa". -"no sielä oli hyvä ilman vaihto"

2. jos riitauduimme puhelimessa ja laitoin hänelle luurin korvaan. Hän soittaa seuraavalla sekunnilla "älä enää koskaan tee tuota, et ikinä voi tietää mitä tapahtuu". Kuntaas aina kun hän suuttui minulle luuri läpsähti korvalle. No se on kuullemma naisten yksinoikeus.

3. Hänen mielestään miesten ajokortti ikä pitäisi nostaa 20, koska 21 vuotiaat ja nuoremmat kortilliset miehet ajavat enemmän kolareita. Naiset ovat kuullemma parempia ajajia.

Olen juuri nyt korviani myöten täynnä kaikkea feminismi paskaa ja muuta. Nyt kun saisi päätettyä suhteen kunnialla ja olemalla vapaa ja olemalla hautomatta maljaa vahvasti humalassa koko kesän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös