Naisen logiikkaa, tositapauksia elävästä elämästä

  • 143 881
  • 462

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Naisten shoppailuunhan liittyy minun lähipiirissäni usein myös seuraava ilmiö; tuntikaupalla kestäneen pörheltämisen jälkeen löydetty tuote/tuotteet viedään takaisin seuraavana päivänä "kun ei se oikein sopinutkaan/ollut mun tyyliä". Asia ei siis tullut selväksi kolmen naisen voimin kaupassa? Siis ostaja itse, hänen ystävättärensä ja myyjätär...

Jos mies käydessään vaateostoksilla huikkaisee sovituskopin verhon raosta myyjälle että "viittitkö tulla tsiigaan sopiiko nää housut" on siinä naismyyjän kyseessä olen hänen mielestään tökerö iskuyritys. Miesmyyjä taas epäilee asiakasta homoksi tai on itse homo ja innostuu liikaa.

Vaikea homma!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Linda
Väittikö joku vielä, että miehen rooliin baarissa ei kuulu tarjota juomia?
Toki kuuluu. Siis omalle naiselle. Tuntemattomille makean päärynäsiiderin kärttäjille on olemassa vain yksi vastaus, ja se on kahdesta eri vokaalista muodostuva sana.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Re: Re: Lipun ostossa

Viestin lähetti Designer
Tuostako se johtuu? Siis se, että naiselta saattaa mennä hyvinkin iloisesti viisi minuuttia pohtiessa sitä, laittaako talvitakin alle mustan vai harmaan kaulaliinan tai sitä, ostaako kaupasta mansikka- vai vadelmajogurttia. Miehiltä noiden päätösten tekemiseen menee keskimäärin neljä sekuntia.

Ei minua haittaa ollenkaan se, että naisten ja miesten ajattelutavat poikkeavat toisistaan. Ja sitä naisten logiikkaa on mahdollista oppia rajallisesti tulkitsemaan, ainakin jollain todella yleisellä tasolla...

Ja tuollaisia päätöksiä pitäisi vielä himassa tehdä työpäivän jälkeen, niin kuin ei olisi palkkatyössä saanut tarpeeksi päättää.

Nythän alkaa se paha aika kun joululahjoja ostellaan.
Siinä mielipidettä kysytään taas, mutta sillä ei taas ole lopullisen lahjan kanssa mitään tekemistä.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Terve

Kaipa tämä minunkin juttuni otsikkoon sopii.Nimittäin rakas vaimoni soitti mulle äsken ja kysyi miten palovaroittimen saa sammutettua.Tämä kokkaajani oli nimittäin laittanut uunissa fisua kypsymään ja kaipa siellä oli jotain vanhaa stigmaa jäljellä.Käryähän siitä tuli ja keittiössä KIRKUI varoitin.Sanoin sille,jotta ottaa patterit vähäksi aikaa pois,niin eiköhän se siitä.

Rupesi vaimoni pohtimaan sen jälkeen,että mitä sitten kun on tulipalo ja joka puolella soivat varoittimet,kiva odottaa palokuntaa varoittimien soidessa.

SIIS HALOO!!!!!!!

Mä lopetin puhelun siihen ja lähdin täällä duunissa ulos nauramaan,ja nauroinkin kauan!!!!!!!!
 
Suosikkijoukkue
ei ole
Lisää naisen logiikasta...

Pari juttua entisestä tyttöystävästäni (muuten ihan fiksu flikka):
Noin 15-vuotiaana tämä oli ihastunut paikalliseen jääpallojunnuun. Jonain viikonloppuna näki taas sen perjantai-iltana kaupungilla torin tienoilla ja huomasi pojan polttavan tupakkia (hyi! urheilijanuorukainen!). Tyttö ajatteli, että siinähän olisi oiva tilaisuus mennä tutustumaan ja paineli kysymään, olisiko pojalla tarjota tupakkaa. Poika ihmetteli sitä ja sanoi, ettei tiennyt tytön polttavan, johon tyttö vastasi, että "olenhan mä jo polttanut jonkun aikaa". Poika tarjosi tupakin ja lisäksi tultakin. Tupakka ei kuitenkaan ottanut syttyäkseen ja niinpä poika neuvoi: Hei, sun pitäis imee, ei puhaltaa!
Toinen tapaus sattui sitten jo seurusteluaikoinamme. Pelailtiin Trivial Pursuittia pikkubroidini kanssa ja tyttöystävälleni tuli seuraava helpohko urheilukysymys: Missä urheilulajissa pitää koko ajan olla toinen jalka maassa? Tyttö mietti ja mietti, kertoi, että tietää, muttei saa päähänsä lajia. Viimein luovutti ja kerrottuamme vastauksen (kävely), hän huudahti: No. tottakai ja eikös se pidä olla oikea jalka! Peli loppui siihen, kun naurettuamme jonkun tovin pikkuveljeni lähti hakemaan vettä keittiöstä raahaten oikeaa jalkaa perässään. Pystyi kuitenkin vaivoin väistämään perään lentänyttä pelilautaa nappuloineen.
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Täytyy vielä lisätä tuohon aiempaan shoppailuasiaan.

Äitini ystävällä on jonkinlainen kaupassakäynnin ongelma.
Hän käy ruokakaupassa muutaman kerran päivässä.
Ensiksi ostoskorissa saattaa olla esim. tölkki maitoa, pari tomaattia, 100g leikkelekinkkua, patonki, omena.
Perheenäitinä hän kuitenkin huomaa pian, että taas on jääkaappi tyhjänä, jälleen kauppaan ja samantyyppiset ostokset. Eräänäkin päivänä tämä rouva kävi VIISI kertaa ruokaostoksilla päivän aikana! Ei lainkaan organisointikykyä tai kauaskantoista ajattelua.

Laivalla tms. matkalla tämä rouva saa mielenrauhan vasta, kun kaikki rahat on tuhlattu. Ennen ei ole aloillaan, kun koko matkakassa on vain johonkin saatu käytettyä. Sairasta.

Tämä ei suoranaisesti liity pelkästään naisiin, mutta kuitenkin.
Ollessani Jenkeissä vaihto-oppilaana perheen tytär kysyi, missä olin opppinut puhumaan suomea. :D

Koulussa jotkut tytöt kysyivät, että onko Suomessa Mc Donaldsia ja ajetaanko täällä vain saksalaisilla autoilla.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Re: Re: Lipun ostossa

Viestin lähetti Designer
Tuostako se johtuu? Siis se, että naiselta saattaa mennä hyvinkin iloisesti viisi minuuttia pohtiessa sitä, laittaako talvitakin alle mustan vai harmaan kaulaliinan tai sitä, ostaako kaupasta mansikka- vai vadelmajogurttia. Miehiltä noiden päätösten tekemiseen menee keskimäärin neljä sekuntia.

Auts... taidan sittenkin olla nainen. Saatan viettää vaatekaapin edessä hyvinkin pari minuuttia hahmotelessani erilaisia asustekokonaisuuksia. No, ei se nyt ole aivan joka aamuista.

Tämän viestin lähetti Dave
Naisen (tutkittu, ei henk.koht. mielipide) ajatuksenjuoksu toimii niin, että hän takertuu yksittäiseen pikkuasiaan tajuamatta sen tärkeyttä suhteessa muihin vaikuttaviin asioihin.
...ja...
tämän taas JHag
...mutta mun rouva hoitaa radion, puhuu puhelimessa (autosarja), ojentaa takapenkin tenavalle pastillin/banaanin, meikkaa liikennevaloissa ja miettii samalla ääneen työasioitaan minun kanssani, vaikka onkin puhelu menossa samanaikaisesti ystävättären kanssa.
Nämä ei nyt täsmää täysin. Eihän? No joo, antaa olla.


Oma tyttö on fiksu ja kaikinpuolin käytännöllinen, joten lähinnä tulee törmättyä ajattelutavan eroihin. Niissä riittäkin sitten välillä sen verran selvittämistä, että ihan tyytyväinen olen, kun minua on siunattu oman ajattelukyvyn omaavalla tytöllä. Siis tarkoitan sellaista, joka miettii ensin ihmetyksen kohdetta ja kysyy vasta sitten, kun ei todellakaan itse tiedä asiaa. Niin. Pitäisiköhän minun lähteä pois koulusta. Niskaa jomottaa ja teksti alkaa puuroutumaan.

Hyvä Hannu! Hyvä Suomi! Hyvä kertakaikkiaan koko systeemi!
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Entäs tää...

Tyttöystäväni vanha koulukaveri saapui Saksasta tervehtimään. Sattui olemaan lippuja joten veimme hänet katsomaan Frölunda - Färjestad matsia.
Joukkueet ja tuomarit astuivat jäälle ja alkoivat lämmittelemään. Neiti vieressäni katsoi ihastuksissaan isoa hallia ja tuumasi: "Eikö jäällä tule aika kova tungos kun he alkavat pelaamaan..."

Toinen tyypillinen keskustelu sattui kerran katsoessani MM-lätkää töllöttimestä.

Tyttöystäväni selitti ja selitti... kaikkea ihan tyhjää, kunnes kysyi:
"Kuunteletko sinä mitä minä sanon"?
-Joo.. tottakai!!
"No mitä minä sanoin"?
-Noo.. sanoit että kamu on hieman seis töissä....
"Sen sanoin sitä ennen... mitä senjälkeen sanoin..."?

Kumpiko oli tyhmempi? Minä joka halusin katsoa lätkää vai hän joka ei ymmärtänyt että halusin katsoa lätkää enkä kuunnella hänen höpinäänsä?

Niin... ja sitten Lauri Pitkälämäri joka teki hyvän sopimuksen Korpilompolo IF:n kanssa. Sopimus takasi vapaan asunnon, vapaan auton, vapaat safkat, vapaat vaatteet ja nappulaa muutamaksi vuodeksi yllinkyllin. Lauri ryntäsi kotiin esittämään uransa huippu-uutista Leena Pitkälämärille. Leena tuumasi: "Mutta rakkaani.. en minä halua asua Korpilompolossa...:(
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No, laitetaan nyt sitten...

Velipoikani oli perheineen Korkeasaaressa (käymässä). Tulivat leijonahäkin luo ja näkivät komean harjakkaan urosleijonan. Vanhempi poika kysyi:
"Äiti, mikä tuo on?"
"Se on leijona", vastasi äiti.

Sitten esiin asteli harjaton yksilö samassa häkissä. Jälleen kuului kysymys:
"Äiti, mikä tuo sitten on?"
"Emmä tiedä... Olisko se sitten se tiikeri?"

Velipoika nauroi tapausta aika pitkään, ja kyllähän sille yhä naureskellaan kimpassa kun muistetaan. Velipojan vaimoihminenkin on sen verran huumorintajuinen että nauraa myös kun asia otetaan puheeksi.


Oma vaimo on kirjoittanut ylioppilaaksi yhtä enemmällä puoltoäänellä kuin meikä, joten siltä suunnalta on paha odotella moisia köpiä. Eikä se muutenkaan sorru noihin perinteisiin naisen logiikan saloihin. Ei vaan mokoma tykkää jääkiekosta yhtään. Liian fiksu?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Siis eihän naisen erilaisella tavalla katsella maailmaa ja muodostaa kysymyksiä ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa. Sehän siinä hauskaa onkin, että myös älykkäät naiset (kuten mun vaimo, sillähän on fiksuuden osoituksena LOISTAVA miesmaku!) ovat niin perinaisellisia.

Että jos joku telaketjufeministi (eihän täällä niitä ole?) luulee, että avatessani tämän ketjun tarkoitus oli keskustella naisten tyhmyydestä, niin erehdyit, Irmeli.

Vain erilaisuudesta tässä on kyse.

Ja tässä taas:
Naapurimme, ihan näpsäkän näköinen nuorirouva, oli ottanut tietokoneen piuhan tässä taannoin seinästä. Ihmeteltiin kun yritettiin isännän kanssa pelata vähän tietokonepeliä (todella älykästä puuhaa siis) että miksei tapahdu mitään. Huomattiin, että piuha on irti seinästä ja kysyttiin, että onko se pudonnut vahingossa. Mimmi sanoi, että ei tietenkään, otin sen pois ettei sinne mene se virus:D
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yksi piirre, jonka olen havainnut etupäässä naisilla on eräs kännykän käyttöön liittyvä ominaisuus. Jos sattuu olemaan jotain kysyttävää jostain asiasta, niin minkä hemmetin takia pitää hoitaa asia tekstiviesteillä. Juuri eilen erään yksinkertaisen asian selvittämiseen meni viisi viestiä kumpaankin suuntaan... jos olisi tajuttu soittaa, niin asian selvittämiseen olisi mennyt max. 15s... Eipä silti... miehen logiikkaa taisi tässä tilanteessa olla oma toimintani... olisinhan minäkin voinut soittaa tälle henkilölle ensimmäisen viestin jälkeen, niin olisin välttänyt monta viestiä... mutta minkäs teet...
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tällainen juttu tuli mieleen

Eli tällaisen jutun kuulin eräältä tyypiltä. Liittyyhän tämäkin naisiin, sillä päähenkilönä on eräs keski-ikäinen rouva.

No niin, tällä rouvalla oli siis auto sammunut tielle, eikä hän sitä yllätys yllätys itse liikkeelle saanut tai mitään osannut sille tehdä. Sitten joku mies pysähtyi kyselemään, että tarviitko apua, ja että hän voi hinata rouvan lähimmälle bensa-asemalle.

No, autot kytkettiin kiinni ja hinaus alkoi. Mutta jonkin ajan päästä mies alkoi katselemaan peruutuspeiliin että miten toi auto tulee niin oudon näköisesti tuolta takaa, mitähän siellä oikein tapahtuu. Mies pysäytti ja meni katsomaan. Siellä rouva istui rauhallisesti takapenkillä.

Täytyy myöntää, että repesin tosiaan itse kun tämän kuulin...ei tullut sitten mieleen sellaista, että sitä takimmaistakin pitäisi ohjata. Voin vain kuvitella miten se on kaarteessa mennyt se auto :)
 

Pluto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ex
No, laitetaan nyt sitten...

Velipoikani oli perheineen Korkeasaaressa (käymässä). Tulivat leijonahäkin luo ja näkivät komean harjakkaan urosleijonan. Vanhempi poika kysyi:
"Äiti, mikä tuo on?"
"Se on leijona", vastasi äiti.

Sitten esiin asteli harjaton yksilö samassa häkissä. Jälleen kuului kysymys:
"Äiti, mikä tuo sitten on?"
"Emmä tiedä... Olisko se sitten se tiikeri?"
...



Tätä juttua lukiessani alkoi jotenkin tuntua, että olisin joskus kohdannut tilanteen. Pienen mietiskelyn jälkeen sainkin mistä moinen johtui.

Eli olin viime kesänä tyttöystäväni + muutaman muun kanssa korkeasaaressa darrapäivää viettämässä. Melkein heti saavuttuamme menimme ihailemaan leijonia, jotka loikoilevat siinä alussa jos paatilla saapuu. Eihän siellä tietysti näkynyt muita kuin naaraspuolisia leijonia ja niitä aikamme ihailtuamme jatkoimme matkaa. No, aikamme siellä Korkeasaarta kierreltyämme pohdimme mitä eläimiä meillä kenties olisi vielä näkemättä. Eikös tyttöystäväni tietysti mene möläyttämään, että missäs niitä leijonia on. Eihän siinä muuta voinut kuin hölmistyneenä todeta, että HÄ? Niitähän me siitä heti alussa katteltiin vaikka kuinka pitkään. No, hänen mielestään ne tietysti ja aivan normaalisti olivat tiikereitä. Eihän niillä ollut sitä harjaakaan. Surullista mutta totta.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti Sistis

Yksi piirre, jonka olen havainnut etupäässä naisilla on eräs kännykän käyttöön liittyvä ominaisuus. Jos sattuu olemaan jotain kysyttävää jostain asiasta, niin minkä hemmetin takia pitää hoitaa asia tekstiviesteillä. Juuri eilen erään yksinkertaisen asian selvittämiseen meni viisi viestiä kumpaankin suuntaan... jos olisi tajuttu soittaa, niin asian selvittämiseen olisi mennyt max. 15s...

Sistis:

Totta osittain,meidän eukolle kun duunikaveri soittaa,niin valehtelematta he pulisevat n.2tuntia ja tämän ajan minä saan hoitaa kaikkea kotiin liittyvää,tai ainakin niitä,jotka euloltani jäivät puhelun johdosta kesken.Puhelun jälkeen olenkin usein kysynyt,että mitäs tärkeää siellä nyt oli.Vastaus on aina,ei mitään,kunhan juoruttiin.:o

Olen liikuttavan samaa mieltä JHagin kanssa siitä,että en minäkään tahdo naisia tyhmiksi haukkua,välillä vaan heidän ratkaisunsa herättävät hilpeyttä.Varmasti naiset ajattelevat meistä köriläistä samoin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuli yksi tarina kanssa mieleen. Tämä saattaa olla ns. urbaani legenda, mutta en ole varma. Hauska se on joka tapauksessa.
Mies ja vaimo ajelivat kohti kotia. Olivat vähän syrjemmässä ja mies huomasi, että bensamittari alkaa näyttää lähes tyhjää. Mies vähän huolestui, kun ei meinannut huoltoasemiakaan olla lähimailla. Noh vaimo tokaisi tähän, että pistä kaasu pohjaan, niin ehditään kotiin, ennen kuin bensa loppuu!:D
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Naisen logiikkaa nämäkin:
Tekstiviesteistä, miksi pitää aina vastata lopuksi erillisellä viestillä "Ok", eli taas markka meni ja kun se toistuu sata kertaa kuussa on täysin turha satku mennyt. (Meneehän sitä turhempaankin, mutta kysymys onkin periaatteesta). Vahingossa kerran tätä kysyessäni, vastaus kuului: "eihän siinä ole kuin kaksi kirjainta"...
Toinen juttu onkin se kaikkien miesten tuntema ja pelkäämä kysymys:"Ottaisinko tämän sinisen vai vihreän jakun?"
Tähän kun ei ole oikeaa vastausta, jos valitset sinisen kysyy hän mitä vikaa tässä vihreässä on ja päinvastoin. Ja kun taksi on mittari päällä ovella odottamassa, niin vielä kerran vaihdetaan asua.
Mutta olen samaa mieltä, ilmankaan ei osaa olla.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Naisten tekstiviesti/kännykkä -kulttuurissa on tällainenkin variaatio: mimmi A lähettää tekstarin mimmille B. Tekstari käsittelee mimmi C:tä. B vastaa A:lle tyyliin "ei oo totta" ja A lisää vettä myllyyn uusilla jutuilla. Pian, noin 10 tekstarin jälkeen molemmat kyllästyvät näpyttelyyn ja jompikumpi ottaa puhelun, missä käsitellään samaa teemaa (mimmi C). Puhelu on pitkä.
Asiaa käsitellään jatkossakin paljon.

Kun lasku lopulta tulee, A:n tai B:n kundikaveri/aviomies saa kuulla hirveän valituksen "älyttömästä kännykkälaskusta". Kun mies sitten menee möläyttämään, että mitäs puhut ja tekstailet niin paljon, niin nainen vastaa: "tää ei oo MUN vaan mimmi C:n VIKA"....Niinpäniin..;)
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämäkään ei välttämättä koske suoranaisesti naisia, mutta naiset tätä enemmän harrastavat omien havaintojeni perusteella.

Mielestäni kännykkä on yhteydenpitoväline, ei juoruluuri. Tottakai esim. työpuhelut tms. ovat asia erikseen.
Minun vapaa-ajan puheluni ovat kutakuinkin seuraavanlaisia:
"Missä oot?" "Oon Montussa, tuutko tänne?" "Okei, jutellaan tarkemmin kohta, moro." "Moro!"
Aikaa kului about 15sek.

Jos kello on 16.50 ja tietää että puhelu kestää pitkään ,mutta asia ei ole akuutti, miksei odota sitä kymmentä minuuttia, jolloin useimpien liittymien hinnat tippuvat?


:confused:
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti fiftyeight
Toinen juttu onkin se kaikkien miesten tuntema ja pelkäämä kysymys:"Ottaisinko tämän sinisen vai vihreän jakun?"
Tähän kun ei ole oikeaa vastausta, jos valitset sinisen kysyy hän mitä vikaa tässä vihreässä on ja päinvastoin.
Jee, vaatteet. Montako kertaa olette joutuneet tavarataloihin ja vaatekauppoihin "viettämään yhteistä aikaa"? Siinä sitten lompsitaan hyllyjen ja naulakoiden välissä ja yritetään olla näyttämättä niitä kärsimyksiä. Välillä melkein huvittaa, kun näkee muita samanlaisia pariskuntia: nainen menee edellä ja ihmettelee vaatteita, mies tulee perässä ja kiroaa kohtaloaan. Siinä kun miesten katseet kohtaavat, niin sanoja ei tarvita. Molemminpuolista myötätuntoa on ilmassa roppakaupalla.

Vaatteisiin liittyy liian usein myös seuraavanlainen keskustelu:
"Mitä mieltä sä tästä olet, sopisko tämä?"
"Joo, toi on ihan hyvä"
"Aijaa, mitä vikaa tässä on?".
 

JanJ

Jäsen
Pari juttua liikenteestä:

Kaverini äiti soitti joskus kaverilleni ja sanoi että auto tais hajota.
Kaveri kysyi että onkos bensa loppu, El Camino kun kuluttaa aika kivasti. Äiti sanoi että kyllä bensaa on mutta ei vaan auto käy.
Mentiin sitten paikalle. Bensamittari näytti nollaa.
Kaveri sanoi että bensahan tästä on loppu perhana.
Äiti väitti vastaan ja sanoi että kato nyt vaikka, kyllä valot menee ihan normaalisti päälle, eli bensaa kyllä on.
Hetken vallitsi outo hiljaisuus......


Toinen juttu tulee sarjasta vahvistamattomat tarinat.
Eräs ukko joskus jutteli että sen muija oli soittanut ja sanonut että auto teki tenän tien varteen.
Ukko lähti sitten hakemaan eukkoa pois ja nappasi hinausköyden messiin. Paikalla oli vaimo ystävättärensä kanssa odottelemassa.
Mies ehdotti että jospa nyt hinataan auto samalla kun on tuo köysikin mukana. Näin sovittiin.
Mies sitoi köydet ja kehoitti naisia astumaan autoon.
Hinaus alkoi kivasti mutta ekassa risteyksessä auto tuli täysillä hinaavan auton perään. Mies meni sitten katsomaan että miten kävi ja miksi. Suuri hämmästys valtasi miehen kun hän huomasi että molemmat naiset istuivat auton takapenkillä!
Vaimo puolusteli että "ajateltiin että siellä ois mukavampi matkustaa, kun ei tarvitse nyt itse ajaa autoakaan."
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Designer, katseemme ovat varmasti kohdanneet. Itiksessä tai Forumissa.
Mutta vain tuskaisissa merkeissä.
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
JanJ

Onkohan tuo sinun hinausjuttusi jotenkin yhteydessä omani kanssa? Mahtaako kyse olla samasta tapahtumasta? Tosin minun tarinassani kyseessä on vain yksi rouvahenkilö...
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No meidän emänällä (=äiti n. 45v. ) oli firman pikkujoulut yhdessä Oululaisessa ravintolassa. Seuraavan kerran kun äiti näki veljeään, niin se ihan pokkana kerto, että siitä ravintolasta on tullut semmonen levoton nuorten paikka, silloin 25 vuotta sitten se oli ihan kunnollinen paikka. :)

Mehän naurettiin, että oisko ajalla jotakin tekemistä asian suhteen.
 

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
Ajeltiin ex tyttöystävän kanssa yöllä kotia kohti, sää oli kirkas ja taivaalla mollotti täysikuu. Keskusteltiin kuun "kasvamisesta" ja "pienenemisestä", kun ex kysäisi varoittamatta, montakos kertaa kuukaudessa on täysikuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös