Naisasiat

  • 7 511 344
  • 26 566

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Viestin lähetti pernaveikko
Kansanedustaja Eero Akaan-Penttilän tänäisessä Hesarin mielipidekirjoituksessa on mielenkiintoinen fakta.

Lähdettä hän ei mainitse, mutta toteaa, että "kiistämätön tutkimustulos kertoo, että neljä viidestä avo- tai avioliitosta päättyy Suomessa naisen aloitteesta."

Miehillä on tunnetusti taipumus havahtua vasta sitten, kun todellakin on liian myöhäistä.

Mitä muita syitä tälle mahtaisi olla?

Jahas, minä olen sitten se yksi viidestä, jonka avo- ja avioliitto päättyi miehen toimesta... hmm

Ja eipä ole infottavaa miesrintamalla tälläkään hetkellä. "Ollaan vaan kavereita..." joopa joo
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Viestin lähetti pernaveikko
Kansanedustaja Eero Akaan-Penttilän tänäisessä Hesarin mielipidekirjoituksessa on mielenkiintoinen fakta.

Lähdettä hän ei mainitse, mutta toteaa, että "kiistämätön tutkimustulos kertoo, että neljä viidestä avo- tai avioliitosta päättyy Suomessa naisen aloitteesta."

Pirjo Paajasen uudehkon tutkimuksen mukaan AVIOeroista kahdessa kolmesta aloitteentekijänä on ollut nainen, miehet neljäsosassa ja yhteinen aloite kymmenessä prosentissa.

Lopullinen päätös yhteinen kolmasosalla, miehen 14 % ja naisen 55%.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Tyttöystäväni ystävä yritti sekoittaa suhdettamme...

Viestin lähetti Dante
Naiset ovat toisilleen erittäin kateellista sakkia ja varsinkin myöhäis-pissikset voivat ihmiselon sääntöjä opetellessaan äityä melkoisiin ylilyönteihin. Naisten keskinäistä kateutta on vaikea ymmärtää ja lähes mahdotonta aliarvioida.

Tuttu juttu omastakin kaveripiiristä, mutta nostaisin rinnalle myös mustasukkaisuuden. Itsellänikin on varmaankin lähes malliesimerkki mustasukkaisesta ystävästä, jonka kanssa samat välienselvittelyt, pienemmät tai suuremmat riidat ja kriisit toistuvat periaatteessa aina, kun onnistun luomaan itselleni uuden läheisen ja merkittävän ihmissuhteen. Viimeisimmät konfliktit kävimme jälleen läpi keväällä ja kesällä, yllättäen siis silloin, kun minun ja mieheni välinen suhde alkoi todella muuttua syväksi. Sen verran on kuitenkin pakko sanoa, että tälläkin tytöllä on syynsä mustasukkaisuuteensa ja menettämisen pelkoonsa, ei siinä, että olisin oikeasti lakannut välittämästä hänestä, vaan lähinnä traumaattisessa menneisyydessä. Ihminen, joka kokee menetyksiä, pelkoja, pettymyksiä ja ahdistuksia ihmissuhteissaan jo lapsena oireilee niistä usein myös myöhemmällä iällä. Ei siis aina tuomita ihmistä vain tämän hetken perusteella, historialla voi olla myös osansa, joka ei aina ole mikään ihan pieni.

Tyttöjen väliseen kateuteen, mustasukkaisuuteen, omistushaluun ja kieroiluunkin liittyen voin kertoa esimerkin jo ala-asteelta, neljänneltä luokalta. Kaikessa naurettavuudessaan se ehkä kuvaa melko hyvinkin sitä, että tyttöjenkin maailmassa peli voi joskus olla julmaa, etenkin kun on kyse ihastumisista. Olin siis ystäväni kanssa ihastunut luokallemme tulleeseen uuteen poikaan, ja istuimmepa vielä samassa ryhmässä kaikki kolme. Pieni kilpailu ystäväni ja minun välillä alkoi saada dramaattisia piirteitä siinä vaiheessa, kun minulla ja pojalla alkoi olla melko hauskaa keskenämme, naureskelimme, keksimme hauskoja (?) juttuja jne. Sainkin sitten erään välitunnin jälkeen huomata penaalini kadonneen mystisesti. Etsintätöitä tehtiin jonkun aikaa, kunnes tämä ystäväni veti minut pulpettinsa luokse, otti penaalini omasta pulpetistaan ja suorastaan sähisi kuin vihainen kissa "Siitäs sait, kun vehtasit Xxxx:n kanssa!!" samalla, kun antoi penaalini takaisin. Nykyisin naurattaa suhteellisen kovin, kun tuota muistelee muiden tovereiden kanssa...

Kerroin jo aiemmin tässä ketjussa mielipiteeni varatun ihmisen "yrittämisestä". Samaa ehdottomuutta ja rehellisyyttä suosisin myös esimerkiksi Koalan tilanteessa: vaikka ei omaisi rakastuneen ihmisen tunteita kumppaniaan kohtaan, olisi silti syytä kunnioittaa häntä. Ja tuossa tilanteessa kunnioitus ainakin merkitsee sitä, että totuus tulee ulos mielen pohjukoilta ja äkkiä. Sen uskon, että ystävyys olisi mukavaa säilyttää, mutta voiko sitä toisaalta enää vaatia henkilöltä, jota on periaatteessa pettänyt? Tai no, toki puhun taas vain omista mielipiteistä, mutta ainakin itse koen "henkisen pettämisen" jopa pahemmaksi asiaksi kuin fyysisen pettämisen hyväksymättä kumpaakaan yhtään toista enempää. Kuten joku jo kirjoittikin, niin aina kaikkea ei voi saada, vaan joskus on tehtävä molemmille osapuolille kipeistä ratkaisuista vähiten kipeä.

Ja koska en varmaankaan ole vielä siirappihunajoinut omaa suhdettani läheskään liikaa täällä, kerron vielä, että kovin on kiva olla toisen kanssa.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
taas täällä

Nonnii, nyt sitten d-day siirtyi vastapuolen ehdotuksesta. Centerbet pistääkin kertoimia peliin, meneekö masamanilla heti kättelyssä hommat päin mäntyä....

Ei kait tässä tämän kauheampaa, heh...

Kaveria on tässä taas saanut lohdutella...
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Viestin lähetti Ted Raikas
Täytyy todeta että tämä on aika kaoottinen ketju jos mikä. Osa on maansa myyneitä ja toiset onnensa kukkuloilla. Jokseenkin pelottavaa luettavaa ja alkaa tuntumaan että olisikohan kaksi erillistä ketjua paikoillaan? Esim. Eroketju ja Rakastumisketju?

Meinaan jos itselläni olisi pidempiaikainen suhde katkennut juuri, niin voisi ehkä hieman masentaa entisestään lukea jonkun/joidenkin onnensa hehkuttamista.

Tilanteet naisten kanssa muuttuu niin silmänräpäyksessä, että itse ei pysy edes perässä. Ensin ollaan eroamassa,mutta seuraavapäivänä jo taas jotain ihan muuta. Oma tilanne taasen on yhtä kaaosta kuten muutava sivu takaperin kirjoittelin. Ei naisten kanssa voi tietää mitä pitäisi oikeastaan tehdä. Omassa tapauksessa pitkä suhde on katkolla, vai onko? Järjen mukaan kyllä, mutta olen näemmä ihme lapanen. Jos jotakuta kiinostaa, niin pari sivua takaperin tässä ketjussa tilitin jotain tilanteestani.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: taas täällä

Viestin lähetti masaman
Nonnii, nyt sitten d-day siirtyi vastapuolen ehdotuksesta. Centerbet pistääkin kertoimia peliin, meneekö masamanilla heti kättelyssä hommat päin mäntyä....

Niin, itse päädyn sanomaan, että vituiksi meni.

Väite perustuu omakohtaisiin kokemuksiin.

Täältä tähän
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
niinpä nii

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse päädyn sanomaan, että vituiksi meni.

Väite perustuu omakohtaisiin kokemuksiin.

Täältä tähän
[/QUOTE

Sitähän tässä on itekkin pohtinut päivän mittaan, mutta kun on taas viikonloppu tulossa niin ei muuta kuin siirtämään tätäkin päivää:) Viikon päästä vasta, hehe...


Ny kannattaa erva laittaa paalua "vituiks män" osioon... Mutta onhan tuolla meressä vielä vaikka minkä näköstä lahnaa ja kun on ittellä lasit niin ne pois ja nainen kaunistuu ihan silmissä:)
 
Voi,voi. Oon nyt ihan sekaisin. Viime kesänä tapasin yhden miespuolisen kaverini kaverin ja meillä oli vähän jotain virityksiä. Siitä ei vaan sitten tullut mitään, kun tyyppi päättikin yrittää tyttöystävänsä kanssa "ihan tosissaan". (Silloin tavatessamme niillä oli ollut jotain erimielisyyksiä tai jotain.) Jossain vaiheessa iltaa tajusin silloin, et sillä onkin ilmeisesti tyttöystävä ja löin jarruja päälle. Ja kyllähän se sitten itsekin seuraavana päivänä pyyteli kauheesti innokkuuttaan anteeksi.

No eipä siinä sitten syksyn mittaan kauheasti mitään yhteyksiä pidetty, elokuussa taidettiin kirjoitella vähän mailia. Kunnes sitten 2 viikkoa sitten eksyimme samaan junaan (eri vaunuun, mutta nähtiin asemalla). Oli kai se sitten heti taas lähettänyt mulle postia. Nyt viime lauantaina mentiin yökylään (=Treelle bilettämään) tämän alussa mainitsemani miespuolisen kaverimme luokse. No kävi kai siinä sitten niin, että tämä toinen kaverikin ilmaantui samoihin porukoihin ja taas oli jotain pientä. Koitin kysellä, että vieläkö se on varattu, johon kaverini vastasi: "Kysy siltä." Toinen porukoissa ollut heppu sanoi, että he ovat kaikki sinkkuja ja asianomainen ei tiennyt!! Kohautteli vaan hartioitaan ja vastaili jotain epämääräistä. Sitten se vaan ihmettelee, että ei hän tajua, miksei mulla ole miestä.

Se vaan ei vaikuta yhtään sikamaiselta tyypiltä. Viikko ennen tätä viimekesäistä tapahtumaa, tämä miespuolinen kaverimme hehkutti meille, ettei yksikään hänen kaverinsa ole ikinä pettänyt, eikä edes miettinyt sellaista. Ja kuinkas sitten kävikään... No nyt olen kuitenkin päättänyt ilmoittavani sille, että ei kannata ottaa muhun yhteyttä ennen kuin on vapailla markkinoilla. Ihan varmasti kumminkin törmäämme jossain, koska se miespuolinen kaverini on hepun paras kaveri...

Mutta taisin nyt kirjoittaa tänne ihan vain kuullakseni jotain miehisiä mielipiteitä, että kuuluuko tyypistä ikinä enää mitään. Vai oliko se vaan pesän perässä ja täysi sika? Alustukseni ei kyllä taida olla ihan tyhjentävä, mutta se on ainakin selvää, ettei se seurustelusuhde todellakaan ole kunnossa. Ajattelin, et jos se vaikka oliskin sellainen heppu, joita tännekin on kirjoitellut, ettei se vaan osaa/uskalla panna poikki tai jotain. Mutta itse ainakin irtisanoudun nyt jutusta oman mielenterveyteni takia. Kun kaverikin on jatkuvasti hehkuttanut, et meistä tulis niin hyvä pari, vaikka sellaista ei kuitenkaan ole näköpiirissä...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Vai oliko se vaan pesän perässä ja täysi sika?
Mahdollisesti, hänhän oli mies.

Ja kuka minä tässä olen neuvoja jakelemaan mutta mulle nyt jäi epäselväksi seurusteleeko tämä herra vai? Kannattaisi varmaan oikeasti ottaa tämä selville ennenkuin asia etenee, jos siis haluat asian etenevän. Jos mies on vapaa niin kiinni vaan jos kiinnostaa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Vecchia Volpe
No nyt olen kuitenkin päättänyt ilmoittavani sille, että ei kannata ottaa muhun yhteyttä ennen kuin on vapailla markkinoilla.
Miehekästä toimintaa naiselta. Rispektit tästä, vaan jokin tuossa kirjailussasi ei natsaa. Eiköhän se ole niin, että jos mies vielä seurustelee hänestä ei kuulu yhtään mitään, jos taas seurustelu on loppunut saattaa hyvinkin kuulua. Eikös sulla ole aika hyvä tilanne, voit vapaasti odotella kuuluuko miehestä mitään.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Nikke
Mahdollisesti, hänhän oli mies.

Ja kuka minä tässä olen neuvoja jakelemaan mutta mulle nyt jäi epäselväksi seurusteleeko tämä herra vai? Kannattaisi varmaan oikeasti ottaa tämä selville ennenkuin asia etenee, jos siis haluat asian etenevän. Jos mies on vapaa niin kiinni vaan jos kiinnostaa.

Peesaan tässä INWT-veljeä sen verran, että todennäköisesti kaveri on etsimässä pesää kesäksi. Tai talveksi. Tai aina silloin tällöin kun tekee mieli.

Itselläni homma on aina ollut hyvin yksiselitteinen. Jos osoitan kiinnostusta johonkin naiseläjään, ja hänellä on tämä "mä niinku tavallaan seurustelen ton yhen kans, mut meill ei mee kauheen hyvin niinku..." niin jätän koko homman suosiolla sikseen. Näistä ei ikinä seuraa mitään hyvää. Joko 2 ihmistä haluaa olla yhdessä tai sitten ei. Jos ei, niin parempi laittaa heti ne kantapäät vastakkain.


Omista naisasioistani muuten sen verran, että yhteinen kämppä on jo haussa... :-)
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Toinen porukoissa ollut heppu sanoi, että he ovat kaikki sinkkuja ja asianomainen ei tiennyt!! Kohautteli vaan hartioitaan ja vastaili jotain epämääräistä. Sitten se vaan ihmettelee, että ei hän tajua, miksei mulla ole miestä.

Tyttöystävä on antamassa kaverille monoa, mutta kaveri elättelee vielä toivoa jatkosta. Siksi hän ei uskalla tehdä liikettä suuntaan tai toiseen.

edit.

Siis parempi pitää näpit erossa toistaiseksi. Vaikka kaveri aloittaisikin jotakin sinun kanssasi, niin hän haikailee kuitenkin (entisen) tyttöystävänsä perään.
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Vecchia Volpe

Se vaan ei vaikuta yhtään sikamaiselta tyypiltä. Viikko ennen tätä viimekesäistä tapahtumaa, tämä miespuolinen kaverimme hehkutti meille, ettei yksikään hänen kaverinsa ole ikinä pettänyt, eikä edes miettinyt sellaista. Ja kuinkas sitten kävikään...

Vain pieni osa sikamaisista miehistä on avoimesti sikamaisia. Isompi osa on niitä, jotka ovat näennäisen vilpittömiä mutta jotka kuitenkin saattavat syyllistyä mitä sikamaisimpiin temppuihin.

Toisaalta ei ole myöskään aina selvää, että syyllistyykö mies sikamaisuuksiin silkkaa sikamaisuuttaan vaiko sittenkin taitamattomuuttaan ja kömpelyyttään.

Oli miten oli, suosittelen jättämään näiltä osin elämänhallinnaltaan kömpelömmät yksilöt oman onnensa nojaan, ja panostamaan suoraselkäisiin suomalaisiin miehiin, jotka ovat sitä miltä päällepäin näyttävät ja joista saa välittömästi selvää. Näitäkin kun kuitenkin aika paljon on. Mm. itseni lisäksi tunnen muitakin.

Omat naisasiat ovat verrattomalla tavalla ensiluokkaisessa kunnossa.
 
Viestin lähetti Nikke
Ja kuka minä tässä olen neuvoja jakelemaan mutta mulle nyt jäi epäselväksi seurusteleeko tämä herra vai? Kannattaisi varmaan oikeasti ottaa tämä selville ennenkuin asia etenee, jos siis haluat asian etenevän. Jos mies on vapaa niin kiinni vaan jos kiinnostaa.

Siis kyllähän se nyt sen olisi sanonut, jos ihan sinkku olisi. Mutta en nyt sitten tiedä, millä tolalla se suhde on. "Oletko varattu?" -kysymykseen vastasi olankohautuksella ja sanomalla, et "se on Rymättylässä". (No paikkakunta oli kylläkin eri, mut kuitenkin kotipaikkakunnallaan tyttö oli.)

Viestin lähetti bozik
Miehekästä toimintaa naiselta. Rispektit tästä, vaan jokin tuossa kirjailussasi ei natsaa. Eiköhän se ole niin, että jos mies vielä seurustelee hänestä ei kuulu yhtään mitään, jos taas seurustelu on loppunut saattaa hyvinkin kuulua. Eikös sulla ole aika hyvä tilanne, voit vapaasti odotella kuuluuko miehestä mitään.

No teinpä sitten niinkuin lupasin ja nyt multa kysytään, että oliko se oikein kielto, että siihen mailiin saa vastata, mut muuten ei saa pitää minkäänlaista yhteyttä... Samperi, kun en mä osaa tylyttää! Ehkä nyt mailaan sille vielä sen verran, että kysyn molempien ollessa ihan selvinpäin, että mikä sen seurusteluhomman nimi oikein on. Tai sitten kerään tässä vähän kiukkua ja yritän pysyä kovana!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Mutta en nyt sitten tiedä, millä tolalla se suhde on. "Oletko varattu?" -kysymykseen vastasi olankohautuksella ja sanomalla, et "se on Rymättylässä".

No teinpä sitten niinkuin lupasin ja nyt multa kysytään, että oliko se oikein kielto, että siihen mailiin saa vastata, mut muuten ei saa pitää minkäänlaista yhteyttä... Samperi, kun en mä osaa tylyttää!

On "suhde" millä tolalla tahansa, mutta niin kauan kuin "suhde" on olemassa, niin pidäppäs, hyvä tyttö, näppisi erossa. Meillä miehillä, tai ainakin useilla meistä, on useinkin tapana jättää kertomatta koko totuus.

Joten tylytä, jos et osaa, voin opettaa :)

Kyllä aikuisen (?) miehen pitää olla mies osatakseen päättää edellinen suhde ennen seuraavaa. Jos ei ole, ei kannata uhrata ajatusta enempää. Trust me, tiedän mistä puhun.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Ehkä nyt mailaan sille vielä sen verran, että kysyn molempien ollessa ihan selvinpäin, että mikä sen seurusteluhomman nimi oikein on. Tai sitten kerään tässä vähän kiukkua ja yritän pysyä kovana!
Mä peesaan vettiä, ei varmaan kannata meilailla. Jos ao. miehellä ei mitään tai minkäänlaista seurustelusuhdetta ole, miksei tuo sitä heti kertoisi.
 

Keane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisi mukava tietää, onko elämäsi jo raiteillaan cosmic_rodeo? Itse lähes kohtalon toverinasi voin todeta, että nyt...4kk "räjähdyksen" jälkeen elämä on voittamassa. Tuntuu,että uusi ihmissuhde ei olisi mahdottomuus, jos tilanne sattuisi päälle. Ainut asia, mitä kannan mukanani tuosta viime suhteesta on tämä helvetillinen VERTAAMINEN. "Ai hitto SE hymyili kauniimmin", "SE olis nyt kyllä halannu mua".. "SE ei ikinä sanois noin"...lista on loputon. Aika..tehköön tehtäväänsä..
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Vecchia Volpe
....Viime kesänä tapasin yhden miespuolisen kaverini kaverin ja meillä oli vähän jotain virityksiä. Siitä ei vaan sitten tullut mitään, kun tyyppi päättikin yrittää tyttöystävänsä kanssa "ihan tosissaan".....

....Nyt viime lauantaina mentiin yökylään (=Treelle bilettämään) tämän alussa mainitsemani miespuolisen kaverimme luokse. No kävi kai siinä sitten niin, että tämä toinen kaverikin ilmaantui samoihin porukoihin ja taas oli jotain pientä. Koitin kysellä, että vieläkö se on varattu, johon kaverini vastasi: "Kysy siltä." Toinen porukoissa ollut heppu sanoi, että he ovat kaikki sinkkuja ja asianomainen ei tiennyt!! Kohautteli vaan hartioitaan ja vastaili jotain epämääräistä. Sitten se vaan ihmettelee, että ei hän tajua, miksei mulla ole miestä.

Se vaan ei vaikuta yhtään sikamaiselta tyypiltä....

Mutta taisin nyt kirjoittaa tänne ihan vain kuullakseni jotain miehisiä mielipiteitä, että kuuluuko tyypistä ikinä enää mitään.


Niin, en malta olla inhorealistina sanomatta, että ajatteleppas asiaa niin, että olisit sen "toisen tytön" asemassa. Eli miltä mahtaisi tuntua, jos saisit tietää, että jätkäkaveri onkin sellainen vilkkurele, joka välillä seurustelee ja välillä ei seurustele, riippuen siitä, mihin kellonaikaan asiaa kysytään.

Tämän jälkeen kannattaa miettiä, että onko tässä paljonkin epäselvää, siis sen suhteen, että miten kannattaa toimia?

Homman pointtihan on se, että toisilla tyypeillä ko. säätötoiminta tulee ikäänkuin luonnostaan aina ja iänkaikkisesti.

Itse pidän ko. toimintaa suhteellisen akkamaisena, koska ainakaan itselleni ei ole koskaan tuottanut ongelmia ymmärtää sitä, seurustelenko jonkun kanssa vai en. Seurustelun olen käsittänyt niin, että silloin ollaan sen kanssa jonka kanssa seurustellaankin, eikä juosta muiden perässä.

Toisaalta, voin olla tietysti väärässäkin tai muuten vain vanhanaikainen.

Loppukaneettina päädynkin vastaamaan kysymykseen "kuuluuko tyypistä ikinä enää mitään?" kysymyksellä, että haluatko ongelmia elämääsi?

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kimalaisuutisia

Niin, asian tiimoilta kerrottakoon, että nyt taisi lasahtaa omalle kohdalle jättipotti ja järjetön säkä.

Täältä tähän
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Kimalaisuutisia

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, asian tiimoilta kerrottakoon, että nyt taisi lasahtaa omalle kohdalle jättipotti ja järjetön säkä.

Täältä tähän

Luulet vaan.
Olet siinä iässä.

No, jos totta puhutaan niin toivottavasti näin on päässyt käymään. Voe tyttöparkaa. Ja toisaalta on meillä helpompaa; pysytpähän netistä poissa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Kimalaisuutisia

Viestin lähetti fiftyeight
Ja toisaalta on meillä helpompaa; pysytpähän netistä poissa.

Niin, älä nyt vielä nuolaise.

Täältä tähän
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Re: Re: Kimalaisuutisia

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, älä nyt vielä nuolaise.

Täältä tähän
Nyt heti kone kiinni, kevyempää ylle ja mene lipaisemaan huulia!

Voin laittaa matsin lopputuloksen tekstiviestinä.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Kimalaisuutisia

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, asian tiimoilta kerrottakoon, että nyt taisi lasahtaa omalle kohdalle jättipotti ja järjetön säkä.

Täältä tähän

Pääsenpä taas toistamaan niin tuttua, ja turvallista, lempilausettani:
On se hyvä, että jollain on kivaa.

Eipä taida pojan tarvia tänään avata televisiota katsellakseen naisvartalon erinäisiä ulokkeita, mikäs sen mukavampaa. Onnea vaan.



Ja aiheesta kukkaruukkuun.
Minä olen päättänyt viettää loppuelämäni selibaatissa ja inhota kaikkia miehiä. Syystä siitä, että sillä tavalla elämästäni tulee taatusti monin verroin helpompaa.
Joku voisi väittää, ettei tällaisella juniorilla ole asiasta vielä minkäänlaista kokemuspohjaa. Mutta siihenpä nokkavasti totean, että näiden harjoittelujen jälkeen en edes halua mitään oikeaa ja virallista kokemusta.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös