Naisasiat

  • 7 535 032
  • 26 611

Vesku

Jäsen
Viestin lähetti stiflat
Aivan, itsekin olen tätä ihmetellyt. Käyn aika usein yksinkin
leffoja katsomassa teattereissa, en käsitä miksi siihen tarvitsisi
jonkun muun, koska salissahan katsellaan vaan hiljaa leffaa...?

Mulla on semmoinen vastaväite, että tärkeintä siellä on se pimeys ja läheisyys. Se on tunnelmallista ja hiljaista yhdessäoloa. Monesti elokuva herättää vähän ajatuksia, ja varsinkin jonkin romanttisen elokuvan jälkeen on elokuvateatterista ulosastumisen jälkeen romanttisesti virittynyt tunnelma.

Niin, naisasioista - kattellaan.
 

Jääkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hellas Verona, AC Milan, Tottenham
Vittu mä oon ollu jo kuukauden nyt ihan sekasin yhdestä muijasta. Se on aivan saatanan hyvännäköinen - tuntuu melkein liian hyvännäköiseltä meikäläiselle, mallisopimuksia sun muuta - älykäs ja mukava, ja me tullaan tosi hyvin juttuun. Opiskellaan molemmat Tampereella, oon ite Espoosta ja muija Lahdesta, kummatki kasifemmoja. Aluks hengailtiin vaan yhdessä ja kelasin että tossapa vasta chicksi. Sit huomas et fuksien keskuudessa alko muodostuu omia porukoita.

Lopulta lähettiin yhdessä dokaamaan tän ´meijän porukan´kesken. Mentiin tälle muijalle alottelemaan. Meitä oli 5 tyyppiä, neljä muijaa ja minä. Yhessä vaiheessa joku kysäs tältä lahtelaiselta enkeliltä, että seurusteleeko se. Muija ei ollut koskaan maininnut mulle mitään mistään poikaystävästä, vaikka oli jo yli kuukaus tunnettu. Se vastas: "no....joo, periaatteessa...". Aattelin että jaahas, tässähän tää nyt sitten oli, vaikka vastaus epämääräinen olikin.

Sitten lähdettiin baariin. Tämä hehkeä neitonen kysäisi baarissa että kuka lähtisi hänen kanssaan juomaan salmareita. Itse olin heti valmis uhrautumaan ja niin lähdimme tiskille. Kiskottiin siellä salmareita huiviin jonkun verran ja lopulta lähdettiin kohti muuta pöytäseuruettamme. Yhtäkkiä kaunotar pysäytti mut. Se sanoi: "mä oon seurustellu neljä vuotta mun äijän kans, mut alkanu miettii jatkoa, et onks tässä mitään järkeä. Kun sillä ei oo niinku mitään päässä! Mä haluisin oikeesti jonkun äijän, jol ois jotain päässä, niinku esimerkiks sulla on." Nieleskelyks ja nyökkäilyks meni homma mulla sen jälkeen. Mä olin lähinnä jossain shokkia vastaavassa tilassa, varsinkin kun alettiin tän jälkeen fiilistelee et kuinka me ollaan sielunveljiä ja samalla aaltopituudella. Palasimme sitten kavereidemme luo, ilta jatkui mukavasti ja saatoin tämän beiben himaan. Hyvä ilta siis.

Mutta kysymyksiä se herätti. Mikä on tämän ihastukseni suhteen laita? Olisiko mulla mahollisuuksia häneen? Ja ennen kaikkea: Mitä helvettiä mun pitäisi tehdä? Jos jollain jatkislaisella on kokemusta vastaavanlaisesta tilanteesta niin kaikki myötätunnon osoitukset ja neuvonannot ovat tervetulleita. Ihminen ei tunteilleen voi mitään. Mä rakastan sitä muijaa, vaikka se tuntuukin olevan hiukan out of reach. Koko paskan kruunaa se, et lähen reilun parin kuukauden päästä inttiin, eli muijaa on sitä ennen lähes mahdoton saada. Tulee pitkiä iltoja korvessa jos täytyy tätä unelmaa siellä elätellä. On se sentään hyvä että on ketju mihin purkautua.

Niin ja vituttaa toki se IFK:n häviö tänään, mutta enemmän on tämä nainen pyörinyt mielessä.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jääkarhulle.

Kuulostaa joltain sellaiselta tilanteelta, mistä itse vuosia sitten haaveilin. Kun luin tuon, niin pelottavalta tuntuu. Osin tietysti siksi että itse aikoinaan opiskelin Lahdessa ja ihastuin siellä ollessa ties keneen ja muutenkin pääsin ns. baarielämästä kiinni siellä. Tavallaan tuo tarinasi muistutti mieleen omaa menneisyyttä, vaikka mitään tuollaista minulle ei ole tapahtunutkaan.

Paha sanoa, mutta kun olet tuossa tilanteessa, että intti edessä ja kaikkea, niin kerro mitä todella ajattelet sille naiselle.

Kannattaa varautua toki siihen että tämä kyseinen naikkonen on voinut puhua asioita jonkinlaisessa turhautumistilassakin, eli joka juttua ei kannata ottaa ihan niin vakavissaan. Vaikea toki tietää, mutta ota ihmeessä selvää mistä kyse, ettet kadu.

Sen kyllä tiedän kokemuksesta että naiset jos ketkä osaavat tarpeen tullen häikäilemättä käyttää hyväkseen tietynlaisten miesten herkkiä tunteita ja johdattaa nämä murheeseen.
 

Jääkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hellas Verona, AC Milan, Tottenham
Kiitti Ted.

Sitä olen tosiaan itsekin miettinyt että meneekö tämä oma hommani vähän ylireagoinnin puolelle. Tottakai mä ymmärrän, ettei se välttämättä tarkottanu mitään vakavaa ja oltiinhan me molemmat jonkun verran jurrissa. Mutta silti. En mä tästä asiasta meinaa päästä yli enkä ympäri. Välillä ei oo uni meinannut tulla silmään kun on kyseinen henkilö pyörinyt mielessä. Eihän tää homma näin voi jatkua, kai mun on pakko jotain yrittää ennen inttiä, muuten voin pyrkiä pehmustettuun huoneeseen valkotakkien johdattamana. Ens keskiviikkona meillä on fuksiaiset, sinne on kehitettävä joku toimintastrategia. Viimeistään 27.11. kun IFK pelaa Lahdessa niin mun on saatava ratkaisu, silloin olisi tarkoitus viettää ilta ihastukseni kotikaupungissa. Kyllä tässä vaan miettii että miksei sitä voi hullaantua jostain vähän helpommin saatavasta muijasta. Ja miksi sen intinkin pitää olla olemassa, vaikka maanpuolustushenkinen ja yleistä asevelvollisuutta kannattava henkilö olenkin.

Naiset. Can´t kill them, can´t live without them. Elämä olisi kyllä helpompaa jos olisi vain bisse ja jääkiekko.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
En halua masentaa Jääkarhua, mutta tuossa on se vahva mahdollisuus että nainen on löytämässä sinusta sitä "tosi kivaa kaveria, josta varmasti tulee hyvä mies jollekin, mutta en nyt halua mitään enempää kuin ystävyyttä".

Toisaalta on mahdollista, että inttiaikasi lomat tulevat olemaan aivan huikeita. Otapa asiasta selvää.

Omat naisasiani? Aivan yhtä upealla tolalla kuin ovat olleet viimeiset neljä ja puoli vuotta. Olen varmaan tehnyt edellisessä elämässäni jotain todella hienoa ansaitakseni sellaisen naisen rinnalleni kuin minulla on.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsehän en Jääkarhuna laskisi tuon naisen varaan muuta kuin seksin saannin suhteen. Nimittäin kuinka vakuuttava seurustelukumppani on nainen, joka kertoo seurustelevansa omasta mielestäänkin tyhjäpäisen miehen kanssa ja antaa ymmärtää etsivänsä aktiivisesti uutta seuraa entisen suhteen ollessa vielä päällä?
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Designer
En halua masentaa Jääkarhua, mutta tuossa on se vahva mahdollisuus että nainen on löytämässä sinusta sitä "tosi kivaa kaveria, josta varmasti tulee hyvä mies jollekin, mutta en nyt halua mitään enempää kuin ystävyyttä".

Toisaalta on mahdollista, että inttiaikasi lomat tulevat olemaan aivan huikeita. Otapa asiasta selvää.


juu tuosta se "kaverisuhde" lähtee kivasti liikkeelle ja sitten saat olla olkapäänä kun sen sexybeiben äijä on sikaillut mut kun se on niiiiiiiin iiiihana!

Onnea olkapäälle, heheh. Aluksi on ihan mukava olla tukemassa toista mutta pelkkänä paska-astiana olemista en suosittele:)

TAAAASSS jos kuitenkin käy niin , että koht'sillään neitokainen makailee sängylläsi kangaspuut pystyssä keimaillen, niin olen ensimmäisenä kopauttamassa veljellisen taputuksen selkääsi. Good boy! En kyllä juuri sillä hetkellä, koska suon toki toisille intimiteettisuojaa:)


way to go pal!
 

Jääkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hellas Verona, AC Milan, Tottenham
Kiva darra päällä. Mul on kyl tosiaan kokemusta aivan tarpeeks monta kertaa tästä olkapäänä ja tukihenkilönä ja hyvänä kaverina ja ties minä olemisesta - ei sen puoleen, tärkeä hommahan sekin on - mutta en usko että tästä välttämättä sellaista tulee, jos nyt tulee yhtään mitään. Jotenkin on sellainen fiilis, että muija ei juuri halua puhua siitä suhteestaan, jos se nyt ylipäätään enää on voimassa. Sen yhden illan jälkeen äijästä ei oo taas puhuttu sanallakaan. Kai mun pitää itse tehdä jossain vaiheessa aloite, tai ainakin hienovaraisesti udella lisää tämän muijan kuvioista, ja sen pohjalta joko painaa kaasua tai jarrua. Eiköhän tää tilanne nyt tulevien viikkojen aikana selviä. Se muija on kyllä niin mukava, etten mä sitä missään nimessä halua kaverina menettää, joten siinä mielessä täytyy pelata kortit oikein.

Vittu näitä naisasioita. Homoilla on varmaan tässä mielessä helpompaa.

Kiitos kaikille mielipiteitään esittäneille! En mä tätä hommaa niin kuolemanvakavasti ota, että vetäisin itteni jojoon, jos tää menis puihin. Täytyy olla realisti. Tää on vähän kun Minardi haluais Ferraria. Pettymyksiin täytyy osata varautua. Ja onhan niitä jo aiemminkin koettu.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Jääkarhu

Vittu näitä naisasioita. Homoilla on varmaan tässä mielessä helpompaa.
No jaa. En nyt uskoisi ihan noinkaan. Eiköhän parisuhteessa ole mahdollisia nuo ongelmat ihan aina, riippumatta siitä että onko hetero vai homo. Ihmisistä ja heidän persoonistaan ja ristiriidoista se on aina kiinni.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
siis täh

Homoilla on varmasti helpompaa... Siis kaksi jannua. Lauantai-ilta ja ei suunnitelmia... Baariin kaljalle ja kotia pan... öäh hyi saatana... noh pomppimaan.

Naisten kanssa täytyy niin maan perkeleesti olla varovainen, ettei vahingossakaan sano mitään puolihuolimatonta. Se on kuulkaa heti herne nenussa ja vielä syvällä!

Ainakin näin luulisin. Homous on ratkaisu laiskoille, jotka ei jaksa yrittää:)


Jaahas pojat eiköhän nyt perjantain kunniaksi sovita, että jokainen lähtee ravintolaan ja hakee kerrankin kunnon tahtopesää. Perkele, pakkohan se on naistenkin välillä vaakahumppaa haluta, eikö? Kunnolla kinuaa ja höpöttää kauniita niin ei muuta kuin oksat kohti kattoa ja reikää paikkaamaan... Eikös se ole tällä sovittu?
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Re: siis täh

Viestin lähetti masaman
Homoilla on varmasti helpompaa...

Noh, homothan ovat yleensä äärettömän naisellisia miehiä, joten viikon mykkäkoulu pidetään, kun vähän arvostelee toisen huulirajauksen värivivahde-eroa suhteessa huulipunaan.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: siis täh

Viestin lähetti masaman
Jaahas pojat eiköhän nyt perjantain kunniaksi sovita, että jokainen lähtee ravintolaan ja hakee kerrankin kunnon tahtopesää. Perkele, pakkohan se on naistenkin välillä vaakahumppaa haluta, eikö? Kunnolla kinuaa ja höpöttää kauniita niin ei muuta kuin oksat kohti kattoa ja reikää paikkaamaan... Eikös se ole tällä sovittu?

Miksi lähteä ravintolaan etsimään tahtopesää, kun voi yhtä hyvin olla kotona ja vikitellä nyrkkikyllikkiä? Ja kyllikkihän antaa aina. Lisäksi kyllikki antaa luvan käydä toisenkin kyllikin luona, mikäli kaipaa vaihtelua.

Noh, kaikesta tästä huolimatta saatan siltikin lähteä tänään tutustumaan Tampereen yöelämään ja nautiskella kyllikin seurasta vasta sitten kun kotiini yöllä yksikseni kömmin.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Re: Miesasiat..?

Viestin lähetti masaman
Jos lähdetään ihan villisti spekuloimaan ketä se onnellinen on, niin kyllä HC Toivonen sitten olisi kenties ÄIJÄmäisen partansa takia varmaan "kova" sana, vai mitä? Toki valitettavaa on hametta käyttävien kannalta ainakin se tosiseikka, että Makella on muija ja muksu tuolta kotiseudultaan päin...

No voi nyyh nyyh ja iso kyynel! Mitäs minä nyt sitten teen? Olin jo aivan varma, että minusta ja HC:stä tulisi oiva pari. Kaikenlaisia suunnitelmiakin yhteiselämämme varalle olin tehnyt.

Pitänee ilmeisesti laittaa uutta matoa koukkuun. Kukakohan olisi nyt sitten sopiva seuraavaksi uhriksi? Pentikäisen Atte, Ketolan JiiPee, Kuuselan Kristian vai ehkäpä oikein se uusi ulkomaalainen?


Totuuden nimissä on nyt kuitenkin kerrottava, että ihan oikeassa elämässä minua kiinnostavat kyllä ihan "tavalliset" miehet. (Ja tuo ylläoleva oli sellaista typerää läppää.) Sellaisia jalat alta vieviä tyyppejä olen jopa tavannut livenä, jääkiekkokaukalon ulkopuolella. Jostain kumman syystä ei ole vaan vielä ottanut onnistuakseen mikään vakavampi juttu. Mutta sitä odotellessa...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti irGGu
Itse jos olisin mies, yrittäisin tuota naista, tosin en elättäisi kauheita toiveita.

Olen muuten samoilla linjoilla kuin irGGu viestissään kirjoitti, mutta tässä kohtaa mielipiteeni eroaa. Itse nimittäin olen sitä mieltä, että varattuun ihmiseen ei parane mennä "sekaantumaan" tai vielä vähemmän "yrittämään". Jos tutustuu varattuun ihmiseen ja huomaa ihastuvansa, niin huono juttu, mutta toisten ihmisten suhteen väliin ei mennä. Kenties olen hieman jyrkkä tässä kohtaa, mutta ei, varattuihin ei kosketa, vaan toisten rakentamaa suhdetta kunnioitetaan. Ennemmin sitten vaikka odotetaan sen aikaa, että ihastuksen kohde katkaisee suhteensa (joko sen ongelmien, omankin ihastumisensa tms. syyn takia) ja sen jälkeen aloitetaan piiritys, tapailu tai seurustelu.

Ehdoton olen, mutta ei voi mitään. Uskollisuus, kunnioitus, rehellisyys ja luottamus ovat minulle kaikki kaikessa. Edellytän niitä kumppaniltani, mutta samalla toki koen ne ainoiksi oikeiksi toimintatavoiksi myös itselleni. Ehkä törmään joskus elämässäni tilanteeseen, jossa joudun rikkomaan rankemman kaavan kautta näitä arvojani ja periaatteitani vastaan, mutta se on varmaa, että keveistä syistä en ala niin toimimaan.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Samoilla linjoilla monien aiempien kirjoittajien kanssa.

Sanoisin, että jos on naikkonen tosiaan noin lausunut, kerro rohkeassti omista tunteistasi, ja katso mihin johtaa. Älä kuitenkaan odottele liikoja, loppupeleissä siitä turvallisesta vaihtoehdosta irroittautuminen ei olekaan niin helppoa tai mielekästä. Ja lisäksi se, mitä tosiaan moiset puheet kertovat ihmisestä. Älä suostu välivaiheen stuntiksi.

Poisonin kanssa samaa mieltä tuosta suhteen koskemattomudesta, itselläni aina sellainen periaate, etten lähde ketään varattua iskemään. Vastaavasti kuitenkin vahvasti sillä kannalla, ettei huono suhde kannata. Eli lyhyesti, kerro tuntosi ja annan hänen tehdä ratkaisunsa. Älä yritä liiemmin hurmata, be yourself.

Lykkyä tykö, lycka till.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Re: siis täh

Viestin lähetti Jääkarhu
Vittu näitä naisasioita. Homoilla on varmaan tässä mielessä helpompaa.

Oliskin. Ja kun ei edes voi kirota sitä toista sukupuolta, vaan pitää kirota se omansa. No, ymmärtäähän miestä paremmin kun naista, mutta en mä helpommaksi sanois...

Viestin lähetti masaman
Homous on ratkaisu laiskoille, jotka ei jaksa yrittää:)

clippi..

Jaahas pojat eiköhän nyt perjantain kunniaksi sovita, että jokainen lähtee ravintolaan ja hakee kerrankin kunnon tahtopesää.

Laiskahan mä olen, siitä nyt ei ole kysymyskään. Mutta tahtopesää? Kelpais ja meinaan juu toteuttaa ajatuksen... tai ainakin yrittää.

Viestin lähetti Iceberg
Noh, homothan ovat yleensä äärettömän naisellisia miehiä, joten viikon mykkäkoulu pidetään, kun vähän arvostelee toisen huulirajauksen värivivahde-eroa suhteessa huulipunaan.

Juu. Mäkin lähden kellohameessa baariin. Ja älkää sitten arvostelko mun kampausta, saatte käsilaukusta.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Re: Re: Re: Re: Re: Miesasiat..?

Viestin lähetti metsänpeikko
No voi nyyh nyyh ja iso kyynel! Mitäs minä nyt sitten teen? Olin jo aivan varma, että minusta ja HC:stä tulisi oiva pari. Kaikenlaisia suunnitelmiakin yhteiselämämme varalle olin tehnyt.

Pitänee ilmeisesti laittaa uutta matoa koukkuun. Kukakohan olisi nyt sitten sopiva seuraavaksi uhriksi? Pentikäisen Atte, Ketolan JiiPee, Kuuselan Kristian vai ehkäpä oikein se uusi ulkomaalainen?


Totuuden nimissä on nyt kuitenkin kerrottava, että ihan oikeassa elämässä minua kiinnostavat kyllä ihan "tavalliset" miehet. (Ja tuo ylläoleva oli sellaista typerää läppää.) Sellaisia jalat alta vieviä tyyppejä olen jopa tavannut livenä, jääkiekkokaukalon ulkopuolella. Jostain kumman syystä ei ole vaan vielä ottanut onnistuakseen mikään vakavampi juttu. Mutta sitä odotellessa...

juu, kyllä on vaan vaikeata sittennii... Kyllä kai se Williams olisi kenties ihan kiinnostunutkin, ainakin nuo Lukon ulkomaalaiset kinuaa raumalaista naista aina baarissa, ehehe. Eikös niillä ole kuitenkin perheet:) Joten Ei kannata mittään kauas kantoista suunnitella tuon teidän ulkomaalaisen kanssa. Voit purkaa sen matkalaukun ihan suosiolla,jookosta?

Tavikset rules, heheh

Mutta muuten oma situation näyttää kerrankin, pitkästä aikaa, jotenkin valoisalta. Ans kattoo, löytyykä taas kaveri vai mikä...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miesasiat..?

Viestin lähetti masaman
ainakin nuo Lukon ulkomaalaiset kinuaa raumalaista naista aina baarissa, ehehe. Eikös niillä ole kuitenkin perheet:)

Voi kuule, kyllä siellä kinuaa (eikä niiden tarvi edes kinuta) ihan yhtä lailla niin suomalaiset kuin ulkomaalaisetkin, perheettömät ja varsinkin perheelliset. Siis muuallakin kuin Raumalla. Tai ainakin henk.koht. olen tällaisiin ilmiöihin törmännyt. Tosin jollain tavalla tuntuu, että vedän puoleeni juuri näitä varattuja vonkaajia, enkä mitään vakavia ja potentiaalisia miehiä. Mistäköhän johtuu?

Mitä tulee siihen Willyyn, niin ei se kyllä ainakaan telkkarissa näyttänyt siltä, että ihan ensimmäiseksi menisin yrittämään. Jotain naamarajaa.

Viestin lähetti masaman
Mutta muuten oma situation näyttää kerrankin, pitkästä aikaa, jotenkin valoisalta. Ans kattoo, löytyykä taas kaveri vai mikä...

Heh, sait sitten perjantaina sitä, mitä lähditkin sieltä baarista hakemaan, niinkö? Onnea sitten vaan, kiva että jotain onnistaa.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Naiset...voi voi.

Voi minua tyhmää pientä hyväuskoista. Pitkä suhde päättyi tänään: Pokalla naamalla valehtelu on kaikista pahinta. Ja kun liuta asioita,mitä on valehdeltu paljastuu, seuraukset ei ole kivat. Viimeinen niitti oli viime Lauantai, kun rakas avovaimo kertoi menevänsä viettämään baariin "tyttöjen"iltaa. Iltaa vietettiin kyllä baarissa, mutta tytöt olikin vaihtunut JÄLLEEN ex-mieheksi. Ja minun mitta täyttyi. Pitkin kesää olen saanut avovaimoni kiinni valehtelusta, ja viimeisin piti olla viimeinen,koskaan hän ei tee enää niin. Ei, ei tehnyt, ainakaan kuukauteen. Tai mistäs minä sen tiedän kuinka paljon on valehdellut, mutta tämän ainoastaa myönsi. Kaikessa yksinkertaisuudessaan kiitti ja kuitti. Vaikeat ajat ja muutto edessä. Olo on paska ja tyhjä, eikä sitä helpota paljoa tämä meneillään oleva yövuoro töissä. Että eipä oo enää Macilla paljoa naisasioita. En edes tiedä pitäskö tää olla täällä vai vitutusketjussa. Sama se...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Asennetta ja tsemppiä sitten MetalMacille. Jos väkisellä hakee jotain positiivista niin on hienoa että asia selvisi nyt ja sinun ei enää tarvitse arvailla eikä kuunnella enää valehtelua - nyt tiedät mitä teet tämän henkilön suhteen. Liikkeelle vain ja nopeasti. Omat pois.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Enpa tunne sinua MetalMac eika tasta varmaan ole apua juuri nyt, mutta usko vaan, etta jos kumppanisi on ollut tuollainen, niin se tarkoittaa sita, etta jossain tuolla ulkona on sinulle varmasti parempi nainen kun tama avovaimo oli. Terveeseen suhteeseen tallainen ei kuulu.

Ansaitset varmasti parempaa ja se parempi on viela tulossa. Usko pystyyn!
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Kiitoksia toverit goldenawe ja 1Timer. Juuri tällä hetkellä mikään ei tunnu miltään. Mutta totta,tuollaiset naiset ei kuulu minulle. Tässähän on vielä jäävuoren huippuna sellainen seikka, että ihana avokki oli soittanut kaverinsa kanssa minun pikkuveljen hakemaan heidät keskustasta. No velipoika oitis sitten yöllä lähti kohti HKI:n keskustaa, tyttöjen seurassa oli muuan mies. Muuan mies esiteltiin avovaimoni ystävättären tämän illan pokana,joka tarvitsi kyydin Tikkurilaan. Jep Jep, velipoika sanoi että mikä ettei.Viedään vaan. Tänään tämä "poka" sitten selvisi,nimittäin se oli se avovaimoin exä. Kiitos ja kuitti. Hän siis todella kehtasi vielä käyttää hyväkseen minun pikke veljeä valehtelemalla exälleen kyydin majapaikkaansa. No, minun reaktiot voi kuvitella, mutta velipoika kävi äsken niin kuumana, että oli laittanut avokilleni kuulemman tekstiviestiä.Sisältöä ei ole vaikeeta arvata. Mutta, eiköhän se aurinko paista vielä Espooseenkin, kunhan aikaa vaan tarpeeksi kuluu.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Oma nainen on täällä, mutta sydän on Norjassa. Oma nainen ei tunnu miltään, koska olen syvästi rakastunut tähän norjalaiseen. Hän myös minuun ja olemme suunnitelleet kaiken valmiiksi opintojen jälkeen. Ongelma muodostuu tämän nykyisen ladyn kanssa. En halua tuottaa pahaa mieltä hänelle, mutta en halua ollakkaan hänen kanssaan vaan tämän norjalaisen. Ja tämä norjalainen oli ennen tätä nykyistä naista.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti MetalMac
Tässähän on vielä jäävuoren huippuna sellainen seikka, että ihana avokki oli soittanut kaverinsa kanssa minun pikkuveljen hakemaan heidät keskustasta. No velipoika oitis sitten yöllä lähti kohti HKI:n keskustaa, tyttöjen seurassa oli muuan mies. Muuan mies esiteltiin avovaimoni ystävättären tämän illan pokana,joka tarvitsi kyydin Tikkurilaan. Jep Jep, velipoika sanoi että mikä ettei.Viedään vaan. Tänään tämä "poka" sitten selvisi,nimittäin se oli se avovaimoin exä. Kiitos ja kuitti. Hän siis todella kehtasi vielä käyttää hyväkseen minun pikke veljeä valehtelemalla exälleen kyydin majapaikkaansa. No, minun reaktiot voi kuvitella, mutta velipoika kävi äsken niin kuumana, että oli laittanut avokilleni kuulemman tekstiviestiä.Sisältöä ei ole vaikeeta arvata. Mutta, eiköhän se aurinko paista vielä Espooseenkin, kunhan aikaa vaan tarpeeksi kuluu.

No hohhuh...aika rankkaa matskua. Vielä piti sun veikka vetää mukaan hommaan että säästäisi muutaman euron yödösään/taksiin verrattuna.
Muistas sitten myös tulevan ex-muijasi kaverilta, joka juoneen osallistui, kysäistä hymyillen joskus tulevaisuudessa jos häneen törmäät, oliko mukava kyyti, säästikö montakin euroa jne.

Tommoisia nyt ei kannata miettiä liikaa mutta olisi hauska tavata ihminen joka oikeasti osallistuu sivullisena tollaiseen törkeyteen...kuin suoraan siitä vanhasta sadusta jossa poika valehteli susien tulevan, ja kun sudet sitten lopulta tulivat ei kukaan tullut enää auttamaan...vai mites se meni.

Viestin lähetti Koala
Oma nainen on täällä, mutta sydän on Norjassa. Oma nainen ei tunnu miltään, koska olen syvästi rakastunut tähän norjalaiseen. Hän myös minuun ja olemme suunnitelleet kaiken valmiiksi opintojen jälkeen. Ongelma muodostuu tämän nykyisen ladyn kanssa. En halua tuottaa pahaa mieltä hänelle, mutta en halua ollakkaan hänen kanssaan vaan tämän norjalaisen. Ja tämä norjalainen oli ennen tätä nykyistä naista.

Hoida nyt sitten asia pian selväksi ennenkuin kukaan loukkaantuu pahemmin...mukaanlukien sinä.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Viestin lähetti goldenawe
No hohhuh...aika rankkaa matskua. Vielä piti sun veikka vetää mukaan hommaan että säästäisi muutaman euron yödösään/taksiin verrattuna.

Pikkuveli sanoi että jos olisi tuon tajunnut siinä kun heitä iloisesti ajelutti, olisi kaveri lentänyt Kehä III laitaan. Mielenkiinnolla kuuntelen huomenna taas kootut selitykset. Olisi todella voinut jättää edes velipojan pois tästä sotkusta. No, tämä oli täysin uusi puoli minulle tulevasta ex-avovaimostani. Näin niitä selviää yllättäen. Eikä tämä suinkaan ole ensinmäinen kerta, edellis kerralla avokki ja hänen toinen ystävänsä ilmoitti kirkkain silmin,että menevät huomenna joogaamaan.Ok, tuttu tarina, joogauksesta ei tietoakaan, siis perinteinen hätävalhe, ja exää tapaamaan. Huh, no tulihan vuodatettua taas. Mutta tässä totuus eräästä naisesta Espoosta.




Viestin lähetti Koala
Oma nainen on täällä, mutta sydän on Norjassa. Oma nainen ei tunnu miltään, koska olen syvästi rakastunut tähän norjalaiseen. Hän myös minuun ja olemme suunnitelleet kaiken valmiiksi opintojen jälkeen. Ongelma muodostuu tämän nykyisen ladyn kanssa. En halua tuottaa pahaa mieltä hänelle, mutta en halua ollakkaan hänen kanssaan vaan tämän norjalaisen. Ja tämä norjalainen oli ennen tätä nykyistä naista.

Hoida Koala asiat sillätavalla järjestykseen että nykyinen Lady ei koe samaa kohtaloa kun minä tänään. En voi suositella nimittäin kenelläkkään tutulle enkä tuntemattomalle. Heh, niin paitsi tulevalle ex-puolisolleni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös