Naisasiat

  • 7 535 032
  • 26 611
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Kimalaisuutisia

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, asian tiimoilta kerrottakoon, että nyt taisi lasahtaa omalle kohdalle jättipotti ja järjetön säkä.

Opitko vihdoinkin käyttämään sitä pumpattavaa peräkammarin Liisaa?! Onnea.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Re: Re: Kimalaisuutisia

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, älä nyt vielä nuolaise.

Täältä tähän

Kuinka olet onnistunut pitämään asian täysin salassa Seiskalta ja Kaupunkiuutisilta? Edes poliisipalstalla ei ole mainittu mistään epäilyttävästä (usein Kaupunkiuutisten paras osio).

Teoriani on että kyseessä lienee Turengin mafian kanssa laadittu laajamittainen harhautusoperaatio.

Turvauduin samaan firmaan kun tuleva vaimoni vieraili ilta-aikaan kauniissa kaupungissamme viikko sitten. Yhtä pitkiä sääriä omaavia kaksoisolentoja harhautukseen vain piti etsiä Baltian maista asti.

Yleisenä pohdintona tunteista päädyin männä viikolla seuraavaan ajatukseen: "Suhteen pitää tuntua, ja se tuntuu aina jossain: sydämessä, peniksen kärjessä...tai kuten yleensä: lompakossa."

No wonder they call me Eino Leino
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Menin sitten alkuillasta kaverin luokse ottamaan pari olusta. Kaverin avovaimon ystäviä oli tullut iltaa viettämään samaan paikkaan ja jostain kumman syystä eräs hehkeä kimalainen iskeytyi Tinken seuraan juttelemaan niitä näitä. Tinke laittaa sitten koko repertuaarinsa peliin ja rupeaa ns iskemään ko. kimalaista. Juttua riittää varsin kauan mutta jutustelu päättyy siihen kun hän lähtee kavereidensa seurassa kanssa baariin. Kun muija on lähtenyt, kuulen kaverilta että ko. muija asuu erään miehen kanssa kimpassa.

Eli miksi helvetissä muijat eivät voi kertoa jossain vaiheessa keskustelua että seurustelevat? Miksi helvetissä antavat miesten tehdä itsestään pellejä antamalla heidän yrittämällä omasta mielestään hyviä vetoja? Kuuluisi tämäkin viesti melkein suoraan vitutus-ketjuun.

- Tinke-80

www.antireactor.com
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
narrilla oli eilen tosi mukavat treffit kauniin, spontaanin, rohkean ja kivan naisen kanssa. Kahvittelua jonka jälkeen elokuvan katsomista ja pizzan syömistä minun kotona. Vaikka ennen tapaamista olimme tienneet toistemme olemassa olosta n. 5 tuntia, niin silti tuntui siltä, että olisimme tunteneen pidemmän aikaan. Tulimme hyvin juttuun ja vaikka narri on periaatteen mies: "jos jonkun ulos pyytää niin silloin mies tarjoo". Mutta tämäpä nainen ei suostunut siihen vaan maksoi. Eikä pelkästään omiaan, vaan maksoi minunkin pizzan! Jäin pizzat velkaa ja toivon tosissani, että voisin hänelle velkani joskus takaisin maksaa.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: Kimalaisuutisia

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, asian tiimoilta kerrottakoon, että nyt taisi lasahtaa omalle kohdalle jättipotti ja järjetön säkä.

Täältä tähän

Suuronnittelut Sihteeriopiston nettisivujen löytämisestä.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Kimalaisuutisia

Viestin lähetti metsänpeikko
Minä olen päättänyt viettää loppuelämäni selibaatissa ja inhota kaikkia miehiä. Syytä siistä, että sillä tavalla elämästäni tulee taatusti monin verroin helpompaa.
Niinhän minäkin vannoin kirosanojen kera. Itseasiassa taisin ylittää eräiden ihmisten ärsytyskynnyksen vitutusketju-viestieni kanssa. Jos et usko, niin tarkista;) Sitten sitä löytää ehkä kaikkein epätodennäköisimmästä paikasta ehkä kaikkein omituisimmalla tavalla Hyvin Tärkeän Ihmisen ja yhtäkkiä sitä huomaa viettävänsä koti-iltoja keskustellen diivailevistä pygmeistä, antavansa jalkahierontaa ja katselevansa tappeluvideoita. Mutta tietenkin tämä kaikki on paaaaljon mukavampaa, kun ensin ehtii hieman vihaamaan kaikkia olentoja joilla on pippeli. Siitä olen ehdottomasti samaa mieltä. Tsemppiä siis sinnekin suuntaan:)
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Kimalaisuutisia

Viestin lähetti Pikku Myy
Sitten sitä löytää ehkä kaikkein epätodennäköisimmästä paikasta ehkä kaikkein omituisimmalla tavalla Hyvin Tärkeän Ihmisen ja...

Jep, toivossahan on hyvä elää =).

Mutta lupaukseni aion pitää, ainakin seuraavat kaksi viikkoa.
 

NHL

Jäsen
Re: Re: Kimalaisuutisia

Viestin lähetti Tommy
Suuronnittelut Sihteeriopiston nettisivujen löytämisestä.

Aika mestat sivut. Tuli joskus humalassa sähellettyä ja jopa soitetua tilauskin. Kotiin olisi tullut, vähän niinkuin pizzakin, olisi tosin pitänyt maksaa "kuljetus-maksu" (taksimaksu). En sitten tiedä jos olisi tilannut kaksi samalla jos olisi ollut ilmainen kotiinkuljetus.

Ei kysyntä ja tarjonta kuitenkaan kohdannut. Aamulla olisi saanut puoleen hintaan, mutta silloin ei jostain syystä enää "huvittanut". :D
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Tuli sitten tehtyä edellispäivänä itsetunnonkohotusreissu. Hyvinhän se meni, oikeastaan paremminkin kuin oli kuvitellut. Nyt olisi tiedossa jonkinasteista tapaamista ensi viikolla. Mitenkähän tähän sitten valmistautuisi, edellisestä tällaisesta tapaamisesta vielä uusintatapaamisesta on jo niin kauan aikaa (vanhan muisti pätkii). Kertokaa oi jatkoaikaveljet miten tästä eteenpäin, etten taas jälleen kerran hukkaa loistavaa tilaisuutta.
 

Miguel

Jäsen
Tämä sopii paremmin tänne kuin mihinkään elokuvaketjuun. Minua kiinnostaa muiden - etenkin naisten - mielipiteet maanantaina esitetystä elokuvasta Kuutamolla.

Olin kuullut muutamien naisihmisten kehuvan filmiä, ja kaiken lisäksi itselleni on pitkästä kuulunut jotain uutta länsirintamalta. Tuollainen ihmissuhdedraama pistäisi siis varmaan ajatukset hyrräämään entistä vilkkaammin, ajattelin.

Puhtaasti elokuvallisista arvoista sen verran, että kuinka joku viitsii kuvata joitain kohtauksia noin ällöttävästi? Kun sankaritar ensimmäistä kertaa näkee Peter Franzenin, hidastus käynnistyy ja päälle muistkaakseni jotain kuvottavan mahtipontista musiikkia. Pitääkö joku oikeasti tuollaista vaikuttavana? Noinko se omankin pään sisällä menee, kun hehkeä prinssi astelee esiin?

Entäs hahmot. Miespuolinen sankari antaa pieniä etääntymisen merkkejä, flirttailee toisten kanssa ja lopulta pistää poikki. Eipä aikaakaan, kun jätetty naikkonen näkee ukon toisen kanssa. No, jonkinmoisen tauon jälkeen Peter lopulta palaa päähenkilön luokse ja aamulla pian heräämisen jälkeen (oliko peräti ensimmäisen paluunjälkeisen sekstailun perään?) vehje heiluen kaveri kosii ja pyytää muuttamaan mukanaan Jenkkeihin. Ja nainen suostuu(!) - kunnes viimein lähtöpäivänä peruu kaiken.

Niin naiset, onko aiheesta ajatuksia? Samoin kiinnostaa, onko tämän ketjun lukijoiden joukossa paljon miehiä, joiden mielestä elokuva oli edes keskinkertainen. Minä ainakin olin yllättynyt, kun kohtalaisen kriittiinen HS Nyt:n kriitikko antoi rainalle kolme tähteä. Muuten, jos minä vaikutan tämän perusteella elämään väsyneeltä narisijalta, kerrottakoon, että en ole paatunut rakkausdraama-genren vihaaja.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Re: Re: taas täällä

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse päädyn sanomaan, että vituiksi meni.

Väite perustuu omakohtaisiin kokemuksiin.

Täältä tähän

poikkeus vahvistaa säännön, sanotaan ja perkele niinpä pääsi käymään omalla kohdalla....

Mukava viikonloppu takana ja toinen edessä... Toistaiseksi mennään plusmerkkisesti...
 

Kaivanto

Jäsen
Näin lokakuussa baarissa tytsän, jolta sain seitsemän vuotta sitten. I rule.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Kimalaisuutisia

Viestin lähetti metsänpeikko
Jep, toivossahan on hyvä elää =).

Mutta lupaukseni aion pitää, ainakin seuraavat kaksi viikkoa.
Pidätpä niin kauan, kuin se unelmien urho ainakin sillä hetkellä törmää eteesi, niin me kaikki kai teemme, pettymysten jälkeen tulee aina hyviä hetkiä. Koskaan ei voi tietää millon se unelmien ihminen ponnahtaa eteen, toivotaan parasta sinnepäin. *hymiö*
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Tinke-80
Menin sitten alkuillasta kaverin luokse ottamaan pari olusta. Kaverin avovaimon ystäviä oli tullut iltaa viettämään samaan paikkaan ja jostain kumman syystä eräs hehkeä kimalainen iskeytyi Tinken seuraan juttelemaan niitä näitä. Tinke laittaa sitten koko repertuaarinsa peliin ja rupeaa ns iskemään ko. kimalaista. Juttua riittää varsin kauan mutta jutustelu päättyy siihen kun hän lähtee kavereidensa seurassa kanssa baariin. Kun muija on lähtenyt, kuulen kaverilta että ko. muija asuu erään miehen kanssa kimpassa.

Eli miksi helvetissä muijat eivät voi kertoa jossain vaiheessa keskustelua että seurustelevat? Miksi helvetissä antavat miesten tehdä itsestään pellejä antamalla heidän yrittämällä omasta mielestään hyviä vetoja? Kuuluisi tämäkin viesti melkein suoraan vitutus-ketjuun.

- Tinke-80

www.antireactor.com

Toi on niin tuttua. Meitsilläki kävi tasan tarkkaan samanlailla viime syksynä silloisessa opinahjossa. Homman teki erittäin vittumaiseksi se et ko. koulu on ns. sisäoppilaitos, missä oleillaan toisten kaa 24/5. Oli meinaan mieli korkeella ku 2kk:en puolelta toiselle jatkuneen flirttailun jälkeen sain kuulla toiselta kaverilta et se tytsy on seurustellu jo yli vuoden.

Onnekseni en oo ainakaan vielä törmänny kyseiseen naisihmiseen sen jälkeen kun se koulu viime joulukuussa loppui. Enkä totisesti toivo enää törmäävänikään. Vituttaa tommoseet vehkeilijät!
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Nas
Vituttaa tommoseet vehkeilijät!

Niino, tämä on sitä normaalia oman markkina-arvon mittauttamista mitä monet miehetkin harrastavat. Eli seurustelevat onnellisesti sen jonkun kanssa, mutta sitten aina lirkutellaan jossain pippaloissa muille, ja katotaan tärppäisikö jos voisi tärpätä. Siinä vaiheessa sitten kun uhriksi joutunut poika/tyttö/mies/nainen alkaa ehdottelemaan huulirasvan kestotestausta, tämä arvonsa mittaaja yleensä "hämmästyneenä" kertoo että "mä totaniinku seurustelen, mä halusin vaan jutella..."

That's life.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Carlos
Niino, tämä on sitä normaalia oman markkina-arvon mittauttamista mitä monet miehetkin harrastavat.....

Niin, itse pidän ko. toimintaa pikkumunaisten miesten ja epätasapainoisten naisten puuhasteluna.

Se on kyllä mainittava, että ko. tahoja tästä maailmasta löytyy pilvin pimein.

Omista naisasioista on taas kerrottava sen verran, että khyyllä sitä taas tänäänkin on tullut oltua melko imelä, eikä päivä ole kuin vasta puolessa. Eli erikoisterkkuja vaan sinne "kirkonkylälle."

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Carlos
Niino, tämä on sitä normaalia oman markkina-arvon mittauttamista mitä monet miehetkin harrastavat. Eli seurustelevat onnellisesti sen jonkun kanssa, mutta sitten aina lirkutellaan jossain pippaloissa muille, ja katotaan tärppäisikö jos voisi tärpätä. Siinä vaiheessa sitten kun uhriksi joutunut poika/tyttö/mies/nainen alkaa ehdottelemaan huulirasvan kestotestausta, tämä arvonsa mittaaja yleensä "hämmästyneenä" kertoo että "mä totaniinku seurustelen, mä halusin vaan jutella..."

That's life.
Carloksen kanssa samoilla linjoilla. Kyllä mä esimerkiksi tiedän tyttöporukoita jotka lähtevät ulos baariin ja juttelevat sitten niitä näitä miehille. Hyvällä tuurilla saadaan mukavaa seuraa, ehkä jopa tanssilattialle ja kenties drinkki tai pari. Sitten jos tilanne alkaa mennä siihen että mies vihjailee jotain siirtymistä yksityisille jatkoille tai tuota huulirasvan kestotestausta niin lyödään liinat kiinni.

Vittumaistahan tuo on jos osuu kohdalleen mutta kuten Carlos sanoi, sitä tekevät miehetkin ja that's life.

Omat naisasiat: valoa tunnelin päässä
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisaalta, eikö bileissä tai baarissa voi jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman taka-ajatuksia? Minusta ainakin on ihan vaan hyvää käytöstä, että bileissä juttelee tuntemattomien kanssa niitä näitä mieluummin kuin istuu jonkun vieressä tunnin eikä puhu tälle mitään. Flirttailu, vihjailu ym. ovat sitten asia erikseen, mutta ihan normaalissa keskustelussa ei minusta tarvitse olla mitään taka-ajatuksia ja sitä pitäisi saada harrastaa myös varattujen ihmisten. Se on sitten vastaanottajan vika, jos ymmärtää ihan neutraalin juttelun joissain bileissä iskuyritykseksi.

Tämä nyt ei ole siis erityisesti kellekään suunnattu. En tiedä millaisia keskusteluja tähän ketjuun kirjoittaneet ovat näissä tapauksissa käyneet, mutta noin yleisellä tasolla olisi ainakin minusta ihan hirvittävän ankeaa, ettei voisi jutella kenenkään tuntemattoman naisihmisen kanssa mistään ilman että joku tulkitsee sen iskuyritykseksi.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti FourForty
Toisaalta, eikö bileissä tai baarissa voi jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman taka-ajatuksia?

Ilman taka-ajatuksia? Voi, tosin tietyin varauksin. Semmotteessa tapauksessa on yleensä kyse ns. ei niin hyvän näköisestä eukosta, jota mieli tekisi.

Olen edellä mainituissa paikoissa yleensä aikas jurrissa, joten pidän ainaki itse sitä täysin normaalina käytöksenä jauhaa paskaa vastakkaisen sukupuolen kanssa vain ja ainoastaan sen takia että pääsee pesälle..
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Nas
Ilman taka-ajatuksia? Voi, tosin tietyin varauksin. Semmotteessa tapauksessa on yleensä kyse ns. ei niin hyvän näköisestä eukosta, jota mieli tekisi.

Olen edellä mainituissa paikoissa yleensä aikas jurrissa, joten pidän ainaki itse sitä täysin normaalina käytöksenä jauhaa paskaa vastakkaisen sukupuolen kanssa vain ja ainoastaan sen takia että pääsee pesälle..

kylläpä vain voi, tai sitten ajatukset ovat todellakin niin syvällä että niitä ei itse tiedosta:)

Omalla kokemuksellani voinen sanoa, että kun on opiskelemassa tämmöisessä akkavaltaisessa koulussa niin sitä oppii kovin helposti juttelemaan hyvänkin näköisten naisten kanssa vailla minkäänlaista taka-ajatusta... Silloin näkee paljon paljon paremmin mitä toinen ajattelee... eikä tarvitse nieleskellä häpeää:)

Sinänsä koulun parhaimpiin puoliin kuuluvat myös ruokatunnit. Miettikääpä arvon herrat, kun vetelet siinä loistavaa ruokaa ja ohitse lappaa aerobiccaajista yleisurheilijoihin ohitsesi (niin ja siis naisia) Kyllä vaan elämä on komiaa ja kun kotootakin alkaa löytyä niin mitäpä valittamaan...
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Viestin lähetti Carlos
Niino, tämä on sitä normaalia oman markkina-arvon mittauttamista mitä monet miehetkin harrastavat. Eli seurustelevat onnellisesti sen jonkun kanssa, mutta sitten aina lirkutellaan jossain pippaloissa muille, ja katotaan tärppäisikö jos voisi tärpätä.

Pitikö sinun laittaa onnellisesti -sanan ympärille lainausmerkit? Jos ihminen seurustelee onnellisesti, niin miksi hänen pitää testata omaa haluttavuuttaan? Kyllähän sen kumppanin suhtautumisesta aistii ja joille aisti, niin kysyy sitten mieheltään/naiseltaan suoraan. Ja jollei uskalla kysyä, niin jotakin pitäisi tajuta kun katsoo peiliin. Vielä kun ennen peilin eteen astumista ottaa vaatteet pois, niin näkee kuvassa alastoman totuuden.

Minusta jatkuva markkina-arvon mittauttaminen kertoo siitä, että ihmisellä on itsetunnossa jotakin vialla tai nykyinen parisuhde ei toimi ja testaajalla on todellisuudessa uuden suhteen haku päällä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti heikkik

Minusta jatkuva markkina-arvon mittauttaminen kertoo siitä, että ihmisellä on itsetunnossa jotakin vialla tai nykyinen parisuhde ei toimi ja testaajalla on todellisuudessa uuden suhteen haku päällä.
Olen kyllä kanssasi aika lailla samaa mieltä. Näinhän se on, hyvin kiteytetty.

Pitää tietysti muistaa että ihmiselläkin on viettinsä mitkä pohjautuu alitajuisiin vaistoihin, mihin perustuu se että ihminen haluaa kokea olevansa houkutteleva ja viehätysvoimainen. Nämä ovat asioita, jotka ovat niin sitkeässä ihmisluonteessa, että niiden vältteleminen on vaikeata. Ei niitä voi teilata.

Onneksi meidät on kuitenkin siunattu kyvyllä pohtia vaihtoehtoja ja niiden seuraamuksia, joten ne ihmiset jotka todella ovat oman itsensä herroja, erottuvat kyllä siinä vaiheessa.
 

Lady

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olen ollut jo pidempään varattu, joten bileissä/baarissa on kyllä tullut eteen näitä tilanteita kun joku tuntematon alkaa iskemään ja pitäisi jotenkin ilmaista olevansa varattu. Alkuun täräytin vain suoraan "Mä muuten seurustelen" jolloin vastapuoli yleensä pelasti kasvonsa toteamalla ylimielisesti "No eikö kun kanssa sitten voi edes jutella" tai "Niin en mä siinä mielessä tarkoittanutkaan" jolloin sitten olin itse naama punaisena. Nykyisin olen oppinut toimimaan vähän sulavammin ja puhelemaan ensin hetken niitä näitä ja sitten livauttamaan keskusteluun jonkin lauseen joka sisältää sanan "mieheni". Ongelma onkin vain siinä, että jos vastapuoli on tarpeeksi innostunut tai jurrissa niin ihan pienet vihjeet eivät tunnu perille asti menevän. Joten joskus sitä joutuu lopulta silti sanomaan suoraan, jolloin vastaus yleensä on "No mikset heti voinut sanoa." Huokaus.

Tarinan opetus: Jos haluat kuulla heti kättelyssä kiinnostuksesi kohteen seurustelustatuksen, niin opettele ottamaan tieto vastaan nolaamatta vastapuolta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös