Naisasiat

  • 7 518 931
  • 26 580

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
MetalMac....rankkaa matskua ja olen tosi pahoillani.

itselläni juuri päättyi 7n vuoden suhde kaiken maailman valehteluihin. Ainoa asia mikä vituttaa, että oliko tämä kaikki 7 vuotta samaa valhetta? pari lastakin siihen sekaan.

Noh, onneksi nuo kaksi poikaa ovat maailman hienoimmat lapset.

Nyt vapaana 34v jääkiekkomies. Vittumaisen huumoritajun omaava, mutta muuten sisäsiisti. (ei narreille)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Korak


Noh, onneksi nuo kaksi poikaa ovat maailman hienoimmat lapset.

Niin muuten ovatkin. Sano terveisiä niille kullannupuille.

Voimia ja jaksamista vaan teille kaikille, eihän tässä muuta voi sanoa. Kamalalta tuntuu lukea näitä, varsinkin kun välillä kyseessä on niin läheiset henkilöt...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Tsemppiä JA-veljille täältäkin. Korak ja MetalMac, turha minun on teille mitään sanoa. Tiedätte itsekin. Maailma/elämä on perseestä.

Ja Koala, hoida hommasi kuntoon tosiaan, ennenkuin kukaan loukkaa itseään pahemmin.

Itselläni ei mitään tällä rintamalla. Nada, zip, ingenting.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti Koala
Oma nainen on täällä, mutta sydän on Norjassa. Oma nainen ei tunnu miltään, koska olen syvästi rakastunut tähän norjalaiseen.

Koala ma mään, onko järkeä olla nykyisen kanssa vain olemisen pakosta? Se ei ole oikein sulle, eikä nykyiselle naisellesi. Itse olin exän kanssa neljä vuotta, joista viimeinen vuosi oli suunnittelua, että miten päästä pois loukkaamatta toista. Tajusin, että olisi heti pitänyt nostaa kytkintä. Elämässä ei ole vuosia tuhlattavaksi.

Nyt olen ollut sen oikean kanssa puolitoista vuotta ja elämä hymyilee. Meidän suhde on vieläkin samanlainen kuin ensimmäisinä päivinä vastarakastuneena.

Nytkun suunnittelette norjalaisen naisen kanssa tulevaisuutta, niin älä prkl Norjaan muuta, koska silloin TPS:n nykyäänkin suppea ryminäkiekkojengi kokee pahan takaiskun :)
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Viestin lähetti Iceberg
Koala ma mään, onko järkeä olla nykyisen kanssa vain olemisen pakosta?

Mutta miten sanot nuorelle naiselle, joka palavasti on sinuun rakastunut, ettet halua enää olla muutakuin kaveri? "Sori, olemme tulleet risteykseen" "Kipinä ei enää ole samanlainen". Kaikki älyttömiä kliseita.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Koala
Mutta miten sanot nuorelle naiselle, joka palavasti on sinuun rakastunut, ettet halua enää olla muutakuin kaveri?
Kerro vaikka totuus. Ihan sama miltä kuulostaa, kunhan totta visertelet.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Viestin lähetti Rontti
Kerro vaikka totuus. Ihan sama miltä kuulostaa, kunhan totta visertelet.

Jos kerron totuuden, ei hän enää olisi ystävä. Ja haluaisin edelleen jatkaa meidän baarijutteluja, musiikin kuunteluhetkiä jne., joita teimme vielä silloin kun olimme kavereita. Nainen ei toimi niin, että jatkaisivat kavereina seurustelun jälkeen, muutakuin marginaalitapauksissa. Tässä haetaan marginaalitapausta, jonka vuoksi sanat, paikka, musiikki, ruoka, asuste ja vitsit on valittava tarkkaan.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti Koala
Mutta miten sanot nuorelle naiselle, joka palavasti on sinuun rakastunut, ettet halua enää olla muutakuin kaveri? "Sori, olemme tulleet risteykseen" "Kipinä ei enää ole samanlainen". Kaikki älyttömiä kliseita.

Lopullisen niitin lyöminen on kaikkein vaikeinta. Mä tavallaan mokasin, kun suunnittelin sitä vuoden, eli se ei ollut kummankaan etu loppupeleissä. Mä ehdotin pientä breikkiä ja parin viikon päästä sanoin suoraan kasvotusten, että tämä yksinolo tuntuu paremmalta vaihtoehdolta.

Nyt jos olisi sama tilanne, niin tekisin sen suoremmin tai ainakin yrittäisin tehdä. Perhanan vaikeaa se on aina.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Koala
Jos kerron totuuden, ei hän enää olisi ystävä...

...Tässä haetaan marginaalitapausta, jonka vuoksi sanat, paikka, musiikki, ruoka, asuste ja vitsit on valittava tarkkaan.

Eli viet ensin hienoon ravinteliin illastamaan, juttelet mukavia, hymyilet kauniisti ja lopulta vedät parhaaksi katsomallasi hetkellä naiseltasi maton jalkojen alta kenties vielä valkoisten valheiden saattelemana?

Onnea matkaan.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Koala
Jos kerron totuuden, ei hän enää olisi ystävä. Ja haluaisin edelleen jatkaa meidän baarijutteluja, musiikin kuunteluhetkiä jne., joita teimme vielä silloin kun olimme kavereita. Nainen ei toimi niin, että jatkaisivat kavereina seurustelun jälkeen, muutakuin marginaalitapauksissa. Tässä haetaan marginaalitapausta, jonka vuoksi sanat, paikka, musiikki, ruoka, asuste ja vitsit on valittava tarkkaan.
Niinno, kaikkea ei voi saada. Minun mielestäni pitkittämällä ja valehtelemalla homma ei pidemmän päälle muuta kuin pahenoo. Tottakai sanat kannattaa valita tarkkaan, mutta loppujen lopuksi moni arvostaa enemmän sitä, että asiat sanotaan niin kuin ne ovat. Ainakin alkujärkytyksestä toivuttuaan.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miesasiat..?

Viestin lähetti metsänpeikko



Heh, sait sitten perjantaina sitä, mitä lähditkin sieltä baarista hakemaan, niinkö? Onnea sitten vaan, kiva että jotain onnistaa.

well, call me oldfashioned, but... en saanut tahtopesää, koska pohjimmiltani olen herrasmies, enkä koe kännisenä paneskelua kovinkaan mieltä ylentävänä. Selvinpäin sekin homma on paljon kivempaa, eikö? Noh, kohtahan se sitten nähdään tuleeko hanskat tiskiin vai jotain ihan muuta...

niin ja vielä olen sitä mieltä, että mikäli pelkän puskan perässä juoksee, on oma hanska paljon halvempi ja helpompi kuin joku puolituntematon naishenkilö, jonka luota saat sitten kusi sukassa häipyä vähin äänin aamuvarhaisella.... täts nat kuul. Vielä pahempaahan on mikäli heräilet aamulla kotoota sellaisen henkilön vierestä, joka ei vastaa lähelläkään käsitystäsi haluamastasi naisesta. Potki nyt toinen siitä pihalle nopeasti ja ihmisarvoa sen enempää pilkkaamatta.


Juu, mutta katellaa
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Koala
Jos kerron totuuden, ei hän enää olisi ystävä. Ja haluaisin edelleen jatkaa meidän baarijutteluja, musiikin kuunteluhetkiä jne., joita teimme vielä silloin kun olimme kavereita. Nainen ei toimi niin, että jatkaisivat kavereina seurustelun jälkeen, muutakuin marginaalitapauksissa. Tässä haetaan marginaalitapausta, jonka vuoksi sanat, paikka, musiikki, ruoka, asuste ja vitsit on valittava tarkkaan.


ei varmaankaan juu, mutta mieheltä kyllä odottavat kaveruutta...heh

perkele, jos ei kestä niin ei kestä, minkä sille sitten voi? Rehellinen kun on niin oma pää ainakin pysyy mukana, eikä tarvitse muistella, että mitä on tullut tuollekin sanottua...

ja kyllä siittä sulle kaveri voi tulla sitten jonkin ajan kuluttua... kunhan tottuu uuteen elämäntapaan, toki mistäs sitä tietää mitä 4 vuoden päästä ajattelee...
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Tyttöystäväni ystävä yritti sekoittaa suhdettamme...

Vituttaa eräs tyttöystäväni tyhjäpäinen ystävä, joka on nyt sitten mennyt kertomaan kuinka minä olen jahdannut häntä eräissä bileissä, sillä aikaa kun tyttöystäväni oli toisaalla (olimme siis molemmat bileissä). Tämä kaikki nyt ei tietenkään pidä alkuunkaan paikkaansa, mutta kaikkihan tietävät mikä oli tyttöystäväni ensimmäinen reaktio. Hän tekstiviestillä (koska on koulussa) kertoi, että on vihainen eikä ole hauska kuulla tuollaista omasta rakkaastaan. No, vastasin etten ole mitään sellaista tehnyt ja käskin hänen soittaa sitten kun voi, niin jutellaan

Olin tässä sitten puolitoista tuntia itku silmässä, sillä tämä ihminen on jotakin niin tärkeää ja rakasta minulle, etten halua häntä koskaan loukata millään tavalla, saati sitten koskaan menettää häntä. Sitten hän soitti ja kertoi, että kyllä hän uskoo minua, eikä minun pidä olla pahalla mielin. Kertoikin, ettei hän "sitä ämmää oikein uskonutkaan"... En voisi olla helpottuneempi. Mutta hetken olin enemmän suruissani, kuin olen koskaan ollut..

Enää vain ihmetyttää, mitä helvettiä sen tyttöystäväni, nyt ilmeisesti entisen, ystävän päässä oikein liikkui/liikkuu? Ei voi mitenkään ymmärtää asiaa. Varsinkin, kun minä en ensinkään tunne tätä ystävää yhtään. Olemme ko. bileissä vaihtaneet ehkä muutaman sanan keskenämme, siinä kaikki. Koskaan aikaisemmin emme olleet tavanneet.

-paze-
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Tyttöystäväni ystävä yritti sekoittaa suhdettamme...

Viestin lähetti paze17
Enää vain ihmetyttää, mitä helvettiä sen tyttöystäväni, nyt ilmeisesti entisen, ystävän päässä oikein liikkui/liikkuu? Ei voi mitenkään ymmärtää asiaa.
Naiset ovat toisilleen erittäin kateellista sakkia ja varsinkin myöhäis-pissikset voivat ihmiselon sääntöjä opetellessaan äityä melkoisiin ylilyönteihin. Naisten keskinäistä kateutta on vaikea ymmärtää ja lähes mahdotonta aliarvioida. Siinä rinnalla on miesten kateudet - kaverin isompi kulli tai pomon bemari - pikkujuttuja.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Koala
Jos kerron totuuden, ei hän enää olisi ystävä. Ja haluaisin edelleen jatkaa meidän baarijutteluja, musiikin kuunteluhetkiä jne., joita teimme vielä silloin kun olimme kavereita. Nainen ei toimi niin, että jatkaisivat kavereina seurustelun jälkeen, muutakuin marginaalitapauksissa. Tässä haetaan marginaalitapausta, jonka vuoksi sanat, paikka, musiikki, ruoka, asuste ja vitsit on valittava tarkkaan.

Hmm… et voi olettaa, että kyseinen nainen suhtautuisi sinuun seurustelun jälkeen suoraan kuten kaveriin. Ehkä joskus, mutta tuskin samantien. Ei se noin toimi, ei. Paitsi ehkä silloin, jos kyseisellä naisella ei olekaan ollut tunteita sinua kohtaan.

Ja suosittelen todellakin ihan totuuden kertomista. Ei mitään turhia visertelyjä tyyliin ”tykkään ihan kaverina, mutta…”. Kerro suoraan missä mennään ja taustoja myöden. Ja älä valitse kertomispaikaksi ravintolaa tms vain sen takia että itse pääsisit helpolla tunteenpurkauksista ja itkukohtauksista. Pidemmän päälle pääset kaikkein helpoimmalla kun puhut asiat kerralla. Odotettavissa on tietysti (kunhan hän hieman käsittelee asiaa) keskustelusessioita jatkossakin.

Ystävyys (puhumattakaan seurustelu) ei yksinkertaisesti voi perustua paskanpuhumiselle.

Tämä näin vanhemman (?) ja viisaamman (tuskin…) neuvona.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Re: Re: Tyttöystäväni ystävä yritti sekoittaa suhdettamme...

Viestin lähetti Dante
Naiset ovat toisilleen erittäin kateellista sakkia ja varsinkin myöhäis-pissikset voivat ihmiselon sääntöjä opetellessaan äityä melkoisiin ylilyönteihin. Naisten keskinäistä kateutta on vaikea ymmärtää ja lähes mahdotonta aliarvioida. Siinä rinnalla on miesten kateudet - kaverin isompi kulli tai pomon bemari - pikkujuttuja.

No, näin sen itsekin tulkitsin. Muuten, tuo viimeinen lause tuo väkisinkin hymyn huulille. *hymiö*
Eikä tässä nyt mitään hätää ole. Huomenna pääsen taas rakkaan kainaloon ja puhumaan ihan kasvotusten. On se kuulkaa ihanaa olla mielettömän rakastunut ja tietää, että saa vastarakkautta.

-paze-
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Re: Re: Re: Tyttöystäväni ystävä yritti sekoittaa suhdettamme...

Viestin lähetti paze17
No, näin sen itsekin tulkitsin. Muuten, tuo viimeinen lause tuo väkisinkin hymyn huulille. *hymiö*
Eikä tässä nyt mitään hätää ole. Huomenna pääsen taas rakkaan kainaloon ja puhumaan ihan kasvotusten. On se kuulkaa ihanaa olla mielettömän rakastunut ja tietää, että saa vastarakkautta.

-paze-


Aamen to that last one! Olla rakastunut, hmm...en mä sitä osaa selittää. Jotenkin sitä vain "leijuu" aina kun on jutellut tai ollut muuten kanssakäymisessä rakkauden kohteen kanssa.

Loistava tunne, paras kaikista.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Rakastuminen

Rakastuminen on asia, joka vie jalat alta. Rakastuminen saattaa iskeä kuin salama taivaalta, ja muuttaa elämän yhdellä iskullaan. Rakastuminen on sanoin kuvaamatonta olotilaa, jonka tietää vain jos on rakastunut ja osoittaa sekä vastaanottaa rakastumistaan. Rakastakaa toisianne!

Niin ja omat naisasiat ovat edelleen hyvällä mallilla. Yhdessäasuminen on osoittanut erittäin toimivaksi ratkaisuksi. Etenkin kun rakastaa ja saa rakkautta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täytyy todeta että tämä on aika kaoottinen ketju jos mikä. Osa on maansa myyneitä ja toiset onnensa kukkuloilla. Jokseenkin pelottavaa luettavaa ja alkaa tuntumaan että olisikohan kaksi erillistä ketjua paikoillaan? Esim. Eroketju ja Rakastumisketju?

Meinaan jos itselläni olisi pidempiaikainen suhde katkennut juuri, niin voisi ehkä hieman masentaa entisestään lukea jonkun/joidenkin onnensa hehkuttamista.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Viestin lähetti Koala
Mutta miten sanot nuorelle naiselle, joka palavasti on sinuun rakastunut, ettet halua enää olla muutakuin kaveri? "Sori, olemme tulleet risteykseen" "Kipinä ei enää ole samanlainen". Kaikki älyttömiä kliseita.

Edelleen muistelen lammolla, ja olen yhteydessa tahan naiseen, jolle rehellisesti sanoin viiden vuoden suhteen ja kahden vuoden yhdessa asumisen jalkeen, etta han on todella ihana ihminen ja tykkaan hanesta todella paljon, mutta en voi elaa hanen kanssaan loppuelamaani, silla en koe, etta se tunne jonka sisallani tunnen, kantaa ystavyytta pidemmalle. Ja jos sen varassa jatkaisimme suhdettamme avioliittoon ja lapsiin asti, se voisi olla meille kummallekin vain huonosta. Ja jo tassa vaiheessa nakyvaa mahdollista tulevaisuuden avioeroa, ehka jopa lasten kanssa, en halua kokea enka halua sita hanenkaan kokevan. Olin silloin 25 vuotias.

Molemmin puolinen itkuhan siita syntyi ja suru oli puserossa pitkaan, mutta sen suurimman tuskan hellitettya olemme siis edelleen hyvia ystavia eika siita erosta lahtien (aika sita ennenkaan) meilla ole ollut ensimmaistakaan sanaharkkaa eika pahaa sanottavaa toisistamme. Luottamus ja kunnioitus sailyivat, ja niin sailyi myos ystavyys.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti 1Timer

Molemmin puolinen itkuhan siita syntyi ja suru oli puserossa pitkaan, mutta sen suurimman tuskan hellitettya olemme siis edelleen hyvia ystavia eika siita erosta lahtien (aika sita ennenkaan) meilla ole ollut ensimmaistakaan sanaharkkaa eika pahaa sanottavaa toisistamme. Luottamus ja kunnioitus sailyivat, ja niin sailyi myos ystavyys.
Tuo on hienoa kuulla ja noinhan sen pitäisikin mennä, ainakin minun mielestäni, mutta sinulla on ehkäpä käynyt hyvä tuuri. Meinaan, monessa tapauksessa asiat eivät välttämättä suju noinkaan hyvin ja siteet voivat katketa täysin. Uskon kyllä että tavasta jolla asiat hoitaa riippuu myös paljon, mutta vielä enemmän millaiset ihmiset ovat kyseessä ja kuinka kypsyneet.

En voi muuta todeta, kuin että tuo mainitsemasi kaltainen tapaus eron tapahtuessa on niitä kaikista parhaimpia.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Ottakaa huomioon, että näin varhaisessa vaiheessa kuin minä elän (18v) ei mietitä avioliittoja tai lapsia. Halutaan vain pitää hauskaa naisten kanssa. Mutta tämä norjalainen on jotain, mitä en voi edes sanoin kuvailla. Jo vuoden olen joka aamu herätessäni miettinyt häntä, kuten hän minua. Joka ilta ajatellut hyvät yöt mielessäni, kuten hän. Onko tämä sitten sitä rakastumista, mistä aikuiset vouhottaa?
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miesasiat..?

Viestin lähetti masaman
well, call me oldfashioned, but... en saanut tahtopesää, koska pohjimmiltani olen herrasmies, enkä koe kännisenä paneskelua kovinkaan mieltä ylentävänä. Selvinpäin sekin homma on paljon kivempaa, eikö? Noh, kohtahan se sitten nähdään tuleeko hanskat tiskiin vai jotain ihan muuta...

niin ja vielä olen sitä mieltä, että mikäli pelkän puskan perässä juoksee, on oma hanska paljon halvempi ja helpompi kuin joku puolituntematon naishenkilö, jonka luota saat sitten kusi sukassa häipyä vähin äänin aamuvarhaisella.... täts nat kuul. Vielä pahempaahan on mikäli heräilet aamulla kotoota sellaisen henkilön vierestä, joka ei vastaa lähelläkään käsitystäsi haluamastasi naisesta. Potki nyt toinen siitä pihalle nopeasti ja ihmisarvoa sen enempää pilkkaamatta.


Juu, mutta katellaa

Mitäpä tuohon enää lisäämään?

Paitsi että ei kannata olla niin kännissä, että raahaa mukaansa tai lähtee jonkun sellaisen mukaan, jota ei tahdo aamulla enää katsella.
Ja jos nyt sattuu vahingossa mukaan tarttumaan sellainen henkilö, josta kuitenkin tahtoo aamulla nopeasti eroon, niin mielestäni paras on tehdä se ihan rohkeasti ja reippaasti. Ei siinä mitään ihmisarvoja pilkata, varsinkin kun kyse on ollut pelkästä naimisesta ja hauskanpidosta. Sääli sitä toista, joka on kuvitellut tapauksesta jotain vakavampaa. Parempi ettei ainakaan millään tavalla anna ymmärtää muuta kuin oikeasti tarkoittaa. Vittumaisempaa on kuvitella jotain elämää suurempaa kuin saada rehellisesti kenkää perseelle.

Tai mistä minä tietäisin, mutta näin itse ainakin kuvittelisin.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Re: Rakastuminen

Viestin lähetti Arnold
Rakastuminen on asia, joka vie jalat alta. Rakastuminen saattaa iskeä kuin salama taivaalta, ja muuttaa elämän yhdellä iskullaan. Rakastuminen on sanoin kuvaamatonta olotilaa, jonka tietää vain jos on rakastunut ja osoittaa sekä vastaanottaa rakastumistaan. Rakastakaa toisianne!

Niin ja omat naisasiat ovat edelleen hyvällä mallilla. Yhdessäasuminen on osoittanut erittäin toimivaksi ratkaisuksi. Etenkin kun rakastaa ja saa rakkautta.

Kiva, että sinulla Arnold menee noin hienosti tyttiksesi kanssa. Olen vilpittömästi onnellinen puolestasi ja jaan ilosi. Harvalla noinkin nuorella miehellä on selkärankaa tunnustaa julkisesti rakkautensa, mutta ihailen tapaasi tehdä se kaunistelematta ja koreilematta, mitään lisäilemättä. Onnea edelleen teille molemmille!

toivoo Tunkki
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kansanedustaja Eero Akaan-Penttilän tänäisessä Hesarin mielipidekirjoituksessa on mielenkiintoinen fakta.

Lähdettä hän ei mainitse, mutta toteaa, että "kiistämätön tutkimustulos kertoo, että neljä viidestä avo- tai avioliitosta päättyy Suomessa naisen aloitteesta."

Miehillä on tunnetusti taipumus havahtua vasta sitten, kun todellakin on liian myöhäistä.

Mitä muita syitä tälle mahtaisi olla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös