Ja jos ei pysty luottamaan, kannattaa ehkä miettiä seurustelun mielekkyyttä. Eiköhän kaikilla vielä jonkun ajan kuluttua tule exästä tuntemuksia, mutta niidenkin pitäisi hiipua sen verran, ettei yksi tekstiviesti pyöräytä maailmaa ympäri.Viestin lähetti Ted Raikas
itseensä on osattava luottaa aina, samoin omaan kumppaniinsa
Viestin lähetti Pikku Myy
Ja jos ei pysty luottamaan, kannattaa ehkä miettiä seurustelun mielekkyyttä. Eiköhän kaikilla vielä jonkun ajan kuluttua tule exästä tuntemuksia, mutta niidenkin pitäisi hiipua sen verran, ettei yksi tekstiviesti pyöräytä maailmaa ympäri.
Ja naisille samat vaihtoehdot: Adam Malyz vai Ridge Forrester?Viestin lähetti Johannes
Jos saisin täsmälleen sanasta sanaan samoja tekstiviestejä Anne-Mari Sandellilta ja Viivi Avellanilta,
enkä tietäisi miltä naiset näyttävät, niin kumpaan luulisit mielenkiintoni kohdistuvan, kun näkisin heidät.
Viestin lähetti Johannes
Vecchia leikkii nyt pikkuisen hölmöä. Tottakai kauniin naisen jutut ovat mielenkiintoisempia meidän miesten korvissa kuin niiden, jotka ovat ....kröhöm..."sisäisesti" kauniita.
Jos saisin täsmälleen sanasta sanaan samoja tekstiviestejä Anne-Mari Sandellilta ja Viivi Avellanilta, enkä tietäisi miltä naiset näyttävät, niin kumpaan luulisit mielenkiintoni kohdistuvan, kun näkisin heidät.
Viestin lähetti Pärde
Palasin juuri kävelyltä aiemmin mainitun tyttösen kanssa. Vettä toki satoi kaatamalla, mutta kuka huomasi.. Jatkostakin sovittiin, leffaan loppuviikosta.
Tämähän näyttää vallan lupaavalta.
Viestin lähetti tant gredulin
Tämä onkin aiiiina askarruttanut minua. Miten se ilmoitetaan? 'Kerää kamasi?' vai 'En enää rakasta sinua, mutta voit toki jäädä asumaan tänne vielä. Samalla voit pestä pyykit, tiskata ja viedä koiran ulos?'
Miten btw ilmaisisit asian body languagea hyväksi käyttäen, jos puhuminen on yli-arvostettua? Jormauotismaisesti vääntelehtien vai hitler-tyyppisesti 'käteni osoittamassa suunnassa'?
Viestin lähetti Pärde
masamanille kiitokset onnentoivotuksista, mutta hyvinhän tässä kävi.
Ilmeisesti oli liikkeellä ns. kaverimielessä. Ihmetyttää toki, miksi kysyi minua ties minne ja sanoi ajatelleensa paljon minua. Noh, mene ja tiedä.
La donna é mobile.
Viestin lähetti metsänpeikko
Tai no, ehkä eräs patapaitainen pakki, ei kuitenkaan se lanneliikkeinen.
Viestin lähetti masaman
herranen aika!! Mitäs metsänpeikko ny mahtaakaan ajatella kun on miehellä oikein maalitilasto avattuna?!?!
Päntsyt vaan narulle kuivamaan:)
edit.. siis sillä lannenarulla..
Ja edelleen, Aki ei ole se, joka veisi jalat alta. Niin, senkin raumalainen lukutaidoton! (vitsi)
Niin, meinasinkin juuri kysyä, että HÄH? Aki Heinohan teki kauden ensimmäisen maalinsa jo SaiPaa vastaan, eikä toisaalta minun pöksyjäni juurikaan tuo maalinteko kastele.
Ja edelleen, Aki ei ole se, joka veisi jalat alta. Niin, senkin raumalainen lukutaidoton! (vitsi)
Viestin lähetti Damien
Tota miks suurin osa käyttää tota "läheks leffaa" tms juttua? Minusta olis ainakin paljon parempiakin deittipaikkoja kun joku leffa jossa keskitytään pääosin leffan katsomiseen ja äänetkin niil kovalla ettei keskustellakkaan voi.
Minä ainakin pidän leffassa käymistä hyvänä alkuna orastavalle kiinnostukselle, jos henkilöä ei edes välillisesti tunne. Tarkoitan sellaista, jota on silmäillyt kaupassa/duunissa/koulussa/jne. jonkin aikaa, muttei tiedä, kuinka osoittaa mielenkiintonsa. Näin elokuva olisi ainakin yksi yhteinen puheenaihe ja sen jälkeen voisi lähteä ottamaan "yhdet", joiden merkeissä sitten katsotaan löytyykö yhteistä säveltä.Viestin lähetti Damien
Tota miks suurin osa käyttää tota "läheks leffaa" tms juttua? Minusta olis ainakin paljon parempiakin deittipaikkoja kun joku leffa jossa keskitytään pääosin leffan katsomiseen ja äänetkin niil kovalla ettei keskustellakkaan voi.
Aivan, itsekin olen tätä ihmetellyt. Käyn aika usein yksinkinViestin lähetti Damien