Naisasiat

  • 7 535 568
  • 26 611

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vastaus ketjun kysymykseen, kiitos hyvin.
3 kk täynnä ja hyvin menee. Alussa ollaan ja päivä kerrallaan, mulla ei ole kiirettä. Löytynyt nainen, joka on mulle sopiva.
Pari hymiötä tohon loppuun varmaan sitten vielä.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miesasiat ovat edelleenkin hyvin. Tänään tuli vähän ihmeellinenkin olo, kun aloin miettiä, miten olenkin onnistunut saamaan vierelleni niinkin ihanan ihmisen kuin oma mies on. On se vaan niin kultainen. Yhdessäolo sujuu hyvin, ja huumorikin on suhteellisen samalla tasolla. Ja toisen kanssa on alusta asti ollut ehkä maailman helpointa olla aidosti oma itsensä.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kirjotellaan nyt tänne miesasioista kun ei niille omaa ketjua löydy.

Ongelmana on se, (tai onko se nyt edes ongelma) että entinen poikaystävä on ottanut yhteyttä pitkästä aikaa, edellisen kerran puhuimme n. vuosi sitten. Tämä poikaystävä oli kuvioissa todella kauan, todellista on/off-juttua. Meni kauan, kunnes pääsi totaalisesti yli kaikista tunteistaan.
No, hän seurustelee nykyään ja on seurustellutkin jo melkein vuoden. Itselläni n. puoli vuotta seurustelua takana eikä voisi mennä paremmin.
Hän kyselee nyt kuitenkin jos voisimme mennä kahville joku päivä, juttelemaan asioista ja vaihtelemaan kuulumisia. Oma poikaystäväni lähti kymmeneksi päiväksi lomalle, ja jostain syystä tuntuisi epärehelliseltä sillä aikaa tavata vanhaa poikaystävää. Tiedän että omat tunteeni ovat täysin haudatut, mutta toisesta osapuolesta en tiedä, enkä voikaan tietää.
Tällä ihmisellä on vaan ollut ainakin aikaisemmin inhottava tapa saada pääni ja tunteeni täysin sekaisin vain yhdellä tekstarilla jossa kyselee kuulumisia. Mietin nyt että onko järkevää nähdä ja ottaa riski taas kerran? Kaipaan ystävyyttämme kamalasti, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna, en usko että se koskaan oli pelkkää ystävyyttä.

Ja tuntuu tottakai oudolta mennä kahville toisen kanssa, kun oma on poissa lomalla. Vaikka tämä oma tietää kyllä että voi minuun luottaa. Mutta vaikka en tekisi mitään, en halua että mikään pilaa tätä, miten asiat nyt ovat. Taisin nyt vastata itse kysymykseeni, mutta pakkohan sitä oli jonnekin avautua...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Edelliseen viestiin en voi muuta todeta kuin että itseensä on osattava luottaa aina, samoin omaan kumppaniinsa.

Härkää sarvista kiinni vaan!
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ted Raikas
itseensä on osattava luottaa aina, samoin omaan kumppaniinsa
Ja jos ei pysty luottamaan, kannattaa ehkä miettiä seurustelun mielekkyyttä. Eiköhän kaikilla vielä jonkun ajan kuluttua tule exästä tuntemuksia, mutta niidenkin pitäisi hiipua sen verran, ettei yksi tekstiviesti pyöräytä maailmaa ympäri.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Jostain päähänpistosta ajattelin tähän ketjuun nyt kirjoittaa, luoja tietää miksi.

Hätkähdin aiemmin tänään, kun pohdin viimeöisen uneni merkitystä ja tajusin, että eräs "merkkipäivä" oli lipunut huomaamatta ohitse. Kaksi kuukautta siitä, kun maailmani pysähtyi, kun minusta tehtiin taas sinkkupainos.

Piinallisen hitaasti aika on kulunut, tuntuu kuin olisin elänyt vuoden näiden kuukauksien aikana. Ystäväni kysyi minulta taannoin, miksi ihmeessä koin aikanaan tarpeelliseksi huutaa tuskaani koko maailman kuultavaksi. En tiedä, ehkä helpotti kirjoittaa asia esille, "puhua" jollekin. Kiitokset niille, jotka sattuivat kuuntelemaan. Joitakin sanojani häpeän, toisia en.

Sanoisin toipumiseni menneen hyvin, suurena apuna minulla oli eräs Tommy Tabermannin kirja, joka sattumalta eksyi käsiini ja muistutti minua, etten olisi voinut elää tai tehdä mitään toisin. Enää ei ole jäljellä kaipuuta entiseen, vain ajoittaiset kipeät muistot menetetystä onnesta. En siis ihan täysin ole toipunut, tiedä sitten tuleeko se päivä koskaan. Ensirakkaus on aina ensirakkaus. Rakkauden haavat eivät (yleensä) tapa, mutta arvet ne jättävät.

Ketjun varsinaisesta aiheesta ei ole juuri sanottavaa, toivottavasti kohtapuoliin. Muuan naishenkilö otti taannoin aloitteen käsiinsä kohdallani, itse en siihen kyennyt. Katsotaan mihin johtaa, tällä hetkellä luonnehtisin itse tilannetta 'lupaavaksi'. Tunnelin päässä totta tosiaan näkyy valoa, piti omin silmin se nähdä ja kokea, että todeksi uskoin.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Pikku Myy
Ja jos ei pysty luottamaan, kannattaa ehkä miettiä seurustelun mielekkyyttä. Eiköhän kaikilla vielä jonkun ajan kuluttua tule exästä tuntemuksia, mutta niidenkin pitäisi hiipua sen verran, ettei yksi tekstiviesti pyöräytä maailmaa ympäri.

Ilmaisin asiani ehkä hieman epäselvästi. Nykytilanteessa, kun seurustelen onnellisesti, ei yksi tekstiviesti hetkauta suuntaan eikä toiseen. Mutta en tiedä miltä tuntuisi tavata taas, jutella...Kuitenkin kerran niin kamalan läheisen ja tärkeän ihmisen kanssa. Ehkä olisi terveellistä tavata, nähdä miten asiat nykyään ovat.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Viestin lähetti Johannes
Jos saisin täsmälleen sanasta sanaan samoja tekstiviestejä Anne-Mari Sandellilta ja Viivi Avellanilta,
enkä tietäisi miltä naiset näyttävät, niin kumpaan luulisit mielenkiintoni kohdistuvan, kun näkisin heidät.
Ja naisille samat vaihtoehdot: Adam Malyz vai Ridge Forrester?
Kumpaan kohdistaisit huomion, vaiko olisiko jalat alla?
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Johannes
Vecchia leikkii nyt pikkuisen hölmöä. Tottakai kauniin naisen jutut ovat mielenkiintoisempia meidän miesten korvissa kuin niiden, jotka ovat ....kröhöm..."sisäisesti" kauniita.

Jos saisin täsmälleen sanasta sanaan samoja tekstiviestejä Anne-Mari Sandellilta ja Viivi Avellanilta, enkä tietäisi miltä naiset näyttävät, niin kumpaan luulisit mielenkiintoni kohdistuvan, kun näkisin heidät.

Vecchia Volpen tapauksessa kysymys on kuitenkin kai vähän eri jutusta.

Saattaahan sitä viisari värähtää, jos muinoinen tekstailukumppani onkin oikeassa elämässä hemaiseva, mutta jos olisin jo todennut juttujen perusteella neitokaisen epäkelvoksi tyttöystäväkandidaatiksi, ei ulkomuoto enää pelastaisi. Ei toimisi ainakaan minuun, jos vakavasti hakisin seurustelukumppania.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Palasin juuri kävelyltä aiemmin mainitun tyttösen kanssa. Vettä toki satoi kaatamalla, mutta kuka huomasi.. Jatkostakin sovittiin, leffaan loppuviikosta.

Tämähän näyttää vallan lupaavalta.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miesasiat..?

Tuossa muutama viikko sitten tuli täällä pohdittua tuon serkun kummin kaiman, tai mikä se nyt oli, puolesta, että onko soveliasta yrittää järjestää ns. yhden illan jutusta jotain vakavampaa.

Rohkaisevista kommenteista johtuen päätti tämä kaveri ainakin yrittää. Puhelinterrorin käyttö päätettiin unohtaa saman tien (onneksi), ja odottaa "sattumalta" tapaamista. Ja kuinkas siinä kävikään? Yllättäen, ei-niin-kovin-hyvin. Kyseinen jannu oli vähintäänkin välinpitämätön, korviaan myöten ihastuneen tyttösen yrittäessä keksiä juteltavaa, eräässä yökerhossa kun sattuivat törmäämään. Kovasti ujoja kyllä molemmat osapuolet ovat, sen piikkiin voisi ehkä laittaa pienen osan siitä, ettei juttu oikein luistanut. Tai armottoman metelin. Tai... No, joka tapauksessa häntä koipien välissä palasi tyttörukka kotiin, ja jaksaapa edelleen kiukutella kyseistä tapahtumaa. Kyllä on elämä rankkaa, ihan sääliksi käy.

Tästä johtuen päädyn ainakin itse henkilökohtaisesti palaamaan vanhaan ja hyväksihavaittuun tapaani. Yritän vain jääkiekkoilijoita. Niiden kohdalla kun voi olla aina varma siitä, mitä saa tai mitä tarkoittavat puheillaan/teoillaan. Eli ei yhtään mitään.


Ai niin, yksi juttu vielä. Stiflatilta nimittäin hyvä kysymys. Vastaan, että kumpaankaan noista en taatusti kiinnittäisi minkäänlaista huomiota. Kummassakaan ei ole tarpeeksi "äijää". Mutta eipä tule nyt mieleen ketään sellaista, joka ne jalat oikeasti veisi alta.
Tai no, ehkä eräs patapaitainen pakki, ei kuitenkaan se lanneliikkeinen.
 

Tobias

Jäsen
Haa, meikäläinen täräytti itsensä oikeen "virallisesti" sinkuksi tällä päivämäärällä. Tosin onhan tässä sinkun lailla käyttäydytty jo pidemmän aikaa.
Huomenna onkin tiedossa työ- ja huvimatka Tukholmaan!
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
heh

Vittuillaan niin kuin jo useamman kuukautta, tosin ei oikein jaksa edes kiinnostaa tuo vonkaaminen... Aika hassua...

No täällä meillä päin kun nuo naikkoset tuppaa olemaan pelkästään "ei" -sanalla varustettuja niin why bother?


Onnea vaan sinne pärdelle leffareissuun... On siellä ennenkin nussit ... öh kulutettu aikaa... Kerran jopa Charlien Enkeleitä katsellen... Paska leffa:) *vink*
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Pärde
Palasin juuri kävelyltä aiemmin mainitun tyttösen kanssa. Vettä toki satoi kaatamalla, mutta kuka huomasi.. Jatkostakin sovittiin, leffaan loppuviikosta.

Tämähän näyttää vallan lupaavalta.

masamanille kiitokset onnentoivotuksista, mutta hyvinhän tässä kävi.

Ilmeisesti oli liikkeellä ns. kaverimielessä. Ihmetyttää toki, miksi kysyi minua ties minne ja sanoi ajatelleensa paljon minua. Noh, mene ja tiedä.

La donna é mobile.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: hyi helvetti

Viestin lähetti tant gredulin
Tämä onkin aiiiina askarruttanut minua. Miten se ilmoitetaan? 'Kerää kamasi?' vai 'En enää rakasta sinua, mutta voit toki jäädä asumaan tänne vielä. Samalla voit pestä pyykit, tiskata ja viedä koiran ulos?'
Miten btw ilmaisisit asian body languagea hyväksi käyttäen, jos puhuminen on yli-arvostettua? Jormauotismaisesti vääntelehtien vai hitler-tyyppisesti 'käteni osoittamassa suunnassa'?

Samaa mieltä, paitsi sama voi toimia päinvastoin Hitler tyylillä, ei auta puhuva mies, jos suhteessa ei olekaan auttanut, tusin se tässä vaiheessa auttaa. Miehiä ja naisia on moneen junaan, itse olen kai sitten naismainen puhuva mies, vaikka en sellaiseksi itseäni koe.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Pärde
masamanille kiitokset onnentoivotuksista, mutta hyvinhän tässä kävi.

Ilmeisesti oli liikkeellä ns. kaverimielessä. Ihmetyttää toki, miksi kysyi minua ties minne ja sanoi ajatelleensa paljon minua. Noh, mene ja tiedä.

La donna é mobile.

AAAAARGH!!! "oltaisko vaan kavereita?" Mistä ne naiset osaavat vetää tämän saman asian esiin joka ikinen kerta!?!?

Kertokaa mikä ihmeen defenssimekanismi se tämä "ollaan vaan kavereita" -heitto oikein on?

Mulla rupeaakin noita kavereita jo olemaan isona enemmistönä puhelimessa....
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Re: Miesasiat..?

Viestin lähetti metsänpeikko

Tai no, ehkä eräs patapaitainen pakki, ei kuitenkaan se lanneliikkeinen.

herranen aika!! Mitäs metsänpeikko ny mahtaakaan ajatella kun on miehellä oikein maalitilasto avattuna?!?!

Päntsyt vaan narulle kuivamaan:)

edit.. siis sillä lannenarulla..
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Miesasiat..?

Viestin lähetti masaman
herranen aika!! Mitäs metsänpeikko ny mahtaakaan ajatella kun on miehellä oikein maalitilasto avattuna?!?!

Päntsyt vaan narulle kuivamaan:)

edit.. siis sillä lannenarulla..

Niin, meinasinkin juuri kysyä, että HÄH? Aki Heinohan teki kauden ensimmäisen maalinsa jo SaiPaa vastaan, eikä toisaalta minun pöksyjäni juurikaan tuo maalinteko kastele.

Ja edelleen, Aki ei ole se, joka veisi jalat alta. Niin, senkin raumalainen lukutaidoton! (vitsi)
 

Luiro

Jäsen
Re: Re: Re: Miesasiat..?

Viestin lähetti metsänpeikko
Ja edelleen, Aki ei ole se, joka veisi jalat alta. Niin, senkin raumalainen lukutaidoton! (vitsi)

Minkälainen on nainen, jonka jalkoja ei öljylantio vie alta. Hämmentävää.

Naisasioista. Minulla ne ovat hyvin, sain ensimmäisen kerran vuonna 1999 ja heti perään 2002. Viime aikoina on ollut hieman hiljaisempaa. Ensi vuonna taitaa tasaisen taulukon mukaan olla onnenpäiväni.

Yhden illan suhteessa saatu seksi on yhtä mieltä ylentävää kuin vakiokumppanini kanssa vehtaaminen. Kyllähän se on kivaa, mutta yleensä sen muistaa parempana kuin se todellisuudessa on. Ei sillä ole mitään väliä saako baari-illan päätteeksi vai ei.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Re: Re: Re: Miesasiat..?

Viestin lähetti metsänpeikko
Niin, meinasinkin juuri kysyä, että HÄH? Aki Heinohan teki kauden ensimmäisen maalinsa jo SaiPaa vastaan, eikä toisaalta minun pöksyjäni juurikaan tuo maalinteko kastele.

Ja edelleen, Aki ei ole se, joka veisi jalat alta. Niin, senkin raumalainen lukutaidoton! (vitsi)

No ei parane heti imasta kurkkuun saakka niittä palleroita... Jos lähdetään ihan villisti spekuloimaan ketä se onnellinen on, niin kyllä HC Toivonen sitten olisi kenties ÄIJÄmäisen partansa takia varmaan "kova" sana, vai mitä? Toki valitettavaa on hametta käyttävien kannalta ainakin se tosiseikka, että Makella on muija ja muksu tuolta kotiseudultaan päin...

Kyllähän se nyt on nähty, kuinka Archibald Heino pistää koko Porin tsigulit ostoksille Eros Sexiin uutta katseen kääntäjää etsimään...

Mahtaako muuten siellä olla vielä duunipaikka vapaana?:) ....se kse, kse
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olemme juuri tyttöni kanssa valmistautumassa elokuvan katseluun. Tulossa siis oikein kiva ilta ja voin olla tyytyväinen tilanteeseeni. On sattunut sellainen helmi kohdalle, että irti en päästä vaikka gepardit tulisivat tuota tyttöä pois kiskomaan. Eikö tuo kerro jo aika paljon?

Ja ensi viikolla perjantaina saavumme Areenalle kannustamaan Jokerit voittoon, yhdessä toki :-)
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Tota miks suurin osa käyttää tota "läheks leffaa" tms juttua? Minusta olis ainakin paljon parempiakin deittipaikkoja kun joku leffa jossa keskitytään pääosin leffan katsomiseen ja äänetkin niil kovalla ettei keskustellakkaan voi.

Itsellä edelleenkin erittäin hiljaista eli naista ei ole puhe-etäisyydellä näkynyt. Joku tyttö kyllä kehui että olis hyvä perse...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Damien
Tota miks suurin osa käyttää tota "läheks leffaa" tms juttua? Minusta olis ainakin paljon parempiakin deittipaikkoja kun joku leffa jossa keskitytään pääosin leffan katsomiseen ja äänetkin niil kovalla ettei keskustellakkaan voi.

Tämähän on ihan totta, mutta kaiketi leffa on paikkana aika turvallinen varsinkin ensitreffeille. Jos ei muuta, niin siitä saa ainakin jotain juteltavaa. Hyvässä tapauksessa saa jotain selville toisen osapuolen maustakin.

Ja onhan aina aikaa ennen tai jälkeen leffan tutustua paremmin?
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Viestin lähetti Damien
Tota miks suurin osa käyttää tota "läheks leffaa" tms juttua? Minusta olis ainakin paljon parempiakin deittipaikkoja kun joku leffa jossa keskitytään pääosin leffan katsomiseen ja äänetkin niil kovalla ettei keskustellakkaan voi.
Minä ainakin pidän leffassa käymistä hyvänä alkuna orastavalle kiinnostukselle, jos henkilöä ei edes välillisesti tunne. Tarkoitan sellaista, jota on silmäillyt kaupassa/duunissa/koulussa/jne. jonkin aikaa, muttei tiedä, kuinka osoittaa mielenkiintonsa. Näin elokuva olisi ainakin yksi yhteinen puheenaihe ja sen jälkeen voisi lähteä ottamaan "yhdet", joiden merkeissä sitten katsotaan löytyykö yhteistä säveltä.

edit: jaaha, Pärde sen jo sanoi.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Viestin lähetti Damien
Tota miks suurin osa käyttää tota "läheks leffaa" tms juttua? Minusta olis ainakin paljon parempiakin deittipaikkoja kun joku leffa jossa keskitytään pääosin leffan katsomiseen ja äänetkin niil kovalla ettei keskustellakkaan voi.
Aivan, itsekin olen tätä ihmetellyt. Käyn aika usein yksinkin
leffoja katsomassa teattereissa, en käsitä miksi siihen tarvitsisi
jonkun muun, koska salissahan katsellaan vaan hiljaa leffaa...?

Niin, ja jos taas mennään leffaa katsomaan jommankumman luokse,
niin eihän sillä leffalla paljon väliä ole, kun sen ajan pitäisi taas
keskittyä johonkin muuhun.... Enkä välttämättä tarkoita seksiä,
nuijia vaan sellaiset jotka "treffeillä" vaan lukkiutuvat leffan
juoneen robottimaisesti tuijottaen.

Helvetti, voi sen leffan myöhemminkin sitten uudestaan katsoa
jos niin kovin kiinnostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös