Naisasiat

  • 7 489 615
  • 26 542

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Ryyppäminen vs. Avec

Viestin lähetti Konalan Kettu
Tuota, nyt tuli virhe. Harmittavan usein henkilön suorittama reipas ryyppääminen ei suinkaan edistä yleistä viihtyvyyttä, vaan tekee hänestä ns. rasittavan. Ko. ajanvietetapa tietysti lisää henkilön omaa viihtyvyyttä sillä edellytyksellä, ettei toiminta sisällä haitallisia aspekteja kuten esim. pitkää sylkeä tai liiallista isommilleen vittuilua.

Tällaisessa tapauksessa on syytä laittaa viinejä maisteleva ystäväkuntansa uusiksi. Eihän siitä mitään tule, jos muut eivät osaa juoda.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Aivan!

Kyllä se näin on että minulla on ainakin tapana toivottaa ystävilleni lämpimästi "mee ny juomaan ittes hauskaksi". Tottakai itsellekin on hauskempaa olla päisään mutta itse pystyn kyllä nauttimaan selvänäkin kaverien koheltamisesta. Eivät kaikki nääs laattaa ja rähinöi heti humalluttuaan.

Naisten suhteen tulee päisään joskus kohellettua hyväkin tilanne mutta usein myös eksyy pikku nousuissa bileisiin ja tilanteisiin joihin ei selvinpäin ikinä harppaisi tuosta vaan...kahden tunnin sumean vaiheen jälkeen havahtuu siihen kun naisen kieli on omassa kurkussa ja tekee havainnon:

"Mun tuoppi on jo tyhjä!"

Ervatsalolle vastasin yksityisesti.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Kohta kulunut kuukausi, ensi viikon tiistaina, erosta. Luulin jo olleeni pohjalla. Asioiden loppuessa miten loppuivat, kai tosissani uskoin meidän palaavan vielä yhteen. Rakastan häntä edelleen, toivoin hänen palaavan luokseni.

Tänään kuulin hänellä olevan jo joku toinen. Joku tyyppi sieltä intistä. Taitaa olla sama, joka tekstaili hänelle seurustelumme loppuvaiheessa. Minulle sanottiin, ettei hän missään vaiheessa minua pettänyt. Tiedä sitten uskoako.

Olleet kuulemma jo jonkun aikaa yhdessä.

Olin jo matkalla parempaan oloon, nyt en muuta halua kuin lopettaa tämän kivun. En tiedä, kuuluisiko itsemurhaketjuun jo miltei, mutta..

Vittu, miten voikaan sattua näin paljon. Ei kiinnosta mikään, helvettiin kaikki.
 
Viimeksi muokattu:

Tepe#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport/Real Madrid
Kyllä se siitä Pärde. Tuut aina muistamaan exän, mutta tuolla jossain on se oikea sulle. Voimia jatkoon.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Annas kun setä vähän neuvoo

Viestin lähetti Pärde
Olin jo matkalla parempaan oloon, nyt en muuta halua kuin lopettaa tämän kivun.

Niin, lopetappas tuo akkamainen itku, sillä et nimittäin tee muuta kuin itselle vahinkoa. Naiset on sikoja, mutta paskaakos sitten.

Kyllähän miestä vituttaa saa, mutta akkamaisuuteen ei pidä ruveta. Tuolla menolla em. akat pukee meidät kaikki vielä potkuhousuihin.

Täältä tähän
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Omalla kohdalla ahdistuksesta vitutukseen, sitten vitutuksesta semivitutukseen ja sitten semivitutuksesta hälläväliä-tunteeseen ja unohdukseen on auttanut aina ensihätään puhelinnumeron poistaminen. Ettei varmasti laita kiukussa eikä tuskassa mitään spedeä tekstiviestiä tai soita ja kysele turhaan.

Ylpeys tulee säilyttää aina. Vitutustapauksissa myös mahtipontinen kuvien ja kirjeiden polttaminen on aika äijämäinen teko. Helpottaa kummasti.

Tottakai paras lääke olisi että se exä näkisi minut/sinut nuori ja kireä blondi kainalossa seuraavana vloppuna puistossa kävelyllä, mutta niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin sellaisen löytäminen ei aina käy niin helposti.





(Joskus löytää nääs brunetin)
 

scholl

Jäsen
Viime aikoina on tullut kännipäissään hairahduttua sellaisiin naisiin, että huhhuh. Ei hyvä. Nyt pitää skarpata tason suhteen.

Mieli sentään piristyi äsken lentokoneessa, kun ¡Hola!-lehteä lukiessa osui silmiin juttu katalonialaisesta mallista nimeltä Mar Saura. Siinä on kyllä kipeän hyvä kissa.

Kauneuden salaisuuteen on hauska selitys: ¿Qué hay que hacer para estar guapa como tú? Danos algún secreto de belleza. - Lo fundamental para que una mujer o un hombre esté bien es que sea feliz, es una parte fundamental para verte bien, y tener gente que te quiera a tu alrededor. También te diría que dormir por lo menos ocho horas.
Joo eli kai tässä pitää luopua vitutuksesta ja alkaa olla pirun onnellinen ja nukkua se 8 tuntia yössä vähintään niin sitten oon aivan ällistyttävän komea ja sit vois soittaa Marille ja sanoa ¿Hola, estas sola?

Mikäköhän on todennäköisyys, että pokaan Mar Sauran?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti scholl

Mikäköhän on todennäköisyys, että pokaan Mar Sauran?

Tosi hyvä, jos nuo muutkin kriteerit kohdallasi täyttyvät, eli olet onnellinen ja ympärilläsi on sinusta välittäviä ihmisiä. Huomaa, että yksin 8 tunnin unet ei riitä.
 

LaMuKe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho, Japa
Siitä maarasen saarasta

Viestin lähetti scholl
Viime aikoina on tullut kännipäissään hairahduttua sellaisiin naisiin, että huhhuh. Ei hyvä. Nyt pitää skarpata tason suhteen.

Mieli sentään piristyi äsken lentokoneessa, kun ¡Hola!-lehteä lukiessa osui silmiin juttu katalonialaisesta mallista nimeltä Mar Saura. Siinä on kyllä kipeän hyvä kissa.

Siitä todennäköisyydestä pokaamisessa, sanoisin että mahdollisuudet on. Edellyttäen että olet maailmankaikkeuden viimeinen mies ( siis ei aasi ), ydintuho on tehnyt tehtävänsä ja lakkaat pröystäilemästä indoeurooppalaisten lehtien lukemisella, kuulostaa ihan yhtä hyvältä kuin avausrepliikki jenni dahlmanille; sä oot tosi kuuma, mä näin sut seiskassa.

Mutta älä vielä heitä tapparaa kaivoon, ehkä joku kaunis päivä joku idiootti painaa nappia, riippuu rapakontakaisesta äänestystuloksesta ja sulla avautuu mahdollisuus toteuttaa haaveitasi, mutta tämä kaikki siis riippuu siitä tuloksesta, hauskaa odottelua.

Mitähän tekisi, taidampa mennä tamppaan mattoja Nordensköldinkadulle
 

Keane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oman "elämäni naisen" loppukesästä menettäneenä, olisi kiva tietää fiiliksistäs cosmic_rodeo. Joko on elämä antamassa edes pientä voiton merkkiä??? Tapauksesi oli 95% samanlainen kuin allekirjoittanella, tosin hieman suuremmassa mittakaavassa. 6kk:n seurustelu tuli päätökseen eräänä kauniina viikonloppuna, kun neidin käytös ei vaikuttanut normaalilta, ei löytänyt selvää syttä, kunnes sain inttämisen jälkeen syyn selville: oli pettänyt. Elämä romahti, kaikki romahti. Nainen muuttui yhdessä silmänräpäyksessä täysin erilaiseksi kuin mitä olin luullut hänen olevan. Alkuun neiti itki ja huusi etten jättäisi - muutaman päivän päästä hän ei ollut pettämisessään tehnyt mielestään mitään väärää..

Noh, aikaa on tässä kulunut ja pahimman yli olen päässyt urheilun ja kavereiden kanssa. Miehisen kunniani rippeet olen säilyttänyt, enkä ole ottanut mitään yhteyttä neitoon 5 viikkoon. Unissani neiti vierailee aika ajoin, tiedä sitten mistä johtuu. Ahdistaa vaan

Loppuyhteenvetona tästä sielunmessusta olen tehnyt itselleni selväksi, että suurin ongelma ei ole tämä tytön menettäminen, koska suhteemme ei neidin epätasapainoisesta luonteesta johtuen ollut ideaali parisuhde. Ongelmani on se, että mistä ihmeestä mun eteen tollainen tyttö enää tupsahtaa uudestaan. Sporttisen, omalla tavallaan kauniin, sekä fiksun tytön kohtaaminen kuullostaa utopistiselta juuri tällä hetkellä, ja sekin ahdistaa. Tosin, kohdallani elämä ei vieläkään löytänyt voittajaansa..
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Keane

suurin ongelma ei ole tämä tytön menettäminen, koska suhteemme ei neidin epätasapainoisesta luonteesta johtuen ollut ideaali parisuhde. Ongelmani on se, että mistä ihmeestä mun eteen tollainen tyttö enää tupsahtaa uudestaan. Sporttisen, omalla tavallaan kauniin, sekä fiksun tytön kohtaaminen kuullostaa utopistiselta juuri tällä hetkellä, ja sekin ahdistaa.

Tämä pätkä tulee kuin suoraan minun suusta. Itse en kovin kauaa "omani" kanssa ehtinyt olla ennen kuin tiet kävivät erilleen, mutta kavereita ja ehkä vähän enemmänkin oltiin oltu jotain puolitoista vuotta. Mutta kyllä se sattuu vieläkin ja aina aamuisin mielessä on heti vain yksi nimi. Tuntuu että hän oli se oikea ja sitä ennen lyhyen eloni aikana en ole kokenut mitään joka olisi edes lähellä sitä tunnetta ja juuri nyt tuntuu että toista sellaista ei kyllä tule vastaan.

tsemppiä sinne Keanenkin suuntaan, eiköhän se tästä.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen pyysin sitten tyttöystävääni kanssani kihloihin ja suostuihan hän. Eli hyvin menee tällä(kin) saralla vieläkin.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kimalaiset, parijonoon mars!

Niin, päädyn lainaamaan itseäni taas kerran toteamalla, että mitkä vitun naisasiat?

Täältä tähän
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti vision
Eilen pyysin sitten tyttöystävääni kanssani kihloihin ja suostuihan hän. Eli hyvin menee tällä(kin) saralla vieläkin.

Saanko ihan kysäistä, että pyysit häntä kihloihin vai naimisiin? Henkilökohtaisesti en ymmärrä tuota kihloissa roikkumista. Tiedän monia ketkä on vaiin kihloissa ja häistä ei ole tietoakaan.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti pernaveikko
Saanko ihan kysäistä, että pyysit häntä kihloihin vai naimisiin? Henkilökohtaisesti en ymmärrä tuota kihloissa roikkumista. Tiedän monia ketkä on vaiin kihloissa ja häistä ei ole tietoakaan.

Ei kihloihin voi pyytää, vaan naista pyydetään menemään kanssaan naimisiin. Jos vastaus on myöntävä niin osoituksena tästä lupauksesta tulee kihlasormus, koska Vegasia lukuunottamatta harva tempaisee samantien naimisiin, vaan kihloissaolemisen aikana on aikaa järjestellä häitä jne.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti pernaveikko
Saanko ihan kysäistä, että pyysit häntä kihloihin vai naimisiin? Henkilökohtaisesti en ymmärrä tuota kihloissa roikkumista. Tiedän monia ketkä on vaiin kihloissa ja häistä ei ole tietoakaan.

Kihloihin pyysiin ja kihloihin jäädään roikkumaan. Kumpikaan ei usko avioliittoon joten häitä tuskin on tulossa. Eikös pääasia kuitenkin ole, että molemmat ovat onnellisia sekä tyytyväisiä tilanteeseen?

Ei kihloihin voi pyytää, vaan naista pyydetään menemään kanssaan naimisiin. Jos vastaus on myöntävä niin osoituksena tästä lupauksesta tulee kihlasormus, koska Vegasia lukuunottamatta harva tempaisee samantien naimisiin, vaan kihloissaolemisen aikana on aikaa järjestellä häitä jne.

Emme ole näin vanhanaikaisia.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti scholl
Ei kihloihin voi pyytää, vaan naista pyydetään menemään kanssaan naimisiin. Jos vastaus on myöntävä niin osoituksena tästä lupauksesta tulee kihlasormus, koska Vegasia lukuunottamatta harva tempaisee samantien naimisiin, vaan kihloissaolemisen aikana on aikaa järjestellä häitä jne.

Paitsi eihän tuo kihlasormus mikään välttämättömyys ole. Itsekin tajusin hyvän aikaa kosimisen jälkeen, että herran jestas, sitähän ollaan nyt ilmeisesti kihloissa.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti vision
Kihloihin pyysiin ja kihloihin jäädään roikkumaan. Kumpikaan ei usko avioliittoon joten häitä tuskin on tulossa. Eikös pääasia kuitenkin ole, että molemmat ovat onnellisia sekä tyytyväisiä tilanteeseen?



Emme ole näin vanhanaikaisia.

Näinhän se on. Jokainen taaplatkoo tyylillään ja kuinka parhaakseen näkee. Itse olen miettynyt etten menisi koskaan kihloihin vaan suoraan sitten naimisiin. Tähän mielipiteeseen kyllä vaikuttaa se seikka, että ollaan tuon emännän kanssa oltu yksissä lähes kymmenen miinus yksin vuotta. Tosin tässäkin asiassa on otettava tuo kauniimman sukupuolen mielipide huomioon, mutta ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä, että tuskin tuo kihlaus tässä parisuhteessa mitään enää muuttaisi.

Ei muuta kuin visionille ja visionittarelle onnea kihlauksen johdosta.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jomppa
Itse olen miettynyt etten menisi koskaan kihloihin vaan suoraan sitten naimisiin.

Tämä ei käsittääkseni ole mahdollista, sillä samalla sekunnilla kuin sovitte menevänne naimisiin, olette automaattisesti myös kihloissa eli olette tehneet lupauksen avioliitosta.

Itse vastaavasti en ole koskaan asunut avoliitossa, vaan mennyt suoraan naimisiin ja lyönyt hynttyyt vasta sitten yhteen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti vision
Emme ole näin vanhanaikaisia.
Ei kai se sen kummemmin vanhanaikaista ole. Kihlaus on pyytäminen avioon (lupaus siihen) tai päinvastoin, kuten Snakster kertoi omalta kohdaltaan. Jos avioliitto ei muuta suhteessa mitään, miksi se kihlasormus sitä tekisi? Eikö sitten voisi olla vain avoliitossa? No, tämä kaikki ei ollut suoraan sinulle, vision, vaan pohdiskelin asiaa ihan yleensä. Onnea teille valitsemallenne tielle.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minun mielestäni on jokseenkin turhaa pyöritellä sitä, että koska ollaan kihloissa ja pitääkö kihlojen jälkeen mennä naimisiin. Se on jokaisen pariskunnan ihan oma asia. Joku ei ehkä ymmärrä, miksi me tuon prosessin teimme kuten teimme, emmekä me ymmärrä jonkun muun tapaa. Entäs sitten?

Kohta täällä tietysti pohditaan sitä, että onko pariskunta kihloissa siitä hetkestä eteenpäin, kun sopii menevänsä kihloihin, vai siitä, kun sormukset vaihtaa. Tai tarvitaanko niitä sormuksia lainkaan. Asiaa tarkemmin ajateltuna tuo keskustelu voisi olla ihan hauskaa luettavaa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Dumppausta

Niin, omien kokemusten perusteella päädyn sanomaan, että dumpatuksi tuleminen kihlauksesta vituttaa enemmän, kuin kihlattomasta suhteesta dumpatuksi tuleminen.

Täältä tähän
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Designer

Kohta täällä tietysti pohditaan sitä, että onko pariskunta kihloissa siitä hetkestä eteenpäin, kun sopii menevänsä kihloihin, vai siitä, kun sormukset vaihtaa. Tai tarvitaanko niitä sormuksia lainkaan. Asiaa tarkemmin ajateltuna tuo keskustelu voisi olla ihan hauskaa luettavaa.

Prkl, kihlaus on voimassa siitä hetkestä, kun haistelee naisen aluspök... pyykkinarulla, öööh, eikun siitä hetkestä, kun asiasta sovitaan. Sormus todistaa asian koko maailmalle.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti sampio
Ei kai se sen kummemmin vanhanaikaista ole. Kihlaus on pyytäminen avioon (lupaus siihen) tai päinvastoin, kuten Snakster kertoi omalta kohdaltaan. Jos avioliitto ei muuta suhteessa mitään, miksi se kihlasormus sitä tekisi? Eikö sitten voisi olla vain avoliitossa? No, tämä kaikki ei ollut suoraan sinulle, vision, vaan pohdiskelin asiaa ihan yleensä. Onnea teille valitsemallenne tielle.

Kihloissa oleminen on käsittääkseni mahdotonta ilman pyytämistä avioliittoon, koska kihlaus=lupaus avioitua eli siis vaikka pyytää kihloihin tai ihan mitä tahansa, käytännössä lupautuu avioitumaan. Mikäli lupaus ei koskaan realisoidu niin silloin kihlaus todennäköisesti purkautuu.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Viestin lähetti scholl
Kihloissa oleminen on käsittääkseni mahdotonta ilman pyytämistä avioliittoon, koska kihlaus=lupaus avioitua eli siis vaikka pyytää kihloihin tai ihan mitä tahansa, käytännössä lupautuu avioitumaan. Mikäli lupaus ei koskaan realisoidu niin silloin kihlaus todennäköisesti purkautuu.

Omien opiskelujen kautta tuli nyt mieleen seuraavaa: Kihlaus on sopimus, kihlaussopimus on miehen ja naisen välinen sopimus avioliiton solmimisesta (ja sama tietysti koskee kahta samaa sukupuolta olevaa henkilöä). Kihlaus on muotovapaa ja lähes poikkeuksetta suullinen. Sormus ei ole kihlauksen pätevyyden edellytys. Useimmille kai kuitenkin tulee kihlauksesta mieleen juuri sormus vasemman käden nimettömässä.

Tämä avioliiton solmimista koskeva sopimus voidaan irtisanoa vapaamuotoisesti ilman irtisanomisaikaa. Kuitenkin huom. : kihlaus ei tarkoituksestaan huolimatta velvoita avioliiton solmimiseen tai kahden samaa sukupuolta olevan kohdalla parisuhteen rekisteröimiseen. Eli kihlaus ei automaattisesti purkaannu, vaikkei koskaan menisikään naimisiin.

Että tämmöistä.. lähteenä tenttikirja
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös