Naisasiat

  • 7 491 606
  • 26 542

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No ei nyt tarvitse kovin pitkälle menevää analogiaa tehdä, kun kerroit, että viranomaisten kanssa olet ollut tekemisissä, olet joutunut ryöstetyksi ja ollut muutenkin hyvin epämääräisillä seudulla, että kun siis kaikki tuommoinen ns. paska on niin mahtavaa ollut, että varmaan putkaan päätyminen olisi myös ihan loistokokemus muistella jälkeenpäin. Sinänsä kyllä jo tuo ryöstetyksi tulemisen muisteleminen hyvällä on ihan kummaa touhua.

Aika pitkälle vedit päätelmissäsi. Se, että meiltä vietiin baarissa reppu ja oli pakko käydä tekemässä saman tien rikosilmoitus että frendi saisi passinsa päästäkseen takaisin Suomeen parin päivän päästä - no, oli vähän niin kuin pakko käydä viranomaisten luona. Ja se reppu oltaisiin ihan yhtä hyvin voitu viedä missä vain. Millään "epämääräisellä" alueella emme olleet.

Ja mitä tarkoitat "ns paska"? Buenos Aires on aivan mahtava kaupunki. Toki siellä on ongelmansa, niin kuin kaikkialla muuallakin, siellä erilaiset kuin täällä meillä. En vain voi ymmärtää ajattelutapaa, missä muualla on kaikki ns paskaa ja meillä on kaikki muka hyvin. Maailmaa kannattaa käydä läpi, vähän se omakin kuva tästä pallosta laajenee. Ja joo, kaikki reissut eivät ole menneet kuin Römsöösssä, mutta so what? Viimeisin reissu Nykistä himaan maksoi 180 taalaa enemmän kuin piti, Luftwaffe ei muistanut mainita uudelleenreitityksessään kentänvaihtoa, joten taksilla JFK-Newark maksoi tuon verran. Stogis ja lumi eivät myöskään sovi yhteen, siinä meni 1,5 vuorokautta. Tuhkapilveen ei mennyt kuin reilu vuorokausi. Muitakin löytyy, mutta päivääkään en vaihtaisi pois. Toki nuo vituttivat paikan päällä ja vähän vieläkin, mutta en missään tapauksessa olisi (tapahtumat etukäteen tietäen) jättäisi menemättä. Aussit on vielä näkemättä, toivottavasti löytyy aikaa ja rahaa - samalla reissulla kävisi sitten vaikka Uuden Seelannin + muutaman muunkin mestan.

Ettei ihan menisi ohi aiheen, niin onneksi naisten kanssa ei tarvitse olla parisuhdemielessä missään tekemisissä. Sukulaisissa ja kavereissa on ihan riittävästi. Mä rakastan naisia (ainakin muutamaa), mutta onneksi ei tarvitse enää parisuhdetta kaavailla.

Edit: @Hyman Roth tämä siis myös sinulle :)
 
Viimeksi muokattu:

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
@Hyman Roth

Ei kai matkustamisesta niin isoa asiaa tarvitse tehdä? Jos toista kiinnostaa ja toista ei, niin kai sitä voi matkustella ilman sitä toistakin? En itse ainakaan ymmärrä parisuhteita, missä asioita ei muka voitaisi tehdä erillään. Jos se nyt on sovittu, että toinen on 5kk reissussa niin siinähän on. Onpahan sitten aikaa keskittyä omiin juttuihin ja asioihin. Jos ei tollainen sopiminen käy, niin turhaahan siinä on sitten roikkua, jos toinen sinne reissuun on päättänyt mennä ja toinen olla menemättä. Onhan näissä tietenkin se, että jos kovin lyhyen aikaa on ollut yhdessä, voi olla helpomaa laittaa leikki reissun ajaksi, vaikka 'katsotaan sen jälkeen' -tilaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei kai matkustamisesta niin isoa asiaa tarvitse tehdä? Jos toista kiinnostaa ja toista ei, niin kai sitä voi matkustella ilman sitä toistakin? En itse ainakaan ymmärrä parisuhteita, missä asioita ei muka voitaisi tehdä erillään. Jos se nyt on sovittu, että toinen on 5kk reissussa niin siinähän on. Onhan näissä tietenkin se, että jos kovin lyhyen aikaa on ollut yhdessä, voi olla helpomaa laittaa leikki reissun ajaksi, vaikka 'katsotaan sen jälkeen' -tilaan.

Ei siitä kovin kauaa ole, kun tässä ketjussa oli puhetta vaihto-oppilaaksi lähtevistä tytöistä. Voi isä taivahan sitä panemisen määrää, vaikka olisi useammankin vuoden suhde.

Vaan tokihan tuo voisi tapahtua kotimaassakin esimerkiksi ainejärjestön bileissä eli eihän se voi olla este jonkun lähdölle. Vaan taitaa se kuitenkin tyttöjen päätä sekoittaa eri tavalla, kun valtion raja ylitetään.

Onkohan joku muuten oikeasti jatkanut suhdetta noiden "taukojen" jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Ei siitä kovin kauaa ole, kun tässä ketjussa oli puhetta vaihto-oppilaaksi lähtevistä tytöistä. Voi isä taivahan sitä panemisen määrää, vaikka olisi useammankin vuoden suhde.

No joo mutta on sekin aika tuhoontuomittu ajatus että alkaisi jotenkin estämään lähtöä sen takia että toinen mahdollisesti matkalla panee.
 

Jeffrey

Jäsen
No joo mutta on sekin aika tuhoontuomittu ajatus että alkaisi jotenkin estämään lähtöä sen takia että toinen mahdollisesti matkalla panee.

Näin.

Itse olen ollut parisuhteessa, jossa neiti mietti mahdollisuutta vaihto-opinnoille. En minä sitä mitenkään kieltänyt enkä vastustanut, mutta en myöskään kannustanut. Neiti ei lähtenyt, johon tuskin oli suurta osaa itselläni, ellei sitten mahdollisesti lasketa sitä, että nainen mahdollisesti pelkäsi menettävänsä minut tuona aikana. Yhtäkaikki, tuo molemminpuolinen käytös johtui siitä, että minä en luottanut neitiin ja neiti osaltaan pelkäsi minun joskus "kostavan" hänelle hänen aikaisemmat tötöilyt. Tuosta suhteesta olisi pitänyt irrota jo kauan ennen tuota ajanjaksoa, ja viimeistään tuolloin tajuta ettei tästä mitään tule.

Omalla kohdallani vaihto-opiskelu oli todella antoisaa aikaa. Se avarsi omaa maailmaa ihan uusiin ulottuvuuksiin vaikka olin ennen tuota matkustellut jo ihan kiitettävästi. Kuitenkin se mitä itsestään oppi, ja miten itseään pystyi kehittämään oli ihan korvaamatonta. Tältä kantilta varmasti kannustaisin kuvitteellista tyttöystävääni vaihtoon lähtemään jos luottamus olisi kunnossa. Ehkä esittäisin kainon pyynnön siitä, että paikka olisi sellaisten kulkuyhteyksien varrella jossa olisi suhteellisen helppo vierailla tuona aikana.

Kaksi tuttavapariskuntaa on nyt ollut useampia vuosia onnellisesti naimisissa, ja vielä pidempään yhdessä. Ja näistä molemmissa joko toinen tai molemmat ovat viettäneet ulkomailla varsin pitkiä aikoja yksinään. Toki heidän keskinäisiä sopimuksia tuolta ajalta en tunne, mutta oletan niiden perustuneen ns. yksiavoisuuteen.

Kyllä se vain toimii jos toimii, ja on toimimatta jos on toimimatta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nykiin jumiin jääminen (tuhkapilvi+Luftwaffen lakko), Venezuelan sademetsät, aamuyöllä "maailmanlopun baarista" ryöstettynä Buenos Airesilaisella poliisiasemalla ilman yhteistä kieltä (muutamat sanat poislukien), En jättäisi niistä yhtään väliin. Monta kertaa ollut haastetta. mutta kaikesta on selvitty. Minulle tuo on vain hienoa.
Venezuelahan on Etelä-Amerikan epävakaimpia maita. Joskus katsoin murhatilastoja Etelä-Amerikasta, niin taisi olla ykkösenä. Siihen vielä viidakko kaikkine elukoineen lisäksi, niin kuulostaa painajaiselta ajatellakaan tuollaiseen paikkaan menemistä. En lähtisi, vaikka ilmaiseksi pääsisin. Jos maksettaisiin riittävästi, niin voisin harkita, mutta saisi olla suhteellisen iso summa, että lähtisin. Missään "maailmanlopun baarissa" en nauttisi olemisesta yhtään. Täällä Oulussakaan en halua mennä pahimpiin räkälöihin, joissa on epämääräistä porukkaa, joten miksi ihmeessä olisi sitten nautinnollista jossain Buenos Airesissa tykätä vielä pahemmista räkälöistä. Myöskään ryöstön kohteena olemisesta en nauttisi tekohetkellä, enkä jälkeenpäinkään ilahtuisi sellaisesta muistosta. Minusta ryöstön kohteeksi joutuminen on itse asiassa pahempaa kuin jos joutuisi yöksi putkaan, joten siinä mielessä analogia toimii. Ja jos ei ole yhteistä kieltä, niin mitä hauskaa siinäkään on. Kerran Turussa 1990-luvulla eräs turkulainen puhui niin leveää turkua, että en meinannut ymmärtää. Ei ollut helppo hetki sekään! Ja sinulle tuo kaikki olisi vain hienoa. No minulle ei. Olen kyllä käynyt Euroopan sisällä useammassakin maassa, Espanjassa useimmin, Kreikassa, Belgiassa. Ruotsissa olin yhden kesän töissä. Viro ja Norja on tietenkin käytynä.

En vain voi ymmärtää ajattelutapaa, missä muualla on kaikki ns paskaa ja meillä on kaikki muka hyvin.
Missähän minä olen sanonut, että muualla kaikki on ns. paskaa ja missä olen sanonut, että meillä Suomessa on kaikki hyvin? Minä vaan en tykkää mennä ns. hevonvittumaihin, varsinkaan viidakoihin. Enkä usko, että parisuhteessa miehen ja naisen välilä kovin suuret eroavaisuudet tässä asiassa ovat hyväksi. Esim. tuo, että nainen on verrannut Australiaa Fuengirolaan, kertoo lähinnä sen, että nainen on ideologiansa sumentama fanaattinen pöljäke. Tämä ilmennyt riita ei edes ole vielä kunnon riita, ne kunnon riidat ovat vasta tulossa.
 
Niin, en tiedä mistä se johtuu, mutta huisin monilla suomalaisilla naisilla tuntuu herahtavan märäksi ja estot katoavan vaihdossa, muuten ulkomailla tai tänne eksyneiden ulkomaalaisten kanssa. Onko suomalainen perusjanne sitten niin onneton tapaus, että jonkun irkkumurretta mongertavan Paddyn, ylitunteellisen Enricon tai rennon aussi-Andyn seura johtaa "mä vaan rakastuin, sori nyt vaan" tilanteisiin. En jaksa pohtia sen enempää. Jos mun naisystävä lähtee johonkin ambomaahan, niin en mä himassa jaksa itteäni rasittaa kuvitelmilla komeista mobutuista valkoisen naisen perässä tai muustakaan draamasta. Jokainen on vastuussa omasta käytöksestään ja jos vieras kiki alkaa kiinnostaa liikaa, niin sitten pitää vaan lähtee eri teille. Ja jos homma halutaan viedä likaiseksi, niin osaan mäkin edelleen yöstä seuraa löytää ja jättää todisteet tahallaan löydettäviksi ym.

Mutta summa summarum, turha stressata naisista tai niiden oikuista. Pitää olla cool ja jättää skitsoilut niille.
 

Jeffrey

Jäsen
Niin, en tiedä mistä se johtuu, mutta huisin monilla suomalaisilla naisilla tuntuu herahtavan märäksi ja estot katoavan vaihdossa, muuten ulkomailla tai tänne eksyneiden ulkomaalaisten kanssa. Onko suomalainen perusjanne sitten niin onneton tapaus, että jonkun irkkumurretta mongertavan Paddyn, ylitunteellisen Enricon tai rennon aussi-Andyn seura johtaa "mä vaan rakastuin, sori nyt vaan" tilanteisiin. En jaksa pohtia sen enempää.

Mutta summa summarum, turha stressata naisista tai niiden oikuista. Pitää olla cool ja jättää skitsoilut niille.

Tähänhän on monta syytä. Vaihdossa yleensä kaikki ovat jo alkujaan hyvällä fiiliksellä jolloin esimerkiksi ihastumisen todennäköisyys kasvaa. Tätä todennäköisyyttä kasvattaa myös se, että tavataan todella paljon uusia ihmisiä ja erilaisia ihmisiä, erilaisuus meitä tunnetusti kiinnostaa. Suomalaisten kohdalla toki on hyvä huomioida myös se, että keskiverto suomalainen on maailmanlistalla aikapaljon sitä keskivertoa korkeampi. Se joka ei Suomessa niin paljoa huomiota saa, kerää sitä ihan eri tavalla ulkomailla. Esimerkiksi näistä edellä mainituista syistä. Toki tähän varmaan voidaan laskea mukaan niitä monelle naiselle ominaisia ajatuksia siitä, että kiinnijäämisen riski on todella pieni mikäli itse ei sorru asiasta kertomaan. Ehkä stereotyyppisesti niin, että siinä missä mies käy työmatkoilla huorissa, siinä nainen pettää vaihdossa.

Viimeisestä lauseesta en voisi olla kanssasi enempää samaa mieltä. Valitettavasti tuolla suhtautumisella eliminoi itseltään joitain mahdollisuuksia naisten suhteen, mutta puolestaan sitten takaa oman mielenterveyden. Itse olen ollut havainneeni viime aikoina ilmiötä, jossa naiset ryhtyvät ymmärtämään etteivät he haluakkaan sitä "pehmeää miestä". Ensin ajetaan mies kulmaan omalla päsmäröinnillä, ja sitten jätetään koska "se oli liian pehmo, eikä osannut käsitellä mua".

Se on mahdollisesti oma ikä, tai tiedostettu/tiedostamaton hakeutuminen tietynlaisten naisten seuraan, mutta mielestäni parisuhdemarkkinoilla se pahin aika on jo ohitettu mitä tulee miehen feminiinisten ominaisuuksien vaatimiseen.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Se joka ei Suomessa niin paljoa huomiota saa, kerää sitä ihan eri tavalla ulkomailla. Esimerkiksi näistä edellä mainituista syistä.

Tämä toimii kyllä miestenkin suhteen, tai ainakin omalla kohdallani voin sanoa että ulkomailla naiset ovat minusta olleet huomattavasti kiinnostuneempia kuin Suomessa, vaikka ei sekään kiinnostus mitään älyttömän suurta ole ollut niin kuitenkin merkittävästi suurempaa kuin suomalaisten naisten kiinnostus. Toki voi johtua ulkonäöstäkin kun olen hyvin pohjoismaalaisen näköinen niin toimii ulkomailla aika paljon paremmin.
 
Viimeksi muokattu:

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Ei siitä kovin kauaa ole, kun tässä ketjussa oli puhetta vaihto-oppilaaksi lähtevistä tytöistä. Voi isä taivahan sitä panemisen määrää, vaikka olisi useammankin vuoden suhde.

Vaan tokihan tuo voisi tapahtua kotimaassakin esimerkiksi ainejärjestön bileissä eli eihän se voi olla este jonkun lähdölle. Vaan taitaa se kuitenkin tyttöjen päätä sekoittaa eri tavalla, kun valtion raja ylitetään.

Onkohan joku muuten oikeasti jatkanut suhdetta noiden "taukojen" jälkeen.

Onhan noita jatkajia. On jatkajia ja ihan onnistuneita sellasia paljon rankempienkin juttujen jäljiltä, mutta ei mennä sinne.

Niin, nää nyt on näitä. En mäkään nyt usko, että missää vaihdossa oleva 20v tytteli ois pilluajakamatta, jos ei siinä muuten jotain vikaa ole. Tuskin poikakaan, kunhan on sellainen tapaus, että saa muutenkin kuin rahalla. Toki toi rahakohta vaatii sen, että jollain ihmeellä se on saanut silti sen mimmifrendinsä suhteeseen.

Jos nyt sit ajatellaan lomareissuja, niin sitä sitten jokainen arvioi ihan omien kokemusten ja luottamuksen kautta, että voiko siihen kumppaniin luottaa. Onko se nyt muutenkaan niin vaarallista, vaikka vahinko kävisikin ja kerran jonkun kanssa olisi? Parisuhde nyt muutenkin tarkoittaa ihmisille kovin erilaisia asioita. Lisäksi esimerkiksi toiset henkilöt ovat hyvinkin mustasukkaisia, toiset ei juurikaan. Siitä sitten jokainen vaan miettimään, paljonko siihen omaan suhteeseen luottaa ja mikä sen yksiavioisuuden merkitys kyseiselle parisuhteelle yleensä on. Tässä Hytmanin tapauksessahan se päätös voisi esimerkiksi mustasukkaisella ihmisellä olla sen välillä, että lähteekö sitä naista vahtimaan sinne matkalle ja sen takia mukaan, lopettaako suhteen, vai yrittääkö luottaa siihen mimmiin.

Oma vankka mielipide ylläolevaan Rothman juttuun, joka perustuu muutaman luettun viestin pohjalle, on se, että laita nainen matkalle ja jäät itse kotiin tekemään mitä huvittaa. Jos ei käy, niin sitten se on parisuhteen loppu.
 

Jeffrey

Jäsen
Tämä toimii kyllä miestenkin suhteen, tai ainakin omalla kohdallasin voin sanoa että ulkomailla naiset ovat minusta olleet huomattavasti kiinnostuneempia kuin Suomessa, vaikka ei sekään kiinnostus mitään älyttömän suurta ole ollut niin kuitenkin merkittävästi suurempaa kuin suomalaisten naisten kiinnostus. Toki voi johtua ulkonäöstäkin kun olen hyvin pohjoismaalaisen näköinen niin toimii ulkomailla aika paljon paremmin.

Näin juuri.

Ulkomailla on aina ne omat naisensa jotka haluavat ulkomaalaisia ja tietynlaisia ulkomaalaisia miehiä. Sama kun meillä Suomessa on ne naiset jotka haluavat samoin ulkomaalaisia. Toki kansalaisuuksissa, ulkonäöissä yms. seikoissa on iso tekijä siihen ihmisen haluttavuuteen. Eräs saksalainen kaverini joka on kyllä ihan huippuluokan mies sekä ulkoisesti että sisäisesti kertoi sanovansa ulkomailla aina olevansa ruotsalainen. Kertoi tämän kautta saavansa enemmän pillua koska kullemma saksalaista kukaan nainen ei halua. Kaveri menee ulkonäöltään vielä ihan skandinaavista.

Omien kokemuksien mukaan meillä suomalaisilla miehillä on vielä se etu, että meitä on maailmalla verrattaen vähän. Paljon on niitä ihmisiä jotka eivät ole koskaan olleet kontaktissa suomalaisen kanssa, ja tämä toki heissä herättä kiinnostusta. Turisteilla ei yleensä ole mikään suurensuuri kysyntä, mutta kysyntä luonnollisesti kasvaa mitä kauemmin kohteessa vietät aikaa.

Näistä ulkomaan naisista itselläni on jäänyt eniten kaivelemaan erään putiikin omistajatar St. Tropezta, joka tuli puhelemaan tuhmia sovituskopille. Harmillisesti tämä exä oli silloin läsnä. Se meille luontainen vaaleus on ollut ainakin itselleni valtava valttikortti maailmalla, vaikka olen suomalaisessa skaalassa pigmentin osalta melkolailla puolivälissä.
 
Oma vankka mielipide ylläolevaan Rothman juttuun, joka perustuu muutaman luettun viestin pohjalle, on se, että laita nainen matkalle ja jäät itse kotiin tekemään mitä huvittaa. Jos ei käy, niin sitten se on parisuhteen loppu.

Nimenomaan, mun puolesta voi ihan rauhassa mennä ambomaahan, sademetsiin tai etsimään shangrilaata, mutta kunhan mä saan jäädä himaan ilman et se aiheuttaa draamaa. Ihmettelen suuresti jos ei kelpaa. Menköön vaikka jonkun äijän kanssa, en mä estele. Pääasia ettei mun tarvi lähtee hakee passia itselleni, ottaa rokotteita ja vittuuntumaan maailman menoon
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Niin, en tiedä mistä se johtuu, mutta huisin monilla suomalaisilla naisilla tuntuu herahtavan märäksi ja estot katoavan vaihdossa, muuten ulkomailla tai tänne eksyneiden ulkomaalaisten kanssa. Onko suomalainen perusjanne sitten niin onneton tapaus, että jonkun irkkumurretta mongertavan Paddyn, ylitunteellisen Enricon tai rennon aussi-Andyn seura johtaa "mä vaan rakastuin, sori nyt vaan" tilanteisiin.
Yksi syy löytyy myös biologiasta. Geeniperimän erilaisuus on lajille hyväksi joten muualta tullut tuo uudenlaista geeniperimää. Ihan samalla tavalla jossain Aasiassa tai Afrikassa naiset hullaantuvat suomalaisesta tai ylipäänsä eurooppalaisesta miehestä. Ihan noin yksiselitteistä se ei ole mutta tuollakin on osansa tässä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Venezuelahan on Etelä-Amerikan epävakaimpia maita. Joskus katsoin murhatilastoja Etelä-Amerikasta, niin taisi olla ykkösenä. Siihen vielä viidakko kaikkine elukoineen lisäksi, niin kuulostaa painajaiselta ajatellakaan tuollaiseen paikkaan menemistä. En lähtisi, vaikka ilmaiseksi pääsisin. Jos maksettaisiin riittävästi, niin voisin harkita, mutta saisi olla suhteellisen iso summa, että lähtisin. Missään "maailmanlopun baarissa" en nauttisi olemisesta yhtään. Täällä Oulussakaan en halua mennä pahimpiin räkälöihin, joissa on epämääräistä porukkaa, joten miksi ihmeessä olisi sitten nautinnollista jossain Buenos Airesissa tykätä vielä pahemmista räkälöistä. Myöskään ryöstön kohteena olemisesta en nauttisi tekohetkellä, enkä jälkeenpäinkään ilahtuisi sellaisesta muistosta. Minusta ryöstön kohteeksi joutuminen on itse asiassa pahempaa kuin jos joutuisi yöksi putkaan, joten siinä mielessä analogia toimii. Ja jos ei ole yhteistä kieltä, niin mitä hauskaa siinäkään on. Kerran Turussa 1990-luvulla eräs turkulainen puhui niin leveää turkua, että en meinannut ymmärtää. Ei ollut helppo hetki sekään! Ja sinulle tuo kaikki olisi vain hienoa. No minulle ei. Olen kyllä käynyt Euroopan sisällä useammassakin maassa, Espanjassa useimmin, Kreikassa, Belgiassa. Ruotsissa olin yhden kesän töissä. Viro ja Norja on tietenkin käytynä.


Missähän minä olen sanonut, että muualla kaikki on ns. paskaa ja missä olen sanonut, että meillä Suomessa on kaikki hyvin? Minä vaan en tykkää mennä ns. hevonvittumaihin, varsinkaan viidakoihin. Enkä usko, että parisuhteessa miehen ja naisen välilä kovin suuret eroavaisuudet tässä asiassa ovat hyväksi. Esim. tuo, että nainen on verrannut Australiaa Fuengirolaan, kertoo lähinnä sen, että nainen on ideologiansa sumentama fanaattinen pöljäke. Tämä ilmennyt riita ei edes ole vielä kunnon riita, ne kunnon riidat ovat vasta tulossa.

Nykyiseen Venezuelaan mua ei saisi edes kilon paloina. Siellä kävin El Chavon aikoina, toki oli nähtävissä jo silloin että ihan päin vittua tuo menee. Joka ilta telkusta tuli klo 19 ko herran tunnin puhe (kaikilta kanavilta, tietenkin), mikä sinällään oli mielenkiintoista. Vaikka tosiaan pidän reissaamisesta, niin en mä ihan mihin tahansa mene.

Viiidakko oli hienoa, mutta toki ymmärrän, ettei mun tapa reissata ole kaikkia varten. Tuosta maailmanlopun baarista sen verran, ettei ko mesta ole mikään räkälä. Paikka vain avautui aamulla kolmelta ja meni viideltä alkuilllasta kiinni, sinne mentiin kun muut mestat oli kiinni. Räkälä se ei todellakaan ollut.

Ei se ryöstön kohteena oleminen ole ollenkaan hauskaa. Se mikä tuosta teki ns hienon, niin aamuyöllä selvittämässä miten, mitä ja koska tapahtui, ilman yhteistä kieltä - ja kas kummaa, kaikki järjestyi.

Tuon leveän turun hankaluuden ymmärrän hyvin :)

Ei todellakaan ole hyvä lähtökohta jos toinen haluaa mennä ottamaan selfieitä tummien lasten kanssa ja toinen haluaa olla kotisohvalla. Ei se kovin hyvää ennusta. Mutta edelleen, kukin tavallaan. Mikä minä olen ketään neuvomaan.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Eihän se ole pettämistä jos ulkomailla panee vierasta, samoin kuin ei suikkarikaan ole. Paitsi jos se on vaimo, joka moisia riettauksia harrastaa!
 

Jeffrey

Jäsen
Eihän se ole pettämistä jos ulkomailla panee vierasta, samoin kuin ei suikkarikaan ole. Paitsi jos se on vaimo, joka moisia riettauksia harrastaa!

Kortsulla jos panee, niin teknisesti ottaen pippeli ei koske pimppiä. Toki sukupuolieroissa on hyvä muistaa myös se, että naisen värkki kuluu käytössä, kun taas miehen värkki voimistuu kun sitä välillä myös käyttää.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Toki sukupuolieroissa on hyvä muistaa myös se, että naisen värkki kuluu käytössä, kun taas miehen värkki voimistuu kun sitä välillä myös käyttää.

Tähän oli hyvä saada vahvistus asiantuntijataholta, koska jotkut väittävät, että järvi ei soutamalla kulu.

Aamustondiksen tarkoitushan on vain varmistaa, että värkki pysyy kunnossa. Sitä tarvitaan sillä eihän tavallinen ihminen juuri koskaan saa ja tauot voivat olla hyvinkin pitkiä.
 
Matkustusjuttujen lisäksi on nyt tänään kuultu outoa vittuilua siitä, etten halua lapsia. Asiasta nimittäin keskusteltiin muutama kuukausi takaperin ja ei ollut väliä, kun hänkin halusi/haluaa elää ilman moisia rasitteita. Ei siis varmasti tullut yllätyksenä kenellekään, ettei mua faijahommat nappaa. Aika outo homma, että vajaassa viikossa oon tullut joksikin kokoelmaksi ei toivottuja ominaisuuksia ja tyhjäksi arvaksi naisen silmissä. Alkaa pikkuhiljaa itsestä tuntua siltä, ettei tämäkään nyt taida olla se ns oikea nainen mulle, sikäli kuin sellaista edes on olemassa. Sillä mitä on tai tekee ei ole niin väliä, kuin sillä mitä ei ole tai jättää tekemättä. Vähän tympeetä, mutta minkäs tällekään tilanteelle lopulta voi? Kuitenkaan en ala sitä passia hommaamaan tai tekemään skidejä ikinä (miksi vitussa tää edes vedettiin tähän mukaan yhtäkkiä?), niin vähän rupee ehkä umpikuja oleen edessä.
 

Jeffrey

Jäsen
Matkustusjuttujen lisäksi on nyt tänään kuultu outoa vittuilua siitä, etten halua lapsia....

(miksi vitussa tää edes vedettiin tähän mukaan yhtäkkiä?), niin vähän rupee ehkä umpikuja oleen edessä.

Kyllähän se nyt siltä kuullostaa, että nainen on syystä tai toisesta alkanut itselleen kehittelemään syitä tai tekosyitä joilla hän uskottelee itsensä lähtemään pois luotasi. Ihan tyypillistä naisen käytöstä, jossa itselleen uskottelemalla muutetaan omaa mielipidettä tai tai jopa käsityksiä reaalimaailmasta.

Sulla alkaa olla aika ottaa homma haltuun tavalla tai toisella, mikäli mimmin kanssa haluat jatkaa.
 
Kyllähän se nyt siltä kuullostaa, että nainen on syystä tai toisesta alkanut itselleen kehittelemään syitä tai tekosyitä joilla hän uskottelee itsensä lähtemään pois luotasi. Ihan tyypillistä naisen käytöstä, jossa itselleen uskottelemalla muutetaan omaa mielipidettä tai tai jopa käsityksiä reaalimaailmasta.

Sulla alkaa olla aika ottaa homma haltuun tavalla tai toisella, mikäli mimmin kanssa haluat jatkaa.

Niin, on kanssa vähän miettinyt, että onko vastaan tullut joku sellainen miekkonen, joka haluaa perheen ja voi varallisuutensa puolesta iskeä rahaa romanttisiin reissuihin silleen ihanan spontaanisti. Ei olis mikään ihme sikäli, että ihan näyttävän näköinen ja korkeakoulutettu ym mirmelihän se on, joka liikkuu totaalisen erilaisissa sosiaalisissa piireissä ko itse. Hauskaa on ollut monin tavoin, mutta ei tämä kenenkään kannalta voi näin jatkua kovin kauaa ainakaan. Tehköön mitä lystää, mutta turha edes yrittää kiristää meikäläistä olemaan tai ajattelemaan jotenkin toisin.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Mitä palstaveljet ja sisaret tekisi jos teille tulisi eteen tilanne jossa tapailemasi nainen tai mies olisi sellainen joka pienenkin asian muuttuessa, tai juuri hänen suunnitteleman asian muuttuessa saisi hirveän kiukun ja halvauksen jossa uhkaillaan erolla ja vihjataan "en mä tiedä tuleeko tästä mitään" mutta kiukku kuitenkin laantuu todella äkkiä ja sen jälkeen pahoitellaan että ei sä nyt mitään tämä oli taas näitä "kun nyt olen tällänen äkkipikainen"...

Tänään mulla oli sellainen riita. Ilmoitin naiselle että seuraavaa kertaa ei tule enää koska silloin mitä lähden lopullisesti. Kenenkään ei tarvitse kuunnella mielestäni vihjailua tai erolla uhkailua. Kyseessä 37 vuotias nainen.
 
Paskaahan tuollainen on, ei kenenkään miehen pidä antaa itteään nöyryyttää uhkailujen edessä. Kantsii ehkä coolisti nostaa kytkintä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös