Siirretään vaikka tänne niin ei sotketa Laineen ketjua. Jutun pointti oli että Laine saa paremmin keskittyä jääkiekkoon kesällä kuin monet muut komeammat jääkiekkoilijat.
Sinä taas lainasit minua ja halusit keskustella Laineen ja Barkovin ulkonäöstä. Sen ei mielestäni kuuluisi olla keskustelun aiheena Laineen ketjussa.
En arvannut että sinulla (oletan että olet mies) on mancrush Laineeseen, pahoittelen jos pahoitit mielesi. Kunhan ilmaisin oman mielipiteeni asiasta.
Ja ymmärrän jos seksuaalinen suuntautumisesi kenties poikkeaa hieman normaalista ja kaltaisesi pitävät Lainetta viehättävänä poikana. Itse en vaan osaa sellaista tilannetta kuvitella ja siksi ilmaisin mielipiteeni asiasta.
En haluaisi yhtään vängätä sun kanssasi tämmösistä koska olet trolli ja trollien kanssa vänkäys on vähän sama ku kiljuisi tuulelle että lopeta tuuleminen, mutta sen verran kyllä heräsi mielenkiinto kun tuolla toisaallakin arveltiin että mitäköhän Patrik on sulle tehnyt kun oot noin katkera kaveria kohtaan, että pisti arvailuttamaan minuakin. Jotain ikävää sen on täytynyt olla.
Kun noita vähän kiusaannuttavan huonoja homojuttuja tuossa nyt viljelit, niin nuohan yleensä viittaa siihen että sanoja on itse kaappihomo. Siitäkö kaikki johtuu? Oot kokenut että vanhemmat ja lähipiiri ei hyväksyisi sua jos tunnustaisit, siitä jo tulee kiukkua ja pahaa oloa, ja sitten veikkaan että oot oikeesti ollu joskus Patrikin kaa samalla luokalla, ja oot lukenut vähän merkkejä väärin ja liikuntatunnilla sitten tiputellu suihkussa saippuaa mutta ei oo Patrik yhtään reagoinut? Tai on jopa tajunnut mitä yrität, ja alkanut sua sitten tylyttämään homoudesta siellä luokassa? Se kyllä varmasti on ollut ikävä tilanne ja ymmärrän jos on saanut pitkäksi aikaa katkeruutta ja pahaa oloa aikaiseksi tommonen. Sun kannattaisi varmaan käydä terapiassa, ja oisko jotain kaappihomojen tukipuhelimia olemassa jossa voisit jutella ja ymmärtää että nykypäivänä on oikeesti ihan OK olla homo, ei se haittaa, lähipiiristäsikin varmasti valtaosa hyväksyy sinut ja että Patrik teki väärin kun sinua asiasta koulussa kiusasi.
Näin veikkaan. En kyllä lähtisi 100€ vetoa tästä lyömään, sen verran on hakuammuntaa tämä kyllä nyt, mutta jotenkin luulen että oon oikeilla jäljillä.