Naisasiat

  • 7 491 543
  • 26 542

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kyllä muakin tuo matkustaminen vähän ihmetyttää, mutta lähinnä siinä mielessä että sitä samaa puuta, hiekkaa ja betonia löytää lähikaupastakin tai sen ympäristöstä. Miksi maksaa itsensä kipeäksi sellaisten näkemisestä vain hieman eri muodossa. Onneksi mistään matkailusta ei ole nyt eikä tulevaisuudessa pelkoa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kompromisseja joo. Mutta kun homman nimi on se, että inhoan matkustamista noin ylipäätään. En vain jotain sademetsiä. Ainoastaan Tallinna ei sellai ota kaaliin, kun voi hoitaa ostokset samalla ja päästä muutamassa tunnissa takaisin himaan. Muija taas tykkää käydä ottamassa selfieitä kirppuisten kehitysmaiden kersojen kanssa ja hengailla lentokentillä. Mä tykkään omasta elinpiiristäni enkä koe syytä lähteä mihinkään, mutten syyllistä niitä, jotka taas haluavat. Kaikin mokomin, tää on vapaa maa. Tää ovi vaan ei käänny molempiin suuntiin, musta tuntuu. Vissiin joku synti jossei oo tarpeeksi kansainvälinen luonne nykyaikana.

Joskus kannattaa lähteä sinne omalle epämukavuusalueelle. Teidän molempien. Ei tämä ole, eikä saa olla, yksisuuntainen juttu.

Toki jos paremman puoliskosi käsitys reppureissaamisesta on käydä ottamassa selfiet kehitysmaakersojen kanssa, niin on syytä jo miettiä muuteknkin. Mun reissut eivät ainakaan ole olleet tuota, yhtään selfietä en ole reissuiltani ottanut. Enkä ota.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kompromisseja joo. Mutta kun homman nimi on se, että inhoan matkustamista noin ylipäätään. En vain jotain sademetsiä. Ainoastaan Tallinna ei sellai ota kaaliin, kun voi hoitaa ostokset samalla ja päästä muutamassa tunnissa takaisin himaan. Muija taas tykkää käydä ottamassa selfieitä kirppuisten kehitysmaiden kersojen kanssa ja hengailla lentokentillä. Mä tykkään omasta elinpiiristäni enkä koe syytä lähteä mihinkään, mutten syyllistä niitä, jotka taas haluavat. Kaikin mokomin, tää on vapaa maa. Tää ovi vaan ei käänny molempiin suuntiin, musta tuntuu. Vissiin joku synti jossei oo tarpeeksi kansainvälinen luonne nykyaikana.

Pidemmän päälle vaan alkaa vituttaa, jos tulee nälvimistä ja sanotaan että invaliditkin on seikkailunhaluisempia ym paskaa. Toinen mistä tulee kevyttä kritiikkiä on se, että kun en jaksa olla kiinnostunut jostain amnestyn ja unicefin pelastetaan lapset joilla on kärpäsiä silmissä -projekteista. Varmaan liittyy tähän samaan vyyhtiin sekin, muttei sentään siitä ole onneksi tarvinnut riidellä. Jos on hyvä olla kotona, niin miksei saa olla?

No kompromissiratkaisuhan on, että sun tyttöystävä lähtee reissuun @vetti seuranaan. Helppoa ja mukavaa.
 
Joskus kannattaa lähteä sinne omalle epämukavuusalueelle. Teidän molempien. Ei tämä ole, eikä saa olla, yksisuuntainen juttu.

Toki jos paremman puoliskosi käsitys reppureissaamisesta on käydä ottamassa selfiet kehitysmaakersojen kanssa, niin on syytä jo miettiä muuteknkin. Mun reissut eivät ainakaan ole olleet tuota, yhtään selfietä en ole reissuiltani ottanut. Enkä ota.

Elämässä on liikaa epämiellyttävyyksiä ilman, että niitä on syytä haalia erikseen. No mimmi on muutenkin sellainen, joka ääneen kauhistelee jotain diktatuureja ym. joihin mä yleensä totean, että "parempi siellä kuin täällä". Vaikka muuten homma meidän välillä onkin toiminut, niin selkee ero on siinä, ettei mua kiinnosta ns maailman meno vittuakaan (katson uutiset ennen urheiluruutua ehkä kerran viikossa) ja hän taas kantaa huolta milloin minkäkin banaanimaan sisäpolitiikasta, pakolaisista jne.

Miksi hän ei voi mennä yksin sinne? Eihän tuollaisessa riitelyssä ole mitään tolkkua.

En tiedä, ehkä tästä pitäisi saada jokin uusi yhteinen harraste ja meikästäkin joku humanitäärinen tiedostaja. Ehkä tääkin kuvio jossain vaiheessa selviää, jahka keksii itselleen innostuneempaa matkaseuraa hikoilemaan johonkin hökkelikyliin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Sanainen arkku :sopii :) Jos tällainen 40+ narrifani kelpaa matkaseuraksi niin mikä jottei.

@benicio ei matkailu ole mulle mitenkään harrastus, se on elämäntapa. En pidä erityisemmin lentämisestä, voi jo kutsua lentopelkoiseksi. Mutta kun määränpäähän - mikä milloinkin - pääsee niin se voittaa sen matkan rasitukset. Etelä-Afrikan safarit, Agrentiinan/Brasilian/Paraguayn välillä kelluminen, Nykiin jumiin jääminen (tuhkapilvi+Luftwaffen lakko), Venezuelan sademetsät, Wienin kaffelat, aamuyöllä "maailmanlopun baarista" ryöstettynä Buenos Airesilaisella poliisiasemalla ilman yhteistä kieltä (muutamat sanat poislukien), Saigon ja monta muuta mestaa. En jättäisi niistä yhtään väliin. Monta kertaa ollut haastetta. mutta kaikesta on selvitty. Minulle tuo on vain hienoa. Tämä siis myös @godspeed

Tiedän toki, ettei tuo sovi kaikille. Jos mulla olisi tarpeeksi rahaa, niin reissaisin ympäri palloa tietämättä missä seuraavaksi olen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Elämässä on liikaa epämiellyttävyyksiä ilman, että niitä on syytä haalia erikseen. No mimmi on muutenkin sellainen, joka ääneen kauhistelee jotain diktatuureja ym. joihin mä yleensä totean, että "parempi siellä kuin täällä". Vaikka muuten homma meidän välillä onkin toiminut, niin selkee ero on siinä, ettei mua kiinnosta ns maailman meno vittuakaan (katson uutiset ennen urheiluruutua ehkä kerran viikossa) ja hän taas kantaa huolta milloin minkäkin banaanimaan sisäpolitiikasta, pakolaisista jne.

En tiedä, ehkä tästä pitäisi saada jokin uusi yhteinen harraste ja meikästäkin joku humanitäärinen tiedostaja. Ehkä tääkin kuvio jossain vaiheessa selviää, jahka keksii itselleen innostuneempaa matkaseuraa hikoilemaan johonkin hökkelikyliin.

Jos ei tosiaan kiinnosta, pysty tai kykene, niin älä lähre sinne. Tämäkin kaipaa sitä keskustelua (ei siis riitelyä)/kompromissia, puolin ja toisin. Eihän siitäkään tule yhtään mitään jos olet vittuuntuneena muka messissä koko reissun.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Jos ei tosiaan kiinnosta, pysty tai kykene, niin älä lähre sinne. Tämäkin kaipaa sitä keskustelua (ei siis riitelyä)/kompromissia, puolin ja toisin. Eihän siitäkään tule yhtään mitään jos olet vittuuntuneena muka messissä koko reissun.

Toki hommassa saattaa olla takana sellaistakin ajatusta, että kysymys on hänelle tärkeästä asiasta jonka haluaisi @Hyman Roth veikolle esitellä ja jakaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Toki hommassa saattaa olla takana sellaistakin ajatusta, että kysymys on hänelle tärkeästä asiasta jonka haluaisi @Hyman Roth veikolle esitellä ja jakaa.

Niin no. Sittenhän sen vasta tietää onko pariskunnalla tulevaisuutta, kun on reissattu ja siellä nälkäisenä, väsyneenä ja vittuuntuneena taisteltu.

Mutta eihän sen kohteen nyt tarvitse eikä pidäkään olla se diktaturiin sademetsä. Vaan joku Liettua olisi oikein hyvä tuohon tarkoitukseen.

Tiedän henkilön kuka jätti avovaimonsa lentokentällä matkatavarakarusellilla reissun jälkeen. Parempihan se oli siinä tehdä kuin lähteä kotiin jatkamaan sitä sotaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Saatiin sitten suht uuden tyttöystävän kanssa eka varsinainen riita aikaiseksi.
No harvoin viitsin näin suoraan sanoa pelkän internetin yhden osapuolen kertoman perusteella sanoa, mutta nyt sanon: erotkaa. Tehän olette väärällä tavalla radikaalisti erilaisia. Ei vain tuo matkustaminen, vaan nuo muutkin jutut. Mikä prinsessasyndrooma sulla ehkä on, kun olet tuommoisen kanssa (taas) yhdessä? Palstahistorian perusteella, kun on sellainen käsitys, että ne entisetkin ovat olleet aikamoisia prinsessoja. Valitse itsellesi sopivampia etkä tuommoisia.

En minäkään minnekään viidakkoon lähtisi. "Matkustelu" sanana on naurettavampi kuin sanat carpe diem. Kun olen ollut esim. Tinderissä, niin olen raakannut aina pois mm. kaikki naiset, joilla on ollut käärme harteillaan (yleensä kuva on otettu jossain hevonvittumaassa). Hyvä, että ovat laittaneet sen kuvan siihen, että tietää varoa.

Kun joutuu Etelä-Amerikassa putkaan ja ryöstetyksi, niin se on näemmä hieno kokemus ja suoranainen kulttuuritapahtuma, mutta jos sama tapahtuu täällä Suomessa, niin en kyllä osaisi sitä hienona elämämyksenä kokea. Ne neljä minulta varastettua polkupyörää ovatkin siis hienoja tapahtumia, enpä tullutkaan aiemmin ajatelleeksi.
 
No harvoin viitsin näin suoraan sanoa pelkän internetin yhden osapuolen kertoman perusteella sanoa, mutta nyt sanon: erotkaa. Tehän olette väärällä tavalla radikaalisti erilaisia. Ei vain tuo matkustaminen, vaan nuo muutkin jutut. Mikä prinsessasyndrooma sulla ehkä on, kun olet tuommoisen kanssa (taas) yhdessä? Palstahistorian perusteella, kun on sellainen käsitys, että ne entisetkin ovat olleet aikamoisia prinsessoja. Valitse itsellesi sopivampia etkä tuommoisia.

En minäkään minnekään viidakkoon lähtisi. "Matkustelu" sanana on naurettavampi kuin sanat carpe diem. Kun olen ollut esim. Tinderissä, niin olen raakannut aina pois mm. kaikki naiset, joilla on ollut käärme harteillaan (yleensä kuva on otettu jossain hevonvittumaassa). Hyvä, että ovat laittaneet sen kuvan siihen, että tietää varoa.

Kun joutuu Etelä-Amerikassa putkaan ja ryöstetyksi, niin se on näemmä hieno kokemus ja suoranainen kulttuuritapahtuma, mutta jos sama tapahtuu täällä Suomessa, niin en kyllä osaisi sitä hienona elämämyksenä kokea. Ne neljä minulta varastettua polkupyörää ovatkin siis hienoja tapahtumia, enpä tullutkaan aiemmin ajatelleeksi.

Niin, kaikkea ei nää päälle päin ja toisaalta aina ko nainen musta kiinnostuu, niin tilanne on sama. :D En jaksa sitä kohtaloa vastaan oikein edes pyristellä enää. Pitää vaan hyväksyä se, että aina naisilta löytyy outoja ja epäterveitä pakkomielteitä.

En ole tosiaan osannut ikinä itsekään ajatella, että ongelmat ulkomaisen virkavallan kanssa, yöpyminen jossain vihamielisessä ympäristössä tai peräti rikoksen uhrina oleminen olisivat jotain huigeita "kokemuksia". Siis mitä vittua, kun nyt miettii :D Vaihtaisinko yhtäkään iltaa sohvalla bissen, ehkä pilven, hyvän musan ja rennon fiiliksen kanssa johonkin kuumotukseen jossain ihmiskunnan perseessä? Öö, en. Mutta jospa se on jotain masokismia mitä muutenkin tajuan todella huonosti.

Mutta tosiaan, huolimatta kaikesta tästä, niin koetan nyt tästä suhdevirityksestä pitää kiinni. Mähän oon luvannut lähtee IKEAan joskus, eli kai tässä toivoo on. Itse en vastaavasti ole häntä väkisin ollu raahaamassa mihinkään
 
Viimeksi muokattu:

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
@Hyman Roth Tuo parempi puoliskosi on vain jonkin sortin idealisti siinä missä sinä olet täysin vastakkaisesta maailmasta. Vastakohdat joko täydentää toisiaan tai eivät.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
@Hyman Roth Tuo parempi puoliskosi on vain jonkin sortin idealisti siinä missä sinä olet täysin vastakkaisesta maailmasta. Vastakohdat joko täydentää toisiaan tai eivät.

Kyllä maailman menoa voi kauhistella olematta idealisti. Esimerkiksi sen takia, että sellainen on jossain piireissä uskottavaa.

Töissä käynti lieventää yleensä ideologiat. Arbeit macht frei vai miten se menikään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Käyttäjänimetön Kuka putkaan päätymisestä puhui yhtään mitään? Ja @Hyman Roth ei mulla ole mitään ongelmia ollut jossain kaukana virkavallan kanssa. En mä ole tehnyt mitään miksi olisi, tuo mainitsemani oli kerta jolloin se virkavalta oli minua varten. Sen laukun voi nyt viedä mistä tahansa, vaikkapa Tirvan tanssilattian pöydältä. Tällä kertaa siellä laukussa sattui olemaan frendin passi (virhe, myönnetään), joten oli vähän pakko käydä tekemässä rikosilmoitus että hän saisi uuden päästäkseen maasta pois.

Mutta jos se kotisohva pilvenpoltteluineen sopii sinulle paremmin, niin mikäs siinä. Kukin tavallaan. Kyllähän minäkin kotisohvallani viihdyn, tätäkin kirjoitellessa. Pilveä en polta, alkoholiakin juon hyvin vähän.
 
Viimeksi muokattu:
@Käyttäjänimetön Kuka putkaan päätymisestä puhui yhtään mitään? Ja @Hyman Roth ei mulla ole mitään ongelmia ollut jossain kaukana virkavallan kanssa. En mä ole tehnyt mitään miksi olisi, tuo mainitsemani oli kerta jolloin se virkavalta oli minua varten. Sen laukun voi nyt viedä mistä tahansa, vaikkapa Tirvan tanssilattian pöydältä. Tällä kertaa siellä laukussa sattui olemaan frendin passi (virhe, myönnetään), joten oli vähän pakko käydä tekemässä rikosilmoitus että hän saisi uuden päästäkseen maasta pois.

Mutta jos se kotisohva pilvenpoltteluineen sopii sinulle paremmin, niin mikäs siinä. Kukin tavallaan. Kyllähän minäkin kotisohvallani viihdyn, tätäkin kirjoitellessa. Pilveä en polta, alkoholiakin juon hyvin vähän.

Huomaa se ehkä sieltä edellisestä viestistä. ;D Bisseä tulee vedeltyy kyllä päivittäin. Jos siitä tulis valitusta, niin olis tääkin juttu jo ohi. Mä en rajoita muiden elämää mutten vastaavasti siedä yhtään sitä, että joku tekis niin mulle.

Mutta joo, totta. Kyllähän pitkäkyntisiä riittää joka puolella nykyään, myös Suomessa. Kysäsin muuten läpällä, että mites Australia, sehän on kaukana ja kaikkea sekä iso. Kuulemma sama mennä johonki Fuengirolaan kuuntelee englantia ja dokaamaan hotellin altaalle. :D Eli täytyy nyt kai päätellä, että jossei ole kielimuuria ja punasen ristin leirejä, niin kohde ei kiinnosta. Ei siis sillä, en mä mihkää ausseihinkaan jaksais lentää ilman jotain bentsoreseptiä. Säästytäänpähän nyt varmuudella vittumaisilta pariskuntareissuilta.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Huomaa se ehkä sieltä edellisestä viestistä. ;D Bisseä tulee vedeltyy kyllä päivittäin. Jos siitä tulis valitusta, niin olis tääkin juttu jo ohi. Mä en rajoita muiden elämää mutten vastaavasti siedä yhtään sitä, että joku tekis niin mulle.

Mutta joo, totta. Kyllähän pitkäkyntisiä riittää joka puolella nykyään, myös Suomessa. Kysäsin muuten läpällä, että mites Australia, sehän on kaukana ja kaikkea sekä iso. Kuulemma sama mennä johonki Fuengirolaan kuuntelee englantia ja dokaamaan hotellin altaalle. :D Eli täytyy nyt kai päätellä, että jossei ole kielimuuria ja punasen ristin leirejä, niin kohde ei kiinnosta. Ei siis sillä, en mä mihkää ausseihinkaan jaksais lentää ilman jotain bentsoreseptiä. Säästytäänpähän nyt varmuudella vittumaisilta pariskuntareissuilta.

Vähän vaikea tilanne. Sanotaan niin, että toivottavasti et harmittele ehdottomuuttasi sen jälkeen, jos se tämänkin vuoksi kariutuu.
Paras varmaan olisi sitten sopia, että puolisosi menisi kaverinsa kanssa, mutta eipä sekään nyt ihan sama tietysti naisille ole.
Ihmetellä täytyy miksi et kerran voisi lähteä koittamaan reissunpäälle, ei siellä nyt pakko ole noin ääriolosuhteissa olla mitä annat ymmärtää. Upeita elämyksiä kyllä omastakin mielestä, jotka muistaa loppuelämän ja paremmin osaa arvostaa sen jälkeen sitä omassa kodissakin dokaamista.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
@Hyman Roth Tuo parempi puoliskosi on vain jonkin sortin idealisti siinä missä sinä olet täysin vastakkaisesta maailmasta. Vastakohdat joko täydentää toisiaan tai eivät.

Näin se usein menee että jonkun aikaa ne täydentää ja on kivaa. Kun pitää miettiä elämän isoja suuntia tai katsontakantoja niin loppujen lopuksi ne vastakkaiset näkökulmat on tekijä joka lähes aina kuitenkin ajaa eroon kaksi ihmistä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuka putkaan päätymisestä puhui yhtään mitään?
No ei nyt tarvitse kovin pitkälle menevää analogiaa tehdä, kun kerroit, että viranomaisten kanssa olet ollut tekemisissä, olet joutunut ryöstetyksi ja ollut muutenkin hyvin epämääräisillä seudulla, että kun siis kaikki tuommoinen ns. paska on niin mahtavaa ollut, että varmaan putkaan päätyminen olisi myös ihan loistokokemus muistella jälkeenpäin. Sinänsä kyllä jo tuo ryöstetyksi tulemisen muisteleminen hyvällä on ihan kummaa touhua.

@Hyman Roth kertoi täällä aikoinaan, että on jättänyt alkoholin pois eikä sitä enää varmasti juo. Nyt on sitten korkki auki. Kyllä me tämä tiedettiin. Me jotkuthan - minä mukaan lukien - jopa kannustettiin täällä, että juo, jos se - ja vain se - tuntuu paremmalta elämältä. Se prinsessanaisesi ei varmasti juo olutta. Viinejä tykkää joskus maistella?
 
Vähän vaikea tilanne. Sanotaan niin, että toivottavasti et harmittele ehdottomuuttasi sen jälkeen, jos se tämänkin vuoksi kariutuu.
Paras varmaan olisi sitten sopia, että puolisosi menisi kaverinsa kanssa, mutta eipä sekään nyt ihan sama tietysti naisille ole.
Ihmetellä täytyy miksi et kerran voisi lähteä koittamaan reissunpäälle, ei siellä nyt pakko ole noin ääriolosuhteissa olla mitä annat ymmärtää. Upeita elämyksiä kyllä omastakin mielestä, jotka muistaa loppuelämän ja paremmin osaa arvostaa sen jälkeen sitä omassa kodissakin dokaamista.

Eiköhän tässä ole ehdottomuutta puolin ja toisin vai olenko ainoa, joka näkee niin? Aika monessa asiassa oon kuitenkin tullut ihan joviaalisti vastaan. En valita anoppilassa käyntejä, IFKn pelien tai omaan makuuni roskaelokuvien yhdessä katsomista, IKE:aa tai jopa joogailua. Vastaavasti en edes vaadi tai odota muuta, kuin että välillä ja etenki vapaalla vois vaan olla chillisti. Täysin vierasta, että vapaatkin pitäis jotenki "suorittaa" suunnitellusti, käymällä jossain kehitysmaajutuissa (meinaan hyväntekeväisyys tms settejä), istumalla tuntikausia lentokentillä & koneissa ja milloin mitäkin sellaista ylevää mitä vissiin muutkin tekevät. Itselle kun se vapaa on sitä minkä voi siunata ihanalla ja ansaitulla joutilaisuudella himassa sekä kesäsin mökillä. Kokemuksieni mukaan sitä silti tulee puuhailtuu vaiks mitä siitäkin huolimatta, ettei ympärillä juokse pieniä neekeripoikia, hiawatha vedä nurkalla panhuilua ja voimassa pidä olla 10 eri rokotusta potentiaalisesti tappavia bakteereja vastaan.
 
@Hyman Roth kertoi täällä aikoinaan, että on jättänyt alkoholin pois eikä sitä enää varmasti juo. Nyt on sitten korkki auki. Kyllä me tämä tiedettiin. Me jotkuthan - minä mukaan lukien - jopa kannustettiin täällä, että juo, jos se - ja vain se - tuntuu paremmalta elämältä. Se prinsessanaisesi ei varmasti juo olutta. Viinejä tykkää joskus maistella?

Ehkä eri ketjun kamaa, mutta joo, kyllä. En tosin ryyppäile kovia ja juon ainoastaan ykköstä tai Ruotsissa sukulaisissa kakkosta. En koske edes viiniin, mistä en ole ikinä edes juuri tykännyt muutenkaan. Kännäily ja baareissa hilluminen on siis jäänyt pois sekä porukatkin vaihtuneet, mikä on ihan hyvä. Ei sellai kiinnosta palata niin villiin menoon. Eniwei mun viikonloppujen ratto on siis paketti pirkan ykköskaljaa, toppa röökiä ja urheilua töllöstä. Ja sohva. Muija juo kai valkkaria yleensä, sopii kait kasvisruokien kanssa paremmin.
 
Näin se usein menee että jonkun aikaa ne täydentää ja on kivaa. Kun pitää miettiä elämän isoja suuntia tai katsontakantoja niin loppujen lopuksi ne vastakkaiset näkökulmat on tekijä joka lähes aina kuitenkin ajaa eroon kaksi ihmistä.

Tää voi hyvinkin olla totta. Mutta voin käsi sydämellä sanoa, että mä oon se joustavampi sekä suvaitsevaisempi huomannut olevani tällä kertaa. Mä kun suvaitsen ja ymmärrän jopa tavallisuutta, "vääriä" mielipiteitä, lihansyöntiä sekä kasvissyöntiä ja monia muita juttuja elämässä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kysäsin muuten läpällä, että mites Australia, sehän on kaukana ja kaikkea sekä iso. Kuulemma sama mennä johonki Fuengirolaan kuuntelee englantia ja dokaamaan hotellin altaalle. :D

Tuon hän on sanonut ilmeisen tosissaan eli kyseessä on juuri tämä tietty naistyyppi mikä Suomessa elää ja voi hyvin.

Vauva.fi-palstalta löytyy niitä yksiä ja nuo sitten pallontallaajat.netistä. Tilannetta ei voi enää pelastaa, vaikka kyseessä ei ole alalaji "nuori yksin matkustava nainen."

Saattaisit kyllä hyvinkin tykästyä monen kehitysmaan leppoisaan dokauskulttuuriin. Se on totta, että usein joutuu väistelemään neekerilapsia ja kulkukoiria ja jos johonkin tilanteeseen tulee poliisi paikalle, niin et voi olla aina varma muuttuiko tilanne juuri paremmaksi vai vaarallisemmaksi.

Älä lähde väkisin, koska se pilaa vain molempien retken, mutta onhan tuo yhtä lailla typerää väittää, että aina on kivempaa juoda omalla kotisohvalla kaljaa, jos ei ole muuta kokeillut.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Vähän vaikea tilanne. Sanotaan niin, että toivottavasti et harmittele ehdottomuuttasi sen jälkeen, jos se tämänkin vuoksi kariutuu.
Paras varmaan olisi sitten sopia, että puolisosi menisi kaverinsa kanssa, mutta eipä sekään nyt ihan sama tietysti naisille ole.
Ihmetellä täytyy miksi et kerran voisi lähteä koittamaan reissunpäälle, ei siellä nyt pakko ole noin ääriolosuhteissa olla mitä annat ymmärtää. Upeita elämyksiä kyllä omastakin mielestä, jotka muistaa loppuelämän ja paremmin osaa arvostaa sen jälkeen sitä omassa kodissakin dokaamista.

No yhtälailla se muijakin voi omaa ehdottomuuttaan katua. Miksi sen pitäisi mennä niin että @Hyman Roth joustaa ainoastaan?

Minä ymmärrän täysin miksei halua tuota reissua kokea. Miksi sijoittaa tuhat euroa johonkin, mikä ei tunnu omalta jutulta? Luultavasti siellä reissun päällä on sitten jatkuvasti pinna kireällä, pienestä asiasta saadaan kauhea riita päälle ja sehän se vasta mukavaa onkin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ehkä eri ketjun kamaa, mutta joo, kyllä. En tosin ryyppäile kovia ja juon ainoastaan ykköstä tai Ruotsissa sukulaisissa kakkosta.
Kyllähän tuo saattaa ihan hyvä valinta olla. Ei perseile eikä kärvistele. Onnea matkaan!

Ja kyllä se tähänkin ketjuun tuo asia varmasti pidemmän päälle liittyy.

Joo, ns. suvakit osaavat olla erittäin epäsuvaitsevaisia muiden valintoja kohtaan. Silloin voi kuunnella väärää musiikkia, katsoa vääriä tv-ohjelmia, pukeutua väärin... Ylipäänsä lähes kaikki mitä tekee eri tavalla, kuin tämä ns. suvaitsija, on väärin.
 
Tuon hän on sanonut ilmeisen tosissaan eli kyseessä on juuri tämä tietty naistyyppi mikä Suomessa elää ja voi hyvin.

Vauva.fi-palstalta löytyy niitä yksiä ja nuo sitten pallontallaajat.netistä. Tilannetta ei voi enää pelastaa, vaikka kyseessä ei ole alalaji "nuori yksin matkustava nainen."

Saattaisit kyllä hyvinkin tykästyä monen kehitysmaan leppoisaan dokauskulttuuriin. Se on totta, että usein joutuu väistelemään neekerilapsia ja kulkukoiria ja jos johonkin tilanteeseen tulee poliisi paikalle, niin et voi olla aina varma muuttuiko tilanne juuri paremmaksi vai vaarallisemmaksi.

Älä lähde väkisin, koska se pilaa vain molempien retken, mutta onhan tuo yhtä lailla typerää väittää, että aina on kivempaa juoda omalla kotisohvalla kaljaa, jos ei ole muuta kokeillut.

Siis olenhan mä nuorempana matkustellut ympäri Eurooppaa ja en vaan enää jaksa. Sikäli oon siis elämässäni lomilla touhunnut muutakin, kuin ollut kotona. Berliiniin mentiin joskus jopa pakulla, se oli ihan nastaa ja ei tarvinnut ahdistua lentokoneessa. Matkalla näki mm Ruotsista nättiä maaseutua sekä Kalmarin linnan. Mutta nää oli silloin nuorempana ja nytten tykkään vaan olla rauhassa. Ei jaksa jahdata jotain elämyksiä. Ja siis silloin ko mä ns maailmalla kävin, niin ei siihen liittynyt mitään pakkomielteistä värinän, kuumotuksen ja imagojuttujen haalimista. Mentiin vaan viihtymään ja syömään sekä juomaan hyvin johonki ei liian kauas. Sittemmin oon käyny Virossa ja Ruotsin lapissa. Mukavia mestoja, eikä tarvi miettiä suositteleeko ulkoministeriö kansalaisia ylimääräiseen varovaisuuteen. Ilmeisesti nämä eivät kuitenkaan riitä, jos pitää yhdessä johonkin lähteä. Vissiin ne eivät tarjoa jotain kyyneleistä katarsista kurjuuden ja juurevien sekä lukutaidottomien ihmisten äärellä.

Mutta tämmöstä tää on, vastakohtien sovittelua yhteen. Jännä että niitä muuten ei juuri ole, mutta sitten matkailu, eli periaatteessa pelkkä kulutustottumus toisten joukossa muodostuu ongelmaksi. Tai se, etten mä välitä, vaikka en kiellä muita. Vois sitä ajatella, että pidemmän päälle tää nyt kaiken järjen mukaan ois suht triviaali asia.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös