Hyman Roth
Jäsen
Oon kyllä ihmetellyt tätä mitä Kaarle6:kin tuossa miettii että miksi ihmeessä näille nykynaisille pitäisi koko ajan olla antamassa huomiota. Viemässä kukkia tai lahjoja, laittamassa viestiä jatkuvasti ynnämuuta. Kun "kavereillekin miehet järjestävät kaikkea", ainakin Facen mukaan. Itselle on useampikin nainen sanonut että en huomioi tarpeeksi. Tuorein entinen naisystävä sanoi siis noin. Itse vein kukkia kerran kuussa ja naista syömään johonkin saman verran (tosin paikat eivät olleet ravintolatasoa kuin pari kertaa). Tein ruokaa hänen luonaan, jota ei yksikään mies ollut kuulemma tehnyt jne. Paljon sellaisia asioita tuli tehtyä mitä ei kuulemma yksikään mies ollut tehnyt. Silti tuo vertasi minua edelliseen kumppaniinsa kun hän kuulemma piti naista aina ne pari lapsivapaata viikonloppua kuukaudessa prinsessana ja vei moneen paikkaan tai ainakin otti luokseen missä sai viettää lapsetonta aikaa. Mun luonani se nyt ei edes onnistu kun luonani asuu just 18v täyttänyt poikani.
Ja rahasta on tullut varsin usein kinaa, siis siitä että miksi minä en maksa kaikkea. On se kumma kun naiset jatkuvasti vonkuvat tasa-arvoa ja lisää liksaa mutta silti miehen pitäisi maksaa kaikki.
Emmätiedä onko homoilla helpompaa (vrt. edellisen sivun keskustelu), mutta ei ainakaan tartte koittaa miellyttää naisia.
Ainakin sen rajallisen määrän mitä homppeleita tunnen, niin helpompaa tuntuu olevan. Siis arki, kun molemmat kuitenkin äijiä ja pohjimmiltaan tykkäävät samoista jutuista jne. Mutta se heistä, ei ole tämän ketjun kamaa.
Mutta joo, se on ihmeellistä, että miten kaiken pitäisi olla niin unelmaa ja täydellistä. Sosiaalinen media on vissiin se pohjimmainen syöpä, kun monta kertaa päivässä pääsee vertailemaan omaa elämää johonkin tuttujen kokemaan glamouriin. Siinä valossa alkaa joku tavallinen mies tuntuakin riittämättömältä ja elämä epäreilulta, kun jollain kirurgilla on varaa viedä kultaansa johonkin Pariisin reissuille ja omalla humanistihörhöllä korkeintaan Rossoon tai kebabille. Ajatus ei enää todellakaan ole se tärkein, vaan se minkä voi näyttää myös muille.