Naisasiat

  • 7 519 509
  • 26 580

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ihan oman elämänikäisen oppimisprosessini kannalta mikä on mielestänne naiselle oikea tapa ilmaista ettei ole miehestä kiinnostunut? Juuri nyt minulla ei ole käyttöä tälle, mutta huomisesta ei koskaan tiedä :)
"Lähe menee vielä ku ehit!"
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tiedän, että saan jonkun tqofen tai bollin kimppuuni, mutta uskallanpa silti todeta raakasti yleistäen, että naiset on noin keskimäärin ihan käsittämättömän huonoja miestuntijoita.

Olet puoliksi oikeassa ja puoliksi väärässä. Me haistamme kyllä vaaran, mutta liian helposti tulee ajateltua, että "eihän tästä mitään vakavaa tule". Jossain vaiheessa huomaakin rakastuneensa ihmiseen, jonka kanssa "ei ole eikä tule mitään vakavaa", ja sitten alkaa toivoa, että toinen muuttuisi. Mutta eihän se muutu. Hetkellistä muutosta voi tapahtua, mikä sitoo vielä enemmän siihen suhteeseen antamalla toiveita, mutta pohjimmiltaan tiikeri pääsee helpommin raidoistaan kuin renttu, kunniaton tai huono mies taipumuksistaan.

Been there, done that several times, and got the scars to prove it. Luulen silti oppineeni jotain tai ainakin nyt olen jo pitkään toiminut viisaammin.

Ihan kai tuo sama, kunhan ei anna pätkääkään turhaa toivoa tai haaveilun aihetta.

Entä jos luulee alkuun itsekin, että tietyn miehen kanssa voisi ehkä olla jonkinlaista tulevaisuutta?
 

jallu48

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Voimapelaajat
Ihan hyvää tekstiä ollut tässä muutaman sivun, joskin aivan äärimmäisyyksiin menevää. Kokemuksen ääntä varmasti, mutta lievä katkeruus paistaa tekstistä läpi. Omalle kohdalle ei ole ikinä sattunut, mutta en kiellä, etteikö se olisi valitettavan yleistä monilla naisilla, sekä myös miehillä.
Kyllä me miehetkin sitä huomiota halutaan baarissa, joko tiedostat sen tai et. Varmasti jokaisen mieltä kohottaa, jos joku kuuma mimmi/äijä katselee sieltä tiskin reunalta, olitpa sitten varattu tai et.
Mua ei kiinnosta, jos joku mies flirttaileekin mun tyttöystävän kanssa kun tiedän, ettei se ole mitään sen vakavampaa ja onhan se aina kotiin yöksi palannut. Seuraavana päivänä usein myös kertoo, kuinka monta miestä siellä baarissa on lähestynyt. Luottamus paranee, sekä myös mielenala, sillä taas se olisi voinut lähteä X eri miehen matkaan, mutta sieltä se mun kainaloon taas tuli.

Vielä tohon viidakon kuninkaan juttuun yksi kokemuksen ääni. Aivan täsmälleen samanlainen tilanne oli allekirjoittaneella muutamia vuosia sitten. Kaverikortti napsahti pienen säädön jälkeen, mikä oli kyllä omasta mielestäni aivan oikea veto näin jälkeenpäin mietittynä. Erittäin hyvä kaveri lapsuudesta asti, ja vaikka kyseinen kesä oli mahtavaa aikaa, ei siitä pidemmän päälle varmaan mitään olisi tullut.
Ongelma tämän kaverikortin saatua olikin se, että naiselle oli aivan mahdoton esitellä uusia naisia, koska oli näille mustasukkainen. Kaverikortti oli tältä naiselta siis tullut, mutta silti ei olisi toisia naisia saanut deittailla. Eihän siinä tiennyt, että mitä tässä nyt sitten tehdä, kun hän ei halua mua enempää ku kavereina, mutta silti ei olisi halunnut että muita olisin deitannut. En siis heti yrittänyt uutta naista esitellä, vaan oli siinä muutama kuukausi ollut välissä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Objektiivisuudesta on kuulemani mukaan apua näissäkin tilanteissa. Jos joku näyttää huonolle, niin se yleensä on sitä.

En nyt ihan täysin ymmärrä. Ihminen voi täysin vilpittömästi hetken ajatella, että jonkun kanssa voisi olla mukavaa, mutta sitten kohdalle osuukin sellainen, joka vie jalat alta. Ikävää rannalle ruikuttamaan jäävän kannalta, mutta elämää.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Ihan hyvää tekstiä ollut tässä muutaman sivun, joskin aivan äärimmäisyyksiin menevää. Kokemuksen ääntä varmasti, mutta lievä katkeruus paistaa tekstistä läpi.

Katkeruus on vähän suhteellinen käsite. Moneen asiaan voi olla pettynyt, mutta kaunalla ja katkeruudella ei mitään voita. Ja eihän mulla mitään tavoitteitakaan ole naisten suhteen ollut, joten sitä suuremmalla syyllä näin. Itse olen jo ymmärtänyt lopettaa haluamasta, joten voin omasta puolestani kirjoittaa näistä käsitellyistä asioista niiden omilla nimillä ja ilman sitä, että mitkään tunneseikat vaikuttavat. Tykkään toki kärjistää, koska se on hauskaa ja teksti tarjoaa tällaiselle ulkopuoliselle tarkkailijalle siihen oivan työkalun.

Ja naiset ovat äärimmäisiä otuksia, joten analyysikin sen mukaista. Shalom.

En nyt ihan täysin ymmärrä. Ihminen voi täysin vilpittömästi hetken ajatella, että jonkun kanssa voisi olla mukavaa, mutta sitten kohdalle osuukin sellainen, joka vie jalat alta. Ikävää rannalle ruikuttamaan jäävän kannalta, mutta elämää.

Joo, naisillahan ovat nämä kaikkien tietämät "minä nyt vain rakastuin" tai "olen nainen, eli voin siis aina muuttaa mieltäni" optiot, jotka miehiltä puuttuvat. :)
 
Viimeksi muokattu:
Tähän vahva eri. Olen ollut suhteessa, jossa naisellani oli vahvasti miespuolinen kaveripiiri. Mukavia poikia, mutta naisten kanssa varsin surkeita (= naiseni oli ainoa naiskontakti tiiviisti toisiaan tapaavassa yhteisössä muutaman vuoden ajan). Minut koettiin kai uhkaksi hyvien jätkien toimesta ja välit olivat alusta asti viileät. Aikani yritin tulla toimeen, mutta huomasin sitten, että mitä tässä häpeämään: tästä porukasta vain minä saan pillua, vaikka kaikilla on munat.

Tuokin on mahdollista. Itse näkisin kuitenkin niin, että hyvät jätkät olivat täysin eri aaltopituudella sun kanssa ja sen takia pitivät sua epäsopivana ystävälleen. Hyvät ystävät tietävät kyllä tasan tarkkaan, minkälainen ukko tai eukko, tälle ystävälle mätsää. Jopa paremmin kuin se itse.

Jos on tuollainen tiivis kaveriporukka, niin on aika hälyyttävää, jos siitä ei löydä omaa paikkaa "uutena ulkopuolisena". On myös paljon tapauksia, joissa mennään täysin uuden tulokkaan ehdoilla ja lumoissa, katkaistaan kaikki kontaktit siihen kaveripiiriin. Ja herätään vuotta myöhemmin kuristusotteesta jostain Kontulan idyllistä. :)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Joo, naisillahan ovat nämä kaikkien tietämät "minä nyt vain rakastuin" tai "olen nainen, eli voin siis aina muuttaa mieltäni" optiot, jotka miehiltä puuttuvat. :)

Katkeraa settiä. Niin naisille kuin miehillekin tapahtuu sitä, että etenkin tapailun alkuvaiheessa saattaa lupaavan alun jälkeen todeta, että ei tästä mitään tule. Se, että joka ikinen muutaman viikon treffaillut pari ei päädy naimisiin ja yhteiseen hautakuoppaan, ei ole yksin naisista johtuvaa.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Katkeraa settiä. Niin naisille kuin miehillekin tapahtuu sitä, että etenkin tapailun alkuvaiheessa saattaa lupaavan alun jälkeen todeta, että ei tästä mitään tule. Se, että joka ikinen muutaman viikon treffaillut pari ei päädy naimisiin ja yhteiseen hautakuoppaan, ei ole yksin naisten syytä.

Ei ollenkaan, koska kuten sanoit, miehetkin osaa toimia noin. Ero on kuitenkin siinä, että toiset perustelee sitä ratkaisuaan liibalaaballa ja toiset ei. Naisille vain tuntuu olevan vaikeampi suoraan sanoa, että "parempi ettei nähtäis enää", vaan usein kaverikorttia ym haistapaskaa alkaa tulemaan eetteristä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei ollenkaan, koska kuten sanoit, miehetkin osaa toimia noin. Ero on kuitenkin siinä, että toiset perustelee sitä ratkaisuaan liibalaaballa ja toiset ei. Naisille vain tuntuu olevan vaikeampi suoraan sanoa, että "parempi ettei nähtäis enää", vaan usein kaverikorttia ym haistapaskaa alkaa tulemaan eetteristä.

Miten kaverikortti antaa "turhaa toivoa tai haaveilun aihetta"?
 

jallu48

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Voimapelaajat
Tykkään toki kärjistää, koska se on hauskaa ja teksti tarjoaa tällaiselle ulkopuoliselle tarkkailijalle siihen oivan työkalun.

Ja naiset ovat äärimmäisiä otuksia, joten analyysikin sen mukaista. Shalom.

Totta, sekä pointti tietenki tulee parhaiten esitetyksi kun äärimmäisyyksiin mennään. Viimeinen virke on mahtava, ei lisättävää.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Miten kaverikortti antaa "turhaa toivoa tai haaveilun aihetta"?

Ei se tietenkään kaikille anna, mutta reppanoille vailla itsetuntoa kyllä. Olisi reiluinta tehdä kerralla selväksi, että älä unta näe, ellei sitten nainen halua pitää tätä onnetonta "reservissä" pahan päivän varalle. Tämän lisäksi kaverikortti on helvetin nöyryyttävä sekä turha, säälinsekainen lohdutuspalkinto. Kunnon pakit sentään sisuunnuttavat vässykänkin ihan eri tavalla.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Objektiivisuudesta on kuulemani mukaan apua näissäkin tilanteissa. Jos joku näyttää huonolle, niin se yleensä on sitä.

Periaatteessa hyvä ohje, mutta toimineeko käytännössä?

Ihmissuhteet, parisuhteet olletikin, eivät ole mitään insinööritieteitä, jossa voi tunteilleen tarvittaessa sanoa: "Turpa kii ny, ku mä teen tätä SWOT-analyysiä mun parisuhteestani!"
Ihmissuhteissa asiat tuppaavat usein näyttämään sellaisilta kuin niiden haluaisi näyttävän eikä niitä siten kykene arvioimaan täysin objektiivisesti oikein koskaan - puhun tietysti nyt vain omasta kokemuksestani. Lisäksi vaikeutena on varsinkin parisuhteen alkuvaiheessa (ainakin) tietynlainen tunnemyrsky, jota rakastumiseksikin kutsutaan ja sen kanssa on ihan turha lähteä vääntämään jotain objektiivista - ei tuu mitään!
Kun herääminen mahdollisesti karuun todellisuuteen tapahtuu, on siinä välissä kerinnyt tapahtua usein paljonkin, joka osaltaan vaikeuttaa suhteesta irtipääsyä, vaikka siihen jo oikeasti olisikin haluja.

Mikä siis neuvoksi?
Noh, ... .... noh, eipä juuri nyt satu tulemaan mitään mieleen...

Joka tapauksessa, olen onnellinen jokaisesta elämästäni päivästä ja kokemastani vastoinkäymisestä sekä onnenhetkestä. Ilman niitä minulla ei olisi tätä elämänkokemusta ja itsetuntemusta. Voin olla oma itseni, nauttia elämästäni ja jakaa sen minulle tärkeimpien ihmisten kanssa surematta tulevia vastoinkäymisiä ennenaikojaan.

Mitä yritän sanoa?
Parisuhde ei ole stabiili ja kiinteä esine, joka suhteen alkumetreillä valetaan, vaan alati muuttuva dynaaminen olento, jonka pitää hengissä vain molempien osapuolten jatkuva vilpitön halu ja usko suhteeseen eikä avoin rehellisyys ja luottamus toiseen yhtään haitaa sen ylläpidossa - ja puhuminenkin auttaa aina...

Paatosta, paatosta... Hus, nukkumaan siitä!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei se tietenkään kaikille anna, mutta reppanoille vailla itsetuntoa kyllä. Olisi reiluinta tehdä kerralla selväksi, että älä unta näe, ellei sitten nainen halua pitää tätä onnetonta "reservissä" pahan päivän varalle.

Kaverikortti nimenomaan tarkoittaa, että älä unta näe. Jos joku vielä sen jälkeen elättelee toiveita, on se ihan oma häpeä.

Kunnon pakit sentään sisuunnuttavat vässykänkin ihan eri tavalla.

No joo, tässä on jo jonkinlainen pointtikin.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Kaverikortti nimenomaan tarkoittaa, että älä unta näe. Jos joku vielä sen jälkeen elättelee toiveita, on se ihan oma häpeä.

Nimenomaan, koska toivottomasti ihastunut miehenreppana saattaa hyvinkin jäädä arpomaan "ehkä jokin päivä vielä.." ajatuksiaan ennen itsensä itkemistä uneen. Tiukalla "ei ikinä, valitan" asenteella säästetään varmasti kaikkia osapuolia, jos vain halutaan. Se pakottaa jatkamaan toiseen suuntaan ja antamaan asian unohtua ilman "kelpaan frendiksi, mutten muuksi"-fiiliksiä.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Nimenomaan, koska toivottomasti ihastunut miehenreppana saattaa hyvinkin jäädä arpomaan "ehkä jokin päivä vielä.." ajatuksiaan ennen itsensä itkemistä uneen. Tiukalla "ei ikinä, valitan" asenteella säästetään varmasti kaikkia osapuolia, jos vain halutaan. Se pakottaa jatkamaan toiseen suuntaan ja antamaan asian unohtua ilman "kelpaan frendiksi, mutten muuksi"-fiiliksiä.

Tämä pitää liian hyvin paikkansa. Allekirjoittanut oli oikeastaan pari vuotta sitten (ihan kuin olisin muka kasvanut siitä aikuiseksi, mutta anyway) samanlainen reppana, jolle kaverikortti oli tuollainen "mahdollisuus". Ironista kyllä, näin myös kerran tapahtui, että aikaisemmin näytetty kaverikortti vaihdettiin seurusteluun, joka nyt ei kestänyt kuin ehkä kuukauden. Ainakin opin siitä jotain, sillä nyt en ole todellakaan pitänyt mitään yhteyttä tämän kyseisen naisen kanssa, vaikka opiskelimme aikaisemmin samassa opinahjossa.

Laitan tuon hölmöilyn täysin huonon itsetunnon piikkiin, sillä jostain syystä minulle on ollut aina todella vaikeaa a) aloittaa seurustelua b) saada aikaan pitkäkestoinen parisuhde. Osittain varmaan johtuu siitä, että olen ns. kiltti poika, eikä oikein löydy minkäänlaista röyhkeyttä naisten suhteen, vaikka selkäranka onkin jo kasvatettu, ainakin jossain määrin. Ehkä se siitä joskus vielä, mutta ainakaan en enää lähde haikailemaan noiden kaverikorttien perään. Pitäköön tunkkinsa, kavereita löytyy jo ihan tarpeeksi.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan oman elämänikäisen oppimisprosessini kannalta mikä on mielestänne naiselle oikea tapa ilmaista ettei ole miehestä kiinnostunut? Juuri nyt minulla ei ole käyttöä tälle, mutta huomisesta ei koskaan tiedä :)

Miehen näkökulmasta kohtelias suorapuhe toimii parhaiten ja, siten säästät myös toisen puolen tunteita. ''Olen todella pahoillani, mutta en ole kiinnostunut sinusta sillä tavalla.'' Ja jos välität miehestä edes vähän vertaa, ja vaikket välittäisikään, niin älä missään nimessä mene mainitsemaan tuota ''huomisesta ei tiedä koskaan'' sillä niin moni kundi vetää tuosta johtopäätökset olla etsimättä seuraa muualta, kun sen tietyn kanssa on vielä teoreettinen mahdollisuus saada jotain aikaan ja tällöinhän ajaudutaan todella kiperään tilanteeseen miehen kannalta...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Lopetan deitti-ilmoitusten lukemisen aina siinä kohtaa, kun aletaan lässyttää jotain uskomatonta kuinka pitää olla kiinnostunut työstään. Ja niitä on muuten aika paljon.

En ole deitti-ilmoituksia juuri lukenut, mutta ymmärrän kyllä jossain määrin tuon pointin. Onhan tuossa jo se käytännöllinen puoli, että duunistaan pitävä on todennäköisesti henkisesti tasapainoisempi kuin sellainen, joka joutuu joka aamu pakottautumaan töihin. Lisäksi ainakin jonkin verran kertoo henkilöstä myös määrätietoisuudesta, kun on hakeutunut sellaiseen hommaan, jossa viihtyy. Aika tärkeä pointti omaa ja läheistensä hyvinvointia ajatellen. En viitsisi elämääni tuhlata narisijan seurassa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
''Olen todella pahoillani, mutta en ole kiinnostunut sinusta sillä tavalla.''
Minä ainakin pahoittaisin mieleni jos nainen jättäisi kohtuu lyhyen tapailun jälkeen ja kehtaisi sanoa: "olen pahoillani, mutta..." Jos nainen on tuossa tilanteessa pahoillaan niin sehän osoittaa, että nainen olettaa olevansa jotenkin parempi, yläpuolella, pitää minua epätoivoisesti ripustautuvana, haluaa suojella mielipahalta (ihan turhaan) eli pitää vässykkänä.

Sen sijaan ilahduttaa jos nainen sanoo asiallisella äänellä ilman raivoa: "En nyt enää halua tapailla sinua, koska mielestäni olet täysi mulkero". Siinä on rehellistä suoruutta eikä sanoja pidä minua vässykkänä vaan miehenä, joka kestää suoraa puhetta ja miehenä, jota ei pidä ylisuojella mielipahalta.

Tulipa hyvä mieli jo ihan tuosta pelkästä ajatuksesta.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulipa hyvä mieli jo ihan tuosta pelkästä ajatuksesta.

Meitä on moneen junaan, ja minä ottaisin mieluummin tuon muotoilemani kohteliaan suoran lainin vastaan ja ymmärtäisin kyllä, että kaikkien kanssa ei natsaa. En ottaisi lauseen ensimmäisiä ''kohteliaisuuksia'' loukkauksena, koska yhteiskunta on muotoiltu tavalla miten se on muotoiltu ja edellä mainituilla sanoilla yritettäisiin lähinnä kohteliaasti tuomaan esiin kiinnostuksen puute eikä viestimään ylemmyyden tunnetta (toki jotkut voivat olla sitä mieltä).

Pointti on silti molemmilla sama. Suoraa puhetta, kiitos!
 

Carlos

Jäsen
Ihan oman elämänikäisen oppimisprosessini kannalta mikä on mielestänne naiselle oikea tapa ilmaista ettei ole miehestä kiinnostunut? Juuri nyt minulla ei ole käyttöä tälle, mutta huomisesta ei koskaan tiedä :)

Eipä tähän mitään helppoa lääkettä ainakaan ole, mutta miehen aivot ovat varsin yksinkertaiset kuten varmasti tiedät. Mitä yksinkertaisemmin asian voi selittää, sen paremmin se menee perille, ja sen vähemmän se loukkaa.

Ylipäätänsä on mies sitten hakemassa töitä, hakemassa piparia, hakemassa vaimoa, myymässä autoansa, tai kysymässä josko joku tarjoo huikan, niin kieltävän viestin ydin pitäisi olla "ei". Koska joka tapauksessa se on se ainoa sisältö mitä mies saa viestistä irti.

Voit toki yrittää lievittää tuskaa aloittamalla että "mä olen tässä vähän ajatellut ja miettinyt että en ole vielä valmis (uuteen) suhteeseen, ja toisekseen sä olet kyllä tosi kiva tyyppi mutta ehkä kuitenkin toisaalta meidän ei välttämättä olisi hyvä olla yhdessä koska kesälläpaistaaaurinkojamunmummokuolijustjasenkissajäimullehoitoon..." mutta ainakin omassa tapauksessa se vaan pahentaa tuskaa. Mies joutuu siinä kuuntelemaan suu mutrussa tekohymyä vääntäen ja nyökkäillen ikuisuudelta tuntuvan ajan sitä kun nainen sanoo sitä yhtä pientä asiaa, "ei". Se on vähän kuin vesitippakidutusta.

Toinen juttu on sitten kokonaan miehet jotka eivät halua uskoa viestiä, tai elävät toivossa että ehkä naisen mieli vielä muuttuu. Itsekin olen tähän sortunut, kun on tarpeeksi ihastunut johonkin niin sitä haluaa uskoa että toi nainen ei oikeasti tarkoita tota mitä se sanoo, ja ehkä oikeasti sen mummo on kuollut, ja ehkä mulla on silti vielä tsäänssit.

Pitkä juttu tiivistettynä, itse haluaisin kuulla ehkä mieluiten esim. "Kuule kun me ei vaan sovita toisillemme, tää ei toimi". Se on riittävän selkeä viesti, siinä ei ole tulkinnan varaa, ja miehelle ei tule ensimmäisenä mieleen että "no käviskö sulle sitten vaikka seuraavana viikonloppuna, jos oot sitten jo toipunut sen mummon kuolemasta ja sen kissan vois vaikka viedä mun mutsille hoitoon?"

Ja kaikkein parhaiten tämä toimii ilman mitään hemmetin "mutta mä haluan silti pitää sut ystävänä". Jolloin mies on vähän samassa asemassa kuin hiiri jolla kissa leikkii juuri ennen sen tappamista. Isku on tullut jo päähän, tietää että tää oli tässä, ja sitten kissa antaa kuitenkin toivonkipinän päästämällä hiiren juoksemaan, ja sitten kissa taas vetäisee käkättimeen ja katselee kun hiiri keräilee kamojaan ja yrittää taas päästä ylös. Ja niin edelleen.

Parasta tässä mahdollisimman suorassa "ei" viestissä ilman selityksiä on se että mies saa signaalin että häntä edes on harkittu parinmuodostusmielessä, joka nostaa aina itsetuntoa vaikka tulisikin torjutuksi. Näin ollen mies voi kävellä pois suhteesta selkä suorassa ja laittaa uutta matoa koukkuun. Mutta sitten kun nainen antaa ymmärtää että "mä en osaa edes kuvitella sua muuten kuin ystävänä", niin se kertoo että mies on niin luuseri että ei kelpaa edes ehdokkaaksi, koska on selkeästi homo tai hermafrodiitti tai ehkä eunukki ilman yhtään hipausta testosteronia.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Carlosin jälleen hienon tekstin kautta saavumme sopivasti serkkuni aikanaan kertomaan faktaan, että lopulta valinnan parinmuodostuksessa tekee aina nainen. Niin tämä meidän kulttuurimme toimii, eli miehen osa on nöyryyttää itseään ja alentua pelleksi "sen mukavan" toivossa. Sedulassa kulliin tarttuvat siiderisirpat on sitten ihan oma lukunsa, vähän kuin hirvikolarit. Koko asia tuli vain siitä mieleen(ei imuriin), että en äkkiseltään muista ketään kundia joka olisi joutunut tuskailemaan annanko kaverikorttia ja vai painunko vain helvettiin tästä tilanteesta.

Eräs Clash-niminen yhtye Lontoosta teki aikanaan erittäin ikivihreän biisin aiheeseen liittyen, pari säkeistöä varmasti riittää:

Darling you got to let me know
Should I stay or should I go?
If you say that you are mine
I'll be here till the end of time
So you got to let me know
Should I stay or should I go?

It's always tease tease tease
You're happy when I'm on my knees
One day is fine, and next is black
So if you want me off your back
Well come on and let me know
Should I Stay or should I go?
.
.
.


Naiset tykkää syyllistää miehiä "valtapeleistä" ym., mutta mun mielestä nimenomaan toi toisen pitäminen sätkynukkena vasta onkin sitä. "Ei viitsitä olla tylyjä, vaan kavereita.." ja paskat, se on vaan hienoa, kun on joku henkisessä lieassa kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös