J.Grönvall
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Midnight Rambler kirjoitti:Itse kuitenkin taivun ajattelemaan näin, että huolimatta seksin ja "rakkauden"(buhahaa) arkipäiväistymisestä on naissukupuoli onnistuneesti lobannut itselleen sen aarrearkun roolin. Mies on aina se joka "saa" ja nainen "antaa", jos huvittaa.
Tämä on just näin. Osalla mimmeistä on kyllä uskomaton käsitys siitä mitä saa tehdä, kun on nainen ja sitten oletetaan, että näistä ei seuraa mitään. Baarissa joskus tullut vedet naamalle sen vuoksi, että on jotain naista vilkaissut ja kyllähän siinä teki mieli antaa litsari. Mutta niinhän siinä olisi käynyt, että joku "sankari" olisi tullut mesoamaan miten lyödään naista ja (pillun toivossa) aloittanut painit. Eli eipä auttanut kuin niellä ylpeytensä, kun ei se painiminenkaan suuremmin napostele.
Toinen on sitten juuri tuo nainen antaa ja mies saa, tuotakin kuviota ilmentää vielä usein se, että pitäisi ryömiä lattialla ja heitellä voltteja päästäkseen arvon neidin juttusille. Ei jaksa. Ne löytävät kuitenkin niitä lapatossuja jotka tekevät tuon kaiken ja sitten huokailevat huonoja parisuhteitaan. Itse voi ottaa lungisti ja seurailla tapahtumia.
Osa muijista on kyllä ihan tervepäisiä mutta niitä vittupäitä mahtuu joukkoon niin paljon ettei kaupungilla jaksa edes vähää alusta etsiä niitä mukavia tapauksia. Heikko itsetunto ja muut lystikkäät ominaisuudet eivät ole minun vikani, peilistä ne syyt useimmiten löytyvät.
Naisia on hauskasti myös moneen junaan, eli osa on näitä jotka pitävät jotain rimaa ja toisaalta yhtä naurettavia tapauksia ovat nämä jotka kerrankin pääsevät tyylikkään playboyn kohteeksi. Jumalauta mitä juttua sinne menee läpi, kun on vähän brenaa otettu alle :D Sitten melkein onkin jo sakset auki.
Nämä karsastetut panomiehet (siat!) ovat yleensä kuitenkin juuri niitä kenen kelkkaan lähdetään, tietämättään, ja aina yhtä helposti. Nainen tietysti voi luulla, että hän nyt päättää antaa mutta kyllä se alan miesten kohdalla on juuri toisinpäin.
Ja sittenhän on niinkin, että miehillä on rima ylhäällä, kyllä seksiä saa kuka vain. Parisuhteenkin saa kuka vain. Hyvää parisuhdetta eivät kaikki saa koskaan, eivätkä välttämättä sitä missiäkään yökylään.
Itse kuitenkin olen ajatellut, että maksullinen seksi olisi hyvää terapiaa monelle miehelle jotka kärsivät tunnontuskia naisten kanssa. Ulkomailla varsin halpaa ja helppoa, ja varsinkin alan ammattilaisten kanssa parhaimmillaan oikein mukavaa touhua. Molemmat tietävät mikä on jutun juoni, leppoista jutustelua, rahat kassaan ja homma pakettiin. Ja niiden mimmien kanssa ei kenenkään tarvitse jännittää, ne ovat nähneet jo niin paljon, että pientä kikkeliä ei ole olemassakaan.
Se on kuitenkin niin, että paras asenne on antaa eikä saada, ei sinun tule päästä naisen "tasolle" vaan päinvastoin.