Naisasiat

  • 7 519 509
  • 26 580

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hah...naiset. Draamaa pitää ihan hakemalla hakea. Tämä nykyinen on varsin herkkä lähes kaikille ärsykkeille kuten sille, että juttelen puhelimessa exän kanssa, jonka kanssa olin aviossa lähes 20 vuotta ja jonka kanssa meillä on yhteinen 17 vuotias poika. Mustasukkaisuutta parhaimmillaan.

Lisäksi tämä neito saa aikaiseksi myrskyn vesilasissa lähes kaikista asioista. Se vaan kun meitsi ei vaan enää vanhoilla päivillä jaksa tällaista draamailua. Ehkäpä skippaan kyseisen neidon vaikka hyvinkin valioyksilö muuten onkin. Yksin kun elää niin ei tarvitse kaikille olla selitysvelvollinen kaikesta pienimmästäkin asiasta.

Naisasiat siis hyvällä tolallaan mutta mietintä siitä, mitä tässä oikein tekisi.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Voi perkeles. Vähän ollut draamankaarta tässä enempi ja vähempi. Nainen ei tykkää, koska minulla on naispuoleisia ystäviä joille silloin tällöin laitan jonkun viestin. Lähinnä silloin jos kyselevät jotain. Tämä nyt nostettiin, että se ei ole ok tälle toiselle osapuolelle.


Noh aloin kyselemään naisen viesteistä, jolloin homma meni vaikeaksi. Silloin tällöin on muijalta jäänyt omalle koneelle FB päälle, jolloin sieltä eräs miekkonen laittelee aina viestejä. Sen verta itsekuria oli, etten alkanut niitä lueskelemaan, mutta kun asian otin nyt puheeksi niin mimmi puheli ettei koko keväänä ole laittanut kuin muutaman viestin silloin tällöin. Mitähän tästä meikäläiseltä salaillaan? Kaiken hyvän lisäksi mimmi sanoi, ettei hänellä ole ollut jätkän kanssa mitään juttua pitkään aikaan.Puhui parista vuodesta. Noh puolisen vuotta sitten oli jotain petihommia ainakin muijan puolelta haluttu ja käsittääkseni sänkyynkin asti menty, kun varmalta taholta kuulin.

Nyt on aika paska fiilis. Miksi salailla asiaa, mikä on tapahtunut ennen kuin vakavemmin alettiin tapailla? On aika paska aavistus tästä, että viedäänkö pakkia nyt filttikenttään....
 

jallu48

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Voimapelaajat
Noh aloin kyselemään naisen viesteistä, jolloin homma meni vaikeaksi.

Tämä on varmasti yksi suurimmista syistä, minkä takia naiset saavat usein minun pannun kuumenemaan. "Etsä saa, mut kyl mä voin, koska mä oon nainen". Ylläolevaa lausetta on käytetty minua vastaan, en keksinyt lausetta. Miksi se, että olet nainen vaikuttaa mitenkään mihinkään? Onko tämä joku valtaan liittyvä juttu? Vai mikä siinä nyt on? Kertokaa!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt on aika paska fiilis. Miksi salailla asiaa, mikä on tapahtunut ennen kuin vakavemmin alettiin tapailla? On aika paska aavistus tästä, että viedäänkö pakkia nyt filttikenttään....

Ainakin jos kyynisenä tilannetta näin ulkopuolelta katsoo, niin kyllä viedään. Salailuun voi toki olla monia järkisyitä, kuten se, että nainen ei vaan jostain syystä ole kiinnostunut avautumaan asioistaan ja katsoo helpommaksi salailla asiaa. Eihän sekään oikein ole, mutta naisen logiikalla hyvinkin järkevää. Ja se saa tehdä niin, koska se on nainen. Se todennäköisempi syy on, että vanha suola tuntuu ajoittain janottavan ja se vanha on siinä tapauksessa hyvä pitää lähellä. Tai sitten tämä jäbä on keksinyt, miten kaverikorttia pelataan molemminpuoliseen nautintoon.

Jos se ei ole kaveri, niin miksi neito pitää hänen kanssaan yhteyttä? Tai jos se on kaveri, niin miksi on kuitenkin mennyt jossain kohtaa panemiseksi? Helpoin tapa suhtautua asiaan on tyyni välinpitämättömyys, mutta sehän ei ole ikinä helppoa, kun on tunteet pelissä.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Tämä on varmasti yksi suurimmista syistä, minkä takia naiset saavat usein minun pannun kuumenemaan. "Etsä saa, mut kyl mä voin, koska mä oon nainen". Ylläolevaa lausetta on käytetty minua vastaan, en keksinyt lausetta. Miksi se, että olet nainen vaikuttaa mitenkään mihinkään? Onko tämä joku valtaan liittyvä juttu? Vai mikä siinä nyt on? Kertokaa!

Tämä on jo oikeastaan vitutusketjun kamaa sillä on todella ärsyttävää. Oma muija ei tuollaista paskaa vedä mutta kaverin exä oli kyllä pahimmasta päästä. Aina suu vaahdossa, että miesten ja naisten pitää olla tasa-arvoisia. Sitten kuitenkin tilanteen tullen naikkonen veti ihan omilla säännöillä "koska olen nainen". Ristus että teki muutaman kerran mieli repiä pää irti. Niin kauan ollaan joo tasa-arvoisia, kun se on naiselle mieleen
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tuohan perustuu siihen että mies ei voi ilmeisesti kieltäytyä pillusta, mutta nainen voi munasta. Joten jos nainen flirttailee miespuolisten "kaverien" kanssa, se on ok, koska voi kuitenkin päättää kuinka pitkälle homma menee. Mies taas on puhtaasti himojen vietävissä, eikä voi mitenkään vastustaa yhtään mitään, joten miehelle se ei ole ok.

Näin eräs naispuolinen tuttu joskus asian selitti. Lisäksi itse olen huomannut tuon naisten kilpailuvietin, jos olet ollut pitkään sinkkuna ja sinulla on naispuolisia ystäviä, mutta sillä hetkellä kun olet varattu, he yhtäkkiä kiinnostuvatkin sinusta enemmän kuin kaverina.

Ei ole miehen elämä helppoa. Lisäksi miehet katsovat aina naisia "sillä tavalla", mutta naiset katsovat vaan miesten kampausta, vaatteita tai kenkiä. Paitsi jos olet naispuolisten kaverien kanssa kaupungilla (siis ilman että seurustelet/jne kummankaan kanssa), niin voi yhtäkkiä kuulla kommenttia "katso tuon perää" tai "tuolla on varmasti iso kulli" yms.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ole miehen elämä helppoa. Lisäksi miehet katsovat aina naisia "sillä tavalla", mutta naiset katsovat vaan miesten kampausta, vaatteita tai kenkiä. Paitsi jos olet naispuolisten kaverien kanssa kaupungilla (siis ilman että seurustelet/jne kummankaan kanssa), niin voi yhtäkkiä kuulla kommenttia "katso tuon perää" tai "tuolla on varmasti iso kulli" yms.

Tästä vähän aikaa sitten joku feministikaverini linkitti facebookiin jutun, jossa taivasteltiin sitä, että miehet oikein inhasti riisuvat naisia katsellaan, tutkivat kiireestä kantapäähän, julkeat moukat.

Voi vittu joo, kyllä ne naisetkin arvostelevat, kyyläävät, riisuvat katseellaan ja jopa viheltelevät perään. Mutta tämä on vain harmitonta flirttiä, kun taas vastaavalla tavalla toimiva mies on inhottava puskarunkkari ja potentiaalinen raiskaaja. Nainen saa ja voi nykyään kulkea pakarat paljastavassa hameessa ja oikein esitellä persettään, mutta sitä ei sovi katsoa, ei edes vilkaista, vaikka se sitä varten on esille laitettu. Ei vaan voi käsittää.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ja naisporukka pienessä huppelissa on yleensä niin rivoa sakkia että siinä menee karskeimmallakin trukkikuskilla pupu pöksyyn kun niitä juttuja kuuntelee. Mutta se on sallittua koska he ovat naisia.

Lisäksi naiset voi keskenään jutella kaikki panojutut, se on vain tyttöjen kanssa keskustelua. Jos miehenä sanot toiselle miehelle samat asiat ja nainen kuulee, olet kerskuri, sika ja täyskyrpä.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Lisäksi itse olen huomannut tuon naisten kilpailuvietin, jos olet ollut pitkään sinkkuna ja sinulla on naispuolisia ystäviä, mutta sillä hetkellä kun olet varattu, he yhtäkkiä kiinnostuvatkin sinusta enemmän kuin kaverina.

Nauroin tätä lukiessa, sillä tämä on niin totta ja itsellenikin kerran sattunut.

Oli kolme naispuolista ystävää/kaveria, kun olin poikamies. Yksi näistä oli exäni, jonka kanssa meni sukset ristiin jo pari vuotta aiemmin mutta kavereina pysyttiin silti. Yhden kanssa oli yhtenä bile iltana jotain säätöä kuukausia aiemmin mutta sekin loppui siihen ja yksi olikin sitten vähän uudempi tuttavuus. Kaikkien kanssa juttelin facebookissa, soiteltiin, käytiin kaffeella välillä yms ihan kavereina, eikä kenenkään kanssa ollut mitään sen enempää enkä edes halunnut siinä vaiheessa. Kukaan ei ollut edes "mustasukkainen" muista naisista.

No mutta taivas varjele kun aloin seurustelemaan tämän ringin ulkopuolisen kanssa niin johan alkoi show. Kaikki halusivat niin helvetisti viettää mun kanssa aikaa ja touhuta vaikka mitä muutakin. Yksi jopa luuli, että seurustelin hänen kanssaan vaikka koskaan ei ollut mitään sellaista juttua ollutkaan. Siinä sitten sai niitä itkupotkuraivareita kuunnella, kun olen sikamaisesti alkanut seurustelemaan toisen kanssa vaikka olin jo suhteessa. Whattafuck..?

Kaikenkaikkiaan täysin järjetön tilanne, jolle ollaan myöhemminkin pariin kertaan vaimon kanssa naurettu. Itselläni ei koskaan ole niin paljoa ollut vientiä, että ihan tosissaan saisi valita jopa neljästä naisesta itselleen kenet haluaa.

Niin ja loppujenlopuksi homma päättyi niin, että yhteydenpito loppui näihin kolmeen naikkoseen sitten aika pian. Vaimoani ei olisi haitannut, vaikka minulla olisikin ollut naispuolisia ystäviä mutta oli kolme paria mustia sukkia niin eipä sitten mitään voinut :D
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Se taitaa olla parempi vaan, jos pysyy naisista mahd. paljon erossa. Siinä säästyy paljolta harmilta ja moraalisilta dilemmoilta, joista ei kuitenkaan voi selvitä voittajana. Nainen on aina uhri. Jos ei miehensä, niin sitten omien mielihalujensa, joita ulkopuolisten täytyy ymmärtää ja ihan sama vaikka ei ymmärtäiskään, koska kyseessähän on nainen.

Itsekin muistan sen, kun aikanaan alettiin nykyisen ex-avokin kanssa olemaan yhdessä, niin luentojen jälkeen mua pyysi kahville usein yksi vuosikurssin näyttävimmistä naisista. Se hieman hämmensi siinä mielessä, että aiemmin tämä rotunarttu oli aina katsonut mua kuin halpaa makkaraa, jos siis edes sattui katsomaan. Sitten yhdessä yössä näin ja kutsut synttäreille vielä päälle, jaahas. Nainen ja moraali eivät kohtaa kuin puheissa.

Runkkailu on vapautta.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Monta kertaa olen miettinyt että mikä ajaa miehet niin usein naisten luo? Vanhoissa sananlaskuissa on usein jotain viisasta, kuten myös siinä että "ilman naisia ei voi elää, ei myöskään niiden kanssa".

Nytkin tämä suuri sodan jälkeinen sukupolvi ja sen jälkeiset (joihin itsekkin kuulun) on se oikeasti naisten kasvattama, siis miten naiset halusivat kasvattaa, kiitos tasa-arvon, mitä on tuloksena? Vässyköitä ja heikkoja miehiä, sekä erittäin vahvoja naisia jotka luulevat että kaikki on sallittuja kun he ovat naisia. Silti miestä tarvitaan tyydyttämään lihaisat tarpeet, vaihtamaan hehkulamppu ja kantamaan jääkaappi-pakastin yläkertaan.

Mitä vittua on tapahtunut?

Kuinka moni tietää mikä on tilkkutäkki tai päiväpeite? Kuinka moni mies tietää minkä värinen on beige tai oliivi? Miten tämä palvelee eläintä jonka selviytymiseen kuului metsästys ja kerääminen? Enää ei metsästetä villisikoja keihäin, nyt haetaan Ikean kaappeja. Enää ei kerätä puita jotta luolassa olisi lämmin, nyt ostetaan Tempurin patjoja. Enää ei tehdä ansoja, nyt leikataan nurmikkoa. Miten nämä asiat palvelevat lajin selviytymistä? Aivan, naisten takia.

Olisi ehkä enemmän vitutus-ketjun kamaa.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Monta kertaa olen miettinyt että mikä ajaa miehet niin usein naisten luo? Vanhoissa sananlaskuissa on usein jotain viisasta, kuten myös siinä että "ilman naisia ei voi elää, ei myöskään niiden kanssa".

Nytkin tämä suuri sodan jälkeinen sukupolvi ja sen jälkeiset (joihin itsekkin kuulun) on se oikeasti naisten kasvattama, siis miten naiset halusivat kasvattaa, kiitos tasa-arvon, mitä on tuloksena? Vässyköitä ja heikkoja miehiä, sekä erittäin vahvoja naisia jotka luulevat että kaikki on sallittuja kun he ovat naisia. Silti miestä tarvitaan tyydyttämään lihaisat tarpeet, vaihtamaan hehkulamppu ja kantamaan jääkaappi-pakastin yläkertaan.

Mitä vittua on tapahtunut?

Kuinka moni tietää mikä on tilkkutäkki tai päiväpeite? Kuinka moni mies tietää minkä värinen on beige tai oliivi? Miten tämä palvelee eläintä jonka selviytymiseen kuului metsästys ja kerääminen? Enää ei metsästetä villisikoja keihäin, nyt haetaan Ikean kaappeja. Enää ei kerätä puita jotta luolassa olisi lämmin, nyt ostetaan Tempurin patjoja. Enää ei tehdä ansoja, nyt leikataan nurmikkoa. Miten nämä asiat palvelevat lajin selviytymistä? Aivan, naisten takia.

Olisi ehkä enemmän vitutus-ketjun kamaa.

"Tervekätinen mies ei naista tartte"


Paljon on kuitenkin sellaisia tohvelieläimiä, jotka ei ilman sitä mammaa himassa pärjää. Mamma saattaa olla vittumainen akka, käydä vieraissa, vittuilla ja vähätellä, mutta niin vaan mies pysyy kodinhoitajalleen uskollisena. Onhan se saatana säälittävää ja siinä vaiheessa, kun toukat pyörii jaloissa on kohtalo viimeistään sinetöity. Siinä vaiheessa olet kuin Kevin Spacey American Beutyn alkupuolella, eli joka päivä on painajaista ja paras hetki aamusuihkussa, kun voi edes vetää rauhassa käteen.

Mutta jos aletaan anal-ysoimaan, että mikä on sementoinut tämän epäreilun asetelman, niin vastauksia lienee monia. Itse kuitenkin taivun ajattelemaan näin, että huolimatta seksin ja "rakkauden"(buhahaa) arkipäiväistymisestä on naissukupuoli onnistuneesti lobannut itselleen sen aarrearkun roolin. Mies on aina se joka "saa" ja nainen "antaa", jos huvittaa. Naisen ei tee mieli, mutta mies on muka puutteessa koko ajan oleva, kuolaava narri. Hevon paskat. Kannattaa kokeilla joskus antaa naiselle pakit, niin näkee vähintään selvästi, että kyllä naisellakin polttelee aika pahasti ja tämän kulttuurisen asemansa vuoksi pakkeja ei osata ottaa vastaan kovinkaan "miehekkäästi". Jos et lähde mukaan antamaan jölliä, niin random-akkakin saattaa kimmastua ja huutaa homoksi ennen poistumistaan. Parisuhteessakin miehen kieltäytyminen seksistä saattaa aiheuttaa itkemisen tai muun huutomyrskyn viikon mökötyksellä, mutta naista täytyy vastaavassa tilanteessa ymmärtää. Sukupuolten välistä tasa-arvoa?

Koska käytännössä jokainen nainen uskottelee olevansa niin helvetin erikoinen ja ettei Sinusta kukaan muu edes välittäisi, niin miehistä on tullut helvetin nöyriä IKEA-orjia. Kotona ollaan Reinot jalassa varpaillaan, että mitähän se nainen nyt olisi vailla, kenties jalkahierontaa? Oi kulta, kuinka ihana jalkasieni sinulla onkaan, tahtoisitko myös lasin punaviinia?

Hyi helevetti, ei koskaan enää kynnysmattona olemista emännän huushollissa.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Midnight Rambler kirjoitti:
Itse kuitenkin taivun ajattelemaan näin, että huolimatta seksin ja "rakkauden"(buhahaa) arkipäiväistymisestä on naissukupuoli onnistuneesti lobannut itselleen sen aarrearkun roolin. Mies on aina se joka "saa" ja nainen "antaa", jos huvittaa.

Tämä on just näin. Osalla mimmeistä on kyllä uskomaton käsitys siitä mitä saa tehdä, kun on nainen ja sitten oletetaan, että näistä ei seuraa mitään. Baarissa joskus tullut vedet naamalle sen vuoksi, että on jotain naista vilkaissut ja kyllähän siinä teki mieli antaa litsari. Mutta niinhän siinä olisi käynyt, että joku "sankari" olisi tullut mesoamaan miten lyödään naista ja (pillun toivossa) aloittanut painit. Eli eipä auttanut kuin niellä ylpeytensä, kun ei se painiminenkaan suuremmin napostele.

Toinen on sitten juuri tuo nainen antaa ja mies saa, tuotakin kuviota ilmentää vielä usein se, että pitäisi ryömiä lattialla ja heitellä voltteja päästäkseen arvon neidin juttusille. Ei jaksa. Ne löytävät kuitenkin niitä lapatossuja jotka tekevät tuon kaiken ja sitten huokailevat huonoja parisuhteitaan. Itse voi ottaa lungisti ja seurailla tapahtumia.

Osa muijista on kyllä ihan tervepäisiä mutta niitä vittupäitä mahtuu joukkoon niin paljon ettei kaupungilla jaksa edes vähää alusta etsiä niitä mukavia tapauksia. Heikko itsetunto ja muut lystikkäät ominaisuudet eivät ole minun vikani, peilistä ne syyt useimmiten löytyvät.

Naisia on hauskasti myös moneen junaan, eli osa on näitä jotka pitävät jotain rimaa ja toisaalta yhtä naurettavia tapauksia ovat nämä jotka kerrankin pääsevät tyylikkään playboyn kohteeksi. Jumalauta mitä juttua sinne menee läpi, kun on vähän brenaa otettu alle :D Sitten melkein onkin jo sakset auki.

Nämä karsastetut panomiehet (siat!) ovat yleensä kuitenkin juuri niitä kenen kelkkaan lähdetään, tietämättään, ja aina yhtä helposti. Nainen tietysti voi luulla, että hän nyt päättää antaa mutta kyllä se alan miesten kohdalla on juuri toisinpäin.

Ja sittenhän on niinkin, että miehillä on rima ylhäällä, kyllä seksiä saa kuka vain. Parisuhteenkin saa kuka vain. Hyvää parisuhdetta eivät kaikki saa koskaan, eivätkä välttämättä sitä missiäkään yökylään.

Itse kuitenkin olen ajatellut, että maksullinen seksi olisi hyvää terapiaa monelle miehelle jotka kärsivät tunnontuskia naisten kanssa. Ulkomailla varsin halpaa ja helppoa, ja varsinkin alan ammattilaisten kanssa parhaimmillaan oikein mukavaa touhua. Molemmat tietävät mikä on jutun juoni, leppoista jutustelua, rahat kassaan ja homma pakettiin. Ja niiden mimmien kanssa ei kenenkään tarvitse jännittää, ne ovat nähneet jo niin paljon, että pientä kikkeliä ei ole olemassakaan.

Se on kuitenkin niin, että paras asenne on antaa eikä saada, ei sinun tule päästä naisen "tasolle" vaan päinvastoin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
On muuten jännä kuvio tuo yhtäkkinen "rakastuminen" heti, kun olet kiinnostunut jostain toisesta tai siirtymässä parisuhteeseen. Itsellä oli muutama vuosi sitten juuri tälläinen tuttu. Minkäänlaista kontaktia ei yleensä pidetty, mutta välillä sitten baarissa nähden vaihdettiin kuulumiset. Joka kerta kun kerroin minulla olevan jotain juttua jonkun kanssa, niin siitähän tämä aina innostui. Oli valmiina vaikka mihin ja piti aktiivisesti yhteyttä. Sitten kun taas itsellä ei ollut mitään kenenkään kanssa, niin ei minkäänlaista yhteydenpitoa. Tämä toistui muutaman kerran. Joillekin metsästäminen on tärkeää. Yritetään saavuttaa niitä asioita, jotka eivät ole helpoimpia. Kilpailuvietti ei muuta.

Joillakin naisilla on myös outo käsite siitä, jos ja kun mies on ollut jonkun aikaa sinkkuna, niin siinä on pakko olla jotain vikaa. Kukaan ei muka huoli, joten turha kuluttaa aikaa sellaiseen. On olemassa miehiä, joilla on kyllä tarjontaa, mutta jotka miettivät tarkkaan eivätkä lähde ensimmäiseen tarjolla olevaan jalkoväliin. Tässä taas päästään siihen nainen "antaa" ja mies "saa" tilanteeseen. Monen naisen logiikan mukaan jos mies ei ole "ottanut", niin ei sille kukaan ole yrittänytkään "antaa".

Jotenkin sitä on alkanut oppimaan, että naisille pitää antaa pientä vihjettä että on jotain juttua päällä jonkun kanssa. Tämä saa niihin yleensä vauhtia ja tulee ne tarkoitusperät nopeammin esille.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jotenkin veikkaisin että kun olet siirtymässä parisuhteeseen tai olet jo siinä ja joku toinen nainen alkaa yhtäkkiä lähennellä, jos olet niin tyhmä että tartut siihen (olettaen että olet vakavammassa suhteessa), olet sen jälkeen petturisika ja kukaan nainen ei halua sinua kauhean helposti sen jälkeen. Tytöt heittävät high-fivet mansikka-margaritan äärellä ja kehuvat toisiaan kun kummatkin pelastuivat sinulta.

Nän veikkaisin, kokemusta ei vielä ole.

Sitten jos nainen pettää, niin telkkarissakin kymmenet valaat huutavat kuorossa kuinka paska mies hänellä oli kun ei tajunnut kuinka ihana ja rakastava nainen hänellä on. Miestä pitää haluttaa aina, muuten se johtuu varmasti siitä 50g minkä nainen on lihonut tai siitä että raidat päässä ovat haalistuneet. Tai kenties siitä että mies on ollut koko päivän vieraissa.

edit: siihen vastakkaisen sukupuolen katseluun lisäys. Evoluutio on tehnyt sellaisen jutun että miehillä on parempi syvyysnäkö (metsästys yms), naisilla taas laajempi näkökenttä tai naisten aivot rekisteröivät laajemmalta alueelta tietoa, joten naisten on huomattavasti helpompi ns. salaa kurkkia miehiä, kuin miesten naisia.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Sitten jos nainen pettää, niin telkkarissakin kymmenet valaat huutavat kuorossa kuinka paska mies hänellä oli kun ei tajunnut kuinka ihana ja rakastava nainen hänellä on. Miestä pitää haluttaa aina, muuten se johtuu varmasti siitä 50g minkä nainen on lihonut tai siitä että raidat päässä ovat haalistuneet. Tai kenties siitä että mies on ollut koko päivän vieraissa.

Totta vitussa pettäminen on aina miehen syy, vaikka sen tekisi nainen. Miehen syy on pohjimmiltaan, että jos nainen menee tyydyttämään himonsa jonkun testo-Teron kanssa, koska mitäs ei tohvelieläin käynyt enemmän salilla tai nussinut eksoottisemmissa asennoissa. Naisen kaikki tarpeet täytyy myös tiedostaa usein telepaattisesti, koska narttuhan on pohjimmiltaan liian ylpeä sanomaan mitään tai tekemään aloitetta asian korjaamiseksi. Paska jätkä, kun et sanomatta tajunnut. Nainen joka sitten menee vieraan kullin päälle ja ratsastaa hurmioon on itsenäinen, ihailtava ja vahva, koska uskalsi ottaa asiat omiin käsinsä ja jättää tohvelieläimen ihmettelemään, että "mitäs helvettiä"? Jälkikäteen on sitten hyvä vielä huudella, että en välittänyt susta vuoteen, mutten halunnut pahoittaa sun mieltä.

Tämä on just näin. Osalla mimmeistä on kyllä uskomaton käsitys siitä mitä saa tehdä, kun on nainen ja sitten oletetaan, että näistä ei seuraa mitään. Baarissa joskus tullut vedet naamalle sen vuoksi, että on jotain naista vilkaissut ja kyllähän siinä teki mieli antaa litsari. Mutta niinhän siinä olisi käynyt, että joku "sankari" olisi tullut mesoamaan miten lyödään naista ja (pillun toivossa) aloittanut painit. Eli eipä auttanut kuin niellä ylpeytensä, kun ei se painiminenkaan suuremmin napostele.

Toinen on sitten juuri tuo nainen antaa ja mies saa, tuotakin kuviota ilmentää vielä usein se, että pitäisi ryömiä lattialla ja heitellä voltteja päästäkseen arvon neidin juttusille. Ei jaksa. Ne löytävät kuitenkin niitä lapatossuja jotka tekevät tuon kaiken ja sitten huokailevat huonoja parisuhteitaan. Itse voi ottaa lungisti ja seurailla tapahtumia.

Nämä karsastetut panomiehet (siat!) ovat yleensä kuitenkin juuri niitä kenen kelkkaan lähdetään, tietämättään, ja aina yhtä helposti. Nainen tietysti voi luulla, että hän nyt päättää antaa mutta kyllä se alan miesten kohdalla on juuri toisinpäin.

Se on kuitenkin niin, että paras asenne on antaa eikä saada, ei sinun tule päästä naisen "tasolle" vaan päinvastoin.

Khyyl.

Naisethan nauttivat siitä, jos miehet alkavat kinastelemaan heidän suosiostaan ja puhumattakaan siitä, että lihakset alkavat puhua. Toki jälkikäteen väitetään väkivaltaa lapselliseksi, mutta todellisuudessa pikkarit on kostuneet välittömästi, kun ukkomachot ovat alkaneet voimiaan mitellä. Itsehän en painisi yhdenkään naisen vuoksi sekuntiakaan, pitäköön hyvänään, jos niin paljon haluaa.

Ja sitten panomiehet. Jälleen jotain, mistä puhutaan toista, mutta jonka seurassa toimitaan toisin. Kun samaan tilaan tulee joku suustaan hyvä auervaara, salilla pumpattu myskinhajuinen töyhtötukka tai niljakas suklaasilmämanolo, niin johan alkaa välittömästi hiusten kohentaminen ja muukin "come and get me" poseeraaminen. Siinä sitä tuntee itsensä naiseksi, kun joku yksinkertainen siitosori tulee heittämään läppää tai hinkuttamaan dancefloorilla. Sanomattakin on selvää, että miehille tämä ei ole sallittua, ei edes kuulumisien vaihtaminen jonkun tutun mimmin kanssa, koska jo silloin tulee vihaisia katseita. "Enkö mä riitä sulle seuraksi?!" Oikeastaan jokaiselle naiselle soisi sen yhden kokemuksen suhteesta yökerhopredatorin kanssa, jonka he luulevat saavan pysymään luonaan ja joka kuitenkin lähtee penetroimaan jotain toista vosua viikon sisällä. Hajostus on suuri, kun uros isolla Uulla ei jääkään tekemään unelmakotia tarjoten unelmaseksiä joka päivä, vaan lähtee pahimmassa tapauksessa jyystämään jotain akan omaa tuttua. "Mä luulin olevani erikoinen, yhyy.."

Erikoinen piirre naisissa on myös se, että aika usein ne iskevät silmänsä juuri sellaisiin miehiin, kuten minä, joka en ole mitenkään "kiinnostunut". Se on aika mystistä, koska en ole erityisen komea tai viesti ulospäin Herra Menestyjän karismaa(minussa ei pitäisi olla mitään vetovoimaista). Silti vähintään joka kolmannella baarireissulla pitää joku parasiitti saada tajuamaan, että en lähde mihinkään, ei tarvi tarjota paukkua eikä kiinnosta tanssiakaan. Onko nämä nyt tietämättäni niitä "hyviä naisia" vai olenko joku markkina-arvoon liittyvä kokeilu muiden joukossa?

Summa summarum: Kyse on vallasta. Kotona siis tarvitaan kuuliaista tohvelieläintä, mutta pohjimmiltaan naisen mieli tekee aina johonkin tummaan ja tuliseen rodeokyytiin. Kaikkein pahinta onkin nähdä joidenkin aiemmin reippaiden jätkien taantuvan naisensa alaisuudessa ihan ameebaksi, joka sitten käykin tekosyyksi lähteä hakemaan hyväksyntää ja naiseuden tunnetta jostain muualta. Asioiden täytyy mennä heidän halujensa mukaan ja manipulointi on käynnissä koko ajan miesten heikkouksia hyväksi käyttäen.
 
Viimeksi muokattu:

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Totta vitussa pettäminen on aina miehen syy, vaikka sen tekisi nainen. Miehen syy on pohjimmiltaan, että jos nainen menee tyydyttämään himonsa jonkun testo-Teron kanssa, koska mitäs ei tohvelieläin käynyt enemmän salilla tai nussinut eksoottisemmissa asennoissa. Naisen kaikki tarpeet täytyy myös tiedostaa usein telepaattisesti, koska narttuhan on pohjimmiltaan liian ylpeä sanomaan mitään tai tekemään aloitetta asian korjaamiseksi. Paska jätkä, kun et sanomatta tajunnut. Nainen joka sitten menee vieraan kullin päälle ja ratsastaa hurmioon on itsenäinen, ihailtava ja vahva, koska uskalsi ottaa asiat omiin käsinsä ja jättää tohvelieläimen ihmettelemään, että "mitäs helvettiä"? Jälkikäteen on sitten hyvä vielä huudella, että en välittänyt susta vuoteen, mutten halunnut pahoittaa sun mieltä.

Ihan huikeeta menoa!! :D repeilin aika huolella tätä lukiessa!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onpa täällä stereotyyppistä kommentointia. Minä vähän luulen, mitä olen maailmaa nähnyt, että sellainen bodattu geelipää ei ole mikään naisten ykkössuosikki, lähinnä joillekin amiksille voi olla kärkipäätä. Muutenkin täällä on niin ääriesimerkkejä, että moisia ääriolentoja ei edes kovin paljon ole. Pelkillä ääriesimerkeillä argumentointi on itsensä huijaamista.

Jos on hyvä suustaan, tarkoitan puhumista, niin täällä olettamus näemmä on, että se on naistennaurattaja, jonka itseisarvollinen tarkoitus on nimenomaan naurattaa, sellainen, joka on joku hyperaktiivinen ja saletisti pillunjahtaaja. Ihmisvilinässä, baareissa, joutuu helposti puheisiin eri ihmisten kanssa. Jos nyt sattuu olemaan muuta kuin ihan urpo suustaan niin ei se tarkoita, että siinä on lähtökohtana naisten naurattaminen. Vaikka ne naiset nauraisivat. Joku voi yrittää olla lähtökohtaisesti naistennaurattaja mutta naista lähinnä säälittää. Joku ei yritä naisia naurattaa sen ihmeemmin, kunhan on, kuten ihmisenä yleensä on ja silti naisia naurattaa. Toiset ovat naurattavaisempia kuin toiset, ihan ilman mitään sen kummempaa itsetarkoituksellista yrittämistä.

Minähän en ole mikään bodaustapaus, ei ole ikinä ollut geeliä eikä hyppyriä päässä, en todellakaan ole ikinä tapellut naisen takia, en tarjonnut ainuttakaan alkoholijuomaa yhdellekään tuntemattomalle naiselle enkä ole ikinä mennyt baariin sillä mielin, että olisi pitänyt pillua saada.

Mutta sitä minä tänne oikeastaan vaan tulin sanomaan, että tässä alla olevassa linkissä oleva pariskunta on mielestäni niin sekaisin, että voiko noilla olla syvää ja oikeaa itsetuntoa vai onko kaikki pelkkää toiseen takertumista. Ei helvata, yleensä en koskaan koe myötähäpeää mutta nyt on lähellä:

Nyt menee jo yli-imelän rajalle: Onko tässä tv-häiden historian rakastunein pari? Siirappivaroitus, linkkiä katsoessa on hyvä olla ämpäri vieressä!
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Joku ei yritä naisia naurattaa sen ihmeemmin, kunhan on, kuten ihmisenä yleensä on ja silti naisia naurattaa. Toiset ovat naurattavaisempia kuin toiset, ihan ilman mitään sen kummempaa itsetarkoituksellista yrittämistä.

Jep, normijuttuja lätisemällä pääsee jo pitkälle, sivistyneet vielä paremmin. Kaverit ovat kertoneet.

Ja tuo linkki on kyllä priceless-kamaa "Sääpä-pääpä"...
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Nyt menee jo yli-imelän rajalle: Onko tässä tv-häiden historian rakastunein pari? Siirappivaroitus, linkkiä katsoessa on hyvä olla ämpäri vieressä!

Jaksoin minuutin ja kahdeksan sekuntia, siis todella masentavaa. Tuo äijän kuukkeli on just sen oloinen hönö, jonka on jo nyt helppo nähdä riippuvan jojossa samaan aikaan, kun pirkkoa taas viedään toista kertaa vihille jonkun urahtelevan ja tatuoidun mahtisonnin kanssa. Kaupungilla sitten hääparin tölkkikimppua perässään vetävä, liekkikuvioitu monstertruck roiskauttaa ruumisauton päälle vielä kurat.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaksoin minuutin ja kahdeksan sekuntia, siis todella masentavaa. Tuo äijän kuukkeli on just sen oloinen hönö, jonka on jo nyt helppo nähdä riippuvan jojossa samaan aikaan, kun pirkkoa taas viedään toista kertaa vihille jonkun urahtelevan ja tatuoidun mahtisonnin kanssa. Kaupungilla sitten hääparin tölkkikimppua perässään vetävä, liekkikuvioitu monstertruck roiskauttaa ruumisauton päälle vielä kurat.
Kieltämättä hyvin kuvailet tässä tuon, mitä voisi synkähkössä komediassa hyvin tapahtua. Mä katsoin loppuun saakka, mutta sääpä-laulua en kyennyt kuuntelemaan.
---

Hiukan vaelletaan syvissä vesissä, poijjaat. Varsinkin tuo mutin viesti edeltä sai lievästi hymyilyttämään. Voin kuvitella jengin ympärillä nyökyttelemään huoltoaseman kahvion nurkkauksessa, kun muti puhuu kokemuksella, miten pahoja naiset ovat. Käyttäjänimettömän kanssa olen samaa mieltä siitä, että ääripäitä yleistämällä ei ehkä asia ainakaan parempaan suuntaan muutu.

Itsetunto ja itsekunnioitus ovat aika tärkeässä osassa parisuhteessa, sanoisin.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Ei naiset varsinaisesti pahoja ole, vaan ihan eri laji. Varustettu täysin eriävillä logiikalla, moraalikäsityksillä ja vieteillä. Olisi paljon helpompaa, jos lisääntymisen lisäksi ei tartteisi miesten tärvätä aikaansa näiden kanssa. Antiikin Kreikassa esim. tämä ymmärrettiin, mutta sittemmin on akkavalta noussut.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Niin, kyllä tuossa Mad Meniä katsellessa tulee kaiho sieluun, kuinka miehet sentään ennen olivat rautaa ja laivat puuta.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Ei naiset varsinaisesti pahoja ole, vaan ihan eri laji. Varustettu täysin eriävillä logiikalla, moraalikäsityksillä ja vieteillä. Olisi paljon helpompaa, jos lisääntymisen lisäksi ei tartteisi miesten tärvätä aikaansa näiden kanssa. Antiikin Kreikassa esim. tämä ymmärrettiin, mutta sittemmin on akkavalta noussut.

Outoa, noin keskimäärin minusta naisia on helpompi ymmärtää kuin miehiä, tuntemani eivät mitään ihmeellisiä mysteerejä ole. Toki yksilölliset erot ovat näissäkin ne ratkaisevat eikä sukupuoli ole mikään valtaisa raja tälläisissä asioissa. Joskus tulee miettineeksi, että naisasioissa voisi auttaa, jos pitää naisista. Jos ne ovat jotain pelottavan käsittämättömiä mysteereitä, joista ei välttämättä oikein edes perusta niin varmaan voikin käydä kalpaten.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Ainakin jos kyynisenä tilannetta näin ulkopuolelta katsoo, niin kyllä viedään. Salailuun voi toki olla monia järkisyitä, kuten se, että nainen ei vaan jostain syystä ole kiinnostunut avautumaan asioistaan ja katsoo helpommaksi salailla asiaa. Eihän sekään oikein ole, mutta naisen logiikalla hyvinkin järkevää. Ja se saa tehdä niin, koska se on nainen. Se todennäköisempi syy on, että vanha suola tuntuu ajoittain janottavan ja se vanha on siinä tapauksessa hyvä pitää lähellä. Tai sitten tämä jäbä on keksinyt, miten kaverikorttia pelataan molemminpuoliseen nautintoon.

Jos se ei ole kaveri, niin miksi neito pitää hänen kanssaan yhteyttä? Tai jos se on kaveri, niin miksi on kuitenkin mennyt jossain kohtaa panemiseksi? Helpoin tapa suhtautua asiaan on tyyni välinpitämättömyys, mutta sehän ei ole ikinä helppoa, kun on tunteet pelissä.

Tätä ajattelin itsekin. Että pidetään takaporttia auki, jos tässä hommat menee vituralleen mun kans.

Sanoi tuossa kuukausi takaperin, että hänellä ei ole mitään salattavaa misään viesteissään kun hermostuin siitä että oli lukenut minun viestejäni, koska ei kuulemma luottanut minuun. Ajattelin kysäistä mimmiltä, että onko sille ok jos haluaisin nähdä hänen FB keskustelut tämän jätkän kanssa vaikka viimeiseltä kahdelta kuukaudelta (mitä nyt en välttämättä edes halua)Jos tässä vaiheessa menee muija vaikeaksi ja tämä ei käy, niin silloin haisee palaneen käry. Todennäköisesti vika on taas minussa kuinka en luota hänen sanaansa.

Hauskaahan tässä on se, että hän kertoi aluksi että se jätkä on yleinen naurun aihe kyseisellä paikkakunnalla eikä ole edes sen kaveri. Voisin kysyä myös, että miksi tällaiseen jätkään joka on naurun aihe ja ei edes kaveri pitäisi pitää yhteyttä.Lähdetäänkö palstaveljet tällaisella sotasuunnitelmalla Eletään jänniä aikoja!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös