Midnight Rambler
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hiroshima Toyo Carp
Ei pidä yleistää. Itse katson ainakin miltä näytän ennen kuin lähden pois kodista, oli se sitten töihin tai terassille. En nyt yhtä pitkään kuin tyttöystäväni mutta kuitenkin. Eikä minulla siinä ole mitään taka-ajatusta jos viihteelle lähtiessä näytän siistiltä. En tunne oloani miellyttäväksi jos ihmisten ilmoilla näytän samalta kuin juhannusrännin jälkeisenä maanantaina. Itseään varten sitä pukeutuu, olen kuullut kaduilla puhuttavan. Yhtä lailla ymmärrän että oma tyttöystäväkin haluaa panostaa ulkonäköön kun hän lähtee baariin tms.
On se silti aika paljon eri asia, että näyttääkö nainen siistiltä vai vampilta. En minäkään kuppilaan mene kompostista nousseen näköisenä, mutta en myöskään keikaroi peilin edessä arvioiden habitustani ja muiden hyväksyntää sen suhteen. Fakta kuitenkin on, että pukeutuminen vapaa-ajalla tähtää enemmän tai vähemmän aina siihen, että tytöt/pojat tykkää. Tätä peilaamalla voi sitten olla itseensä ja lookkinsa "tyytyväinen". En nimittäin usko, että lyhyet hameet & korkkarit tai siittiötuotantoa tuhoavan tiukat farkut & pastellinvärinen kauluspaita ovat kantajansa päällä viihtyisiä. Tai voivat ollakin, mistä minä tiedän, koska "pukeudun" sanan varsinaisessa merkityksessä ehkä pari kertaa vuodessa hautajaisiin tms tilaisuuteen mustaan pukuun.